Bedankt Guess

. Wij hebben heel bewust gekozen voor een jachthond, en dan ook voor een DSL, omdat we het zelf ook leuk vinden om er mee bezig te zijn. Gisteren twee uur wezen wandelen bij 1 graad vorst en dat is gewoon heel erg lekker. Zonder hond haal je het niet in je hersens om dan te gaan wandelen, maar met een hond is dat nu eenmaal zo ontzettend leuk.
Onze mening is ook dat een hond ook hond moet kunnen zijn. Als je er één aanschaft omdat hij zo leuk staat te kwispelen als je thuiskomt, is dat naar mijn mening geen goede reden... zeker niet met zo'n energiebom als Lara. Ze kan goed een poos alleen zijn, maar zodra er één van ons thuiskomt is het uitlaten, wandelen, naar het bos of een stuk fietsen. Als ze de hele dag in haar hok heeft gelegen, verdient ze het om lekker de benen te strekken. Hoe moe ik ook ben of als ik slechte zin heb.
Maar als ik dat koppie uit het nachthok zie steken als ik thuiskom is dat allemaal voorbij. Ze springt in m'n nek bij wijze van spreken en is altijd blij om me weer te zien. Dus dat maakt dan alles weer snel weer goed. En dan is het ook niet zo'n opgave om er zo mee bezig te zijn iedere dag.
Lara heeft vandaag een bijzondere taak gekregen, namelijk haar grote vriendin Charlotte verzorgen vandaag. Gisteren heeft ze haar tweede Mexicaanse griepprik gehad en vandaag is ze koortsig en hangerig... en dan is het beter toeven bij Lara dan bij tante Sjeekie_Beekie
Samen de wielen van de bus kijken:
VLNR: Echt Konijn, Beer, Konijn, Charlotte met haar koortskoppie en hangoogjes en Lara.
![]()
![]()
En later ook Teigetjes film:
![]()
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste,
Jongste en
LaraMijn
mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.