Katten zijn episch.quote:Op maandag 30 november 2009 21:12 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik wil geen kat..ik wil gewoon Jaap
Flex, flex. Veel plezier daar, zou ik zeggen. En rust goed uit.quote:Op maandag 30 november 2009 21:13 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
ik zit niet op school..ik ga maar een weekje naar Alhoceima toe.
quote:
iedereen is anders he..quote:Op maandag 30 november 2009 21:14 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
jij gaat toch niet echt lopen huilen om een hamster he??
quote:Op maandag 30 november 2009 21:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
iedereen is anders he..
al vind ik het wel te ver gaan om je buurvrouw dood te wensen ipv je hamster
quote:Op maandag 30 november 2009 21:14 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
jij gaat toch niet echt lopen huilen om een hamster he??
rusten in marokko...dat werkt bij mij niet vooral niet nu ik alles moet doen in een weekquote:Op maandag 30 november 2009 21:15 schreef o.us het volgende:
[..]
Flex, flex. Veel plezier daar, zou ik zeggen. En rust goed uit.
Wacht dan tot de kerstvakantie, als je die hebt natuurlijkquote:Op maandag 30 november 2009 21:17 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
rusten in marokko...dat werkt bij mij niet vooral niet nu ik alles moet doen in een week
nu moet je je beter voelen dan andere meidenquote:Op maandag 30 november 2009 21:17 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Echt wel![]()
Nouja..waarom heb ik nu t gevoel alsof ik me daarvoor moet schamen!? Meeste meiden hbuilen al bij een zielige film..een huisdier dat doodgaat is toch ingrijpender
quote:Op maandag 30 november 2009 21:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
houd je hand voor je mond als je gaapt![]()
quote:Op maandag 30 november 2009 21:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wacht dan tot de kerstvakantie, als je die hebt natuurlijk?
quote:Op maandag 30 november 2009 21:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nu moet je je beter voelen dan andere meidenwat een topvergelijking
Wie zegt dat ik niet huil bij een zielige film?quote:Op maandag 30 november 2009 21:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nu moet je je beter voelen dan andere meidenwat een topvergelijking
Ik heb vanaf de 12e tot 2 januari vrij, maar volgens mij ben ik een beetje een uitzondering qua vakantieduur, omdat er bij ons zo veel internationale studenten zitten.quote:
ok, laat maar dan, het leek een beetje op meeste meiden huilen al bij dat.. ik doe dat tenminste nietquote:Op maandag 30 november 2009 21:21 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet huil bij een zielige film?
Vond ik zelf ook al![]()
En waarom moet je bijna altijd bitcherig reageren?
IFRANE IFRANE IFRANEEEEEEEEEEEEEquote:Op maandag 30 november 2009 21:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wacht dan tot de kerstvakantie, als je die hebt natuurlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |