quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
quote:Op maandag 30 november 2009 23:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
Marokkanen verdienen niet zo'n mooie OP!
Ja en Turken gelukkig wel.quote:Op maandag 30 november 2009 23:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
Marokkanen verdienen niet zo'n mooie OP!
Iyi geceler.quote:Op maandag 30 november 2009 23:27 schreef Min-e het volgende:
[..]
Mijn laatste post, dus doei allemaal
Ik kan ook zeggen dat Turken dit forum niet verdienen maar dat zeg ik niet omdat ik ze gun. Damn, wrm moet ik weer onder al die kutmarokkanen lijden?quote:Op maandag 30 november 2009 23:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
het is de waarheid
OP past zich aan aan de gebruikers..
moest het effe opzoeken, maar het staat er idd en fobos liegen niet uiteraardquote:Op maandag 30 november 2009 23:09 schreef Min-e het volgende:
[..]
Klopt het trouwens wat ik in je fobo zag, ben je op hac geweest?
Als je geen kutmarokkaan bent, ben je misschien zo'n irritante nerdmarokkaan. Een gunner, dat ben je dus?quote:Op maandag 30 november 2009 23:29 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik kan ook zeggen dat Turken dit forum niet verdienen maar dat zeg ik niet omdat ik ze gun. Damn, wrm moet ik weer onder al die kutmarokkanen lijden?
Zie ik er uit als een nerd? Ben ik een nerd?quote:Op maandag 30 november 2009 23:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Als je geen kutmarokkaan bent, ben je misschien zo'n irritante nerdmarokkaan. Een gunner, dat ben je dus?![]()
je neemt me trouwens niet serieus he?
hoe was t?quote:Op maandag 30 november 2009 23:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
moest het effe opzoeken, maar het staat er idd en fobos liegen niet uiteraard
Dat weet ik toch niet, ik bedoel dat je een nerdmarokkaan kunt zijn, als je geen kutmarokkaan bent. Zo'n neppe Nederlander.quote:Op maandag 30 november 2009 23:32 schreef o.us het volgende:
[..]
Zie ik er uit als een nerd? Ben ik een nerd?
Zo ja:_______________________-------------==========!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111
Ik nam je niet serieus.Een beetje spanning opbouwen zo laat in de avond is wel zo goed.
Ben gewoon hier geboren en goed geïntegreerd, aan beide kanten. What's your problem?quote:Op maandag 30 november 2009 23:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat weet ik toch niet, ik bedoel dat je een nerdmarokkaan kunt zijn, als je geen kutmarokkaan bent. Zo'n neppe Nederlander.
Je neemt me dus wel te serieus, ik heb geen probleem.quote:Op maandag 30 november 2009 23:34 schreef o.us het volgende:
[..]
Ben gewoon hier geboren en goed geïntegreerd, aan beide kanten. What's your problem?
Normale marokkanen, die gelijk en normaal onder beide culturen leeft en geniet en vooral NORMAAL is.quote:Op maandag 30 november 2009 23:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je neemt me dus wel te serieus, ik heb geen probleem.Je hebt kutmarokkanen, nerdmarokkanen en "normale" marokkanen. Wat versta jij onder goed geintegreerd?
Wat is genieten? Dat had je er niet bij hoeven vermelden, misschien is het voor jou belangrijk, maar niet om een kutmarokkaan, nerdmarokkaan of normaalmarokkaan te zijn. Voel je niet aangevallen, man.quote:Op maandag 30 november 2009 23:39 schreef o.us het volgende:
[..]
Normale marokkanen, die gelijk en normaal onder beide culturen leeft en geniet en vooral NORMAAL is.
Like me.
wou ik net zeggenquote:Op maandag 30 november 2009 23:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
geen nerdmarokkaan, maar ook geen kutmarokkaan
Interessant...quote:Op maandag 30 november 2009 23:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
geen nerdmarokkaan, maar ook geen kutmarokkaan
snap die laatste zin niet zo goed..quote:Op maandag 30 november 2009 23:43 schreef o.us het volgende:
[..]
wou ik net zeggen
maar op het internet weet je niet maar nooit, ik werd al zo veel lastig gevallen door skinheads and such.
ielig?quote:Op maandag 30 november 2009 23:43 schreef Ayca het volgende:
[..]
Interessant...
Het valt me trouwens op dat marokkanen vaak zo ielig zijn, waarom?
die saoedisch willen alles slopen wat maar dan ook enige historische waarde heeft, das niets nieuwsquote:Op maandag 30 november 2009 23:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hoe was t?[/b]
bijzonder
[b]
zag laatst op t turkse nieuws dat ze daar iets wilden slopen ofzo of al bezig waren, weet niet meer precies wat, weet jij t?
en wat vind jij daarvan?quote:Op maandag 30 november 2009 23:45 schreef Slayage het volgende:
[..]
die saoedisch willen alles slopen wat maar dan ook enige historische waarde heeft, das niets nieuws
Jaquote:
mannen en vrouwen?quote:Op maandag 30 november 2009 23:47 schreef Ayca het volgende:
[..]
Janouja niet allemaal natuurlijk maar alle marokkanen die ik ken, zijn heel dun, echt niet mooi dun zegmaar.
I'm not like all the other ones.quote:Op maandag 30 november 2009 23:47 schreef Ayca het volgende:
[..]
Janouja niet allemaal natuurlijk maar alle marokkanen die ik ken, zijn heel dun, echt niet mooi dun zegmaar.
diep triest batuurlijk, maarja het is hun ideologie, de geschiedenis is volgens hun begonnen bij abdul wahab en alles wat ervoor was is niet islamitischquote:
Normaal in Nederland:quote:
thats lifequote:Op maandag 30 november 2009 23:50 schreef WAARHEID het volgende:
[..]
Normaal in Nederland:
een eengezinswoning met een blanke 40er die getrouwd is en een labrador heeft en smorgens in zijn rode volvo naar zijn werk gaat met een boterhamtrommeltje dat is normaal
Literatuurgeschiedenisquote:Op maandag 30 november 2009 23:48 schreef EchoAlpha het volgende:
Ik ben lekker voor literatuurgeschiedenis aan het leren
Gaat een lange nacht worden
turken schijnen juist mollig te zijn. Veel vlees en zoetigheid. Suikerziekte gevoelig dieet trouwens.quote:Op maandag 30 november 2009 23:47 schreef Ayca het volgende:
[..]
vind je die reden raar om te slopen of vind je die reden niet kloppen?quote:Op maandag 30 november 2009 23:50 schreef Slayage het volgende:
[..]
diep triest batuurlijk, maarja het is hun ideologie, de geschiedenis is volgens hun begonnen bij abdul wahab en alles wat ervoor was is niet islamitisch
die tekst doet het lijken alsof je meer kans hebt omdat het gewoon je afkomst is...quote:Op maandag 30 november 2009 23:51 schreef WAARHEID het volgende:
[..]
turken schijnen juist mollig te zijn. Veel vlees en zoetigheid. Suikerziekte gevoelig dieet trouwens.
Tja zie de cijfers
http://www.lokum.nl/turki(...)hoogde-diabeteskans/
Allah rahatlik versin. Welterusten, normale Marokkaan.quote:Op maandag 30 november 2009 23:57 schreef o.us het volgende:
Ik ga slapen, jongens. Iyi geceler allemaal.
beide, het is absolute kul natuurlijkquote:Op maandag 30 november 2009 23:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
vind je die reden raar om te slopen of vind je die reden niet kloppen?
Gelukkig ronden we literatuurgeschiedenis morgen af met een SE...Meerkeuze vragenquote:Op maandag 30 november 2009 23:57 schreef Ayca het volgende:
Meest nutteloze van de Nederlandse les. Tot een maand geleden had ik een leraar Nederlands en die was echt baas, gaf goed les, was grappig maar streng, en leerde ons echt nuttige dingen. Nu hebben wij een dom mens die geen orde kan houden en het constant over literatuurgeschiedenis heeft.
echt wat boeit mij het nou wanneer de boekdrukkunst is begonnen![]()
Dat soort dingen zul je altijd blijven houden, hoorquote:Op maandag 30 november 2009 23:57 schreef Ayca het volgende:
Meest nutteloze van de Nederlandse les. Tot een maand geleden had ik een leraar Nederlands en die was echt baas, gaf goed les, was grappig maar streng, en leerde ons echt nuttige dingen. Nu hebben wij een dom mens die geen orde kan houden en het constant over literatuurgeschiedenis heeft.
echt wat boeit mij het nou wanneer de boekdrukkunst is begonnen![]()
wat is gurbet?quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:56 schreef SEIKO--- het volgende:
-the-man-who-sold-the-world-
gecicek gurbette omrumuz...
Gurbete Ne Lüzum Varquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:56 schreef SEIKO--- het volgende:
-the-man-who-sold-the-world-
gecicek gurbette omrumuz...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, flauwquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:28 schreef Bortecinem het volgende:
Vaders en msn.![]()
Mijn vader heeft laatst een facebook profiel aangemaakt, ik heb hem niet geaccepteerd. Hehehe.
Nu weet ik wel waarom hij dat in zijn naam heeft staan!quote:
das meestal zo als je die kant opgaat, ook in mijn geval was dat voor de hac jaquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:32 schreef Min-e het volgende:
Slayage je vond het dus bijzonder daar, was je op bedevaart of een meer gewone reis zeg maar?
Wil je dat even voor je houden, jaquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:21 schreef smegmanus het volgende:
MIJN GOD ZE ZIJN GEINFILTREERD IN FOK, DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!!
adem in.... adem uit....quote:
Hoeft niet altijd zo te zijn. Heb wel vaker gezegd dat ik meer geïnteresseerd ben in de persoonlijke beleving, dogmatische discussies vind ik veel minder boeiend. Vind het ook best heel bijzonder dat iemand zoiets doet. En dan vraag ik me af waarom, wat waren je beweegredenen? Hoe ging je erin en wat heb je ervan geleerd/ eraan overgehouden?quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
das meestal zo als je die kant opgaat, ook in mijn geval was dat voor de hac ja
Miniquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Mini, wat betekent dit: sana noluyor?
Dat bedoel je toch met min-equote:Op dinsdag 1 december 2009 20:33 schreef Min-e het volgende:
[..]
MiniLetterlijk: wat gebeurt er met jou?
Waarom vraag je dit hier? Ik had het al eerder vertaald voor je of geloofde je me niet toen ik zei dat ik niet aan het schelden was?quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Mini, wat betekent dit: sana noluyor?
O, was ik al vergetenquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Waarom vraag je dit hier? Ik had het al eerder vertaald voor je of geloofde je me niet toen ik zei dat ik niet aan het schelden was?
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat bedoel je toch met min-e? Als je het op z'n Engels uitspreekt dan.
nee ik wil niet startenquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
O, was ik al vergeten. Maar open eens een nieuw mocrotopic.
O, dus toentertijd gewoon verzonnenquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:44 schreef Min-e het volgende:
[..]
wel goed bedacht.
Kwam erop doordat ik op zoek was naar een nick, zag een batterij liggen. Min pool, e-tje erachter en het leek nog op een naam ook. Suf ik weet het...
Oh. Ik dacht dat jij Mine heette, netals Mine van Kavak Yelleriquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:44 schreef Min-e het volgende:
[..]
wel goed bedacht.
Kwam erop doordat ik op zoek was naar een nick, zag een batterij liggen. Min pool, e-tje erachter en het leek nog op een naam ook. Suf ik weet het...
Relturk!quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
doe jij, jij bent de echte marokkaan
Twentequote:Op dinsdag 1 december 2009 20:54 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht dat jij Mine heette, netals Mine van Kavak Yelleri
En morgen Twente-Fenerbahce!
dat met namequote:Op dinsdag 1 december 2009 20:25 schreef Min-e het volgende:
[..]
Hoeft niet altijd zo te zijn. Heb wel vaker gezegd dat ik meer geïnteresseerd ben in de persoonlijke beleving, dogmatische discussies vind ik veel minder boeiend. Vind het ook best heel bijzonder dat iemand zoiets doet. En dan vraag ik me af waarom, wat waren je beweegredenen? Hoe ging je erin en wat heb je ervan geleerd/ eraan overgehouden?![]()
(Maar, als je dit te persoonlijk vind en er geen trek in hebt snap ik dat ook hoor.)
haha, ik ga zo naar bed ja, morgen 0730 weer op, had lekker 5 dagen vrijquote:Op woensdag 2 december 2009 00:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hé, slapen jij. Laat opblijven is haram!
Mijn gebeden zijn gehoordquote:Op woensdag 2 december 2009 00:21 schreef Slayage het volgende:
haha, ik ga zo naar bed ja, morgen 0730 weer op, had lekker 5 dagen vrij
haha, dacht ook dat haar naam mine was, maar is dus niet zoquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:54 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht dat jij Mine heette, netals Mine van Kavak Yelleri
En morgen Twente-Fenerbahce!
Gurbet... Dogup yasanilmıs olan yerden uzakta yer. Vrij vertaald betekent het: vrij ver van de plaats waar je geboren bent (in deze situatie Turkije)quote:
Welkom.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:37 schreef TheAnsword het volgende:
Ik ben een turk ?
Njaa, halfbloedje dan.
Er gaat niets meer in dan een broodje Döner op woensdagen.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:07 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat is het toch heerlijk om woensdagen vrij te hebben.
Ik ga er zo even een halen in het centrum, denk ik. Alleen die miezerregen is niet al te chill.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:08 schreef o.us het volgende:
[..]
Er gaat niets meer in dan een broodje Döner op woensdagen.
Ga jij maar Al Nahda Muscat steunen, want die moeten morgen tegen Al Nasr spelen. Als ze winnen, hebben ze de kans om eerste te staan.quote:
Totaal niet eigenlijkquote:Op woensdag 2 december 2009 16:15 schreef Julis het volgende:
[..]
Ga jij maar Al Nahda Muscat steunen, want die moeten morgen tegen Al Nasr spelen. Als ze winnen, hebben ze de kans om eerste te staan.![]()
Een serieuze vraag: Volg jij de Omaanse Liga (een beetje)?
Aha. Is Oman niet gekwalificeerd voor WK? Oman doet wel mee met Asian Cup 2011, lees ik net op wikipedia.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Totaal niet eigenlijk. Ik keek vroeger wel altijd de itnernationale wedstrijden
.
Niet gekwalificeerd volgens mij, ze waren dit jaar wel éérste in de Gulf Cupquote:Op woensdag 2 december 2009 16:25 schreef Julis het volgende:
[..]
Aha. Is Oman niet gekwalificeerd voor WK? Oman doet wel mee met Asian Cup 2011, lees ik net op wikipedia.
wat moet je met sodium hydroxide dan?quote:Op woensdag 2 december 2009 15:20 schreef Bortecinem het volgende:
Waar kan ik in godsnaam sodium hydroxide (lye) kopen? Op internet kan ik helemaal niks vinden, behalve een paar Amerikaanse webshops die niet naar Nederland zenden.
Netjes hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 16:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Niet gekwalificeerd volgens mij, ze waren dit jaar wel éérste in de Gulf Cup.
Koken?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
wat moet je met sodium hydroxide dan?
quote:Toepassingen
Fabricage van zeep
Fabricage van kleurstoffen
Fabricage van cellulose uit hout en stro
Fabricage van kunstzijde
Bewerking van katoen
Reiniging van vet, olie en petroleum
Bewerking van bauxiet (voortrap in de productie van aluminium)
Fabricage van natriumhypochloriet, natriumfosfaat, natriumsulfide en natriumaluminaat
Productie van gedemineraliseerd water: Regeneratie van ionenwisselaars
Ontwikkeling van belichte printplaten in de elektronica
Bestanddeel van gootsteenontstoppers
Bestanddeel van ontharingsmiddelen
Bestanddeel van haarontkrullers
Fabricage van Glucose-fructosestroop
Natriumhydroxide wordt in de voedingsmiddelenindustrie toegepast als zuurteregelaar onder het E-nummer E 524.
Lekker zo als hulpstof.quote:Natriumhydroxide is een bijtende stof die huid en ogen kan aantasten. Gebruik een veiligheidsbril en veiligheidshandschoenen.
Is niet zo heel vies toch?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:42 schreef wikwakka2 het volgende:
Ja, het is niet al te fijn spul (alleen klikken als je vieze dingen kan)
dan ben ik niet in gurbetquote:Op woensdag 2 december 2009 00:44 schreef SEIKO--- het volgende:
[..]
Gurbet... Dogup yasanilmıs olan yerden uzakta yer. Vrij vertaald betekent het: vrij ver van de plaats waar je geboren bent (in deze situatie Turkije)
quote:Op woensdag 2 december 2009 16:48 schreef wikwakka2 het volgende:
olleke bolleke rebu solleke olleke bolleke KNOL!
Zo'n spel waarbij je dat versje opzegt en na elk woord doe je je vuist op die van de ander, bij KNOL! slaat degene die aan de beurt is met zijn vuist de toren uit elkaarquote:Op woensdag 2 december 2009 19:11 schreef IHVK het volgende:
Het klinkt heel bekend, maar ik moet echt diep in mijn geheugen vragen.
Wat is het?
Oja.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zo'n spel waarbij je dat versje opzegt en na elk woord doe je je vuist op die van de ander, bij KNOL! slaat degene die aan de beurt is met zijn vuist de toren uit elkaar.
+1 voor jezelf indekken.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:33 schreef wikwakka2 het volgende:
Doen jullie trouwens aan Sinterklaas? Mischien een domme vraag
.
Het is meestal wel pittig hoor, dus vandaar dat er op een Turkse pizza ('Lahmacun') niet zo héél veel vlees zit. Maar wat is veel/weinig? Ik vind het bijvoorbeeld genoeg.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:51 schreef wikwakka2 het volgende:
Jullie Turken zijn wel gierig zeg, gezien het sobere beleg.
Ik zat jou ook maar te jennen.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:55 schreef wikwakka2 het volgende:
Ja, sorry hoor, ik zat jullie maar even te jennen.
Goed dat je hem een studiegenoot noemt en geen vriend, ik vind het namelijk wel érg aso van hemquote:Op woensdag 2 december 2009 19:55 schreef IHVK het volgende:
Ik ging laatst bij een studiegenoot studeren. Ging hij helemaal pasta met kaas voor zichzelf klaarmaken en voor mijn neus opeten.
Om vervolgens te vragen of ik ook nog iets te eten wou. Hij had chips namelijk.
Ja en hoe hij at damn.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Goed dat je hem een studiegenoot noemt en geen vriend, ik vind het namelijk wel érg aso van hem.
Nederturken hebben nu toch wel begrepen dat het bij Nederlanders meestal niet zo werktquote:Op woensdag 2 december 2009 20:03 schreef IHVK het volgende:
Oja wikwakka, als je Turken eten aanbiedt. Doe het meerder keren. De eerste keer zullen ze altijd nee zeggen. Ook al hebben ze honger.![]()
Dat is uit beleefdheid.
Ik ben heel inschikkelijk hoor, maar dit aspect wil ik toch behouden in mijn leven.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:04 schreef wikwakka2 het volgende:
Turken zijn wel geobsedeerd met eten. Ik zou zelfs genoeg nemen met droge crackers.
[..]
Nederturken hebben nu toch wel begrepen dat het bij Nederlanders meestal niet zo werkt?
Ik heb precies hetzelfde hoor, dus zo raar ben je niet. Of we zijn natuurlijk allebei raar.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:04 schreef IHVK het volgende:
Ik haat mensen die gierig zijn. Vooral met eten.![]()
Het is niet dat ik het hoef, maar biedt het gewoon aan.
Want bij dat soort mensen ga je dan ook opletten hoe ze het eten. En als ze dan ook nog smakken ofzo, dan word ik echt pissig.
Ja ik ben heel raar wat dit onderwerp betreft.
Het eerst twee keer nee, dan ja zeggenquote:Op woensdag 2 december 2009 20:05 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik ben heel inschikkelijk hoor, maar dit aspect wil ik toch behouden in mijn leven.
Ook al moet ik honger lijden.
Ja.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het eerst twee keer nee, dan ja zeggen?
En oppassen dat je niet te lang doorgaat dat ze na een tijdje 'Zıkkımın kökünü ye!' zeggen/denken.quote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 20:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En oppassen dat je niet te lang doorgaat dat ze na een tijdje 'Zıkkımın kökünü ye!' zeggen/denken.
quote:Op woensdag 2 december 2009 20:16 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat dacht je van slurpen? Of als je drinken op is nog even de laatste resten keihard door je rietje naar binnen zuigen?
Ongeduldige turkenquote:Op woensdag 2 december 2009 20:19 schreef IHVK het volgende:
Als je turkse thee niet sluprt verbrand je je tong.
Duitse Brezels/Sodium hydroxidequote:Op woensdag 2 december 2009 16:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
wat moet je met sodium hydroxide dan?
Daarom wacht ik altijd tot het is afgekoeld.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:19 schreef IHVK het volgende:
Als je turkse thee niet sluprt verbrand je je tong.
HOUD ME TEGENquote:Op woensdag 2 december 2009 20:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Daarom wacht ik altijd tot het is afgekoeld.
Deze players zitten toch inmiddels in de bak? Die anabolenbalonnen van hen prik ik toch zo lek.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Had je wat, jonguh? Zoek je fittie met een Turk, jonguh?![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij wel ja.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Deze players zitten toch inmiddels in de bak? Die anabolenbalonnen van hen prik ik toch zo lek.
Ik heb ook liever koffie.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:30 schreef siddha het volgende:
Zijn er geen Koffiedrinkers, hier?
Ik lust geen thee
Oe, mang, die matties zijn héééééét.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:35 schreef TheMagnificent het volgende:
Ja, wikwakka, zeg eens eerlijk, vind je hen nou knap?
Huehehe.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:39 schreef IHVK het volgende:
ja en we zeggen umarim inplaats van insallah en tanrim ipv allahim.
ohnee dat waren turkse films.
Met je turkengrappen die niet begrijpelijk zijn voor kazenquote:Op woensdag 2 december 2009 20:39 schreef IHVK het volgende:
ja en we zeggen umarim inplaats van insallah en tanrim ipv allahim.
ohnee dat waren turkse films.
Yeah.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Of zeg jij liever 'Tengri'?
quote:Op woensdag 2 december 2009 20:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oe, mang, die matties zijn héééééét.
Kazen.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Met je turkengrappen die niet begrijpelijk zijn voor kazen.
Nu weet jij ook eens hoe de mensen in de getto zich voelen, braddah!quote:Op woensdag 2 december 2009 20:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik drink dag en nacht koffie, maar één keer per jaar afwaswater, oh sorry,quote:
Ik hoef na 12 uur maar een kop koffie te drinken en ik kan die nacht niet meer slapen.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:46 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik drink dag en nacht koffie, maar één keer per jaar afwaswater, oh sorry,thee
Hmm, ik ga effe kop koffie zettenquote:Op woensdag 2 december 2009 20:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik hoef na 12 uur maar een kop koffie te drinken en ik kan die nacht niet meer slapen.
Ik ga een brezel met gootsteenontstopper maken en 'm voeren aan jou!!!quote:Op woensdag 2 december 2009 20:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ben totaal niet gierig, wat je zegt ben je zelf.
HAHAHAHA.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:50 schreef TheMagnificent het volgende:
We hadden een Nederlandse vriend van m'n vader eens Turkse koffie aangeboden. Zegt ie na een tijdje: 'Is wel pittig hè?!' Had ie het koffiedik opgedronken.![]()
Je hebt me laten lachen en die kerel maar beleefd blijvenquote:Op woensdag 2 december 2009 20:50 schreef TheMagnificent het volgende:
We hadden een Nederlandse vriend van m'n vader eens Turkse koffie aangeboden. Zegt ie na een tijdje: 'Is wel pittig hè?!' Had ie het koffiedik opgedronken.![]()
Wat zijn jullie ook voor gemenerikkenquote:Op woensdag 2 december 2009 20:50 schreef TheMagnificent het volgende:
Ja dat is niet zo aardig. Maar ik probeer ze te doseren dus niet zeuren.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
quote:Op woensdag 2 december 2009 20:55 schreef xaban06 het volgende:
Ulan loop ik te posten in het mocro topic, wtf :/
quote:Op woensdag 2 december 2009 20:56 schreef wikwakka2 het volgende:
Counterturkengrap: waarom stoppen turken zo veel knoflook in hun eten?Ik dacht van zoiets als omdat de turken erger stinkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde naamloos geboren worden
en naamloos sterven
niets anders dan een zucht
en een vonk is mn ziel
WTFquote:Top 100 van zondag 29 november 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 304 wikwakka2
quote:Op woensdag 2 december 2009 20:58 schreef IHVK het volgende:
Komop man, die man drinkt gewoon koffiedik op uit beleefdheid. Verdient wel een lintje.
Het komt omdat ik in drie slowchattopics postquote:Op woensdag 2 december 2009 21:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En toen wist je het... ''I'm a FOK! addict!''
ik heb geen penalty gezienquote:Op woensdag 2 december 2009 20:56 schreef xaban06 het volgende:
Gefeliciteerd. 0-1 gewonnen. Penalty niet gegeven.
quote:Op woensdag 2 december 2009 22:53 schreef IHVK het volgende:
http://www.haberturk.com/haber.asp?id=190349&cat=200&dt=2009/12/02
Die reacties bij dit bericht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, jij!quote:Op woensdag 2 december 2009 23:27 schreef Min-e het volgende:
Dat uitroepteken voor je post, wil je daar soms iets mee suggereren?
* Min-e gaat alvast op zoek naar een deegroller*
Deze post is minder geschikt voor jeugdige lezertjesquote:
Met die houding wordt het nooit wat met jou jongedamequote:Op woensdag 2 december 2009 23:45 schreef Ayca het volgende:
Zesjescultuur FTW!![]()
![]()
Ik sta gemiddeld een 5,6![]()
damn moet toch eens wat meer gaan doen denk ik
Zoiets zei mijn moeder ook alquote:Op woensdag 2 december 2009 23:55 schreef Min-e het volgende:
[..]
Met die houding wordt het nooit wat met jou jongedame
... ik hou toch van jullie hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 23:55 schreef ACT-F het volgende:
Kijk, dat is nou de reden waarom we korter leven
Goed zo, verstandig meisje.quote:Op woensdag 2 december 2009 23:59 schreef Ayca het volgende:
[..]
Zoiets zei mijn moeder ook aldie 3 onvoldoendes halen mijn gemiddelde drastisch omlaag
![]()
maar ik heb al en planning gemaakt voor de volgende toetsperiode en ik begin morgen met leren! echt waar!
enquote:Op woensdag 2 december 2009 23:55 schreef ACT-F het volgende:
Kijk, dat is nou de reden waarom we korter leven
You do the math...quote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 00:29 schreef Min-e het volgende:
[..]
en
[..]
You do the math...
Nu ga ik slapen, sweet dreams ACT-F
quote:Op woensdag 2 december 2009 23:08 schreef IHVK het volgende:
Ze hebben gelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
Wat is er nou nationalistisch aan die naam?quote:Op donderdag 3 december 2009 14:18 schreef wikwakka2 het volgende:
Is Haberturk (wat een nationalistische naam weer) een Turkse versie van de telegraaf.nl of de fok frontpage of zo?
Ik vind dat milliyet.com.tr en hurriyet.com.tr meer 'Telegraaf' stijl hebben. Haber Turk (letterlijk vertaald: Nieuws Turk) valt nog wel mee, volgens mij.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat is er nou nationalistisch aan die naam?
Volgens hun site zijn ze de grootste internet krant, dus denk van wel?
ik doelde voornamelijk op de soort reacties die je bij de berichten krijgtquote:Op donderdag 3 december 2009 14:56 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik vind dat milliyet.com.tr en hurriyet.com.tr meer 'Telegraaf' stijl hebben. Haber Turk (letterlijk vertaald: Nieuws Turk) valt nog wel mee, volgens mij.
Oh zo. Dat weet ik eigenlijk niet. Ik lees Haber Turk niet vaakquote:Op donderdag 3 december 2009 15:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
ik doelde voornamelijk op de soort reacties die je bij de berichten krijgt.
Lees je maar eens in over cold reading.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
Wat denken jullie over koffie- en handlezen? Ik geloof er niet in, maar het werd vandaag veel gedaan op school en de mensen die erin geloven (vooral uitleggen aan moslims is irritant). Buiten de moslims: wat je zogenaamd voorspelt door je hand, is zo fucking algemeen, de kans is gewoon te groot dat het klopt. De mensen die verbaasd zijn over dat het klopt!
Wil je ook antwoord op mijn vraag geven?quote:Op donderdag 3 december 2009 16:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Lees je maar eens in over cold reading.
Onzin dus, ik geloof er niet inquote:Op donderdag 3 december 2009 16:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wil je ook antwoord op mijn vraag geven?
Zal ik doen.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:17 schreef wikwakka2 het volgende:
Laat ze dat filmpje anders maar eens zien ±P.
wat die man zegt : you don't have to feel stupid, but ......quote:Op donderdag 3 december 2009 16:20 schreef Ayca het volgende:
[..]
ik snap het niet wat is daar zo
aan?
gevaarlijk hoor, ik had met mijn eindexamen geschiedenis een 5,3 nodig om een 5,5 als eindcijfer te hebben en die had ik echt nodig om te slagen, had een 5 gekregen, maar omdat ie zo moeilijk was en er landelijk heel slecht werd gescoord op dat examen werd het verhoogd met 0,3quote:Op woensdag 2 december 2009 23:45 schreef Ayca het volgende:
Zesjescultuur FTW!![]()
![]()
Ik sta gemiddeld een 5,6![]()
damn moet toch eens wat meer gaan doen denk ik
is alweer een tijdje terug heh, kweet niet hoe het vandaag de dag isquote:Op donderdag 3 december 2009 19:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
slayage, geslaagd met een 4? wist niet dat dat mocht
Haha, ja dat is waarquote:Op donderdag 3 december 2009 19:36 schreef wikwakka2 het volgende:
...wat natuurlijk niet betekent dat je je er makkelijk van af moet maken.
Je moet jezelf gewoon elke dag een paar uur in de bieb opsluiten of zo, dat werkt het beste en je wordt niet afgeleid.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:51 schreef Julis het volgende:
[..]
Haha, ja dat is waar. Ik moet mijn mentaliteit veranderen
Maar ik haal nu mijn wiskunde hw in. Ik heb nog 1,5 week voor toetsweek en ik ben al een beetje begonnen met leren. Dus ik ben op de goede weg. (hopelijk houd ik dit 1,5 week vol
)
Inderdaad. Overigens de enigste Turkse zender (samen met TRT Türk) die ik de laatste tijd kijk. Ik kan je aanraden om de programma's Tarihin Arka Odası (als je van geschiedenis houdt), Teke Tek (als je van politiek en geschiedenis houdt) en Sansürsüz (als je van politiek, geschiedenis en actualiteiten houdt) te volgen. Respectievelijk op zaterdag, zondag en maandag.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:23 schreef IHVK het volgende:
HaberTurk is meestal wel oke. Redelijk open minded en objectief.
Ja hele interessante dingen.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Inderdaad. Overigens de enigste Turkse zender (samen met TRT Türk) die ik de laatste tijd kijk. Ik raad je aan om de programma's Tarihin Arka Odası (als je van geschiedenis houdt) en Teke Tek (als je van politiek en geschiedenis houdt) te volgen.
Ik neem de lift resoluut weer naar beneden zodra ik een nepbontkraag zie verschijnenquote:Op donderdag 3 december 2009 23:18 schreef IHVK het volgende:
[..]
wanneer ben je in de bieb.
Ik ga je daar vinden en beroven.
Jongen, ik heb geen bontkraag. Hoe vaak moet ik het zeggen.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik neem de lift resoluut weer naar beneden zodra ik een nepbontkraag zie verschijnen.
Geloof je het zelfquote:Op donderdag 3 december 2009 23:21 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jongen, ik heb geen bontkraag. Hoe vaak moet ik het zeggen.
Altijd al geweest ook. De papieren krant van HaberTürk is er pas sinds een jaartje of twee jaar. Het is in ieder geval niet van het niveau Telegraaf, maar een kwaliteitskrant/-zender.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:17 schreef wikwakka2 het volgende:
Haberturk is ook nog eens een TV-zender?
Mijn vergelijking met de telegraaf was gebaseerd op het feit dat iedereen daar blijkbaar nogal seksistische opmerkingen over vrouwen posttequote:Op donderdag 3 december 2009 23:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Altijd al geweest ook. De papieren krant van HaberTürk is er pas sinds een jaartje of twee jaar. Het is in ieder geval niet van het niveau Telegraaf, maar een kwaliteitskrant/-zender.![]()
Is dat niet te veel moeite om een arme student als ik te beroven?quote:Op donderdag 3 december 2009 23:21 schreef IHVK het volgende:
En ik ren dan via de roltrappen naar beneden en wacht je beneden op.
Je krijgt het wel weer terug hoor.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is dat niet te veel moeite om een arme student als ik te beroven?
Turkenhumorquote:Op donderdag 3 december 2009 23:27 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je krijgt het wel weer terug hoor.
Gewoon voor de fa2.
Ik ken hem wel.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Mensen die geen roltrappenetiquette kennen![]()
![]()
. Jij staat ook zeker links stil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |