Scapinoquote:Op maandag 30 november 2009 19:32 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Weet je hoe moeilijk het is om een simpele mooie joggingsbroek te vinden?![]()
Tips?
Hij is ''gewoon'' Nederlander..quote:Op maandag 30 november 2009 19:35 schreef Gratau het volgende:
rookert, aangezien ik jou ook wel op het turkse topic zie, heb je een afkomst uit een ander land of ben je gewoon nederlander?
voel je je daar te goed voor marokkaansequote:Op maandag 30 november 2009 19:35 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Scapino vind ik een kutwinkel. Daar wil ik niet heen
ook best kutouders als je op je 16e wel mag drinkenquote:Op maandag 30 november 2009 19:26 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, maar die hebben gewoon kutouders die hun taak niet doen
Zo is dat, maar zitten hier chille mensen hoorquote:Op maandag 30 november 2009 19:36 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hij is ''gewoon'' Nederlander..
hahahah, ja wat moet ik dan zeggen binnenlander ofzoquote:Op maandag 30 november 2009 19:36 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hij is ''gewoon'' Nederlander..
Nee, ik voel me nergens te goed voor?quote:Op maandag 30 november 2009 19:36 schreef Gratau het volgende:
[..]
voel je je daar te goed voor marokkaanse
kijk zo hoort het. aanpassen aan de buitenlandersquote:Op maandag 30 november 2009 19:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zo is dat, maar zitten hier chille mensen hoorEn ik probeer wat cultuur op te snuiven
![]()
Cheers mates&babes![]()
Dan is het legaal voor de wetquote:Op maandag 30 november 2009 19:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ook best kutouders als je op je 16e wel mag drinken
ja sorry was niet echt relevant van mequote:Op maandag 30 november 2009 19:37 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee, ik voel me nergens te goed voor?![]()
Wat een kutreactie van je.
fok de wetquote:Op maandag 30 november 2009 19:38 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dan is het legaal voor de wet![]()
Maar dan nog moet je reguleren hoor, daar niet van
Doei Rookertquote:Op maandag 30 november 2009 19:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zo is dat, maar zitten hier chille mensen hoorEn ik probeer wat cultuur op te snuiven
![]()
Cheers mates&babes![]()
whehe, alsof CITO ook maar een ruk zegt. Nou ja, ik had volgens mij 550quote:Op maandag 30 november 2009 18:42 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hee daar moest je een uberhoge citoscore voor hebben hoor, dus niet zo neerbuigend![]()
En oja..je werd altijd gehaat door de gewone vwo'ers![]()
Zware tijden..
quote:Op maandag 30 november 2009 18:50 schreef Todesschwalben het volgende:
Ik had 539, ben ook gewoon naar het VWO gegaan toen.
Ze zat al de hele tijd beneden, maar ik ging even kijken wie er binnenkwam en wegging. Oma en opaquote:Op maandag 30 november 2009 20:50 schreef o.us het volgende:
[..]
WHAHAH JE ZEI FOK IPV FUCK![]()
![]()
![]()
Hoe was het bij jouw oma?
Nee, het isquote:Op maandag 30 november 2009 20:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111111111111111
ben je het met me eens dat de nio vast moeilijker is?quote:Op maandag 30 november 2009 20:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
whehe, alsof CITO ook maar een ruk zegt. Nou ja, ik had volgens mij 550!!!!
Familie sowiesoquote:Op maandag 30 november 2009 20:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ze zat al de hele tijd beneden, maar ik ging even kijken wie er binnenkwam en wegging. Oma en opa![]()
Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee, ik dacht eigenlijk dat ze nu nog steeds CITO deden. Wat is het verschil?quote:Op maandag 30 november 2009 20:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ben je het met me eens dat de nio vast moeilijker is?
Die is beter ja, ik begreep niet echt waarom Mutant01 weer onder z'n kloon posttequote:Op maandag 30 november 2009 20:55 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee, het is_____________--------------=============~~~~~~~~~~~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡11111111111
Ik had de NIO, ik las op internet dat het verschil is dat de cito meer kennis test en de nio meer intelligentie. Ik geloof het eerlijk gezegd wel, want ik kan me niet voorstellen dat veel mensen alle punten voor de nio kregen in groep 8. Dan moeten mensen me zoals... ok ik noem geen naam, me niet aanvallen en denken dat ik ze voor dom verklaar, want waarom zou je je anders aangevallen voelen?quote:Op maandag 30 november 2009 20:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee, ik dacht eigenlijk dat ze nu nog steeds CITO deden. Wat is het verschil?
Morgen ga ik mijn oom en tante van Schiphol halen, zij gingen naar Mekkaquote:
oh echt waar..zou je mij willen daar af zetten dan..want morgen vlieg ik van schiphol naar marokkoquote:Op maandag 30 november 2009 20:59 schreef o.us het volgende:
[..]
Morgen ga ik mijn oom en tante van Schiphol halen, zij gingen naar Mekka!
Heb jij ook gevast tijdens de Arafat?
Oe, wat doen?quote:Op maandag 30 november 2009 21:01 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
oh echt waar..zou je mij willen daar af zetten dan..want morgen vlieg ik van schiphol naar marokko
Dat is mijn kloon heul niet.quote:Op maandag 30 november 2009 20:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Die is beter ja, ik begreep niet echt waarom Mutant01 weer onder z'n kloon postte.
quote:Op maandag 30 november 2009 20:59 schreef o.us het volgende:
[..]
Morgen ga ik mijn oom en tante van Schiphol halen, zij gingen naar Mekka!
Heb jij ook gevast tijdens de Arafat?
familie bezoeken...ff bij komen.quote:Op maandag 30 november 2009 21:01 schreef o.us het volgende:
[..]
Oe, wat doen?
Het is nog geen vakantie fzo!
bij ons waren het vooral logica, rekensommetjes, iets met kaartlezen of zo (?) en taalvragen. I kan het me eigenlijk niet goed meer herinneren, het is zo lang geledenquote:Op maandag 30 november 2009 20:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik had de NIO, ik las op internet dat het verschil is dat de cito meer kennis test en de nio meer intelligentie. Ik geloof het eerlijk gezegd wel, want ik kan me niet voorstellen dat veel mensen alle punten voor de nio kregen in groep 8. Dan moeten mensen me zoals... ok ik noem geen naam, me niet aanvallen en denken dat ik ze voor dom verklaar, want waarom zou je je anders aangevallen voelen?
Ik herinner het me ook niet meer precies. We kregen volgens mij .. hoe noem je dat, figuren uitgevouwen, meost je aankruisen hoe ze er gevouwen zouden uitzien. Werd ook best streng gecontroleerd, je kreeg een bepaalde tijd voor een bepaald aantal vragen. Je kon je na die tijd dus niet meer bezighouden met oude vragen. Je kreeg best onbekende woorden enzo, even kijken of ik vragen kan vinden.quote:Op maandag 30 november 2009 21:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
bij ons waren het vooral logica, rekensommetjes, iets met kaartlezen of zo (?) en taalvragen. I kan het me eigenlijk niet goed meer herinneren, het is zo lang geleden.
Mijn innigste medelevenquote:Op maandag 30 november 2009 21:07 schreef Marokkaanse18 het volgende:
tering dierenarts![]()
![]()
![]()
Ik vertelde zo wat er aan de hand was..met mnhamster
![]()
Zegtie dat dit het begin van het eind is..![]()
![]()
![]()
Ik wil leiver dat mn buurvrouw doodgaat dan mn hamster![]()
![]()
Oui, het is maar tot half 5 en school begon om 11 uur dus het maakte niet zo veel uit.quote:Op maandag 30 november 2009 21:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ben jij ook van plan naar Mekka te gaan, als het mogelijk is?
Ik mag niet vasten.. ga het volgend jaar wss wel gewoon doen, kan dat verbod niet meer uitstaan. Jij hebt dus wel gevast?
Ach, wat heeft je hamster?quote:Op maandag 30 november 2009 21:07 schreef Marokkaanse18 het volgende:
tering dierenarts![]()
![]()
![]()
Ik vertelde zo wat er aan de hand was..met mnhamster
![]()
Zegtie dat dit het begin van het eind is..![]()
![]()
![]()
Ik wil leiver dat mn buurvrouw doodgaat dan mn hamster![]()
![]()
Hoe zit het met school dan and such?quote:Op maandag 30 november 2009 21:03 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
familie bezoeken...ff bij komen.
quote:Op maandag 30 november 2009 21:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijn innigste medeleven. Het is nooit leuk als huisdieren doodgaan
.
Neem een kat.quote:Op maandag 30 november 2009 21:10 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik zei nog tegen mn zusje dat we geen huisdieren moesten nemen !!![]()
![]()
![]()
Eindigt altijd zo naar.
En deze was/is zo lauw..
Jaap, wat een naamquote:Op maandag 30 november 2009 21:12 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik wil geen kat..ik wil gewoon Jaap
Zou het toch lastig halen of ziek worden, hoop dat het volgend jaar wel lukt.quote:Op maandag 30 november 2009 21:08 schreef o.us het volgende:
[..]
Oui, het is maar tot half 5 en school begon om 11 uur dus het maakte niet zo veel uit.En natuurlijk ga ik naar Mekka, indien het mogelijk is.
ik zit niet op school..ik ga maar een weekje naar Alhoceima toe.quote:Op maandag 30 november 2009 21:09 schreef o.us het volgende:
[..]
Hoe zit het met school dan and such?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |