Watvoor bier als ik vragen mag?quote:Op maandag 30 november 2009 19:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ten eerst heb ik te korte nagels daarvoor, ten tweede zal het uberhaupt niet in me opkomen om te doen en ten derde zouden we bier drinken
Ik heb ook korte nagels en ik zou het niet goedmaken, dus geen thee.quote:Op maandag 30 november 2009 19:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ten eerst heb ik te korte nagels daarvoor, ten tweede zal het uberhaupt niet in me opkomen om te doen en ten derde zouden we bier drinken
Heinekenquote:
sowieso.. drankquote:Op maandag 30 november 2009 19:21 schreef o.us het volgende:
[..]
Heineken
Marokkaans bier is
Dat mensen in Marokko überhaput Heineken te drinken vinden...
Grolsch. In Ierland Guinness, na het 2e of 3e biertje proef je het niet meer en kan je het beste overstappen op slootwater als Heineken of ander doordrinkbier, zoals Hertog Janquote:
je bent 16, je mag het net, komt vanzelf wel goed.quote:
het gaat niet om de leeftijd, genoeg mensen van 12 die nu al regelmatig drinkenquote:Op maandag 30 november 2009 19:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
je bent 16, je mag het net, komt vanzelf wel goed.
En houd het maar bij wijn of rosé, vrouwen die bier drinken zijn meestal veel te ordinair
Nee man, weet pas sinds een paar maanden dat het uit Tukkerland komtquote:Op maandag 30 november 2009 19:24 schreef Gratau het volgende:
mensen mensen drank is slecht voor je...
rookert kom je uit twente dat je grolsch drinkt?
Ja, maar die hebben gewoon kutouders die hun taak niet doenquote:Op maandag 30 november 2009 19:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
het gaat niet om de leeftijd, genoeg mensen van 12 die nu al regelmatig drinken
Drank drink ik op gelegenheden. Niet doordeweeks, kan slecht uitvallen voor school etc.quote:Op maandag 30 november 2009 19:21 schreef o.us het volgende:
[..]
Heineken
Marokkaans bier is
Dat mensen in Marokko überhaput Heineken te drinken vinden...
Doeg, niet aan de wijn zitten he, zuipschuitquote:Op maandag 30 november 2009 19:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik ga opa oma bezoeken, ik verspil m'n tijd hier
doei
haha zeker zeker. hoewel ik niet drink, zien de beugels er wel hard uitquote:Op maandag 30 november 2009 19:25 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee man, weet pas sinds een paar maanden dat het uit Tukkerland komt![]()
Sowieso het mooiste flesje trouwens
Moet je ook niet doen, gewoon lekker in het weekend, kan uitslapen enzo, heb je er minder last van.quote:Op maandag 30 november 2009 19:26 schreef o.us het volgende:
[..]
Drank drink ik op gelegenheden. Niet doordeweeks, kan slecht uitvallen voor school etc.
Ja klopt, maar die zijn relatief veel te duur... wil nog wel een keertje met vrienden zo collectief *plop* doenquote:Op maandag 30 november 2009 19:26 schreef Gratau het volgende:
[..]
haha zeker zeker. hoewel ik niet drink, zien de beugels er wel hard uit
Idd, mensen die doordeweeks drinken en niet hun grenzen kennen.quote:Op maandag 30 november 2009 19:27 schreef Rookert het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen, gewoon lekker in het weekend, kan uitslapen enzo, heb je er minder last van.
Mensen die constant moeten drinken
Is toch niet leuk? Er is niks open door de week en als er wel iets open is zit je tussen de mede-kneuzenquote:Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef o.us het volgende:
[..]
Idd, mensen die doordeweeks drinken en niet hun grenzen kennen.
scapino, dat loontquote:Op maandag 30 november 2009 19:32 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Weet je hoe moeilijk het is om een simpele mooie joggingsbroek te vinden?![]()
Tips?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |