quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
quote:Op maandag 30 november 2009 23:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
Marokkanen verdienen niet zo'n mooie OP!
Ja en Turken gelukkig wel.quote:Op maandag 30 november 2009 23:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
Marokkanen verdienen niet zo'n mooie OP!
Iyi geceler.quote:Op maandag 30 november 2009 23:27 schreef Min-e het volgende:
[..]
Mijn laatste post, dus doei allemaal
Ik kan ook zeggen dat Turken dit forum niet verdienen maar dat zeg ik niet omdat ik ze gun. Damn, wrm moet ik weer onder al die kutmarokkanen lijden?quote:Op maandag 30 november 2009 23:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
het is de waarheid
OP past zich aan aan de gebruikers..
moest het effe opzoeken, maar het staat er idd en fobos liegen niet uiteraardquote:Op maandag 30 november 2009 23:09 schreef Min-e het volgende:
[..]
Klopt het trouwens wat ik in je fobo zag, ben je op hac geweest?
Als je geen kutmarokkaan bent, ben je misschien zo'n irritante nerdmarokkaan. Een gunner, dat ben je dus?quote:Op maandag 30 november 2009 23:29 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik kan ook zeggen dat Turken dit forum niet verdienen maar dat zeg ik niet omdat ik ze gun. Damn, wrm moet ik weer onder al die kutmarokkanen lijden?
Zie ik er uit als een nerd? Ben ik een nerd?quote:Op maandag 30 november 2009 23:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Als je geen kutmarokkaan bent, ben je misschien zo'n irritante nerdmarokkaan. Een gunner, dat ben je dus?![]()
je neemt me trouwens niet serieus he?
hoe was t?quote:Op maandag 30 november 2009 23:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
moest het effe opzoeken, maar het staat er idd en fobos liegen niet uiteraard
Dat weet ik toch niet, ik bedoel dat je een nerdmarokkaan kunt zijn, als je geen kutmarokkaan bent. Zo'n neppe Nederlander.quote:Op maandag 30 november 2009 23:32 schreef o.us het volgende:
[..]
Zie ik er uit als een nerd? Ben ik een nerd?
Zo ja:_______________________-------------==========!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111
Ik nam je niet serieus.Een beetje spanning opbouwen zo laat in de avond is wel zo goed.
Ben gewoon hier geboren en goed geïntegreerd, aan beide kanten. What's your problem?quote:Op maandag 30 november 2009 23:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat weet ik toch niet, ik bedoel dat je een nerdmarokkaan kunt zijn, als je geen kutmarokkaan bent. Zo'n neppe Nederlander.
Je neemt me dus wel te serieus, ik heb geen probleem.quote:Op maandag 30 november 2009 23:34 schreef o.us het volgende:
[..]
Ben gewoon hier geboren en goed geïntegreerd, aan beide kanten. What's your problem?
Normale marokkanen, die gelijk en normaal onder beide culturen leeft en geniet en vooral NORMAAL is.quote:Op maandag 30 november 2009 23:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je neemt me dus wel te serieus, ik heb geen probleem.Je hebt kutmarokkanen, nerdmarokkanen en "normale" marokkanen. Wat versta jij onder goed geintegreerd?
Wat is genieten? Dat had je er niet bij hoeven vermelden, misschien is het voor jou belangrijk, maar niet om een kutmarokkaan, nerdmarokkaan of normaalmarokkaan te zijn. Voel je niet aangevallen, man.quote:Op maandag 30 november 2009 23:39 schreef o.us het volgende:
[..]
Normale marokkanen, die gelijk en normaal onder beide culturen leeft en geniet en vooral NORMAAL is.
Like me.
wou ik net zeggenquote:Op maandag 30 november 2009 23:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
geen nerdmarokkaan, maar ook geen kutmarokkaan
Interessant...quote:Op maandag 30 november 2009 23:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
geen nerdmarokkaan, maar ook geen kutmarokkaan
snap die laatste zin niet zo goed..quote:Op maandag 30 november 2009 23:43 schreef o.us het volgende:
[..]
wou ik net zeggen
maar op het internet weet je niet maar nooit, ik werd al zo veel lastig gevallen door skinheads and such.
ielig?quote:Op maandag 30 november 2009 23:43 schreef Ayca het volgende:
[..]
Interessant...
Het valt me trouwens op dat marokkanen vaak zo ielig zijn, waarom?
die saoedisch willen alles slopen wat maar dan ook enige historische waarde heeft, das niets nieuwsquote:Op maandag 30 november 2009 23:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hoe was t?[/b]
bijzonder
[b]
zag laatst op t turkse nieuws dat ze daar iets wilden slopen ofzo of al bezig waren, weet niet meer precies wat, weet jij t?
en wat vind jij daarvan?quote:Op maandag 30 november 2009 23:45 schreef Slayage het volgende:
[..]
die saoedisch willen alles slopen wat maar dan ook enige historische waarde heeft, das niets nieuws
Jaquote:
mannen en vrouwen?quote:Op maandag 30 november 2009 23:47 schreef Ayca het volgende:
[..]
Janouja niet allemaal natuurlijk maar alle marokkanen die ik ken, zijn heel dun, echt niet mooi dun zegmaar.
I'm not like all the other ones.quote:Op maandag 30 november 2009 23:47 schreef Ayca het volgende:
[..]
Janouja niet allemaal natuurlijk maar alle marokkanen die ik ken, zijn heel dun, echt niet mooi dun zegmaar.
diep triest batuurlijk, maarja het is hun ideologie, de geschiedenis is volgens hun begonnen bij abdul wahab en alles wat ervoor was is niet islamitischquote:
Normaal in Nederland:quote:
thats lifequote:Op maandag 30 november 2009 23:50 schreef WAARHEID het volgende:
[..]
Normaal in Nederland:
een eengezinswoning met een blanke 40er die getrouwd is en een labrador heeft en smorgens in zijn rode volvo naar zijn werk gaat met een boterhamtrommeltje dat is normaal
Literatuurgeschiedenisquote:Op maandag 30 november 2009 23:48 schreef EchoAlpha het volgende:
Ik ben lekker voor literatuurgeschiedenis aan het leren
Gaat een lange nacht worden
turken schijnen juist mollig te zijn. Veel vlees en zoetigheid. Suikerziekte gevoelig dieet trouwens.quote:Op maandag 30 november 2009 23:47 schreef Ayca het volgende:
[..]
vind je die reden raar om te slopen of vind je die reden niet kloppen?quote:Op maandag 30 november 2009 23:50 schreef Slayage het volgende:
[..]
diep triest batuurlijk, maarja het is hun ideologie, de geschiedenis is volgens hun begonnen bij abdul wahab en alles wat ervoor was is niet islamitisch
die tekst doet het lijken alsof je meer kans hebt omdat het gewoon je afkomst is...quote:Op maandag 30 november 2009 23:51 schreef WAARHEID het volgende:
[..]
turken schijnen juist mollig te zijn. Veel vlees en zoetigheid. Suikerziekte gevoelig dieet trouwens.
Tja zie de cijfers
http://www.lokum.nl/turki(...)hoogde-diabeteskans/
Allah rahatlik versin. Welterusten, normale Marokkaan.quote:Op maandag 30 november 2009 23:57 schreef o.us het volgende:
Ik ga slapen, jongens. Iyi geceler allemaal.
beide, het is absolute kul natuurlijkquote:Op maandag 30 november 2009 23:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
vind je die reden raar om te slopen of vind je die reden niet kloppen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |