The Sad Story of Marokkaanse18's Downfall: a film noirquote:Op maandag 30 november 2009 18:56 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee ik wás een nerd. Toen ik in de vierde zat dacht ik ''oke fuck die cijfers..met een 5.5 ga ik ook gewoon over''. En toen werd ik een spijbelkindje
![]()
Tragisch.
Hoezo ''vast niet'' ..alleen omdat je geen mensen bent tegenkomen die alle punten hebben gehaald? Dat kan toch ook gewoon toeval zijn? En bovendien is het volgens mij zo dat veeel meer scholen de citotoets gebruiken ipv die niotoets. Dus lijkt me ook logisch dat je dan meer mensen tegenkomt die wel alle punten bij de citotoets hebben binnengesleept en minder mensen die alle punten bij de niotoets hebben gehaaldquote:Op maandag 30 november 2009 18:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, denk het ook wel, maar het is gewoon wat ik denk hoor. Met de nio zou je vast niet alle punten krijgen.
quote:Op maandag 30 november 2009 19:00 schreef Rookert het volgende:
[..]
The Sad Story of Marokkaanse18's Downfall: a film noir
Schrijf er een boek over![]()
Vriend van mij deed het iets slimmer, t/m de 3e alleen maar 6jes halen en vanaf de 4e telde het mee voor eindexamen dus ging ie werken, haal ie 6,5jes
Fittiequote:Op maandag 30 november 2009 19:02 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hoezo ''vast niet'' ..alleen omdat je geen mensen bent tegenkomen die alle punten hebben gehaald? Dat kan toch ook gewoon toeval zijn? En bovendien is het volgens mij zo dat veeel meer scholen de citotoets gebruiken ipv die niotoets. Dus lijkt me ook logisch dat je dan meer mensen tegenkomt die wel alle punten bij de citotoets hebben binnengesleept en minder mensen die alle punten bij de niotoets hebben gehaald
Ja, maar ik praat sowieso niet veel met mensen over hun basisschoolscores. Het aantal waarmee ik heb gepraat over de cito, is ongeveer gelijk aan het aantal van de nio.quote:Op maandag 30 november 2009 19:02 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hoezo ''vast niet'' ..alleen omdat je geen mensen bent tegenkomen die alle punten hebben gehaald? Dat kan toch ook gewoon toeval zijn? En bovendien is het volgens mij zo dat veeel meer scholen de citotoets gebruiken ipv die niotoets. Dus lijkt me ook logisch dat je dan meer mensen tegenkomt die wel alle punten bij de citotoets hebben binnengesleept en minder mensen die alle punten bij de niotoets hebben gehaald
Het laatste jaar had ik er helemaal geen zin meer in..quote:Op maandag 30 november 2009 19:00 schreef Rookert het volgende:
[..]
The Sad Story of Marokkaanse18's Downfall: a film noir
Schrijf er een boek over![]()
Vriend van mij deed het iets slimmer, t/m de 3e alleen maar 6jes halen en vanaf de 4e telde het mee voor eindexamen dus ging ie werken, haal ie 6,5jes
Geen zin om te lezen.quote:Op maandag 30 november 2009 19:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, maar ik praat sowieso niet veel met mensen over hun basisschoolscores. Het aantal waarmee ik heb gepraat over de cito, is ongeveer gelijk aan het aantal van de nio.
http://www.bndestem.nl/al(...)bij-de-Citotoets.ece
Lees maar![]()
Niet defensief bedoeld, maar kan me niet voorstellen dat je alle punten zou halen. Voel je niet zo snel aangevallen.
quote:Op maandag 30 november 2009 19:06 schreef Gratau het volgende:
wat is nio dan, nederlands islamitisch onderwijs?
http://www.nioweb.nl/quote:Op maandag 30 november 2009 19:06 schreef Gratau het volgende:
wat is nio dan, nederlands islamitisch onderwijs?
Als je geen zin hebt om het te lezen, ga dan ook niet vragen waarom ik het me niet kan voorstellen. Ok?quote:Op maandag 30 november 2009 19:07 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Geen zin om te lezen.
Hoezo kan je je dat niet voorstellen?
Ik ook niet, zeker niet dat profielwerkstukquote:Op maandag 30 november 2009 19:05 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Het laatste jaar had ik er helemaal geen zin meer in..![]()
Ik ging met onvoldoendes mn examen in
FITTIEquote:Op maandag 30 november 2009 19:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Als je geen zin hebt om het te lezen, ga dan ook niet vragen waarom ik het me niet kan voorstellen. Ok?
quote:Op maandag 30 november 2009 19:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Als je geen zin hebt om het te lezen, ga dan ook niet vragen waarom ik het me niet kan voorstellen. Ok?
Jij wil het toch zo graag weten, ik zou dan denken dat je de moeite neemt om dat korte stuk te lezen.quote:Op maandag 30 november 2009 19:09 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee niks te ''OK'''
Je zou het toch in één a twee zinnen kunnen zeggen..aangezien ik aanneem dat jij het stuk wel hebt gelezen.
Mysterieuze schonen fightquote:Op maandag 30 november 2009 19:09 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee niks te ''OK'''
Je zou het toch in één a twee zinnen kunnen zeggen..aangezien ik aanneem dat jij het stuk wel hebt gelezen.
Niet graag hoor. Ik wilde het wel weten..maar op dit moment hoeft het al niet meer.quote:Op maandag 30 november 2009 19:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jij wil het toch zo graag weten, ik zou dan denken dat je de moeite neemt om dat korte stuk te lezen.
Ik had het al eerder gezegd, NIO test meer intelligentie dan de CITO.
Oh jammer, heb ik voor niets de moeite gedaan om het uit te leggen.quote:Op maandag 30 november 2009 19:10 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Niet graag hoor. Ik wilde het wel weten..maar op dit moment hoeft het al niet meer.
MAJOR BURNquote:Op maandag 30 november 2009 19:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Oh jammer, heb ik voor niets de moeite gedaan om het uit te leggen.
...quote:Op maandag 30 november 2009 19:12 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Heejoh..wat probeer je me op te fokken
Alsof dat lukt, eerst krabben jullie elkaar de ogen uit en daarna samen gewoon thee drinken.quote:Op maandag 30 november 2009 19:12 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Heejoh..wat probeer je me op te fokken
Nee, dat doen mannen, ik niet.quote:Op maandag 30 november 2009 19:16 schreef Rookert het volgende:
[..]
Alsof dat lukt, eerst krabben jullie elkaar de ogen uit en daarna samen gewoon thee drinken.
Vrouwen
Ten eerst heb ik te korte nagels daarvoor, ten tweede zal het uberhaupt niet in me opkomen om te doen en ten derde zouden we bier drinkenquote:Op maandag 30 november 2009 19:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, dat doen mannen, ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |