Had toch gekund dat verjaardag bij jou thuis was, alsof jij nooit jarig bent haha.quote:Op maandag 30 november 2009 21:56 schreef o.us het volgende:
[..]
True, maar het is gezelliger om dat met mijn vrienden te doen. Het gebeurt wel te vaak dat ik zondagen in mijn eentje moet doorkomen.
[..]
Nee, in Ahoy was er een houseparty genaamd Dream City. Was wel kicken.Verjaardag was natuurlijk bij iemand anders.
Ik dacht dat dream city bagger wasquote:Op maandag 30 november 2009 21:56 schreef o.us het volgende:
[..]
True, maar het is gezelliger om dat met mijn vrienden te doen. Het gebeurt wel te vaak dat ik zondagen in mijn eentje moet doorkomen.
[..]
Nee, in Ahoy was er een houseparty genaamd Dream City. Was wel kicken.Verjaardag was natuurlijk bij iemand anders.
Alleen de entree maar nadat Quintino en Afrojack stopte met draaien en dus onbekende DJ's kwamen, liep iedereen weg.quote:Op maandag 30 november 2009 21:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik dacht dat dream city bagger was? Of alleen de entree?
15 februari, onthouden jij!quote:Op maandag 30 november 2009 21:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Had toch gekund dat verjaardag bij jou thuis was, alsof jij nooit jarig bent haha.
Ik ga nu huilend in een hoekje zitten. En de pijn is niet weg te poetsen.quote:Op maandag 30 november 2009 21:52 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Komt omdat ik verliefd op je ben, dan doe ik altijd raar/gemeen.
(traptie erin..)
quote:Op maandag 30 november 2009 22:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ga nu huilend in een hoekje zitten. En de pijn is niet weg te poetsen.
Je kan wel mooi met woorden omgaan, jij marokaanse versierprofquote:Op maandag 30 november 2009 22:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De pijn is wel weg te slaan, neem ik aan.quote:Op maandag 30 november 2009 22:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
ik moet altijd denken aan een donkere, als ik het woord loverboy hoorquote:Op maandag 30 november 2009 22:08 schreef o.us het volgende:
[..]
Doet me denken aan al die anti-loverboy ads overal in Rotterdam.
Loverboy's rijden nu rond en zijn aan het hosselen.quote:
jawel, want marokkanentopic lokt hollandse meisjes en dan ga jij de loverboy spelenquote:Op maandag 30 november 2009 22:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Loverboy's rijden nu rond en zijn aan het hosselen.
Die gaan echt niet op Fok lopen posten in een Marokkanentopic.
Wat een kutdingen trouwens, zogenaamd hip zekerquote:Op maandag 30 november 2009 22:08 schreef o.us het volgende:
[..]
Doet me denken aan al die anti-loverboy ads overal in Rotterdam.
jullie zijn vies en stinken en spelen met meisjesquote:
Hij dwingt me tot seks terwijl ik dat niet wil.quote:Op maandag 30 november 2009 22:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat een kutdingen trouwens, zogenaamd hip zeker.
mwahquote:Op maandag 30 november 2009 22:16 schreef o.us het volgende:
[..]
Hij dwingt me tot seks terwijl ik dat niet wil.![]()
Zonder blauwe plekken kom ik niet van hem af.![]()
Maar dat ligt echt aan jezelf, hoor.
ik welquote:Op maandag 30 november 2009 22:16 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Mutant01, yek? Ana ken 7ibek oe nta ked dir hokka..yek weld lhram
Deba ana men hadies n hdar mek!![]()
( is t te begrijpen?)
Ach, ik moest het wel hardop lezen wou ik het begrijpen.quote:Op maandag 30 november 2009 22:21 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Mezjan![]()
Haha en ik maar denken dat niemand me begrijpt met m'n gebrabbel
Oja..quote:Op maandag 30 november 2009 22:22 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ben toch berbers. Ik versta er niets van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |