Nee, ik wil mijn eigen oordeel hebben.quote:Op maandag 30 november 2009 15:18 schreef jna het volgende:
[..]
Jij als vrouw moet paula gewoon geloven
Ja, ontwijk het maar. Met zo een instelling blijf je zwakzinnigquote:
Jahoor. Vandaar gezwommen met een klas en de meerderheid zijn jongens en ze hebben allemaal getrainde lichamen. Eyecandy.quote:
Zeker flink nat geworden?quote:Op maandag 30 november 2009 15:25 schreef L.no het volgende:
[..]
Jahoor. Vandaar gezwommen met een klas en de meerderheid zijn jongens en ze hebben allemaal getrainde lichamen. Eyecandy.
Voor de rest niet zo boeiend.
Hoe is t met jou?
quote:
haha nice!quote:Op maandag 30 november 2009 15:25 schreef L.no het volgende:
[..]
Jahoor. Vandaar gezwommen met een klas en de meerderheid zijn jongens en ze hebben allemaal getrainde lichamen. Eyecandy.
Voor de rest niet zo boeiend.
Hoe is t met jou?
Daarom zijn maandagen zo stom.. duurt een tijdje voordat ik eindelijk bijkom van het weekend.quote:Op maandag 30 november 2009 15:31 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
haha nice!
Met mij is het goed. Beetje brak van het weekend alleen
ja afschaffen zeg ik!quote:Op maandag 30 november 2009 15:33 schreef L.no het volgende:
[..]
Daarom zijn maandagen zo stom.. duurt een tijdje voordat ik eindelijk bijkom van het weekend.
Die zijn (zelfs) onder mijn niveau..quote:Op maandag 30 november 2009 15:33 schreef AMDB het volgende:
[..]
Niet zo hypocriet, zelf maak je zulke opmerkingen continu.
Dan moet de loon wel net zo hoog blijven eh, anders heeft het geen nut.quote:Op maandag 30 november 2009 15:34 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
ja afschaffen zeg ik!
Gewoon op zaterdag en zondag werken en verder weekend!
Dude.. je gaat kilometers verder onder zijn niveau..quote:Op maandag 30 november 2009 15:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Die zijn (zelfs) onder mijn niveau..
Nouuuuu.... nee.quote:Op maandag 30 november 2009 15:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Die zijn (zelfs) onder mijn niveau..
uiteraard! economie moet ook in stand blijvenquote:Op maandag 30 november 2009 15:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Dan moet de loon wel net zo hoog blijven eh, anders heeft het geen nut.
Bla bla..quote:Op maandag 30 november 2009 15:37 schreef L.no het volgende:
[..]
Dude.. je gaat kilometers verder onder zijn niveau..
Ik ken het..quote:Op maandag 30 november 2009 15:42 schreef Isdatzo het volgende:
Ik heb echt zo'n off-day nu. Ik heb he-le-maal nergens zin in en ik wil iemand keihard op z'n gezicht slaan. Gewoon omdat.
Bring it onquote:Op maandag 30 november 2009 15:42 schreef Isdatzo het volgende:
Ik heb echt zo'n off-day nu. Ik heb he-le-maal nergens zin in en ik wil iemand keihard op z'n gezicht slaan. Gewoon omdat.
quote:Op maandag 30 november 2009 15:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Soort fight club achtig idee? I'm in.
Weetje, wat ik ook niet erg vind is als men eerst gaan werken/naar school gaan en in de middag een paar uurtjes vrije tijd hebben en dan weer werken/naar school gaan. Bepaalde landen doen dat.quote:Op maandag 30 november 2009 15:39 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
uiteraard! economie moet ook in stand blijven
Fight Club denk ik?quote:
Ook van een hoog niveau eh!quote:
Die is de volgende die ik in jouw lijstje ga bekijken.quote:
Sterkte en succes.quote:Op maandag 30 november 2009 15:46 schreef Isdatzo het volgende:
Eten kopen. Kan ik me mooi ergeren aan 't volk in de supermarkt.
Samen kijken?quote:Op maandag 30 november 2009 15:47 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
oh! wist niet dat dat een filmtitel was.
At my place, al woon ik helemaal onderaan Nederland..quote:
Waar heb jij last van?quote:Op maandag 30 november 2009 15:46 schreef L.no het volgende:
[..]
Ook van een hoog niveau eh!
[..]
Die is de volgende die ik in jouw lijstje ga bekijken.
Nou uuh.. nergens?quote:
Oh leuk! Heb ik geen moeite mee hoor om een stukje te reizen voor een leuke meidquote:Op maandag 30 november 2009 15:51 schreef L.no het volgende:
[..]
At my place, al woon ik helemaal onderaan Nederland..
Datum en tijd mag je zelf beslissen.
Ik beledig niemand. Ik vind zijn opmerking alleen té simpel.. En nee, lager ga ik niet.quote:Op maandag 30 november 2009 15:54 schreef L.no het volgende:
[..]
Nou uuh.. nergens?
Je beledigt AMDB over het niveau van zijn humor terwijl je zelf veel erger bent. That's it.
Te snel.quote:Op maandag 30 november 2009 15:56 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
Oh leuk! Heb ik geen moeite mee hoor om een stukje te reizen voor een leuke meid
Vanavond?
MoBloquote:
Nu is het mijn beurt.quote:Op maandag 30 november 2009 15:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik beledig niemand. Ik vind zijn opmerking alleen té simpel.. En nee, lager ga ik niet.
Oh, en AMDB doet altijd ook zóoo lief tegen mijquote:Op maandag 30 november 2009 15:54 schreef L.no het volgende:
[..]
Nou uuh.. nergens?
Je beledigt AMDB over het niveau van zijn humor terwijl je zelf veel erger bent. That's it.
Als je er zelf niet bewust van bent, dan houdt het op natuurlijk.quote:Op maandag 30 november 2009 15:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik beledig niemand. Ik vind zijn opmerking alleen té simpel.. En nee, lager ga ik niet.
Daar heb je een punt.quote:Op maandag 30 november 2009 15:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Oh, en AMDB doet altijd ook zóoo lief tegen mij
mja.. ik had waarschijnlijk al in slaap gevallen voordat ik bij je zou zijn.quote:
Waarom? Omdat wij allemaal doodleuk kerken mogen bouwen in Saudie arabië?quote:Op maandag 30 november 2009 16:02 schreef AMDB het volgende:
Even allemaal tegen een minarettenverbod stemmen op:
http://www.gelderlander.n(...)=voted#voted-5879121
(poll staat halverwege).
Meneer AMDB zit mij al een paar dagen lekker te bashen. Ik heb hem niets misdaan maar mag wel alles slikken..? Don't think so..quote:Op maandag 30 november 2009 16:02 schreef L.no het volgende:
[..]
Daar heb je een punt.
Maarja, als jij ook lekker meedoet, wanneer houdt het op?
Anyway, dit verziekt de sfeer een beetje.
Ik ga me er niet mee bezig houden meer. Ga gerust door hoor.quote:Op maandag 30 november 2009 16:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Meneer AMDB zit mij al een paar dagen lekker te bashen. Ik heb hem niets misdaan maar mag wel alles slikken..? Don't think so..
We zijn geen Arabieren hier, het is bovendien ook nog eens tegen de grondwet.quote:Op maandag 30 november 2009 16:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Waarom? Omdat wij allemaal doodleuk kerken mogen bouwen in Saudie arabië?
Ik geef de Zwitsers groot gelijk..
Christenen mogen daar geen kerken bouwen.. Zij willen wel hier moskeën bouwen. Beetje krom, niet?quote:Op maandag 30 november 2009 16:05 schreef AMDB het volgende:
[..]
We zijn geen Arabieren hier, het is bovendien ook nog eens tegen de grondwet.
Zucht, je snapt het niet. Ik laat me niet zomaar beledigen hier. Pleur op.. Zolang mensen mij normaal behandelen, doe ik dat ook met hun.. Dat moet jij inmiddels wel weten..quote:Op maandag 30 november 2009 16:04 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik ga me er niet mee bezig houden meer. Ga gerust door hoor.
Ja, en daar mogen mannen ook hun vrouwen slaan. En wij hier niet, ook maar gaan doen dan?quote:Op maandag 30 november 2009 16:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Christenen mogen daar geen kerken bouwen.. Zij willen wel hier moskeën bouwen. Beetje krom, niet?
Je kan ook gewoon thuis blijven om je thuis te voelen.. Waarom moet je overal waar je naar toe gaat moskeën bouwen? Wij bouwen toch ook niet overal kerken? Vroeger misschien, inmiddels niet meer.quote:Op maandag 30 november 2009 16:07 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ja, en daar mogen mannen ook hun vrouwen slaan. En wij hier niet, ook maar gaan doen dan?
Juist door die mensen zich hier redelijk thuis te laten voelen worden problemen voorkomen.
MAW: 427 mensen zijn er voor van de 600.. Waarom zouden we er tegen moeten zijn..? Moeten we gewoon toe gaan kijken hoe de buitenlanders de laatste stukjes Nederlandse cultuur verpesten?quote:Ook in Nederland wordt het tijd voor een minarettenverbod.
Eens 71%
Oneens 29%
Totaal aantal stemmen: 601
Christenen bouwen nog steeds kerken (niet 'wij' want ik ben geen christen) overal ter wereld.quote:Op maandag 30 november 2009 16:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon thuis blijven om je thuis te voelen.. Waarom moet je overal waar je naar toe gaat moskeën bouwen? Wij bouwen toch ook niet overal kerken? Vroeger misschien, inmiddels niet meer.
Aanpassen noemen ze dat. Het is nou niet zo dat het wel of niet bouwen van een moskee ineens alle hangjongeren bijvoorbeeld doet verdwijnen..
Ik begrijp je zeker.quote:Op maandag 30 november 2009 16:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zucht, je snapt het niet. Ik laat me niet zomaar beledigen hier. Pleur op.. Zolang mensen mij normaal behandelen, doe ik dat ook met hun.. Dat moet jij inmiddels wel weten..
Vroeger? Je hebt nog steeds heel veel kerken.quote:Op maandag 30 november 2009 16:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon thuis blijven om je thuis te voelen.. Waarom moet je overal waar je naar toe gaat moskeën bouwen? Wij bouwen toch ook niet overal kerken? Vroeger misschien, inmiddels niet meer.
Aanpassen noemen ze dat. Het is nou niet zo dat het wel of niet bouwen van een moskee ineens alle hangjongeren bijvoorbeeld doet verdwijnen..
De Nederlandse cultuur wordt door de Nederlander zelf verpest door te klagen over Moslims en alles waar maar over te klagen valt. Nederland heeft altijd al een diverse cultuur gehad en er zijn overal in de architectuur invloeden van buitelandse culturen te vinden. Daar kan de Arabische (voor zover deze nog geen invloed heeft gehad) best bij. Er is niks verschrikkelijks aan een moskee of een minaret toch? Ik vind het mooie gebouwen en voegen alleen maar iets toe aan onze 'prachtige' vinexwijken.quote:Op maandag 30 november 2009 16:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
MAW: 427 mensen zijn er voor van de 600.. Waarom zouden we er tegen moeten zijn..? Moeten we gewoon toe gaan kijken hoe de buitenlanders de laatste stukjes Nederlandse cultuur verpesten?
Je moet voor de grap eens in Rotterdam komen. Het stikt er van de buitenlanders en het doet mij denken aan klein Marokko....
Jij woont zeker in het oosten van het land..?quote:Op maandag 30 november 2009 16:15 schreef AMDB het volgende:
[..]
De Nederlandse cultuur wordt door de Nederlander zelf verpest door te klagen over Moslims en alles waar maar over te klagen valt. Nederland heeft altijd al een diverse cultuur gehad en er zijn overal in de architectuur invloeden van buitelandse culturen te vinden. Daar kan de Arabische (voor zover deze nog geen invloed heeft gehad) best bij. Er is niks verschrikkelijks aan een moskee of een minaret toch? Ik vind het mooie gebouwen en voegen alleen maar iets toe aan onze 'prachtige' vinexwijken.
En daar heb je het dus fout. Niemand wil een moskee om de hoek hebben. Ik moet al die moslims in mijn straat niet hoor. Pleur op. Kattengejank om 4 uur in de morgen enzulks.quote:Op maandag 30 november 2009 16:13 schreef AMDB het volgende:
[..]
Christenen bouwen nog steeds kerken (niet 'wij' want ik ben geen christen) overal ter wereld.
Ik vind dat mensen het recht hebben om hun religie te beoefenen. Dus laat ze lekker, het levert nergens problemen op.
Ik heb het over nieuwbouw.quote:Op maandag 30 november 2009 16:14 schreef L.no het volgende:
[..]
Vroeger? Je hebt nog steeds heel veel kerken.
Ach de kerkklok slaat ook elk half uur en een kwartier lang voor elke mis. Daar hoor je ook niemand over klagen..quote:Op maandag 30 november 2009 16:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Jij woont zeker in het oosten van het land..?
[..]
En daar heb je het dus fout. Niemand wil een moskee om de hoek hebben. Ik moet al die moslims in mijn straat niet hoor. Pleur op. Kattengejank om 4 uur in de morgen enzulks.
[..]
Ik heb het over nieuwbouw.
Ik word spuugzat van de klokkenluiden vroeg in de morgen, maar daar hoor je mij ook niet over klagen (nu wel, hehe).quote:Op maandag 30 november 2009 16:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[..]
En daar heb je het dus fout. Niemand wil een moskee om de hoek hebben. Ik moet al die moslims in mijn straat niet hoor. Pleur op. Kattengejank om 4 uur in de morgen enzulks.
[..]
Ja ik woon in het oosten, woon jij niet in de rijke plaats Westland? Ik kom vaak genoeg in Amsterdam/Rotterdam hoor. En problemen met jongeren uit een lagere sociale klasse worden juist NIET opgelost door dingen te verbieden. Dat wordt opgelost door een linkser beleid te voeren. De zogenaamde 'linkse' hobbies stimuleren en juist niet door ook een religie te verbieden. Dingen verbieden werkt alleen maar extremisme in de hand.quote:Op maandag 30 november 2009 16:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je eerste zin.. GMTA.quote:Op maandag 30 november 2009 16:21 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ach de kerkklok slaat ook elk half uur en een kwartier lang voor elke mis. Daar hoor je ook niemand over klagen..
Nu merk ik er toch weinig van want in de buurt waar ik woon wonen amper buitenlanders maar ik vind kerken net zo'n onzin als moskeeën..
Ja, pappen en nathouden..quote:Op maandag 30 november 2009 16:22 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ja ik woon in het oosten, woon jij niet in de rijke plaats Westland? Ik kom vaak genoeg in Amsterdam/Rotterdam hoor. En problemen met jongeren uit een lagere sociale klasse worden juist NIET opgelost door dingen te verbieden. Dat wordt opgelost door een linkser beleid te voeren. De zogenaamde 'linkse' hobbies stimuleren en juist niet door ook een religie te verbieden. Dingen verbieden werkt alleen maar extremisme in de hand.
We bouwen geen kerken in Saudie arabië zoals ik al zei. Vroeger bouwden we ze overal waar we voet aan land zette, tegenwoordig niet meer..quote:Op maandag 30 november 2009 16:22 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik word spuugzat van de klokkenluiden vroeg in de morgen, maar daar hoor je mij ook niet over klagen (nu wel, hehe).
Waar haal je het feit eruit dat ze geen kerken meer maken?
Ja dat is het enige wat ze doen. Misschien moet je je eens verdiepen in de maatregelen die daadwerkelijk genomen worden.quote:Op maandag 30 november 2009 16:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja, pappen en nathouden..
Snoepreisjes naar New York als je een oma hebt overvallen en daarna beloofd het niet meer te zullen doen..
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Het Christendom is nog steeds erg actief in Zuid-Amerika en Afrika.quote:Op maandag 30 november 2009 16:26 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
We bouwen geen kerken in Saudie arabië zoals ik al zei. Vroeger bouwden we ze overal waar we voet aan land zette, tegenwoordig niet meer..
Jawel.quote:Op maandag 30 november 2009 16:26 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
We bouwen geen kerken in Saudie arabië zoals ik al zei. Vroeger bouwden we ze overal waar we voet aan land zette, tegenwoordig niet meer..
Ingrijpen! Heb geen genade!quote:Op maandag 30 november 2009 16:30 schreef motorbloempje het volgende:
idd.. doe lekker in POL posten ofzo...
ja, dit is een Slowchat voor de mensen die hier posten en een stage schijnen te doen, maar dit soort discussies kunnen prima in POL....
Ehm, moeten we het hier alleen over stage hebben dan? Dan zijn we snel klaar. Volgens mij is het punt van een SC dat je ook off-topic dingen kunt bespreken.quote:Op maandag 30 november 2009 16:30 schreef motorbloempje het volgende:
idd.. doe lekker in POL posten ofzo...
ja, dit is een Slowchat voor de mensen die hier posten en een stage schijnen te doen, maar dit soort discussies kunnen prima in POL....
En voetbal.quote:Op maandag 30 november 2009 16:32 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ehm, moeten we het hier alleen over stage hebben dan? Dan zijn we snel klaar. Volgens mij is het punt van een SC dat je ook off-topic dingen kunt bespreken.
Maar ok, dan stoppen we, maar dan wil ik ook NIETS meer horen over motoren en porsches![]()
![]()
men mag hier best over praten hoor, en ik zal er niets aan 'doen', maar ik doe alleen een suggestie, aangezien het best een interessante discussie is, waar wellicht mensen in POL ook nog wat aan toe kunnen voegen, in plaats van hier 5 tegen 1quote:Op maandag 30 november 2009 16:32 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ehm, moeten we het hier alleen over stage hebben dan? Dan zijn we snel klaar. Volgens mij is het punt van een SC dat je ook off-topic dingen kunt bespreken.
Maar ok, dan stoppen we, maar dan wil ik ook NIETS meer horen over motoren en porsches![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op maandag 30 november 2009 16:34 schreef Puala het volgende:
[..]
![]()
Niets anders als lof! Echt te veel complimenten in korte tijd
quote:
En muziekquote:
Dat was meer dan een suggestie in mijn ogen.quote:Op maandag 30 november 2009 16:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
men mag hier best over praten hoor, en ik zal er niets aan 'doen', maar ik doe alleen een suggestie, aangezien het best een interessante discussie is, waar wellicht mensen in POL ook nog wat aan toe kunnen voegen, in plaats van hier 5 tegen 1
Ja zeker weten! Eindbeoordeling is geskipt omdat ie te snel kwam en omdat ik het al te goed deed.quote:
als het 'meer dan een suggestie' was, dan was ik wel gaan dreigen met editten en had ik linkjes geplaatstquote:Op maandag 30 november 2009 16:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat was meer dan een suggestie in mijn ogen.
Bovendien is dit niet de enige discussie waar bootje ergens niet mee eens is en de rest wel.
oh netjes dan. Maar dan ben je al klaar ofzo?quote:Op maandag 30 november 2009 16:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja zeker weten! Eindbeoordeling is geskipt omdat ie te snel kwam en omdat ik het al te goed deed.
Cool.quote:Op maandag 30 november 2009 16:34 schreef Puala het volgende:
[..]
![]()
Niets anders als lof! Echt te veel complimenten in korte tijd
Nu hoef je dus alleen nog maar je uren te maken en dan ben je klaar?quote:Op maandag 30 november 2009 16:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja zeker weten! Eindbeoordeling is geskipt omdat ie te snel kwam en omdat ik het al te goed deed.
Wij zijn allang gestopt of viel je dat nog niet op?quote:Op maandag 30 november 2009 16:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als het 'meer dan een suggestie' was, dan was ik wel gaan dreigen met editten en had ik linkjes geplaatst
maargoed.. als je hier 5 tegen 1 wilt blijven 'discussieren', doe je ding, ik ben weer weg!studeren
Gewoon blijven hopen.quote:Op maandag 30 november 2009 16:37 schreef DjRex89 het volgende:
Nu hoor ik weer geruchten dat ik niet vrij zal zijn tussen kerst en oud en nieuw![]()
doe eens lief!quote:Op maandag 30 november 2009 16:38 schreef L.no het volgende:
[..]
Wij zijn allang gestopt of viel je dat nog niet op?
Mja maar 31 dec ga ik iig echt niet werkenquote:
Nee dat niet. Moet nog 3,5 weekje of iets. Dus appeltje eitjequote:Op maandag 30 november 2009 16:38 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
oh netjes dan. Maar dan ben je al klaar ofzo?
Ik moet mijn project nog voldoende afronden. En dat is gewoon kijken hoe ver ik kom en kwaliteit afleveren.quote:Op maandag 30 november 2009 16:38 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nu hoef je dus alleen nog maar je uren te maken en dan ben je klaar?
Nog een andere suggestie voor een datum voro de film?quote:
nee, aangezien het nog niet 'zo lang' isquote:Op maandag 30 november 2009 16:38 schreef L.no het volgende:
[..]
Wij zijn allang gestopt of viel je dat nog niet op?
Bij dezen weet je het.quote:Op maandag 30 november 2009 16:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, aangezien het nog niet 'zo lang' is
ergens een weekendje?quote:Op maandag 30 november 2009 16:41 schreef L.no het volgende:
[..]
Nog een andere suggestie voor een datum voro de film?
alleen nog wat zooi typen dan?quote:Op maandag 30 november 2009 16:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee dat niet. Moet nog 3,5 weekje of iets. Dus appeltje eitje![]()
Een Nokia 3310quote:Op maandag 30 november 2009 16:46 schreef Puala het volgende:
Oh, ik moet ook nog ff kijken voor een nieuwe telefoon ja
Geen probleem, al kan het wel zo zijn dat ik moet werken, maar dan laat ik je het weten.quote:
hang nu aan de telefoon bij KPN.. normaal heel tevreden, maar nu even wat minderquote:Op maandag 30 november 2009 16:46 schreef Puala het volgende:
Oh, ik moet ook nog ff kijken voor een nieuwe telefoon ja
Touchscreenquote:
quote:Op maandag 30 november 2009 16:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hang nu aan de telefoon bij KPN.. normaal heel tevreden, maar nu even wat minder
was vrijdag naar die winkel, dingen uitzoeken enzo, hadden ze die telefoon niet. Zei die vent:
"maandag even terugkomen, dan is hij er wel!"
Dus ik daarheengeen telefoon
en je kunt hem dus niet bestellen en vast laten houden ofzo...
Dus nu de klantenservice bellen, en bij ELK menu (ook met die van 6 opties) moet je het hele menu uitluisteren voordat je mag kiezen, ook als je optie 1 nodig hebt
Die heeft het tenminste 3,5 jaar volgehouden. Mijn huidige tel zit nu op ongeveer 2,5 jaar dus die komt al in de buurtquote:
Nieuw is hij 500 ofzo? Maar omdat ik erg lang bij KPN zit (en blijf) betaal ik 20 euro bij bij een goedkoop aboquote:
Ja, ik denk dat dat makkelijker uitkomt als een doordeweekse avond, maar daar ben ik ook wel toe bereidquote:Op maandag 30 november 2009 16:47 schreef L.no het volgende:
[..]
Geen probleem, al kan het wel zo zijn dat ik moet werken, maar dan laat ik je het weten.
Mijn ouders hebben een vergelijkbare telefoon als die nokia. Mijn vader heeft het 6/7 jaar volgehouden en heeft m nog steeds.quote:Op maandag 30 november 2009 16:49 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Die heeft het tenminste 3,5 jaar volgehouden. Mijn huidige tel zit nu op ongeveer 2,5 jaar dus die komt al in de buurt
Ik mag hopen van niet. Als ik ergens niet mee om kan gaan dan is het een touchscreenquote:Op maandag 30 november 2009 16:50 schreef jna het volgende:
[..]
wen er maar vast aan, denk dat je over 5 jaar niks anders meer hebt
Oke.quote:Op maandag 30 november 2009 16:49 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat dat makkelijker uitkomt als een doordeweekse avond, maar daar ben ik ook wel toe bereid
En die telefoons met zo'n uitgebreide toetsenbord?quote:Op maandag 30 november 2009 16:50 schreef jna het volgende:
[..]
wen er maar vast aan, denk dat je over 5 jaar niks anders meer hebt
Vreselijk ja.quote:Op maandag 30 november 2009 16:51 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet. Als ik ergens niet mee om kan gaan dan is het een touchscreen
Ook al zoietsquote:Op maandag 30 november 2009 16:52 schreef L.no het volgende:
[..]
En die telefoons met zo'n uitgebreide toetsenbord?
het is fucking simpel, je bent toch niet spastisch?quote:Op maandag 30 november 2009 16:51 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet. Als ik ergens niet mee om kan gaan dan is het een touchscreen
Jij hebt gewoon dikke vingers.quote:Op maandag 30 november 2009 16:52 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ook al zoiets
Met mijn vingers duw je dan 3 toetsen tegelijk in
Nee want dan typ je alles in op een toetsenbord wat op je touchscreen staatquote:Op maandag 30 november 2009 16:52 schreef L.no het volgende:
[..]
En die telefoons met zo'n uitgebreide toetsenbord?
quote:
datquote:
Blijkbaar welquote:Op maandag 30 november 2009 16:53 schreef jna het volgende:
[..]
het is fucking simpel, je bent toch niet spastisch?
Wait.. bestaan er mobieles met een toetsenbord én een touchscreen?quote:Op maandag 30 november 2009 16:54 schreef jna het volgende:
[..]
Nee want dan typ je alles in op een toetsenbord wat op je touchscreen staat
Mijn ouders vooral. Ik dans er vaak op.quote:Op maandag 30 november 2009 16:55 schreef jna het volgende:
L.no luister jij vaak Antilliaanse muziek? of je ouders
Ik krijg dat dus echt niet voor elkaarquote:Op maandag 30 november 2009 16:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat![]()
ik heb gewoon lieve poezelige vingertjes, ideaal, die toetsenborden icm touchscreen
Jaquote:Op maandag 30 november 2009 16:55 schreef L.no het volgende:
[..]
Wait.. bestaan er mobieles met een toetsenbord én een touchscreen?
* L.no weet de ballen van mobiele telefoons af, dus niet uilachen.
Om te Fok!ken op je mobiel is touchscreen ideaalquote:Op maandag 30 november 2009 16:56 schreef Isdatzo het volgende:
Touchscreen is alleen kut bij sms'en tijdens het fietsen of rijden (). Of als je koude poten hebt.
Verder is er niks mis met een touchscreen.
Dat dus.quote:Op maandag 30 november 2009 16:55 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Blijkbaar welWant zo'n telefoon doet altijd wat anders dan dat ik wil
Ik heb het geduld van een pingpongballetje dus dat schiet toch niet op. Binnen 1 minuut heb ik zo'n telefoon al weggesmeten..quote:
quote:
Dat is cool, maar dat vind ik een beetje onnodig uiteindelijk.quote:Op maandag 30 november 2009 16:57 schreef jna het volgende:
[..]
Ja
Je hebt zowel telefoons met alleen een touchscreen waar dan het toetsenbord op verschijnt, maar je hebt ook telefoons met een touchscreen en een "echt" toetsenbord
ja we moeten wat plannen dan denk ik. Weet niet wanneer jij tijd hebt enzo. Ik kan natuurlijk gewoon simpelweg wat datums roepen natuurlijk en dat jij zegt wanneer je wel en nie kanquote:
Als het duur is, dan denk ik er toch even over na voordat ik dat ooit doe.quote:Op maandag 30 november 2009 16:58 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik heb het geduld van een pingpongballetje dus dat schiet toch niet op. Binnen 1 minuut heb ik zo'n telefoon al weggesmeten..
Nu nog een groot rijbewijs behalen, anders mag je met zo'n ding de straat niet meer op...quote:Op maandag 30 november 2009 17:00 schreef jna het volgende:
L.no:
Je hebt dit: [ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Dat is nog een ander punt. Ik ga echt geen honderden euro's uitgeven aan een telefoonquote:Op maandag 30 november 2009 17:01 schreef L.no het volgende:
[..]
Als het duur is, dan denk ik er toch even over na voordat ik dat ooit doe.
overdrijf ffquote:Op maandag 30 november 2009 17:01 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nu nog een groot rijbewijs behalen, anders mag je met zo'n ding de straat niet meer op...
Psies.quote:Op maandag 30 november 2009 17:01 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat is nog een ander punt. Ik ga echt geen honderden euro's uitgeven aan een telefoonAls ie belt en smst vind ik het wel best.
Of dit.quote:Op maandag 30 november 2009 17:00 schreef jna het volgende:
L.no:
Je hebt dit: [ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Idd, ik ook.quote:Op maandag 30 november 2009 17:01 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat is nog een ander punt. Ik ga echt geen honderden euro's uitgeven aan een telefoonAls ie belt en smst vind ik het wel best.
quote:Op maandag 30 november 2009 17:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Psies.
Maar goed, ik wilde er gps icm windows mobile () op hebben omdat ik dan met oziExplorer topkaarten in kan lezen.
quote:
Ik heb niet zo'n druk leven eigenlijk.quote:Op maandag 30 november 2009 17:00 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
ja we moeten wat plannen dan denk ik. Weet niet wanneer jij tijd hebt enzo. Ik kan natuurlijk gewoon simpelweg wat datums roepen natuurlijk en dat jij zegt wanneer je wel en nie kan
ik zal je pm-en!quote:Op maandag 30 november 2009 17:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n druk leven eigenlijk.![]()
Dus roep maar.
Misschien is PM beter.:P
oh gewoonquote:Op maandag 30 november 2009 17:10 schreef L.no het volgende:
jna, waarom wilde je weten of ik naar Antiliaanse muziek luister?
Niemand in onze familie luistert er niet naar. Iedereen van de familie is toch erg gehecht aan de cultuur.quote:Op maandag 30 november 2009 17:12 schreef jna het volgende:
[..]
oh gewoonBenieuwd of jullie echt Antilliaans zijn of helemaal niet meer. Heb ook familie die totaal niks meer met Surinaamse cultuur te maken willen hebben
quote:Op maandag 30 november 2009 17:18 schreef L.no het volgende:
[..]
Niemand in onze familie luistert er niet naar. Iedereen van de familie is toch erg gehecht aan de cultuur.
Gaarheidsgaapquote:
Pas maar op, als onze blonde blaaskaak z'n zin krijgt is dat ook afgelopenquote:Op maandag 30 november 2009 17:18 schreef L.no het volgende:
[..]
Niemand in onze familie luistert er niet naar. Iedereen van de familie is toch erg gehecht aan de cultuur.
wordt er stiekem gehandeld in cd's met Surinaamse en Antilliaanse muziekquote:Op maandag 30 november 2009 17:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Pas maar op, als onze blonde blaaskaak z'n zin krijgt is dat ook afgelopen.
Ik wil eigenlijk er ook zo min mogelijkmee te maken hebben, maar als er een goed liedje komt, dan ga ik vanzelf dansen.quote:
Wel lijpe business, met de cultuur-Gestapo van Wildersquote:Op maandag 30 november 2009 17:25 schreef jna het volgende:
[..]
wordt er stiekem gehandeld in cd's met Surinaamse en Antilliaanse muziek
en zoiets?:quote:Op maandag 30 november 2009 17:27 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk er ook zo min mogelijkmee te maken hebben, maar als er een goed liedje komt, dan ga ik vanzelf dansen.
Zoiets simpels als de Bachata.
Wat, moeten we ons nóg meer aanpassen?quote:Op maandag 30 november 2009 17:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Pas maar op, als onze blonde blaaskaak z'n zin krijgt is dat ook afgelopen.
quote:Op maandag 30 november 2009 18:26 schreef jna het volgende:
w00t
cd waar mn vader op meedoet en voor gecomponeerd heeft is 3 keer gekozen als beste wereldmuziek-cd 2009
leuk! wat voor muziek maakt je vader dan?quote:Op maandag 30 november 2009 18:26 schreef jna het volgende:
w00t
cd waar mn vader op meedoet en voor gecomponeerd heeft is 3 keer gekozen als beste wereldmuziek-cd 2009
Gabberquote:Op maandag 30 november 2009 18:27 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
leuk! wat voor muziek maakt je vader dan?
jazz/wereldmuziekquote:Op maandag 30 november 2009 18:27 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
leuk! wat voor muziek maakt je vader dan?
Ja, die stroming van muziek waar niemand op de wereld op zit te wachtenquote:Op maandag 30 november 2009 18:30 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
o jazz ken ik wel maar ik wist niet dat wereldmuziek een aparte stroming was
Vet!quote:Op maandag 30 november 2009 18:26 schreef jna het volgende:
w00t
Moet ik dan mezelf filmen?quote:Op maandag 30 november 2009 18:34 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
ja dan doe je het nog maar een keer
ik wil ook wel komen kijkenquote:Op maandag 30 november 2009 18:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Moet ik dan mezelf filmen?
Nah.. dan voelt het zo gedwongen.
Meneer, wat is de nieuwe happy mealquote:
sorry hoor!quote:Op maandag 30 november 2009 18:43 schreef DjRex89 het volgende:
Genoeg geslijmd?
Had bijna een quad in de zijkant van mn autoLang leven ABS..
geniale reclame was dat!quote:Op maandag 30 november 2009 18:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Meneer, wat is de nieuwe happy meal
Met Jan Des Bouvriequote:
Abs is voor vrouwenquote:Op maandag 30 november 2009 18:43 schreef DjRex89 het volgende:
Genoeg geslijmd?
ESP ook..quote:
Sinds de winterbanden erop liggen heb ik al een paar keer gehad dat de ABS ingreepquote:Op maandag 30 november 2009 18:43 schreef DjRex89 het volgende:
Genoeg geslijmd?
Jaquote:
quote:
je kan toch zelf remmen?quote:Op maandag 30 november 2009 19:03 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Want een quad in de zijkant van je auto is alleen voor echte mannen weggelegd
Hij bedoelt dat je zonder ABS harder kan remmen. In theorie. Met veel skills.quote:Op maandag 30 november 2009 19:03 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Want een quad in de zijkant van je auto is alleen voor echte mannen weggelegd
Jij denkt dat je zo goed en beheerst kan remmen dat jij zonder ABS sneller stilstaat?quote:
Ik zou het knap vindenquote:Op maandag 30 november 2009 19:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jij denkt dat je zo goed en beheerst kan remmen dat jij zonder ABS sneller stilstaat?
En in een noodsituatie?
iedereen maakt hier een geintje en als ik het zeg krijg ik meteen iedereen op m'n dak?quote:Op maandag 30 november 2009 19:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jij denkt dat je zo goed en beheerst kan remmen dat jij zonder ABS sneller stilstaat?
En in een noodsituatie?
Dacht dat je serieus wasquote:Op maandag 30 november 2009 19:10 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
iedereen maakt hier een geintje en als ik het zeg krijg ik meteen iedereen op m'n dak?
Nee hoor..quote:Op maandag 30 november 2009 19:14 schreef -Dirk- het volgende:
is het gewoon standaard om die nieuwe hier maar gewoon op alles te pakken ofzo?
Komt wel goed.quote:Op maandag 30 november 2009 19:18 schreef -Dirk- het volgende:
tja.. ik vind het gewoon vervelend dat ik zo ongeveer op alles wat ik zeg een vervelende reactie krijg.
Of gewoon die achterlijke mongolen op die quads hardstikke kapotrijden omdat het toch hun eigen schuld is als ze mijn bumper koppen.quote:Op maandag 30 november 2009 19:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat je zonder ABS harder kan remmen. In theorie. Met veel skills.
Je loopt ook nog wat moeilijk toch?quote:Op maandag 30 november 2009 19:22 schreef AMDB het volgende:
Ik ben door een wekenlange ontgroening gegaan. Ik slaap nog steeds slecht.
Je wilde motorrijders erbij typen hequote:Op maandag 30 november 2009 19:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Of gewoon die achterlijke mongolen op die quads hardstikke kapotrijden omdat het toch hun eigen schuld is als ze mijn bumper koppen.
Zelfde geld voor brommers en veel fietsers.
Nee, dat zijn slechts sommige. Veel zijn verstandig genoeg om mij niet dwars te gaan zittenquote:Op maandag 30 november 2009 19:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je wilde motorrijders erbij typen he.
Het enige wat jij doet met die bak van jou is ze ophoudenquote:Op maandag 30 november 2009 19:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, dat zijn slechts sommige. Veel zijn verstandig genoeg om mij niet dwars te gaan zitten
Moeten ze maar leren rijdenquote:Op maandag 30 november 2009 19:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het enige wat jij doet met die bak van jou is ze ophouden.
Just you waitquote:Op maandag 30 november 2009 19:29 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nah, daar had ik uiteraard al de nodige ervaring mee.
auto's kunnen theoretisch toch veel harder door een bocht als een motor?quote:Op maandag 30 november 2009 19:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Moeten ze maar leren rijden
Veel kunnen er slecht tegen dat ik net zo hard door de bocht kan als hen
Ik zit hier al sinds topic 13...quote:
wow! volhouderquote:Op maandag 30 november 2009 19:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zit hier al sinds topic 13...
Veel motorrijders denken van niet.quote:Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
auto's kunnen theoretisch toch veel harder door een bocht als een motor?
Moet je wel objectief blijven...quote:Op maandag 30 november 2009 19:24 schreef Bootje84 het volgende:
Universiteit zoekt lapdance-onderzoeker
Zoek niet verder! I take the job
auto heeft gewoon (minimaal) 2 keer zoveel rubber op het asfalt en dus meer grip.quote:Op maandag 30 november 2009 19:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Veel motorrijders denken van niet.
Daar komen ze pas achter als ik al aangenomen benquote:Op maandag 30 november 2009 19:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Moet je wel objectief blijven...
En dus meer weerstand.quote:Op maandag 30 november 2009 19:34 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
auto heeft gewoon (minimaal) 2 keer zoveel rubber op het asfalt en dus meer grip.
Waarom geen opera.quote:Op maandag 30 november 2009 19:35 schreef DjRex89 het volgende:
Google Chrome maar weer eens geinstalleerd.
Gelukkig welquote:Op maandag 30 november 2009 19:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe is het hier?
Heeft iedereen het weekend overleeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |