Nee, ik wil mijn eigen oordeel hebben.quote:Op maandag 30 november 2009 15:18 schreef jna het volgende:
[..]
Jij als vrouw moet paula gewoon geloven
Ja, ontwijk het maar. Met zo een instelling blijf je zwakzinnigquote:
Jahoor. Vandaar gezwommen met een klas en de meerderheid zijn jongens en ze hebben allemaal getrainde lichamen. Eyecandy.quote:
Zeker flink nat geworden?quote:Op maandag 30 november 2009 15:25 schreef L.no het volgende:
[..]
Jahoor. Vandaar gezwommen met een klas en de meerderheid zijn jongens en ze hebben allemaal getrainde lichamen. Eyecandy.
Voor de rest niet zo boeiend.
Hoe is t met jou?
quote:
haha nice!quote:Op maandag 30 november 2009 15:25 schreef L.no het volgende:
[..]
Jahoor. Vandaar gezwommen met een klas en de meerderheid zijn jongens en ze hebben allemaal getrainde lichamen. Eyecandy.
Voor de rest niet zo boeiend.
Hoe is t met jou?
Daarom zijn maandagen zo stom.. duurt een tijdje voordat ik eindelijk bijkom van het weekend.quote:Op maandag 30 november 2009 15:31 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
haha nice!
Met mij is het goed. Beetje brak van het weekend alleen
ja afschaffen zeg ik!quote:Op maandag 30 november 2009 15:33 schreef L.no het volgende:
[..]
Daarom zijn maandagen zo stom.. duurt een tijdje voordat ik eindelijk bijkom van het weekend.
Die zijn (zelfs) onder mijn niveau..quote:Op maandag 30 november 2009 15:33 schreef AMDB het volgende:
[..]
Niet zo hypocriet, zelf maak je zulke opmerkingen continu.
Dan moet de loon wel net zo hoog blijven eh, anders heeft het geen nut.quote:Op maandag 30 november 2009 15:34 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
ja afschaffen zeg ik!
Gewoon op zaterdag en zondag werken en verder weekend!
Dude.. je gaat kilometers verder onder zijn niveau..quote:Op maandag 30 november 2009 15:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Die zijn (zelfs) onder mijn niveau..
Nouuuuu.... nee.quote:Op maandag 30 november 2009 15:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Die zijn (zelfs) onder mijn niveau..
uiteraard! economie moet ook in stand blijvenquote:Op maandag 30 november 2009 15:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Dan moet de loon wel net zo hoog blijven eh, anders heeft het geen nut.
Bla bla..quote:Op maandag 30 november 2009 15:37 schreef L.no het volgende:
[..]
Dude.. je gaat kilometers verder onder zijn niveau..
Ik ken het..quote:Op maandag 30 november 2009 15:42 schreef Isdatzo het volgende:
Ik heb echt zo'n off-day nu. Ik heb he-le-maal nergens zin in en ik wil iemand keihard op z'n gezicht slaan. Gewoon omdat.
Bring it onquote:Op maandag 30 november 2009 15:42 schreef Isdatzo het volgende:
Ik heb echt zo'n off-day nu. Ik heb he-le-maal nergens zin in en ik wil iemand keihard op z'n gezicht slaan. Gewoon omdat.
quote:Op maandag 30 november 2009 15:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Soort fight club achtig idee? I'm in.
Weetje, wat ik ook niet erg vind is als men eerst gaan werken/naar school gaan en in de middag een paar uurtjes vrije tijd hebben en dan weer werken/naar school gaan. Bepaalde landen doen dat.quote:Op maandag 30 november 2009 15:39 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
uiteraard! economie moet ook in stand blijven
Fight Club denk ik?quote:
Ook van een hoog niveau eh!quote:
Die is de volgende die ik in jouw lijstje ga bekijken.quote:
Sterkte en succes.quote:Op maandag 30 november 2009 15:46 schreef Isdatzo het volgende:
Eten kopen. Kan ik me mooi ergeren aan 't volk in de supermarkt.
Samen kijken?quote:Op maandag 30 november 2009 15:47 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
oh! wist niet dat dat een filmtitel was.
At my place, al woon ik helemaal onderaan Nederland..quote:
Waar heb jij last van?quote:Op maandag 30 november 2009 15:46 schreef L.no het volgende:
[..]
Ook van een hoog niveau eh!
[..]
Die is de volgende die ik in jouw lijstje ga bekijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |