Zelfs als Fortuyn het extreem-rechtse volk achter zich zou krijgen (inclusief de teleurgestelde progressieven die hij zelf was), dan nog zou de vertolking van die ideeen door een verstandige vent gedaan worden.quote:Op maandag 30 november 2009 19:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Fortuyn had anders wel de pech dat hij hetzelfde volk achter zich aan kreeg dat nu massaal op zijn mislukte opvolger stemt. Dus of dat op den duur goed was gegaan, is maar de vraag.
Je hebt gelijk dat er genoeg misstanden zijn op dat gebied. Het kan inderdaad nog een heel stuk beter. Dan zijn beslissingen ook voor de gewone burger ook beter te begrijpen hopelijkquote:Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wederom een truuk van de overheid om problemen zover te compliceren dat oplossingen werkgroepjes, studieclubjes en ander ambtenarenaanhetwerkhoudend gedoe nodig hebben.
Wederom verwijs ik naar Fortuyn. Een uiterst intelligente man met het hart op de juiste plaats. Progressief en (dus) teleurgesteld in het pogromprogressieve links dat de Elite vormt samen met het GristenConservatieve tuig.
Daar wil ik het dan nog wel een beetje mee eens zijn.quote:Op maandag 30 november 2009 19:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zelfs als Fortuyn het extreem-rechtse volk achter zich zou krijgen (inclusief de teleurgestelde progressieven die hij zelf was), dan nog zou de vertolking van die ideeen door een verstandige vent gedaan worden.
Dat is wel ff anders bij Geert -kopvoddentaks- Wilders.
Maar Amnesty International gaat er vanuit dat het referendum waarschijnlijk ongedaan wordt gemaakt door het Zwitsers Hooggerechtshof of het Europees Hof voor de Rechten van de Mens.quote:Zwitserland heeft een lange traditie van verboden op religieuze uitiningen. Vooral gericht jegens katholieken en joden. In de 19de eeuw was het land bijvoorbeeld verboden voor Jezuïten en mochten er geen kloosters worden gebouwd. Na de WOII zijn alle religieuze verbodsbepalingen via refernda uit de grondwet geschrapt.
Lezen is een blijft een kunst.quote:Op maandag 30 november 2009 18:34 schreef kawotski het volgende:
[..]
zolang jij vind dat andere mensen geen mening mogen hebben die jou niet bevalt.. graag
Het was geen 5 keer per dag, maar om 13:00 in de moskee aan de Kanaalstraat (Utrecht) wordt dat wel gedaan.quote:Op maandag 30 november 2009 19:49 schreef zoalshetis het volgende:
wanneer krijgen minaretten in nederland de toestemming om 5 keer per dag overweldigend luid en massaal te oreren dat allah de enige is en dat je moet komen bidden? als er genoeg moslims zijn in een stad?
Jaja, moslims willen ons land omtoveren tot een stenge moslimstaat en Wilders is de enige die ons kan reddenquote:Op maandag 30 november 2009 19:49 schreef zoalshetis het volgende:
wanneer krijgen minaretten in nederland de toestemming om 5 keer per dag overweldigend luid en massaal te oreren dat allah de enige is en dat je moet komen bidden? als er genoeg moslims zijn in een stad?
Ach, beter om één uur 's middags dan om negen uur 's ochtends op zondag.quote:Op maandag 30 november 2009 19:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het was geen 5 keer per dag, maar om 13:00 in de moskee aan de Kanaalstraat (Utrecht) wordt dat wel gedaan.
Lekker als je net ligt te slapen..
Klopt.quote:Op maandag 30 november 2009 19:54 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Ach, beter om één uur 's middags dan om negen uur 's ochtends op zondag.
De uitslag staat je niet aan en dan begin je maar meteen te melken over een onderbuikcampagne.quote:Op maandag 30 november 2009 19:45 schreef IHVK het volgende:
Wat ik vandaag las in NRC next.
[..]
Maar Amnesty International gaat er vanuit dat het referendum waarschijnlijk ongedaan wordt gemaakt door het Zwitsers Hooggerechtshof of het Europees Hof voor de Rechten van de Mens.
Opvallend is dat aanvankelijk maar 37% voor het verbod was, dus een onderbuik campagne van populisten heeft goed gewerkt.
Inderdaad al die mensen die maar niet kunnen hebben dat de Zwitsers voor stemden om geen minaretten meer te willen. Koddig om te zien hoe die mensen worden neergezet als iq-loze dombo's die nooit hadden mogen stemmen.quote:Op maandag 30 november 2009 19:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
De uitslag staat je niet aan en dan begin je maar meteen te melken over een onderbuikcampagne.De Zwitsers hebben duidelijk aangegeven dat ze niets moeten weten van de Islam en haar lelijke bouwwerken. Prima, dat is hun goed recht. Dat het allerlei linkse rakkers in Nederland niet aan staat, daar liggen ze in Zwitserland gelukkig niet wakker van!
Een flutbesluit dus. Het islamiseringsproces wordt er niet mee gestopt.quote:Op maandag 30 november 2009 18:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is een overwinning op een verislamisering van het straatbeeld. En elke moslim kan nog gewoon naar een gebedshuis naar keuze. Alleen niet met gigantische islamitische fallussymbolen die een fuck you gebaar naar het Westen maken.
quote:Nieuws uit 2005
A MASSIVE mosque that will hold 40,000 worshippers is being proposed beside the Olympic complex in London to be opened in time for the 2012 Games.
The project’s backers hope the mosque and its surrounding buildings would hold a total of 70,000 people, only 10,000 fewer than the Olympic stadium.
Its futuristic design features wind turbines instead of the traditional minarets, while a translucent latticed roof would replace the domes seen on most mosques. The complex is designed to become the “Muslim quarter” for the Games, acting as a hub for Islamic competitors and spectators
Ik vind het juist echt hollands, dat klokgelui op zondag.quote:Op maandag 30 november 2009 19:54 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Ach, beter om één uur 's middags dan om negen uur 's ochtends op zondag.
slap gelulquote:Op maandag 30 november 2009 19:55 schreef PhalanX het volgende:
Staat het Midden Oosten al in de fik?
Dat doet dat soort volk toch zodra er aan de andere kant van de wereld iets gebeurd dat ze niet zint.
Wij hebben drie kerken en ik vind het ook niet erg, ook wel handig om de tijd te weten zonder op de klok te hoeven kijken.quote:Op maandag 30 november 2009 20:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het juist echt hollands, dat klokgelui op zondag.
En ik vind het ook geen punt van discussie. Al eeuwen luiden de klokken op zondag, waarom zou dat nu moeten stoppen?
Precies. Her en der komen de linkschfascistische trekjes alweer naar boven.quote:Op maandag 30 november 2009 20:00 schreef qonmann het volgende:
[..]
Inderdaad al die mensen die maar niet kunnen hebben dat de Zwitsers voor stemden om geen minaretten meer te willen. Koddig om te zien hoe die mensen worden neergezet als iq-loze dombo's die nooit hadden mogen stemmen.
Het is niet zo raar om eerst je eigen omgeving es even aan te pakken en dan es gaat kijken welke ideeen je over de wereld kan verspreiden, of wel?quote:Op maandag 30 november 2009 20:00 schreef PhalanX het volgende:
Overigens vind ik het altijd erg gemakzuchtig van instanties en overheden om te klagen over zogenaamde moslim onderdrukking... maar wat betreft de Kopten in Egypte en het stenigen van personen in Iran en Saudi Arabie, en dat er in heel wat van dat soort landen wetten gelden waarbij je de doodstraf riskeert als je van geloof wil veranderen, daar hoor je ze nauwelijks over.
Hoeft ook niet te stoppen hoor. Maar in het verleden heb ik wel eens gevloekt als ik op zondag wakker geklokt werd terwijl ik mijn roes probeerde uit te slapen. In dat opzicht lijkt één uur 's middags een schappelijker tijdstip.quote:Op maandag 30 november 2009 20:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En ik vind het ook geen punt van discussie. Al eeuwen luiden de klokken op zondag, waarom zou dat nu moeten stoppen?
Nee, weinig of niets. Waarom zou dat zijn?quote:Op maandag 30 november 2009 20:00 schreef PhalanX het volgende:
Overigens vind ik het altijd erg gemakzuchtig van instanties en overheden om te klagen over zogenaamde moslim onderdrukking... maar wat betreft de Kopten in Egypte en het stenigen van personen in Iran en Saudi Arabie, en dat er in heel wat van dat soort landen wetten gelden waarbij je de doodstraf riskeert als je van geloof wil veranderen, daar hoor je ze nauwelijks over.
Als je tegen referenda bent, dan ben je fascistisch. Juistquote:Op maandag 30 november 2009 20:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Precies. Her en der komen de linkschfascistische trekjes alweer naar boven.
Hoe zit het eigenlijk met het christendom in Nederland? Is dat ook niet uit het Midden-Oosten komen overwaaien? Niet echt typisch Hollands dan. Je voorouders zijn eerder gehersenspoeld en jij weet niet beter want het christendom was al aanwezig in dit land voordat je geboren was.quote:Op maandag 30 november 2009 20:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |