juist jij hebt het door en we willen toch allemaal gratis muziek en oproepen tot gebed vijf keer per dagquote:Op maandag 30 november 2009 18:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja, want het geld is bij bakken te krijgen en geld voor religie is natuurlijk belangrijker dan een looprek voor een bejaarde.
Je hebt voor een deel zeker gelijk. In Nederland is het moeilijk om besluiten te nemen omdat er met veel belangen rekening gehouden moet worden.quote:Op maandag 30 november 2009 18:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het zou in sommige gevallen verfrissend zijn, een simpel ja of nee.
Nederland nuanceert in mijn ogen vaak teveel, of draait soms teveel om de hete brij heen waardoor er in sommige gevallen helemaal geen besluit genomen wordt.
Ik vind het knap arrogant om geen rekening te houden met de wensen van het volk.quote:Op maandag 30 november 2009 18:23 schreef Disana het volgende:
Ik moet er werkelijk niet aan denken overgeleverd te zijn aan de wensen en meningen van het ongeïnformeerde volk.
Vooral omdat wij die hele santenkraam middels verplichte belastingen in stand houden.quote:Op maandag 30 november 2009 18:43 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik vind het knap arrogant om geen rekening te houden met de wensen van het volk.
Je kunt er wel rekening mee houden, maar dat betekent niet dat ze beslissingen moeten nemen. De politieke partij waarop je stemt houdt als het goed is rekening met je wensen.quote:Op maandag 30 november 2009 18:43 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik vind het knap arrogant om geen rekening te houden met de wensen van het volk.
Yep !quote:Op maandag 30 november 2009 18:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het meest relevante voorbeeld inderdaad.
De Zwitsers zijn verstandiger in dit opzicht. EN de stem van het volk wordt gehoord en VOORAL gerespecteerd.
Ja, vooral dat laatste.quote:Op maandag 30 november 2009 18:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het meest relevante voorbeeld inderdaad.
De Zwitsers zijn verstandiger in dit opzicht. EN de stem van het volk wordt gehoord en VOORAL gerespecteerd.
Hoe wil je op die manier ooit beslissingen nemen die niet populair zijn bij het volk?quote:Op maandag 30 november 2009 18:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, vooral dat laatste.
Ik denk dat onze regering helemaal niet blij is met de enquete van vandaag. Benieuwd hoe dit geïnterpreteerd gaat worden door de diverse partijen
Beetje rare redenering. Geen enkele partij weet nou waarom die zoveel aanhangers krijgt. Alleen de SGP misschien.quote:Op maandag 30 november 2009 18:44 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Je kunt er wel rekening mee houden, maar dat betekent niet dat ze beslissingen moeten nemen. De politieke partij waarop je stemt houdt als het goed is rekening met je wensen.
zoals wat? welke impopulaire beslissingen die niet te nadele zijn van de meerderheid van het volk?quote:Op maandag 30 november 2009 18:46 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Hoe wil je op die manier ooit beslissingen nemen die niet populair zijn bij het volk?
Hahahahahahaquote:Op maandag 30 november 2009 18:44 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Je kunt er wel rekening mee houden, maar dat betekent niet dat ze beslissingen moeten nemen. De politieke partij waarop je stemt houdt als het goed is rekening met je wensen.
zonder referendum kan je dus lekker je mening niet gevenquote:Op maandag 30 november 2009 18:44 schreef JohnLocke het volgende:
Ik ben tegen referenda, maar niet zozeer tegen een minarettenverbod.
ik lees dat men een referendum wil, dat betekent dus 63% een referendum maar hoeveel daarvan willen een verbod?quote:Op maandag 30 november 2009 18:48 schreef Disana het volgende:
http://www.stand.nl/index.php
63 procent van de stemmers op standpunt.nl vindt dat er ook hier een verbod op minaretten moet komen.
Een regering zou slechts in zeer afgeslankte vorm moeten bestaan en zich door technisch geschoolde bestuurders moeten laten adviseren over lange termijnplannen.quote:Op maandag 30 november 2009 18:46 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Hoe wil je op die manier ooit beslissingen nemen die niet populair zijn bij het volk?
Een belastingverhoging waar op de korte termijn geen voordelen verbonden zijn bijvoorbeeld. Ik neem aan dat iedereen tegen stemt omdat ze niet meer willen betalen.quote:Op maandag 30 november 2009 18:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zoals wat? welke impopulaire beslissingen die niet te nadele zijn van de meerderheid van het volk?
tuurlijk als wij een referendum zouden hebben dan krijg je dezelfde uitslag.quote:Op maandag 30 november 2009 18:48 schreef Disana het volgende:
http://www.stand.nl/index.php
63 procent van de stemmers op standpunt.nl vindt dat er ook hier een verbod op minaretten moet komen.
Ik vermoed dat de meerderheid het wil om zich tegen minaretten uit te spreken.quote:Op maandag 30 november 2009 18:50 schreef kawotski het volgende:
[..]
ik lees dat men een referendum wil, dat betekent dus 63% een referendum maar hoeveel daarvan willen een verbod?
Ja, die slag is jouquote:Op maandag 30 november 2009 18:46 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |