Katten zijn episch.quote:Op maandag 30 november 2009 21:12 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik wil geen kat..ik wil gewoon Jaap
Flex, flex. Veel plezier daar, zou ik zeggen. En rust goed uit.quote:Op maandag 30 november 2009 21:13 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
ik zit niet op school..ik ga maar een weekje naar Alhoceima toe.
quote:
iedereen is anders he..quote:Op maandag 30 november 2009 21:14 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
jij gaat toch niet echt lopen huilen om een hamster he??
quote:Op maandag 30 november 2009 21:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
iedereen is anders he..
al vind ik het wel te ver gaan om je buurvrouw dood te wensen ipv je hamster
quote:Op maandag 30 november 2009 21:14 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
jij gaat toch niet echt lopen huilen om een hamster he??
rusten in marokko...dat werkt bij mij niet vooral niet nu ik alles moet doen in een weekquote:Op maandag 30 november 2009 21:15 schreef o.us het volgende:
[..]
Flex, flex. Veel plezier daar, zou ik zeggen. En rust goed uit.
Wacht dan tot de kerstvakantie, als je die hebt natuurlijkquote:Op maandag 30 november 2009 21:17 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
rusten in marokko...dat werkt bij mij niet vooral niet nu ik alles moet doen in een week
nu moet je je beter voelen dan andere meidenquote:Op maandag 30 november 2009 21:17 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Echt wel![]()
Nouja..waarom heb ik nu t gevoel alsof ik me daarvoor moet schamen!? Meeste meiden hbuilen al bij een zielige film..een huisdier dat doodgaat is toch ingrijpender
quote:Op maandag 30 november 2009 21:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
houd je hand voor je mond als je gaapt![]()
quote:Op maandag 30 november 2009 21:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wacht dan tot de kerstvakantie, als je die hebt natuurlijk?
quote:Op maandag 30 november 2009 21:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nu moet je je beter voelen dan andere meidenwat een topvergelijking
Wie zegt dat ik niet huil bij een zielige film?quote:Op maandag 30 november 2009 21:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nu moet je je beter voelen dan andere meidenwat een topvergelijking
Ik heb vanaf de 12e tot 2 januari vrij, maar volgens mij ben ik een beetje een uitzondering qua vakantieduur, omdat er bij ons zo veel internationale studenten zitten.quote:
ok, laat maar dan, het leek een beetje op meeste meiden huilen al bij dat.. ik doe dat tenminste nietquote:Op maandag 30 november 2009 21:21 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet huil bij een zielige film?
Vond ik zelf ook al![]()
En waarom moet je bijna altijd bitcherig reageren?
IFRANE IFRANE IFRANEEEEEEEEEEEEEquote:Op maandag 30 november 2009 21:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wacht dan tot de kerstvakantie, als je die hebt natuurlijk?
quote:Op maandag 30 november 2009 21:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ga daten en je vergeet je hamster.
Ga ik doen ja. Maar dan zeker niet met jou..ongevoelige narcistische klootzakquote:Op maandag 30 november 2009 21:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ga daten en je vergeet je hamster.
ik huil alleen al als ik muziek zit te luisteren..of zomaar in bed..quote:Op maandag 30 november 2009 21:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ok, laat maar dan, het leek een beetje op meeste meiden huilen al bij dat.. ik doe dat tenminste niet
Degene die begint, krijgt het gewoon terug, op die manier.
dat is best langquote:Op maandag 30 november 2009 21:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb vanaf de 12e tot 2 januari vrij, maar volgens mij ben ik een beetje een uitzondering qua vakantieduur, omdat er bij ons zo veel internationale studenten zitten.
quote:Op maandag 30 november 2009 21:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ok, laat maar dan, het leek een beetje op meeste meiden huilen al bij dat.. ik doe dat tenminste niet
Degene die begint, krijgt het gewoon terug, op die manier.
quote:Op maandag 30 november 2009 21:25 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
ik huil alleen al als ik muziek zit te luisteren..of zomaar in bed..![]()
maar niet bij een hamster..
ik huil ook wel eens, maar niet zomaar, dat doet me meer aan een depressie denken?quote:Op maandag 30 november 2009 21:25 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
ik huil alleen al als ik muziek zit te luisteren..of zomaar in bed..![]()
maar niet bij een hamster..
Alleen omdat ik zei dat katten episch zijn?quote:Op maandag 30 november 2009 21:24 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ga ik doen ja. Maar dan zeker niet met jou..ongevoelige narcistische klootzak![]()
En nee ik hoef niet te onderbouwen waarom ik jou een ongevoelige narcistische klootzak vind
Daarvoor ga ik ook niet naar Caïroquote:Op maandag 30 november 2009 21:25 schreef o.us het volgende:
[..]
Maar je kan daar niet wintersporten in de winter...
uitzondering? waar heb je het over?quote:Op maandag 30 november 2009 21:26 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk een uitzondering.
Ja heus..dat zal t zijn
ik heb zo mijn redenen ja.quote:Op maandag 30 november 2009 21:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik huil ook wel eens, maar niet zomaar, dat doet me meer aan een depressie denken?
Vrouwen zijn onvoorspelbare wezens.quote:Op maandag 30 november 2009 21:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Alleen omdat ik zei dat katten episch zijn?![]()
![]()
Jij snapt er echt helemaal niets vanquote:Op maandag 30 november 2009 21:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Alleen omdat ik zei dat katten episch zijn?![]()
![]()
Dat is het enige wat ik zei.quote:Op maandag 30 november 2009 21:32 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Jij snapt er echt helemaal niets van
quote:Op maandag 30 november 2009 21:32 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Jij snapt er echt helemaal niets van
Maar je plaatje is een 'welcome-door' (zie link), dat is juist het tegenovergestelde!quote:Op maandag 30 november 2009 21:36 schreef o.us het volgende:
[..]
Wees je hem als het ware niet de deur?
Deur is een deur, ja!quote:Op maandag 30 november 2009 21:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar je plaatje is een 'welcome-door' (zie link), dat is juist het tegenovergestelde!
Op FOK! kan je niet niemand blokken.quote:Op maandag 30 november 2009 21:40 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik zou dan eerder de andere kant van de deur plaatsen? Dus vanuit de binnenkant van t huis gezien..maar oke ksnap em.
Maar uhm kweetniet wat ik deed?![]()
Hij is gewoon te stom.
sterkte!quote:Op maandag 30 november 2009 21:30 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
ik heb zo mijn redenen ja.
Agossienouquote:Op maandag 30 november 2009 21:40 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik zou dan eerder de andere kant van de deur plaatsen? Dus vanuit de binnenkant van t huis gezien..maar oke ksnap em.
Maar uhm kweetniet wat ik deed?![]()
Hij is gewoon te stom.
Geloof ik helemaal niks vanquote:Op maandag 30 november 2009 21:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je kwetst mij. Diep. Mijn hart is gebroken.
Was die dan al niet verpest?quote:Op maandag 30 november 2009 21:49 schreef o.us het volgende:
Kom op jongens, verpest het sfeer niet! Het was net zo leuk.
Wat hebben jullie dit weekend gedaan?
voor het eerst in tijden weer met vrienden uitgeweestquote:Op maandag 30 november 2009 21:49 schreef o.us het volgende:
Voor mij niet, mijn beste.quote:Op maandag 30 november 2009 21:50 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Was die dan al niet verpest?
hetquote:Op maandag 30 november 2009 21:49 schreef o.us het volgende:
Jawel. Echt waar. Je bent harteloos.quote:Op maandag 30 november 2009 21:49 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Geloof ik helemaal niks van
Same + houseparty. Zondag was gaar en saai. Kutzondagen, dood moeten ze!quote:Op maandag 30 november 2009 21:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
het![]()
Dit weekend bayram en verjaardag geweest en jij?
Komt omdat ik verliefd op je benquote:Op maandag 30 november 2009 21:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jawel. Echt waar. Je bent harteloos.Zomaar een lief jongetje afkatten.
Het is toch wel altijd chill om even een dag te kunnen niksen/bijkomen?quote:Op maandag 30 november 2009 21:52 schreef o.us het volgende:
[..]
Same + houseparty. Zondag was gaar en saai. Kutzondagen, dood moeten ze!
feest bij jou thuis?quote:Op maandag 30 november 2009 21:52 schreef o.us het volgende:
[..]
Same + houseparty. Zondag was gaar en saai. Kutzondagen, dood moeten ze!
True, maar het is gezelliger om dat met mijn vrienden te doen. Het gebeurt wel te vaak dat ik zondagen in mijn eentje moet doorkomen.quote:Op maandag 30 november 2009 21:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is toch wel altijd chill om even een dag te kunnen niksen/bijkomen?
Nee, in Ahoy was er een houseparty genaamd Dream City. Was wel kicken.quote:Op maandag 30 november 2009 21:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
feest bij jou thuis?
Zondag was dodend voor mij, had die nacht (zaterdag op zondag) niet geslapen, al m'n energie weg.
Had toch gekund dat verjaardag bij jou thuis was, alsof jij nooit jarig bent haha.quote:Op maandag 30 november 2009 21:56 schreef o.us het volgende:
[..]
True, maar het is gezelliger om dat met mijn vrienden te doen. Het gebeurt wel te vaak dat ik zondagen in mijn eentje moet doorkomen.
[..]
Nee, in Ahoy was er een houseparty genaamd Dream City. Was wel kicken.Verjaardag was natuurlijk bij iemand anders.
Ik dacht dat dream city bagger wasquote:Op maandag 30 november 2009 21:56 schreef o.us het volgende:
[..]
True, maar het is gezelliger om dat met mijn vrienden te doen. Het gebeurt wel te vaak dat ik zondagen in mijn eentje moet doorkomen.
[..]
Nee, in Ahoy was er een houseparty genaamd Dream City. Was wel kicken.Verjaardag was natuurlijk bij iemand anders.
Alleen de entree maar nadat Quintino en Afrojack stopte met draaien en dus onbekende DJ's kwamen, liep iedereen weg.quote:Op maandag 30 november 2009 21:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik dacht dat dream city bagger was? Of alleen de entree?
15 februari, onthouden jij!quote:Op maandag 30 november 2009 21:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Had toch gekund dat verjaardag bij jou thuis was, alsof jij nooit jarig bent haha.
Ik ga nu huilend in een hoekje zitten. En de pijn is niet weg te poetsen.quote:Op maandag 30 november 2009 21:52 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Komt omdat ik verliefd op je ben, dan doe ik altijd raar/gemeen.
(traptie erin..)
quote:Op maandag 30 november 2009 22:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ga nu huilend in een hoekje zitten. En de pijn is niet weg te poetsen.
Je kan wel mooi met woorden omgaan, jij marokaanse versierprofquote:Op maandag 30 november 2009 22:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De pijn is wel weg te slaan, neem ik aan.quote:Op maandag 30 november 2009 22:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
ik moet altijd denken aan een donkere, als ik het woord loverboy hoorquote:Op maandag 30 november 2009 22:08 schreef o.us het volgende:
[..]
Doet me denken aan al die anti-loverboy ads overal in Rotterdam.
Loverboy's rijden nu rond en zijn aan het hosselen.quote:
jawel, want marokkanentopic lokt hollandse meisjes en dan ga jij de loverboy spelenquote:Op maandag 30 november 2009 22:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Loverboy's rijden nu rond en zijn aan het hosselen.
Die gaan echt niet op Fok lopen posten in een Marokkanentopic.
Wat een kutdingen trouwens, zogenaamd hip zekerquote:Op maandag 30 november 2009 22:08 schreef o.us het volgende:
[..]
Doet me denken aan al die anti-loverboy ads overal in Rotterdam.
jullie zijn vies en stinken en spelen met meisjesquote:
Hij dwingt me tot seks terwijl ik dat niet wil.quote:Op maandag 30 november 2009 22:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat een kutdingen trouwens, zogenaamd hip zeker.
mwahquote:Op maandag 30 november 2009 22:16 schreef o.us het volgende:
[..]
Hij dwingt me tot seks terwijl ik dat niet wil.![]()
Zonder blauwe plekken kom ik niet van hem af.![]()
Maar dat ligt echt aan jezelf, hoor.
ik welquote:Op maandag 30 november 2009 22:16 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Mutant01, yek? Ana ken 7ibek oe nta ked dir hokka..yek weld lhram
Deba ana men hadies n hdar mek!![]()
( is t te begrijpen?)
Ach, ik moest het wel hardop lezen wou ik het begrijpen.quote:Op maandag 30 november 2009 22:21 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Mezjan![]()
Haha en ik maar denken dat niemand me begrijpt met m'n gebrabbel
Oja..quote:Op maandag 30 november 2009 22:22 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ben toch berbers. Ik versta er niets van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |