abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75166144

Turken op FOK!? . Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?

Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende dit prachtige topic. Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.

De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami, .

Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershot en yvonne de doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel. . En af en toe ook dialogen tussen deze users, . En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep, .

IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.

Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.

Leuke dynamische boel dus! .

De Begintopics: 2 t/m 21 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. .
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, .

quote:
- En iedere vatandas die ik vergeten ben, .

- als je hierop klikt! -
pi_75166176
hoi
Ik ben een pure Turk.
pi_75166199
moet ik weer een nieuw topic openen, omdat jij em moest volmaken.
pi_75166228
De Marokkanentopic heeft ook zo'n OP nodig als jullie topic.
Feyenoord Rotterdam
pi_75166245
Marokkanen verdienen niet zo'n mooie OP!
Ik ben een pure Turk.
pi_75166271
quote:
Op maandag 30 november 2009 23:25 schreef Bilmiyorem het volgende:

Racist.
Feyenoord Rotterdam
pi_75166291
quote:
Op maandag 30 november 2009 23:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ja en Turken gelukkig wel. !
pi_75166299
het is de waarheid
OP past zich aan aan de gebruikers..
Ik ben een pure Turk.
pi_75166309
quote:
Nee, ga zo mijn boek uitlezen.

Jij ook trusten

Mijn laatste post, dus doei allemaal
pi_75166321
quote:
Op maandag 30 november 2009 23:27 schreef Ben. het volgende:

[..]

Ja en Turken gelukkig wel. !
Gelukkig.
Ik ben een pure Turk.
pi_75166330
quote:
Op maandag 30 november 2009 23:27 schreef Min-e het volgende:

[..]

Mijn laatste post, dus doei allemaal
Iyi geceler.
Ik ben een pure Turk.
pi_75166352
quote:
Op maandag 30 november 2009 23:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
het is de waarheid
OP past zich aan aan de gebruikers..
Ik kan ook zeggen dat Turken dit forum niet verdienen maar dat zeg ik niet omdat ik ze gun. Damn, wrm moet ik weer onder al die kutmarokkanen lijden?
Feyenoord Rotterdam
pi_75166371
quote:
Op maandag 30 november 2009 23:09 schreef Min-e het volgende:

[..]

Klopt het trouwens wat ik in je fobo zag, ben je op hac geweest?
moest het effe opzoeken, maar het staat er idd en fobos liegen niet uiteraard
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_75166398
quote:
Op maandag 30 november 2009 23:28 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Gelukkig.
Ja. Zeg ik toch?
pi_75166400
quote:
Op maandag 30 november 2009 23:29 schreef o.us het volgende:

[..]

Ik kan ook zeggen dat Turken dit forum niet verdienen maar dat zeg ik niet omdat ik ze gun. Damn, wrm moet ik weer onder al die kutmarokkanen lijden?
Als je geen kutmarokkaan bent, ben je misschien zo'n irritante nerdmarokkaan. Een gunner, dat ben je dus?

je neemt me trouwens niet serieus he?
Ik ben een pure Turk.
pi_75166411
quote:
Op maandag 30 november 2009 23:30 schreef Ben. het volgende:

[..]

Ja. Zeg ik toch?
Ik ben een pure Turk.
pi_75166465
hehe geen dank
pi_75166494
quote:
Op maandag 30 november 2009 23:30 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Als je geen kutmarokkaan bent, ben je misschien zo'n irritante nerdmarokkaan. Een gunner, dat ben je dus?

je neemt me trouwens niet serieus he?
Zie ik er uit als een nerd? Ben ik een nerd?
Zo ja: _______________________-------------==========!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111

Ik nam je niet serieus. Een beetje spanning opbouwen zo laat in de avond is wel zo goed.
Feyenoord Rotterdam
pi_75166504
quote:
Op maandag 30 november 2009 23:29 schreef Slayage het volgende:

[..]

moest het effe opzoeken, maar het staat er idd en fobos liegen niet uiteraard
hoe was t?

zag laatst op t turkse nieuws dat ze daar iets wilden slopen ofzo of al bezig waren, weet niet meer precies wat, weet jij t?
Ik ben een pure Turk.
pi_75166530
quote:
Op maandag 30 november 2009 23:32 schreef o.us het volgende:

[..]

Zie ik er uit als een nerd? Ben ik een nerd?
Zo ja: _______________________-------------==========!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111

Ik nam je niet serieus. Een beetje spanning opbouwen zo laat in de avond is wel zo goed.
Dat weet ik toch niet, ik bedoel dat je een nerdmarokkaan kunt zijn, als je geen kutmarokkaan bent. Zo'n neppe Nederlander.
Ik ben een pure Turk.
pi_75166553
quote:
Op maandag 30 november 2009 23:33 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Dat weet ik toch niet, ik bedoel dat je een nerdmarokkaan kunt zijn, als je geen kutmarokkaan bent. Zo'n neppe Nederlander.
Ben gewoon hier geboren en goed geïntegreerd, aan beide kanten. What's your problem?
Feyenoord Rotterdam
pi_75166656
quote:
Op maandag 30 november 2009 23:34 schreef o.us het volgende:

[..]

Ben gewoon hier geboren en goed geïntegreerd, aan beide kanten. What's your problem?
Je neemt me dus wel te serieus, ik heb geen probleem. Je hebt kutmarokkanen, nerdmarokkanen en "normale" marokkanen. Wat versta jij onder goed geintegreerd?
Ik ben een pure Turk.
pi_75166716
quote:
Op maandag 30 november 2009 23:37 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Je neemt me dus wel te serieus, ik heb geen probleem. Je hebt kutmarokkanen, nerdmarokkanen en "normale" marokkanen. Wat versta jij onder goed geintegreerd?
Normale marokkanen, die gelijk en normaal onder beide culturen leeft en geniet en vooral NORMAAL is.
Like me.
Feyenoord Rotterdam
pi_75166775
quote:
Op maandag 30 november 2009 23:39 schreef o.us het volgende:

[..]

Normale marokkanen, die gelijk en normaal onder beide culturen leeft en geniet en vooral NORMAAL is.
Like me.
Wat is genieten? Dat had je er niet bij hoeven vermelden, misschien is het voor jou belangrijk, maar niet om een kutmarokkaan, nerdmarokkaan of normaalmarokkaan te zijn. Voel je niet aangevallen, man.
Ik ben een pure Turk.
pi_75166797
En wat is normaal dan?
pi_75166842
quote:
Op maandag 30 november 2009 23:41 schreef Ayca het volgende:
En wat is normaal dan?
geen nerdmarokkaan, maar ook geen kutmarokkaan
Ik ben een pure Turk.
pi_75166871
quote:
Op maandag 30 november 2009 23:42 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

wou ik net zeggen
maar op het internet weet je niet maar nooit, ik werd al zo veel lastig gevallen door skinheads and such.
Feyenoord Rotterdam
pi_75166877
quote:
Op maandag 30 november 2009 23:42 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Interessant...

Het valt me trouwens op dat marokkanen vaak zo ielig zijn, waarom?
pi_75166899
quote:
Op maandag 30 november 2009 23:43 schreef o.us het volgende:

[..]

wou ik net zeggen
maar op het internet weet je niet maar nooit, ik werd al zo veel lastig gevallen door skinheads and such.
snap die laatste zin niet zo goed..

maar voor de herhaling: voel je niet aangevallen, omdat je een Marokkaan bent, ik praat een beetje dom uit verveling.
Ik ben een pure Turk.
pi_75166905
quote:
Op maandag 30 november 2009 23:43 schreef Ayca het volgende:

[..]

Interessant...

Het valt me trouwens op dat marokkanen vaak zo ielig zijn, waarom?
ielig?
Feyenoord Rotterdam
pi_75166952
quote:
Op maandag 30 november 2009 23:33 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

hoe was t?[/b]

bijzonder

[b]
zag laatst op t turkse nieuws dat ze daar iets wilden slopen ofzo of al bezig waren, weet niet meer precies wat, weet jij t?
die saoedisch willen alles slopen wat maar dan ook enige historische waarde heeft, das niets nieuws
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_75166967
quote:
Op maandag 30 november 2009 23:45 schreef Slayage het volgende:

[..]

die saoedisch willen alles slopen wat maar dan ook enige historische waarde heeft, das niets nieuws
en wat vind jij daarvan?
Ik ben een pure Turk.
pi_75167022
quote:
Op maandag 30 november 2009 23:44 schreef o.us het volgende:

[..]

ielig?
Ja nouja niet allemaal natuurlijk maar alle marokkanen die ik ken, zijn heel dun, echt niet mooi dun zegmaar.
pi_75167042
quote:
Op maandag 30 november 2009 23:47 schreef Ayca het volgende:

[..]

Ja nouja niet allemaal natuurlijk maar alle marokkanen die ik ken, zijn heel dun, echt niet mooi dun zegmaar.
mannen en vrouwen?
Ik ben een pure Turk.
pi_75167077
Ik ben lekker voor literatuurgeschiedenis aan het leren
Gaat een lange nacht worden
pi_75167093
quote:

[..]

I'm not like all the other ones.
Feyenoord Rotterdam
pi_75167096
quote:
Op maandag 30 november 2009 23:47 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

mannen en vrouwen?
De mannen juist, vrouwen... valt wel mee
pi_75167122
quote:
Op maandag 30 november 2009 23:46 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

en wat vind jij daarvan?
diep triest batuurlijk, maarja het is hun ideologie, de geschiedenis is volgens hun begonnen bij abdul wahab en alles wat ervoor was is niet islamitisch
-Rabia Al-Basri
pi_75167123
quote:
Op maandag 30 november 2009 23:41 schreef Ayca het volgende:
En wat is normaal dan?
Normaal in Nederland:

een eengezinswoning met een blanke 40er die getrouwd is en een labrador heeft en smorgens in zijn rode volvo naar zijn werk gaat met een boterhamtrommeltje dat is normaal
pi_75167149
quote:
Op maandag 30 november 2009 23:50 schreef WAARHEID het volgende:

[..]

Normaal in Nederland:

een eengezinswoning met een blanke 40er die getrouwd is en een labrador heeft en smorgens in zijn rode volvo naar zijn werk gaat met een boterhamtrommeltje dat is normaal
thats life
-Rabia Al-Basri
pi_75167159
quote:
Op maandag 30 november 2009 23:48 schreef EchoAlpha het volgende:
Ik ben lekker voor literatuurgeschiedenis aan het leren
Gaat een lange nacht worden
Literatuurgeschiedenis
pi_75167160
quote:

[..]

turken schijnen juist mollig te zijn. Veel vlees en zoetigheid. Suikerziekte gevoelig dieet trouwens.

Tja zie de cijfers

http://www.lokum.nl/turki(...)hoogde-diabeteskans/

[ Bericht 10% gewijzigd door WAARHEID op 30-11-2009 23:52:41 (http://www.lokum.nl/turkije/2008/11/15/turken-hebb) ]
pi_75167229
quote:
Op maandag 30 november 2009 23:50 schreef Slayage het volgende:

[..]

diep triest batuurlijk, maarja het is hun ideologie, de geschiedenis is volgens hun begonnen bij abdul wahab en alles wat ervoor was is niet islamitisch
vind je die reden raar om te slopen of vind je die reden niet kloppen?
Ik ben een pure Turk.
pi_75167289
quote:
Op maandag 30 november 2009 23:51 schreef WAARHEID het volgende:

[..]

turken schijnen juist mollig te zijn. Veel vlees en zoetigheid. Suikerziekte gevoelig dieet trouwens.

Tja zie de cijfers

http://www.lokum.nl/turki(...)hoogde-diabeteskans/
die tekst doet het lijken alsof je meer kans hebt omdat het gewoon je afkomst is...
Ik ben een pure Turk.
pi_75167294
quote:
Op maandag 30 november 2009 23:51 schreef Ayca het volgende:

[..]

Literatuurgeschiedenis
Literatuur in de middeleeuwen, renaissance, barok, verlichting etc. lekker boeiend
pi_75167341
Ik ga slapen, jongens. Iyi geceler allemaal.
Feyenoord Rotterdam
pi_75167377
quote:
Op maandag 30 november 2009 23:57 schreef o.us het volgende:
Ik ga slapen, jongens. Iyi geceler allemaal.
Allah rahatlik versin. Welterusten, normale Marokkaan.
Ik ben een pure Turk.
pi_75167381
Meest nutteloze van de Nederlandse les. Tot een maand geleden had ik een leraar Nederlands en die was echt baas, gaf goed les, was grappig maar streng, en leerde ons echt nuttige dingen. Nu hebben wij een dom mens die geen orde kan houden en het constant over literatuurgeschiedenis heeft.

echt wat boeit mij het nou wanneer de boekdrukkunst is begonnen

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2009 23:59:14 ]
pi_75167412
Ik ga ook maar eens slapen, morgen vroeg op.
Welterusten.
Ik ben een pure Turk.
pi_75167458
quote:
Op maandag 30 november 2009 23:53 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

vind je die reden raar om te slopen of vind je die reden niet kloppen?
beide, het is absolute kul natuurlijk
-Rabia Al-Basri
pi_75167539
quote:
Op maandag 30 november 2009 23:57 schreef Ayca het volgende:
Meest nutteloze van de Nederlandse les. Tot een maand geleden had ik een leraar Nederlands en die was echt baas, gaf goed les, was grappig maar streng, en leerde ons echt nuttige dingen. Nu hebben wij een dom mens die geen orde kan houden en het constant over literatuurgeschiedenis heeft.

Gelukkig ronden we literatuurgeschiedenis morgen af met een SE...Meerkeuze vragen
  dinsdag 1 december 2009 @ 00:56:24 #52
235277 SEIKO---
until the end of time
pi_75169063
-the-man-who-sold-the-world-

gecicek gurbette omrumuz...
'there was war son, we were soldiers and had license to kill anyone'
pi_75171584
quote:
Op maandag 30 november 2009 23:57 schreef Ayca het volgende:

Dat soort dingen zul je altijd blijven houden, hoor . Zelfs op de universiteit/hogeschool.
Cool story, Hansel.
pi_75178518
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 00:56 schreef SEIKO--- het volgende:

wat is gurbet?
-Rabia Al-Basri
pi_75181884
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 00:56 schreef SEIKO--- het volgende:

Gurbete Ne Lüzum Var
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_75182010
Vaders en msn.

Mijn vader heeft laatst een facebook profiel aangemaakt, ik heb hem niet geaccepteerd. Hehehe.
pi_75182134
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:28 schreef Bortecinem het volgende:
Vaders en msn.

Mijn vader heeft laatst een facebook profiel aangemaakt, ik heb hem niet geaccepteerd. Hehehe.
Haha, flauw . Mijn vader zit meestal alleen op MSN voor gesprekjes met familie uit Turkije, jwtz. Voor de rest is hij niet echt handig met computers .
pi_75183326
Ouders horen geen MSN/facebook te kunnen gebruiken. Mijn moeder zit af en toe ook al op MSN.
Cool story, Hansel.
pi_75183573
Mijn moeder gebruikt soms msn maar regelmatig (ze kijkt er elke dag wel op) facebook
pi_75183788
Moet je haar niet accepteren , maar dan gaat ze zeker om uitleg vragen .
Cool story, Hansel.
pi_75183862
Heeft 1 van jullie, The grand Turk gelezen van John Freely? Is het engels te doen? (nou is mijn engels niet slecht, maar nederlands leest toch wat fijner )
pi_75184138
Gewoon lezen dan, of lees je nooit iets puur uit interesse ?
Cool story, Hansel.
pi_75184659
Ja tuurlijk wel, maar ik moest gister al mijn keuze bekend maken...dus ik ben nu even snel een boek aan het uitzoeken, want anders gaat er nog een punt af
pi_75184705
Als je je er voor interesseert dan zal het vast wel leesbaar zijn, en mischien is het ook nog eens goed voor je Engels (indien nodig)!
Cool story, Hansel.
pi_75184923
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:24 schreef Julis het volgende:

[..]

Gurbete Ne Lüzum Var
Nu weet ik wel waarom hij dat in zijn naam heeft staan!

Op Youtube had ik toevallig dit liedje gevonden:

Ik dacht: hey, hier heeft mijn vader het zeker over in zijn MSN naam. Dit kan niet missen, want hij heeft 5 jaar op zo'n muziek school gezeten in Turkije, waar ze van dat soort liedjes zingen.

Ik heb dus net die tekst uit mijn hoofd geleerd. Toen mijn vader eraan kwam, heb ik dat liedje gezongen voor hem (met mijn valse stem). Hij keek mij aan met een grote glimlach op zijn gezicht ! Blijkt dat hij dat liedje met een koor had gezongen op TRT . Daarom heeft hij die tekst in zijn naam staan.

Hihi, boeiend he
pi_75187191
vandaag toen we les hadden keken m'n klasgenoten naar buiten, er waren mensen van het vmbo buiten, buitenlanders, zeggen m'n klasgenoten: die zijn de toekomst van ons land, zij moeten ons beschermen.

een andere klasgenoot: dan komen er alleen maar Turkse broden.

Ik ben een pure Turk.
pi_75188730
Slayage je vond het dus bijzonder daar, was je op bedevaart of een meer gewone reis zeg maar?
pi_75192232
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 17:32 schreef Min-e het volgende:
Slayage je vond het dus bijzonder daar, was je op bedevaart of een meer gewone reis zeg maar?
das meestal zo als je die kant opgaat, ook in mijn geval was dat voor de hac ja
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 1 december 2009 @ 19:21:07 #69
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_75192642
MIJN GOD ZE ZIJN GEINFILTREERD IN FOK, DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!!
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_75194840
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 19:21 schreef smegmanus het volgende:
MIJN GOD ZE ZIJN GEINFILTREERD IN FOK, DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!!
Wil je dat even voor je houden, ja
pi_75194887
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 20:13 schreef Min-e het volgende:

[..]

Wat een agressie weer .
Cool story, Hansel.
pi_75194953
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 20:13 schreef Min-e het volgende:

[..]

adem in.... adem uit....
-Rabia Al-Basri
pi_75195406
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 19:10 schreef Slayage het volgende:

[..]

das meestal zo als je die kant opgaat, ook in mijn geval was dat voor de hac ja
Hoeft niet altijd zo te zijn. Heb wel vaker gezegd dat ik meer geïnteresseerd ben in de persoonlijke beleving, dogmatische discussies vind ik veel minder boeiend. Vind het ook best heel bijzonder dat iemand zoiets doet. En dan vraag ik me af waarom, wat waren je beweegredenen? Hoe ging je erin en wat heb je ervan geleerd/ eraan overgehouden?

(Maar, als je dit te persoonlijk vind en er geen trek in hebt snap ik dat ook hoor. )
pi_75195526
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 20:14 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Wat een agressie weer .
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 20:15 schreef Slayage het volgende:

[..]

adem in.... adem uit....
Sorry, liet me even gaan
pi_75195694
Ik had dus tóch gelijk, zo blijkt maar weer .
Cool story, Hansel.
pi_75195749
Mini, wat betekent dit: sana noluyor?
Cool story, Hansel.
pi_75195835
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 20:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Mini Letterlijk: wat gebeurt er met jou?
pi_75195870
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 20:33 schreef Min-e het volgende:

[..]

Mini Letterlijk: wat gebeurt er met jou?
Dat bedoel je toch met min-e ? Als je het op z'n Engels uitspreekt dan.
Cool story, Hansel.
pi_75196215
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 20:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Waarom vraag je dit hier? Ik had het al eerder vertaald voor je of geloofde je me niet toen ik zei dat ik niet aan het schelden was?
Ik ben een pure Turk.
pi_75196243
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 20:42 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Waarom vraag je dit hier? Ik had het al eerder vertaald voor je of geloofde je me niet toen ik zei dat ik niet aan het schelden was?
O, was ik al vergeten . Maar open eens een nieuw mocrotopic.
Cool story, Hansel.
pi_75196284
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 20:34 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Dat bedoel je toch met min-e ? Als je het op z'n Engels uitspreekt dan.
wel goed bedacht.

Kwam erop doordat ik op zoek was naar een nick, zag een batterij liggen. Min pool, e-tje erachter en het leek nog op een naam ook. Suf ik weet het...
pi_75196346
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 20:43 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

O, was ik al vergeten . Maar open eens een nieuw mocrotopic.
nee ik wil niet starten
Ik ben een pure Turk.
pi_75196393
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 20:45 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

nee ik wil niet starten
DOE.
Cool story, Hansel.
pi_75196476
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 20:44 schreef Min-e het volgende:

[..]

wel goed bedacht.

Kwam erop doordat ik op zoek was naar een nick, zag een batterij liggen. Min pool, e-tje erachter en het leek nog op een naam ook. Suf ik weet het...
O, dus toentertijd gewoon verzonnen .
Cool story, Hansel.
pi_75196584
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 20:46 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

DOE.
doe jij, jij bent de echte marokkaan
Ik ben een pure Turk.
pi_75196694
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 20:44 schreef Min-e het volgende:

[..]

wel goed bedacht.

Oh. Ik dacht dat jij Mine heette, netals Mine van Kavak Yelleri

En morgen Twente-Fenerbahce !
pi_75196902
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 20:51 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

doe jij, jij bent de echte marokkaan
Relturk!
Cool story, Hansel.
pi_75196931
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 20:54 schreef Julis het volgende:

[..]

Twente
Cool story, Hansel.
pi_75198027
fok! back in business
-Rabia Al-Basri
  woensdag 2 december 2009 @ 00:12:59 #90
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_75198165
quote:
Op woensdag 2 december 2009 00:09 schreef Slayage het volgende:
fok! back in business
Hé, slapen jij. Laat opblijven is haram!
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_75198477
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 20:25 schreef Min-e het volgende:

[..]

Hoeft niet altijd zo te zijn. Heb wel vaker gezegd dat ik meer geïnteresseerd ben in de persoonlijke beleving, dogmatische discussies vind ik veel minder boeiend. Vind het ook best heel bijzonder dat iemand zoiets doet. En dan vraag ik me af waarom, wat waren je beweegredenen? Hoe ging je erin en wat heb je ervan geleerd/ eraan overgehouden?

(Maar, als je dit te persoonlijk vind en er geen trek in hebt snap ik dat ook hoor. )
dat met name

als je geinteresseerd bent en er over wilt hebben kan je me uiteraard wel toevoegen op msn ofzo
-Rabia Al-Basri
pi_75198519
quote:
Op woensdag 2 december 2009 00:12 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Hé, slapen jij. Laat opblijven is haram!
haha, ik ga zo naar bed ja, morgen 0730 weer op, had lekker 5 dagen vrij
-Rabia Al-Basri
  woensdag 2 december 2009 @ 00:23:13 #93
24533 ACT-F
pi_75198578
quote:
Op woensdag 2 december 2009 00:21 schreef Slayage het volgende:
haha, ik ga zo naar bed ja, morgen 0730 weer op, had lekker 5 dagen vrij
Mijn gebeden zijn gehoord

Ik ga zelf ook maar
pi_75198594
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 20:54 schreef Julis het volgende:

[..]

haha, dacht ook dat haar naam mine was, maar is dus niet zo

fener
-Rabia Al-Basri
  woensdag 2 december 2009 @ 00:44:08 #95
235277 SEIKO---
until the end of time
pi_75199258
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 12:43 schreef Slayage het volgende:

[..]

wat is gurbet?
Gurbet... Dogup yasanilmıs olan yerden uzakta yer. Vrij vertaald betekent het: vrij ver van de plaats waar je geboren bent (in deze situatie Turkije)

heb trouwens ook last van de alleen maar klagende internetterende babyboomers

kendi kafamizda satirlar satirlamakla biryere mi varacagiz, olsa olsa cehennemin dibine.. hadi kalk beraber gidelim. yolumuz uzun seviyemiz yetersiz.

dedigim gibi oylesine yazmak...
'there was war son, we were soldiers and had license to kill anyone'
pi_75202194
Goedemorgen iedereen. Ik heb vandaag 9 uur geslapen.

Een record.
pi_75210081
Ik ben een turk ?
Njaa, halfbloedje dan.
pi_75210121
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:37 schreef TheAnsword het volgende:
Ik ben een turk ?
Njaa, halfbloedje dan.
Welkom.
pi_75212826
Wat is het toch heerlijk om woensdagen vrij te hebben.
Cool story, Hansel.
  woensdag 2 december 2009 @ 15:08:09 #100
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_75212863
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:07 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat is het toch heerlijk om woensdagen vrij te hebben.
Er gaat niets meer in dan een broodje Döner op woensdagen.
Feyenoord Rotterdam
pi_75212945
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:08 schreef o.us het volgende:

[..]

Er gaat niets meer in dan een broodje Döner op woensdagen.
Ik ga er zo even een halen in het centrum, denk ik. Alleen die miezerregen is niet al te chill.

Eerst boodschappen.
Cool story, Hansel.
pi_75213175
Ik ga vanavond Duitse brezelen maken. Het deeg is al aan het rijzen.
pi_75213305
Waar kan ik in godsnaam sodium hydroxide (lye) kopen? Op internet kan ik helemaal niks vinden, behalve een paar Amerikaanse webshops die niet naar Nederland zenden.
pi_75213989
Waar heb je dat voor nodig?
Cool story, Hansel.
pi_75215182
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 20:58 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Twente
Ga jij maar Al Nahda Muscat steunen, want die moeten morgen tegen Al Nasr spelen. Als ze winnen, hebben ze de kans om eerste te staan.

Een serieuze vraag: Volg jij de Omaanse Liga (een beetje) ?
pi_75215331
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:15 schreef Julis het volgende:

[..]

Ga jij maar Al Nahda Muscat steunen, want die moeten morgen tegen Al Nasr spelen. Als ze winnen, hebben ze de kans om eerste te staan.

Een serieuze vraag: Volg jij de Omaanse Liga (een beetje) ?
Totaal niet eigenlijk . Ik keek vroeger wel altijd de itnernationale wedstrijden .
Cool story, Hansel.
pi_75215568
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:19 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Totaal niet eigenlijk . Ik keek vroeger wel altijd de itnernationale wedstrijden .
Aha. Is Oman niet gekwalificeerd voor WK? Oman doet wel mee met Asian Cup 2011, lees ik net op wikipedia.
pi_75215739
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:25 schreef Julis het volgende:

[..]

Aha. Is Oman niet gekwalificeerd voor WK? Oman doet wel mee met Asian Cup 2011, lees ik net op wikipedia.
Niet gekwalificeerd volgens mij, ze waren dit jaar wel éérste in de Gulf Cup .
Cool story, Hansel.
pi_75215969
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:20 schreef Bortecinem het volgende:
Waar kan ik in godsnaam sodium hydroxide (lye) kopen? Op internet kan ik helemaal niks vinden, behalve een paar Amerikaanse webshops die niet naar Nederland zenden.
wat moet je met sodium hydroxide dan?
pi_75215989
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:29 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Niet gekwalificeerd volgens mij, ze waren dit jaar wel éérste in de Gulf Cup .
Netjes hoor Er doen best veel aardig voetballende landen mee, met de Gulf Cup.
pi_75216064
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:35 schreef IHVK het volgende:

[..]

Koken?
quote:
Toepassingen
Fabricage van zeep
Fabricage van kleurstoffen
Fabricage van cellulose uit hout en stro
Fabricage van kunstzijde
Bewerking van katoen
Reiniging van vet, olie en petroleum
Bewerking van bauxiet (voortrap in de productie van aluminium)
Fabricage van natriumhypochloriet, natriumfosfaat, natriumsulfide en natriumaluminaat
Productie van gedemineraliseerd water: Regeneratie van ionenwisselaars
Ontwikkeling van belichte printplaten in de elektronica
Bestanddeel van gootsteenontstoppers
Bestanddeel van ontharingsmiddelen
Bestanddeel van haarontkrullers
Fabricage van Glucose-fructosestroop

Natriumhydroxide wordt in de voedingsmiddelenindustrie toegepast als zuurteregelaar onder het E-nummer E 524.
Cool story, Hansel.
pi_75216089
sodium = natrium in het Nederlands.

googelen op natriumhydroxide:

http://zeep.vanderleden.com/vraagenantwoord.php

Hoe kom ik aan ...

Natriumhydroxide
Dit kan je als gootsteenontstopper kopen bij de drogist (Kruidvat) of in sommige supermarkten. Lees het etiket en kijk of daar op staat 99% NaOH, dan zit je goed. Kost ongeveer ¤ 3,-.
pi_75216141
quote:
Natriumhydroxide is een bijtende stof die huid en ogen kan aantasten. Gebruik een veiligheidsbril en veiligheidshandschoenen.
Lekker zo als hulpstof.
pi_75216217
Ik trek het topic even naar beneden.
pi_75216235
Ja, het is niet al te fijn spul (alleen klikken als je vieze dingen kan)
Cool story, Hansel.
pi_75216327
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:42 schreef wikwakka2 het volgende:
Ja, het is niet al te fijn spul (alleen klikken als je vieze dingen kan)
Is niet zo heel vies toch?
pi_75216369
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:44 schreef IHVK het volgende:

[..]

Is niet zo heel vies toch?
Ja, maar anders gaat een van de FOK!sters hier weer klagen.
Cool story, Hansel.
pi_75216460
olleke bolleke rebu solleke olleke bolleke KNOL!

[ Bericht 49% gewijzigd door wikwakka2 op 02-12-2009 17:00:18 ]
Cool story, Hansel.
pi_75218933
quote:
Op woensdag 2 december 2009 00:44 schreef SEIKO--- het volgende:

[..]

Gurbet... Dogup yasanilmıs olan yerden uzakta yer. Vrij vertaald betekent het: vrij ver van de plaats waar je geboren bent (in deze situatie Turkije)

dan ben ik niet in gurbet
-Rabia Al-Basri
pi_75218973
veel turken er weer bij lees ik, welkom allen
-Rabia Al-Basri
pi_75221662
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:48 schreef wikwakka2 het volgende:
olleke bolleke rebu solleke olleke bolleke KNOL!
pi_75221714
quote:
Op woensdag 2 december 2009 19:09 schreef IHVK het volgende:

[..]

Speelden jullie dit vroeger niet?
Cool story, Hansel.
pi_75221805
Het klinkt heel bekend, maar ik moet echt diep in mijn geheugen vragen.
Wat is het?
pi_75222050
quote:
Op woensdag 2 december 2009 19:11 schreef IHVK het volgende:
Het klinkt heel bekend, maar ik moet echt diep in mijn geheugen vragen.
Wat is het?
Zo'n spel waarbij je dat versje opzegt en na elk woord doe je je vuist op die van de ander, bij KNOL! slaat degene die aan de beurt is met zijn vuist de toren uit elkaar .
Cool story, Hansel.
pi_75222186
quote:
Op woensdag 2 december 2009 19:17 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Zo'n spel waarbij je dat versje opzegt en na elk woord doe je je vuist op die van de ander, bij KNOL! slaat degene die aan de beurt is met zijn vuist de toren uit elkaar .
Oja.
pi_75222220
Heb je dat nooit gespeeld? Om de een of andere reden vond ik dat als kind altijd hilarisch. Je hebt iets gemist, wolla.
Cool story, Hansel.
pi_75222680
Niet vaak.

Wel deze vuist op deze vuist.
Maar bij die sla je het niet uit elkaar.
pi_75222729
Doen jullie trouwens aan Sinterklaas ? Mischien een domme vraag .
Cool story, Hansel.
pi_75222804
quote:
Op woensdag 2 december 2009 19:33 schreef wikwakka2 het volgende:
Doen jullie trouwens aan Sinterklaas ? Mischien een domme vraag .
+1 voor jezelf indekken.

Wij thuis niet in ieder geval.
Op school wel altijd natuurlijk.
pi_75222835
Geloofden jullie er vroeger dan ook echt in, of zeiden je ouders meteen dat het bullshit was ?
Cool story, Hansel.
pi_75222897
Volgens mij ben ik wel vroeg ingelicht.

Maar bij mijn broertje enzo hebben we wel wat gewacht daarmee, want het is wel lullig.
pi_75222957
Maar jullie zetten thuis geen schoen?
Cool story, Hansel.
pi_75222991
Wij niet.

Maar bij mijn tante wel dus er zit niet echt een logica in.
pi_75223046
Ah, ok . Toch grappig om te horen, vinnikzelluf.
Cool story, Hansel.
pi_75223131
Zie de maan schijnt door de bomen, makkers staakt uw wild geraas.
pi_75223236
Ik heb trouwens nog nooit turkse pizza gehad, mis ik wat? Ze zijn wel altijd veel goeiekoper dan durums.
Cool story, Hansel.
pi_75223338
Wat voor durum neem je dan?

Meeste durums zijn tegenwoordig verpakt in een turkse pizza.
pi_75223363
o, turkse pizza houdt eigenlijk gewoon dat naan-achtige brood in?

Ik neem altijd gewoon de durums die ze in de betreffende snackbar hebben, kipdurum, durum doner, etc.
Cool story, Hansel.
pi_75223422
Neen.

Turkse pizza.

Lekker goedkoop en stilt je honger.
pi_75223460
Er zit ook een dun laagje vlees op daarom is het goedkoper.
pi_75223466
Jullie Turken zijn wel gierig zeg, gezien het sobere beleg.
Cool story, Hansel.
pi_75223555
quote:
Op woensdag 2 december 2009 19:51 schreef wikwakka2 het volgende:
Jullie Turken zijn wel gierig zeg, gezien het sobere beleg.
Het is meestal wel pittig hoor, dus vandaar dat er op een Turkse pizza ('Lahmacun') niet zo héél veel vlees zit. Maar wat is veel/weinig? Ik vind het bijvoorbeeld genoeg.
pi_75223564
Een Nederlander die zegt dat Turken gierig zijn.

Zelfde als een Turk die zegt dat Nederlanders te trots zijn.
pi_75223590
Het is meer dan genoeg overigens, dat vlees op die pizza.

Het is nogal stevig gekruid inderdaad.
pi_75223620
Ja, sorry hoor, ik zat jullie maar even te jennen .
Cool story, Hansel.
pi_75223626
Ik ging laatst bij een studiegenoot studeren. Ging hij helemaal pasta met kaas voor zichzelf klaarmaken en voor mijn neus opeten.
Om vervolgens te vragen of ik ook nog iets te eten wou. Hij had chips namelijk.
pi_75223638
quote:
Op woensdag 2 december 2009 19:55 schreef wikwakka2 het volgende:
Ja, sorry hoor, ik zat jullie maar even te jennen .
Ik zat jou ook maar te jennen.
pi_75223654
quote:
Op woensdag 2 december 2009 19:55 schreef IHVK het volgende:
Ik ging laatst bij een studiegenoot studeren. Ging hij helemaal pasta met kaas voor zichzelf klaarmaken en voor mijn neus opeten.
Om vervolgens te vragen of ik ook nog iets te eten wou. Hij had chips namelijk.
Goed dat je hem een studiegenoot noemt en geen vriend, ik vind het namelijk wel érg aso van hem .
Cool story, Hansel.
pi_75223722
quote:
Op woensdag 2 december 2009 19:56 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Goed dat je hem een studiegenoot noemt en geen vriend, ik vind het namelijk wel érg aso van hem .
Ja en hoe hij at damn.

Tot de laatste druppel ketchup werd het eraf geschraapt.

Nee dat is geen vriend inderdaad.
pi_75223816
Mensen die ketchup op hun pasta doen . Er hoort tomatensaus op te zitten.
Cool story, Hansel.
pi_75223863
Heb ik ook eens gehad, maar deze vriend in kwestie had een tostie in een koekenpan (echt waar; ik wist niet dat het kon ) gemaakt voor zichzelf. Zij moeder was in tegenstelling tot hem dan weer wel erg gastvrij (vaak eten aanbieden enzo).
pi_75223875
Oja wikwakka, als je Turken eten aanbiedt. Doe het meerder keren. De eerste keer zullen ze altijd nee zeggen. Ook al hebben ze honger.

Dat is uit beleefdheid.
pi_75223892
Turken zijn wel geobsedeerd met eten. Ik zou zelfs genoeg nemen met droge crackers.
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:03 schreef IHVK het volgende:
Oja wikwakka, als je Turken eten aanbiedt. Doe het meerder keren. De eerste keer zullen ze altijd nee zeggen. Ook al hebben ze honger.

Dat is uit beleefdheid.
Nederturken hebben nu toch wel begrepen dat het bij Nederlanders meestal niet zo werkt ?
Cool story, Hansel.
pi_75223924
Ik haat mensen die gierig zijn. Vooral met eten.

Het is niet dat ik het hoef, maar biedt het gewoon aan.

Want bij dat soort mensen ga je dan ook opletten hoe ze het eten. En als ze dan ook nog smakken ofzo, dan word ik echt pissig.

Ja ik ben heel raar wat dit onderwerp betreft.
pi_75223965
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:04 schreef wikwakka2 het volgende:
Turken zijn wel geobsedeerd met eten. Ik zou zelfs genoeg nemen met droge crackers.
[..]

Nederturken hebben nu toch wel begrepen dat het bij Nederlanders meestal niet zo werkt ?
Ik ben heel inschikkelijk hoor, maar dit aspect wil ik toch behouden in mijn leven.

Ook al moet ik honger lijden.
pi_75223969
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:04 schreef IHVK het volgende:
Ik haat mensen die gierig zijn. Vooral met eten.

Het is niet dat ik het hoef, maar biedt het gewoon aan.

Want bij dat soort mensen ga je dan ook opletten hoe ze het eten. En als ze dan ook nog smakken ofzo, dan word ik echt pissig.

Ja ik ben heel raar wat dit onderwerp betreft.
Ik heb precies hetzelfde hoor, dus zo raar ben je niet. Of we zijn natuurlijk allebei raar.
pi_75224021
Tsja, van mensen die smakken krijg ik wurgneigingen, een goede Kroatische vriend van mij smakte altijd heel erg als we iets aten, en als ik vroeg of hij dat tijdens het avondeten met z'n ouders ook doet zei hij 'nee, maar nu ben ik met vrienden dus let ik niet op mijn maneiren' .
Cool story, Hansel.
pi_75224061
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:05 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ik ben heel inschikkelijk hoor, maar dit aspect wil ik toch behouden in mijn leven.

Ook al moet ik honger lijden.
Het eerst twee keer nee, dan ja zeggen ?
Cool story, Hansel.
pi_75224111
Of mensen die smakken tijdens het eten van Borrelnootjes.
Dat kraakgeluid.

Er zat laatst iemand in de metro voor me die dat deed en ik(of hij) ging echt bijna dood tot hij uitstapte.
pi_75224127
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:08 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Het eerst twee keer nee, dan ja zeggen ?
Ja.
pi_75224157
Als je er rationeel over nadenkt he, die irritatie bij het smakken, is het best overdreven.
pi_75224177
Ik kan mij daar ook gigantisch aan ergeren, maar eigenlijk mag dat niet want ik heb zelf vaak last van een knakkende kaak .

Wat ik ook vervelend vind zijn mensen die als een zoutzak voorovergebogen en met één hand onder tafel eten, hebben die geen tafelmaneiren geleerd of zo ?
Cool story, Hansel.
pi_75224180
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:10 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ja.
En oppassen dat je niet te lang doorgaat dat ze na een tijdje 'Zıkkımın kökünü ye!' zeggen/denken.
pi_75224223
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:11 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

En oppassen dat je niet te lang doorgaat dat ze na een tijdje 'Zıkkımın kökünü ye!' zeggen/denken.
pi_75224313
Ik heb zo'n hekel aan mensen die smakken dat ik samen eten zoveel mogelijk vermijd.
pi_75224374
Wat dacht je van slurpen? Of als je drinken op is nog even de laatste resten keihard door je rietje naar binnen zuigen ?
Cool story, Hansel.
pi_75224396
Trouwens mijn puberende neefje klaagde een tijdje terug steeds over het smakken van iedereen terwijl hij het zelf ook deed.
Dus zijn ouders hebben, na lang beraard, het een keer stiekem opgenomen en hem daarna ermee geconfronteerd. Dat vonden ze de beste manier. Maar het werkte wel. Hij klaagde niet meer en hield op met smakken.
pi_75224406
Dan moet je geen thee gaan drinken met Turken.
pi_75224413
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:16 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat dacht je van slurpen? Of als je drinken op is nog even de laatste resten keihard door je rietje naar binnen zuigen ?
pi_75224509
Als je turkse thee niet sluprt verbrand je je tong.
pi_75224540
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:19 schreef IHVK het volgende:
Ongeduldige turken .
Cool story, Hansel.
pi_75224636
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:17 schreef IHVK het volgende:

[..]

Een klap tegen je platte achterhoofd kun je krijgen .
Cool story, Hansel.
pi_75224818
Kom dan.
pi_75224837
HOUD ME TEGEN HOUD ME TEGEN
Cool story, Hansel.
pi_75224878
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:35 schreef IHVK het volgende:

[..]

Duitse Brezels/Sodium hydroxide
pi_75224890
HOUD HEM TEGEN
pi_75224894
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:19 schreef IHVK het volgende:
Daarom wacht ik altijd tot het is afgekoeld.
pi_75224959
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:28 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Daarom wacht ik altijd tot het is afgekoeld.
HOUD ME TEGEN
Cool story, Hansel.
pi_75224966
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:26 schreef wikwakka2 het volgende:
HOUD ME TEGEN HOUD ME TEGEN
Had je wat, jonguh? Zoek je fittie met een Turk, jonguh?

pi_75224986
Zijn er geen Koffiedrinkers, hier?

Ik lust geen thee
Ik wilde naamloos geboren worden
en naamloos sterven
niets anders dan een zucht
en een vonk is mn ziel
pi_75225010
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:30 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Had je wat, jonguh? Zoek je fittie met een Turk, jonguh?

[ afbeelding ]
Deze players zitten toch inmiddels in de bak? Die anabolenbalonnen van hen prik ik toch zo lek.
Cool story, Hansel.
pi_75225072
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:31 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Deze players zitten toch inmiddels in de bak? Die anabolenbalonnen van hen prik ik toch zo lek.
Volgens mij wel ja.

pi_75225080
Ze waren op het nieuws vandaag.

Yusuf, Mehmet en Murat.
pi_75225121
Wat werd er gezegd dan?
Cool story, Hansel.
pi_75225136
Vraagje aan de vrouwen hier.

Zijn zij nou knap? Het zijn toch loverboys he?
pi_75225178
Ja, wikwakka, zeg eens eerlijk, vind je hen nou knap?
pi_75225208
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:30 schreef siddha het volgende:
Zijn er geen Koffiedrinkers, hier?

Ik lust geen thee
Ik heb ook liever koffie.
pi_75225235
Ik ben meer een theedrinker.
pi_75225264
ik ben theedrinker ook.
  woensdag 2 december 2009 @ 20:37:47 #190
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_75225276
Merhaba
Feyenoord Rotterdam
pi_75225282
koffie lust ik niet.

alleen als het moet.
pi_75225309
Hoewel ik dat ook niet zo veel drink.
pi_75225329
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:37 schreef o.us het volgende:
Merhaba
Hier zeggen we esenlikler.

Grapje. Merhaba.
pi_75225372
ja en we zeggen umarim inplaats van insallah en tanrim ipv allahim.

ohnee dat waren turkse films.
pi_75225410
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:35 schreef TheMagnificent het volgende:
Ja, wikwakka, zeg eens eerlijk, vind je hen nou knap?
Oe, mang, die matties zijn héééééét.
Cool story, Hansel.
pi_75225434
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:39 schreef IHVK het volgende:

Huehehe.
pi_75225482
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:41 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Huehehe.
Of zeg jij liever 'Tengri'?
pi_75225486
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:39 schreef IHVK het volgende:

Met je turkengrappen die niet begrijpelijk zijn voor kazen .
Cool story, Hansel.
pi_75225499
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:42 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Of zeg jij liever 'Tengri'?
Yeah.
pi_75225512
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:40 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Oe, mang, die matties zijn héééééét.

Wa'evah!
pi_75225519
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:42 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Kazen.
pi_75225574
quote:

[..]

Nu weet jij ook eens hoe de mensen in de getto zich voelen, braddah!
pi_75225598
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:43 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Kazen.
Kaas , snor .
Cool story, Hansel.
pi_75225625
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:36 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ik heb ook liever koffie.
Ik drink dag en nacht koffie, maar één keer per jaar afwaswater, oh sorry, thee
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75225639
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:45 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Kaas , snor .
Gierige kazen.
pi_75225662
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:46 schreef siddha het volgende:

[..]

Ik drink dag en nacht koffie, maar één keer per jaar afwaswater, oh sorry, thee
Ik hoef na 12 uur maar een kop koffie te drinken en ik kan die nacht niet meer slapen.
pi_75225719
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:46 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Gierige kazen.
Ik ben totaal niet gierig, wat je zegt ben je zelf .
Cool story, Hansel.
pi_75225732
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:46 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ik hoef na 12 uur maar een kop koffie te drinken en ik kan die nacht niet meer slapen.
Hmm, ik ga effe kop koffie zetten
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75225762
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:48 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ik ben totaal niet gierig, wat je zegt ben je zelf .
Ik ga een brezel met gootsteenontstopper maken en 'm voeren aan jou!!!
pi_75225777
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:48 schreef siddha het volgende:

[..]

Hmm, ik ga effe kop koffie zetten
Afiyet olsun.
pi_75225826
We hadden een Nederlandse vriend van m'n vader eens Turkse koffie aangeboden. Zegt ie na een tijdje: 'Is wel pittig hè?!' Had ie het koffiedik opgedronken.
pi_75225844
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:50 schreef TheMagnificent het volgende:
We hadden een Nederlandse vriend van m'n vader eens Turkse koffie aangeboden. Zegt ie na een tijdje: 'Is wel pittig hè?!' Had ie het koffiedik opgedronken.
HAHAHAHA.
pi_75225899
quote:
Je hebt me laten lachen en die kerel maar beleefd blijven
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75225988
Respect voor die man.
pi_75226011
quote:
Wat zijn jullie ook voor gemenerikken .

Maar die man was tenminste wel beleefd. Zoals kazen horen te zijn .
Cool story, Hansel.
pi_75226034
quote:

[..]

Ja dat is niet zo aardig. Maar ik probeer ze te doseren dus niet zeuren.
pi_75226081
Ulan loop ik te posten in het mocro topic, wtf :/
pi_75226093
Gefeliciteerd. 0-1 gewonnen. Penalty niet gegeven.
pi_75226110
Counterturkengrap: waarom stoppen turken zo veel knoflook in hun eten?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cool story, Hansel.
pi_75226116
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:55 schreef xaban06 het volgende:
Ulan loop ik te posten in het mocro topic, wtf :/
Ik moest weer lachen
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75226154
Ik deed Ctrl + F en dan turk intoetsen, kom ik in het mocro topic terecht :/
pi_75226160
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:56 schreef wikwakka2 het volgende:
Counterturkengrap: waarom stoppen turken zo veel knoflook in hun eten?
SPOILER
Ik dacht van zoiets als omdat de turken erger stinken
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75226162
Komop man, die man drinkt gewoon koffiedik op uit beleefdheid. Verdient wel een lintje.
pi_75226295
quote:
Top 100 van zondag 29 november 2009

Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 304 wikwakka2
WTF .
Cool story, Hansel.
pi_75226326
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:58 schreef IHVK het volgende:
Komop man, die man drinkt gewoon koffiedik op uit beleefdheid. Verdient wel een lintje.
Dat dus
Cool story, Hansel.
pi_75226462
quote:
Op woensdag 2 december 2009 21:01 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

WTF .
En toen wist je het... ''I'm a FOK! addict!''
pi_75226523
quote:
Op woensdag 2 december 2009 21:05 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

En toen wist je het... ''I'm a FOK! addict!''
Het komt omdat ik in drie slowchattopics post .
Cool story, Hansel.
pi_75227295
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:56 schreef xaban06 het volgende:
Gefeliciteerd. 0-1 gewonnen. Penalty niet gegeven.
ik heb geen penalty gezien
-Rabia Al-Basri
  woensdag 2 december 2009 @ 23:00:51 #230
24533 ACT-F
pi_75231346
quote:
pi_75231645
SPOILER
pi_75231680
Misafir 02.12.2009 21:05
dünyanın bütün güzellikleri kadınlar için var siz hiç çiçek,çikolata,pırlanta hediye alan erkek gördünüzmü.

Ach gossie nou...
  woensdag 2 december 2009 @ 23:11:27 #233
24533 ACT-F
pi_75231770
Misafir 02.12.2009 19:17
çünkü dırdırlarıyla erkekleri öldürüyorlar...
pi_75231827
onların karıları olmadığı için uzun yaşarlar..
pi_75232370
Dat uitroepteken voor je post, wil je daar soms iets mee suggereren?

* Min-e gaat alvast op zoek naar een deegroller*
  woensdag 2 december 2009 @ 23:35:28 #236
24533 ACT-F
pi_75232611
quote:
Op woensdag 2 december 2009 23:27 schreef Min-e het volgende:
Dat uitroepteken voor je post, wil je daar soms iets mee suggereren?

* Min-e gaat alvast op zoek naar een deegroller*
Ja, jij!

* Meteen wegrent
pi_75232930
Zesjescultuur FTW!
Ik sta gemiddeld een 5,6
damn moet toch eens wat meer gaan doen denk ik
pi_75233109
quote:
Op woensdag 2 december 2009 23:35 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Ja, jij!

* Meteen wegrent
Deze post is minder geschikt voor jeugdige lezertjes Act-f
SPOILER
pi_75233243
quote:
Op woensdag 2 december 2009 23:45 schreef Ayca het volgende:
Zesjescultuur FTW!
Ik sta gemiddeld een 5,6
Met die houding wordt het nooit wat met jou jongedame
  woensdag 2 december 2009 @ 23:55:28 #240
24533 ACT-F
pi_75233251
Kijk, dat is nou de reden waarom we korter leven
pi_75233410
quote:
Op woensdag 2 december 2009 23:55 schreef Min-e het volgende:

[..]

Met die houding wordt het nooit wat met jou jongedame
Zoiets zei mijn moeder ook al die 3 onvoldoendes halen mijn gemiddelde drastisch omlaag
maar ik heb al en planning gemaakt voor de volgende toetsperiode en ik begin morgen met leren! echt waar!
pi_75233695
quote:
Op woensdag 2 december 2009 23:55 schreef ACT-F het volgende:
... ik hou toch van jullie hoor
  donderdag 3 december 2009 @ 00:08:34 #243
24533 ACT-F
pi_75233759
quote:
Op donderdag 3 december 2009 00:06 schreef Min-e het volgende:
... ik hou toch van jullie hoor
Ik ook van jullie hoor
pi_75233852
quote:
Op woensdag 2 december 2009 23:59 schreef Ayca het volgende:

[..]

Zoiets zei mijn moeder ook al die 3 onvoldoendes halen mijn gemiddelde drastisch omlaag
maar ik heb al en planning gemaakt voor de volgende toetsperiode en ik begin morgen met leren! echt waar!
Goed zo, verstandig meisje.
pi_75233969
quote:
Op donderdag 3 december 2009 00:08 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Ik ook van jullie hoor
meervoud
  donderdag 3 december 2009 @ 00:18:01 #246
24533 ACT-F
pi_75234039
quote:
Op donderdag 3 december 2009 00:15 schreef Min-e het volgende:
meervoud

pi_75234292
quote:
Op woensdag 2 december 2009 23:55 schreef ACT-F het volgende:
en
quote:
Op donderdag 3 december 2009 00:18 schreef ACT-F het volgende:

[..]

You do the math...

Nu ga ik slapen, sweet dreams ACT-F
  donderdag 3 december 2009 @ 00:30:29 #248
24533 ACT-F
pi_75234301
quote:
Op donderdag 3 december 2009 00:29 schreef Min-e het volgende:

[..]

en
[..]

You do the math...

Nu ga ik slapen, sweet dreams ACT-F

Trusten trouwens
pi_75236303
quote:
Op woensdag 2 december 2009 23:08 schreef IHVK het volgende:
SPOILER
Ze hebben gelijk!
Cool story, Hansel.
pi_75246455
Is Haberturk (wat een nationalistische naam weer ) een Turkse versie van de telegraaf.nl of de fok frontpage of zo?
Cool story, Hansel.
pi_75247506
quote:
Op donderdag 3 december 2009 14:18 schreef wikwakka2 het volgende:
Is Haberturk (wat een nationalistische naam weer ) een Turkse versie van de telegraaf.nl of de fok frontpage of zo?
Wat is er nou nationalistisch aan die naam?

Volgens hun site zijn ze de grootste internet krant, dus denk van wel?
pi_75247768
quote:
Op donderdag 3 december 2009 14:48 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Wat is er nou nationalistisch aan die naam?

Volgens hun site zijn ze de grootste internet krant, dus denk van wel?
Ik vind dat milliyet.com.tr en hurriyet.com.tr meer 'Telegraaf' stijl hebben. Haber Turk (letterlijk vertaald: Nieuws Turk) valt nog wel mee, volgens mij.
pi_75247942
quote:
Op donderdag 3 december 2009 14:56 schreef Julis het volgende:

[..]

Ik vind dat milliyet.com.tr en hurriyet.com.tr meer 'Telegraaf' stijl hebben. Haber Turk (letterlijk vertaald: Nieuws Turk) valt nog wel mee, volgens mij.
ik doelde voornamelijk op de soort reacties die je bij de berichten krijgt .
Cool story, Hansel.
pi_75248140
quote:
Op donderdag 3 december 2009 15:01 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

ik doelde voornamelijk op de soort reacties die je bij de berichten krijgt .
Oh zo. Dat weet ik eigenlijk niet. Ik lees Haber Turk niet vaak
pi_75250149
Wat denken jullie over koffie- en handlezen? Ik geloof er niet in, maar het werd vandaag veel gedaan op school en de mensen die erin geloven (vooral uitleggen aan moslims is irritant). Buiten de moslims: wat je zogenaamd voorspelt door je hand, is zo fucking algemeen, de kans is gewoon te groot dat het klopt. De mensen die verbaasd zijn over dat het klopt!
Ik ben een pure Turk.
pi_75250355
quote:
Op donderdag 3 december 2009 16:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
Wat denken jullie over koffie- en handlezen? Ik geloof er niet in, maar het werd vandaag veel gedaan op school en de mensen die erin geloven (vooral uitleggen aan moslims is irritant). Buiten de moslims: wat je zogenaamd voorspelt door je hand, is zo fucking algemeen, de kans is gewoon te groot dat het klopt. De mensen die verbaasd zijn over dat het klopt!
Lees je maar eens in over cold reading.

Cool story, Hansel.
pi_75250458
quote:
Op donderdag 3 december 2009 16:07 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Lees je maar eens in over cold reading.

Wil je ook antwoord op mijn vraag geven?
Ik ben een pure Turk.
pi_75250487
quote:
Op donderdag 3 december 2009 16:10 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Wil je ook antwoord op mijn vraag geven?
Onzin dus, ik geloof er niet in .
Cool story, Hansel.
pi_75250613
Ik geloof er ook niet in, sowieso ook niet in mediums of paragnosten ofzo
pi_75250648
8.26/8.27 van je filmje
Ik ben een pure Turk.
pi_75250678
Het is grappig hoe mensen reageren op veranderingen. Nu wordt er bijvoorbeeld gedacht dat ik zo geirriteerd reageerde op handlezen, omdat ik meer bezig ben met de islam.
Ik ben een pure Turk.
pi_75250733
Laat ze dat filmpje anders maar eens zien ±P.
Cool story, Hansel.
pi_75250819
quote:
Op donderdag 3 december 2009 16:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
8.26/8.27 van je filmje
ik snap het niet wat is daar zo aan?
pi_75250836
quote:
Op donderdag 3 december 2009 16:17 schreef wikwakka2 het volgende:
Laat ze dat filmpje anders maar eens zien ±P.
Zal ik doen.

Vandaag kreeg ik zo'n mooie vraag : ga je later geen contact meer hebben met me vanwege de islam?
(Ideeen verschillen heel erg) echt een mooie opmerking
Ik ben een pure Turk.
pi_75250872
quote:
Op donderdag 3 december 2009 16:20 schreef Ayca het volgende:

[..]

ik snap het niet wat is daar zo aan?
wat die man zegt : you don't have to feel stupid, but ......
Ik ben een pure Turk.
pi_75250910
ik ga eten, doei
Ik ben een pure Turk.
pi_75256173
quote:
Op woensdag 2 december 2009 23:45 schreef Ayca het volgende:
Zesjescultuur FTW!
Ik sta gemiddeld een 5,6
gevaarlijk hoor, ik had met mijn eindexamen geschiedenis een 5,3 nodig om een 5,5 als eindcijfer te hebben en die had ik echt nodig om te slagen, had een 5 gekregen, maar omdat ie zo moeilijk was en er landelijk heel slecht werd gescoord op dat examen werd het verhoogd met 0,3

ik blij

uiteindelijk geslaagd met 4 6en, een 8 en een 4
-Rabia Al-Basri
pi_75256276
slayage, geslaagd met een 4? wist niet dat dat mocht
Ik ben een pure Turk.
pi_75256680
Ik had ook gehoord dat je met 2 5'en en de rest voldoendes (+ gemiddeld boven de 6,0) kunt slagen.
pi_75257227
...wat natuurlijk niet betekent dat je je er makkelijk van af moet maken .
Cool story, Hansel.
pi_75257503
quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
slayage, geslaagd met een 4? wist niet dat dat mocht
is alweer een tijdje terug heh, kweet niet hoe het vandaag de dag is
-Rabia Al-Basri
pi_75257738
quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:36 schreef wikwakka2 het volgende:
...wat natuurlijk niet betekent dat je je er makkelijk van af moet maken .
Haha, ja dat is waar . Ik moet mijn mentaliteit veranderen Maar ik haal nu mijn wiskunde hw in. Ik heb nog 1,5 week voor toetsweek en ik ben al een beetje begonnen met leren. Dus ik ben op de goede weg. (hopelijk houd ik dit 1,5 week vol )
pi_75258210
quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:51 schreef Julis het volgende:

[..]

Haha, ja dat is waar . Ik moet mijn mentaliteit veranderen Maar ik haal nu mijn wiskunde hw in. Ik heb nog 1,5 week voor toetsweek en ik ben al een beetje begonnen met leren. Dus ik ben op de goede weg. (hopelijk houd ik dit 1,5 week vol )
Je moet jezelf gewoon elke dag een paar uur in de bieb opsluiten of zo, dat werkt het beste en je wordt niet afgeleid.
Cool story, Hansel.
pi_75264165
HaberTurk is meestal wel oke. Redelijk open minded en objectief.
pi_75266434
leugens .
Cool story, Hansel.
pi_75266461
Hoi wik, alles kits:?
pi_75266486
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:23 schreef IHVK het volgende:
HaberTurk is meestal wel oke. Redelijk open minded en objectief.
Inderdaad. Overigens de enigste Turkse zender (samen met TRT Türk) die ik de laatste tijd kijk. Ik kan je aanraden om de programma's Tarihin Arka Odası (als je van geschiedenis houdt), Teke Tek (als je van politiek en geschiedenis houdt) en Sansürsüz (als je van politiek, geschiedenis en actualiteiten houdt) te volgen. Respectievelijk op zaterdag, zondag en maandag.
pi_75266550
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:15 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Inderdaad. Overigens de enigste Turkse zender (samen met TRT Türk) die ik de laatste tijd kijk. Ik raad je aan om de programma's Tarihin Arka Odası (als je van geschiedenis houdt) en Teke Tek (als je van politiek en geschiedenis houdt) te volgen.
Ja hele interessante dingen.
Beide kijk ik wel eens.
pi_75266569
Haberturk is ook nog eens een TV-zender?
Cool story, Hansel.
pi_75266595
Ugh, statistiek is niet al te leuk. Al helemaal als het boek dingen neit goed uitlegt .
Cool story, Hansel.
pi_75266610
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:14 schreef wikwakka2 het volgende:
leugens .
wanneer ben je in de bieb.

Ik ga je daar vinden en beroven.
pi_75266659
Ik heb echt niks met statistiek.
Zo droog.

Maar het moet wel.
pi_75266695
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:18 schreef IHVK het volgende:

[..]

wanneer ben je in de bieb.

Ik ga je daar vinden en beroven.
Ik neem de lift resoluut weer naar beneden zodra ik een nepbontkraag zie verschijnen .
Cool story, Hansel.
pi_75266720
A, ik kom er net achter dat ik morgen maar 2 uurtjes les in plaats van 4 heb. chillaxed!
Cool story, Hansel.
pi_75266747
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:20 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ik neem de lift resoluut weer naar beneden zodra ik een nepbontkraag zie verschijnen .
Jongen, ik heb geen bontkraag. Hoe vaak moet ik het zeggen.
pi_75266765
En ik ren dan via de roltrappen naar beneden en wacht je beneden op.
pi_75266766
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:21 schreef IHVK het volgende:

[..]

Jongen, ik heb geen bontkraag. Hoe vaak moet ik het zeggen.
Geloof je het zelf ?
Cool story, Hansel.
pi_75266794
Eigenlijk wel ja.
pi_75266874
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:17 schreef wikwakka2 het volgende:
Haberturk is ook nog eens een TV-zender?
Altijd al geweest ook. De papieren krant van HaberTürk is er pas sinds een jaartje of twee jaar. Het is in ieder geval niet van het niveau Telegraaf, maar een kwaliteitskrant/-zender.
pi_75266887
Gudverdedummekes .
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:24 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Altijd al geweest ook. De papieren krant van HaberTürk is er pas sinds een jaartje of twee jaar. Het is in ieder geval niet van het niveau Telegraaf, maar een kwaliteitskrant/-zender.
Mijn vergelijking met de telegraaf was gebaseerd op het feit dat iedereen daar blijkbaar nogal seksistische opmerkingen over vrouwen postte (ik weet niet of ze serieus waren bedoeld).
Cool story, Hansel.
pi_75266952
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:21 schreef IHVK het volgende:
En ik ren dan via de roltrappen naar beneden en wacht je beneden op.
Is dat niet te veel moeite om een arme student als ik te beroven?
Cool story, Hansel.
pi_75266973
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:26 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Is dat niet te veel moeite om een arme student als ik te beroven?
Je krijgt het wel weer terug hoor.
Gewoon voor de fa2.
pi_75266998
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:27 schreef IHVK het volgende:

[..]

Je krijgt het wel weer terug hoor.
Gewoon voor de fa2.
Turkenhumor .

Whehe, laatst wilden twee jongetjes de neergaande roltrappen oplopen, maar iemand die naar beneden ging wilde ze er niet langs latne, vonnik wel genig, omdat ze helemaal gingen flippen . Maar deze twee stoute turkjes blevne wel beleefd .
Cool story, Hansel.
pi_75267014
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:28 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Turkenhumor .
Gooit het eruit.
pi_75267056
Reageer eens niet zo tantoe snel .
Cool story, Hansel.
pi_75267097
Flauwe mensen. Zowel die niet op zijn ging, als die jongens die gingen flippen.
pi_75267105
Mensen die geen roltrappenetiquette kennen . Jij staat ook zeker links stil?
Cool story, Hansel.
pi_75267195
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Mensen die geen roltrappenetiquette kennen . Jij staat ook zeker links stil?
Ik ken hem wel.
Maar de meeste mensen in Nederland kennen hem niet waardoor ik steeds de trein mis.

pi_75267207
Moet je maar geen spoorknor zijn .
Cool story, Hansel.
pi_75267224
In Leiden staan er nu weer posters met de etiquette, maar ik denk dat massale media aandacht de enige manier is. Tv spotjes en ervoor zorgen dat het op het nieuws komt dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')