quote:Op maandag 30 november 2009 21:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ga daten en je vergeet je hamster.
Ga ik doen ja. Maar dan zeker niet met jou..ongevoelige narcistische klootzakquote:Op maandag 30 november 2009 21:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ga daten en je vergeet je hamster.
ik huil alleen al als ik muziek zit te luisteren..of zomaar in bed..quote:Op maandag 30 november 2009 21:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ok, laat maar dan, het leek een beetje op meeste meiden huilen al bij dat.. ik doe dat tenminste niet
Degene die begint, krijgt het gewoon terug, op die manier.
dat is best langquote:Op maandag 30 november 2009 21:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb vanaf de 12e tot 2 januari vrij, maar volgens mij ben ik een beetje een uitzondering qua vakantieduur, omdat er bij ons zo veel internationale studenten zitten.
quote:Op maandag 30 november 2009 21:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ok, laat maar dan, het leek een beetje op meeste meiden huilen al bij dat.. ik doe dat tenminste niet
Degene die begint, krijgt het gewoon terug, op die manier.
quote:Op maandag 30 november 2009 21:25 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
ik huil alleen al als ik muziek zit te luisteren..of zomaar in bed..![]()
maar niet bij een hamster..
ik huil ook wel eens, maar niet zomaar, dat doet me meer aan een depressie denken?quote:Op maandag 30 november 2009 21:25 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
ik huil alleen al als ik muziek zit te luisteren..of zomaar in bed..![]()
maar niet bij een hamster..
Alleen omdat ik zei dat katten episch zijn?quote:Op maandag 30 november 2009 21:24 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ga ik doen ja. Maar dan zeker niet met jou..ongevoelige narcistische klootzak![]()
En nee ik hoef niet te onderbouwen waarom ik jou een ongevoelige narcistische klootzak vind
Daarvoor ga ik ook niet naar Caïroquote:Op maandag 30 november 2009 21:25 schreef o.us het volgende:
[..]
Maar je kan daar niet wintersporten in de winter...
uitzondering? waar heb je het over?quote:Op maandag 30 november 2009 21:26 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk een uitzondering.
Ja heus..dat zal t zijn
ik heb zo mijn redenen ja.quote:Op maandag 30 november 2009 21:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik huil ook wel eens, maar niet zomaar, dat doet me meer aan een depressie denken?
Vrouwen zijn onvoorspelbare wezens.quote:Op maandag 30 november 2009 21:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Alleen omdat ik zei dat katten episch zijn?![]()
![]()
Jij snapt er echt helemaal niets vanquote:Op maandag 30 november 2009 21:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Alleen omdat ik zei dat katten episch zijn?![]()
![]()
Dat is het enige wat ik zei.quote:Op maandag 30 november 2009 21:32 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Jij snapt er echt helemaal niets van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |