HaHa,gaat het goed blijven staan? Teun is veels te nieuwsgierig en kijkt alle kanten opquote:Op woensdag 9 december 2009 18:55 schreef Burdie het volgende:
Whehe, ik zie nu pas dat op de 2e foto op de achtergrond onze kat met laser-eyes zit te kijken wat we aan het doen zijn.
Moeten borders niet gewoon op de grond staan?quote:Op woensdag 9 december 2009 18:54 schreef Burdie het volgende:
Het resultaat van onze eerste keer 'staan' oefenen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fijn dat je arts ook blij met Lara isquote:Op woensdag 9 december 2009 18:32 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
@ LPFAN: Onze Sheltie wilde ook nooit fatsoenlijk op de foto. Altijd die oren plat in haar nek zodra ze de camera maar zag. Pas tegen het eind had ze haar cameravrees opzij gezet [en daar hebben we dan ook gebruik van gemaakt]. Helaas geen digitale foto's van haar, ze is inmiddels al 10 jaar geleden overleden, maar misschien kan ik tussen de analoge foto's nog wat van haar terugvinden.
Lara kreeg de complimenten van de bedrijfsarts vandaag... ze moest maar vooral lekker veel met het baasje gaan wandelen, dat is de beste remedie om mijn spit weer te boven te komen. De arts zei dat ik vooral lekker lange wandelingen moest gaan maken met haar, en dat vindt ze helemaaaaaaaaaaaaaaal niet erg. Nog twee weken aangepast werk doen en de verwachting is dat ik na de kerst weer dusdanig hersteld ben dat ik m'n eigen werk weer gewoon kan doen.
De tip van de eigenaresse van de papa van Magic was: oefenen op de tafelquote:Op woensdag 9 december 2009 19:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Moeten borders niet gewoon op de grond staan?
Ik zou gewoon op de grond oefenen ook dan, anders wordt het weer verwarrend mss?
Maar wel leuk om te doen he?
Ik zit nog eens even goed te kijken, mag ik je wat tips geven?
Ik wil niet belerend overkomen of zo![]()
Oh echt?quote:Op woensdag 9 december 2009 19:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
De tip van de eigenaresse van de papa van Magic was: oefenen op de tafel.
En ja, alle tips zijn welkom! We zijn nog echte groentjes...
Hier nog een fanquote:Op woensdag 9 december 2009 20:43 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Everybody loves Lara inderdaad!
Doen wij ook, maar meneer begint nu wat kritischer te worden en wil bij alles kijken wat we aan het doen zijn en het liefst daarbij nog in mijn vingers happen. Ik ga het eens proberen met koekjesquote:Over dat rust in de verzorging krijgen. Ik heb vanaf dag 1 dat Lara hier is met haar op de grond gelegen en alles, maar dan ook alles betast. In haar bekkie kijken, oren, pootjes bevoelen, aan haar buik en staart zitten, onder haar staart naar haar uitgangen kijken. In het begin was het voor haar een spelletje, maar als er koekjes tegenover stonden, vond ze alles best.
Waarom word je dan dierenarts vraag ik me af... maarjaquote:Die keer was het niet onze eigen dierenarts, maar zijn vervangster, en dat was niet zo'n hondenmens... al helemaal geen grote, enge jachthondenliefhebster.
Okee thanx! Met deze tips ga ik morgen eens aan de slagquote:Op woensdag 9 december 2009 20:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik zeg altijd "mooi staan"![]()
En oefen met hem als ie rustig is.
Eerst lekker met hem spelen, voor ie echt te moe is heel even oefenen, niet te lang.
Ik zag dat je een matje op tafel hebt liggen, die zou ik gewoon op de grond leggen, en hem daar op zetten, en zelf op je knieën er naast.
Meteen die hand bij zn hals ( zeg maar heel vast en rustgevend ) en commando geven, en hem ondertussen proberen te stacken. Als ie het helemaal vreselijk vindt als je aan zn pootjes gaat "sjorren" gewoon heel rustig aaien anders eerst, en dan wel echt over zn hele lijf, en bij zn poten helemaal naar beneden, niet snel, niet te lekker, gewoon heel kalm en rustig en proberen de rust op de hond over te dragen.
Niet te lang, gewoon echt een paar minuutjes, ik oefende het stacken wel meerdere keren per dag , gewoon omdat Billy het ook leuk vindt.
Nog steeds hoor.
Nu kan ik hem onder welke activiteit dan ook op tafel mikken en hem zn commando geven, Chico staat niet graag op tafel maar wel op de grond en als ik tegen hem "mooi staan" zeg dan kwispelt ie dr zelfs bij.
Kees is duidelijk ook een showhondje geweest, die kan ik ook op elke willekeurige tafel zetten , die laat zich echt helemaal super stacken
Ze gaf wel toe dat ze meer een kattenmens was hoor. Dat kan natuurlijk ook.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:20 schreef Burdie het volgende:
Waarom word je dan dierenarts vraag ik me af... maarja.
Hee, een vriend van onze directeur der huisch.quote:Op maandag 30 november 2009 20:39 schreef Burdie het volgende:
Wij zijn zaterdag met Magic bij het strand geweest.
Zandsnor:
Schuimsnor:
[ afbeelding ]
Ik weet hetquote:Op donderdag 10 december 2009 11:29 schreef blup het volgende:
[..]
Hee, een vriend van onze directeur der huisch.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Schiet een hoop fotos nu die nog zo pluizig is, dat is echt héél snel over.![]()
Wouw wat een mooierd,met dat ene zwarte oogquote:Op donderdag 10 december 2009 11:29 schreef blup het volgende:
[..]
Hee, een vriend van onze directeur der huisch.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Schiet een hoop fotos nu die nog zo pluizig is, dat is echt héél snel over.![]()
Kan je er niet zelf een maken? Of laten maken?quote:Op donderdag 10 december 2009 22:56 schreef Guess. het volgende:
[..]
Wouw wat een mooierd,met dat ene zwarte oog![]()
Lara met d'r jasje![]()
Ik heb er een voor Teun gekocht maar zo'n teckel heel altijd een te lang lijf voor dat soort dingen dus ziet er beetje maf uit
quote:Op donderdag 10 december 2009 22:56 schreef Guess. het volgende:
[..]
Wouw wat een mooierd,met dat ene zwarte oog![]()
Lara met d'r jasje![]()
Ik heb er een voor Teun gekocht maar zo'n teckel heel altijd een te lang lijf voor dat soort dingen dus ziet er beetje maf uit
Wat een lieve snuitquote:Op zaterdag 12 december 2009 11:00 schreef Njosnavelin het volgende:
wat een mooie honden zitten er tussen !
dit is mijn hond Abu, nu 2 jaar oud
het is een kruising tussen een labrador en een herder
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze doen het goed samen, hè? Daar had je in het begin nog wel twijfels over meen ik mij te herinneren.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:58 schreef Guess. het volgende:
Sjeekie hoe werkt dat dan?Lara gaat toch een afgeschoten dier halen?
De honden van Winterstorm zijn echt heel mooi![]()
En Abu heeft een lieve snuit!
Ik ben op zoek naar een regenjasje voor die teckels zodat als we de laatste ronden voor het slapen gaan we geen zeik natte honden in bed hebben of voor als we met slechter weer het bos ofzo in gaan want ze kruipen echt in alle bosjes,als ze dekans krijgen duiken ze ook zo een diep plas in. Ik weet dat er speciale teckelkleding is maar dat zijn gewoon stoffen truitjes ik moet echt een soort regenjasje/dekje hebben.Eerst vond ik het maar stom maar heb er ook een voor Gijs en heft scheelt gewoon veel met de regen en ze vinden het zelf wel prima.
Nog wat foto's van m'n ventjes![]()
Wij zijn 2 vriendjes...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor Gijs hoeft dat op en tegen elkaar slapen niet zo,hij heeft liever wat ruimte.
[ afbeelding ]
Bovendien moet ie er als 1e bij kunnen zijn mocht iets horen/ruiken!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier mogen honden die winkels niet inquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:39 schreef oh-oh het volgende:
Heel handig is dat! Hoef ik niet meer altijd naar de lift te zoeken en te wachten en zo, gewoon Chico op de arm en Billy doet t zelf, bij de Hema, Bijenkorf, Xenos en V & D en zo![]()
Dat is nu toch? Ik zie niets bijzondersquote:Op woensdag 16 december 2009 21:27 schreef Lonker het volgende:
hihi.... een tip voor honden liefhebbers.. check de FP om 23.00
Het is uitgesteldquote:Op woensdag 16 december 2009 23:08 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat is nu toch? Ik zie niets bijzonders.
Tja, dat schreeuwt om filmpjesquote:Op donderdag 17 december 2009 11:08 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Hier door de tuin raast een bruine tornado. Echt zo leuk... Lara was helemaal hyperdepieper toen ze zag dat het had gesneeuwd. Ze had niet eens tijd om te eten, dus dat heb ik maar binnen neergezet. Na een paar keer schrokken zat alles er in en nu scheurt ze al een dik uur door de tuin. Eigenlijk moet ze een uur uitbuiken om een maagtorsie te voorkomen, maar ook binnen was ze niet te houden.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:01 schreef oh-oh het volgende:
Oh echt?
Hier loopt iedereen met zn hond in die winkels hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |