abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81424294
Heeft Fantastic Mr. Fox uberhaupt in Den Haag gedraaid?
pi_81425065
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 17:27 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

als ze nu eens alle3 de biossen in een unlimitedpas zetten voor bijvoorbeeld 25euro ben ik zeker om. Die 7euro extra heb je er met 1 Imagesfilm al uit.

Zit nu even te kijken wat er in Pathé buiten Grunn draait:
The Immortal met Jean Reno!
Soul Kitchen en Baaria(heb ik al gezien, op t PAC-festival, maar toch)
Fantastic Mr. Fox (tja, dan maar doen wat niet mag)
Desert Flower

Reserveer bijvoorbeeld Zaal9 voor dit soort films!

en en even een niet echt PUC gerelateerd vraagje. Die 50+bioscoop, wordt daar nu echt op gecontroleerd? Zitten namelijk best films bij die ik in de bios wil zien. Die koffie en koek mogen ze best houden, als ik de film maar kan zien!

Heb trouwens in de wandelgangen (letterlijk) vernomen dat Pathé Grunn volgend jaar gaan digitaliseren. Zou ik eigenlijk wel jammer vinden want juist de onvolkomendheden in het beeld (stipjes en puntjes) maken bioscoopbezoek net iets specialer. Ik wil juist weten wanneer er een nieuwe reel begint
Volgens mij maken ze daar geen probleem van. Ik maakte daar eens een grapje over tegen die blonde ietsje oudere mevrouw (50 ofzo?) die altijd bij de kassa zit en ze zei dat ik daar gewoon heen mocht. Het is daar denk ik toch niet zo druk. Ik vind het ook wel raar hoor... filmavonden speciaal voor vrouwen (ok, kan ik nog enigszins begrijpen, maar als je echt naar zo'n wijvenfilm gaat zit het sowieso wel stampvol met vrouwen, maargoed, het is een lokkertje met die goodybag en alles... ik ben trouwens een keer weggegaan toen ik hoorde dat het zo'n avond was, heb helemaal geen zin in dat gegil )

en dus ook voor 50+ ers! Hoezo? Denken ze dat een 30 jarige (of jonger) een film met wat diepgang niet aan kan? ... Beetje vaag allemaal.

De films die jij noemt die niet in Pathe Groningen draaien spreken me dus allemaal bestwel aan, ik vind het zonde dat ze niet gedraaid worden, hoor veel goeds over die films....
  vrijdag 14 mei 2010 @ 20:26:23 #228
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_81430859
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 17:59 schreef Dwab het volgende:

[..]

Volgens mij maken ze daar geen probleem van. Ik maakte daar eens een grapje over tegen die blonde ietsje oudere mevrouw (50 ofzo?) die altijd bij de kassa zit en ze zei dat ik daar gewoon heen mocht. Het is daar denk ik toch niet zo druk. Ik vind het ook wel raar hoor... filmavonden speciaal voor vrouwen (ok, kan ik nog enigszins begrijpen, maar als je echt naar zo'n wijvenfilm gaat zit het sowieso wel stampvol met vrouwen, maargoed, het is een lokkertje met die goodybag en alles... ik ben trouwens een keer weggegaan toen ik hoorde dat het zo'n avond was, heb helemaal geen zin in dat gegil )

en dus ook voor 50+ ers! Hoezo? Denken ze dat een 30 jarige (of jonger) een film met wat diepgang niet aan kan? ... Beetje vaag allemaal.

De films die jij noemt die niet in Pathe Groningen draaien spreken me dus allemaal bestwel aan, ik vind het zonde dat ze niet gedraaid worden, hoor veel goeds over die films....
mmm, dan ga ik eens informeren bij Pathé. Nu de kans groot is dat het gewoon kan vind ik het wat makkelijker vragen. En half 2 is wel een beetje een rottijd, maar ik kan mijn werktijden redelijk zelf bepalen dus op zich moet dat wel lukken.
Naar zo'n meidenavond ga ik niet....hoewel, ik ben vrijgezel ;-) Nee, de meeste films vind ik niet interessant genoeg en ga ik een week of wat later nog wel zijn. Een waarom alleen vrouwenavond? heb nog nooit mannenavond gezien.....lekker met allemaal stoere kerels naar een film met veel bloed en actie en vechten enzo....
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_81431775
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 20:26 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

mmm, dan ga ik eens informeren bij Pathé. Nu de kans groot is dat het gewoon kan vind ik het wat makkelijker vragen. En half 2 is wel een beetje een rottijd, maar ik kan mijn werktijden redelijk zelf bepalen dus op zich moet dat wel lukken.
Naar zo'n meidenavond ga ik niet....hoewel, ik ben vrijgezel ;-) Nee, de meeste films vind ik niet interessant genoeg en ga ik een week of wat later nog wel zijn. Een waarom alleen vrouwenavond? heb nog nooit mannenavond gezien.....lekker met allemaal stoere kerels naar een film met veel bloed en actie en vechten enzo....
Ja, daar zou dan toch ook markt voor moeten zijn? Ik zie het al helemaal voor me, gooien ze die Grolsch beugelbiertjes in de aanbieding, delen ze neppistooltjes uit , of een groen vilten hoedje met veer bij robin hood
pi_81433341
Mannenavond hebben ze anders wel gehad.
pi_81434117
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 17:37 schreef Estolan het volgende:
Heeft Fantastic Mr. Fox uberhaupt in Den Haag gedraaid?
ik heb em alleen aangekondigd gezien in het filmhuis, niet bij pathe naar mijn weten
of hij heeft maar heel even gedraaid..
pi_81434280
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 17:27 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

als ze nu eens alle3 de biossen in een unlimitedpas zetten voor bijvoorbeeld 25euro ben ik zeker om. Die 7euro extra heb je er met 1 Imagesfilm al uit.

Zit nu even te kijken wat er in Pathé buiten Grunn draait:
The Immortal met Jean Reno!
Soul Kitchen en Baaria(heb ik al gezien, op t PAC-festival, maar toch)
Fantastic Mr. Fox (tja, dan maar doen wat niet mag)
Desert Flower

Reserveer bijvoorbeeld Zaal9 voor dit soort films!

en en even een niet echt PUC gerelateerd vraagje. Die 50+bioscoop, wordt daar nu echt op gecontroleerd? Zitten namelijk best films bij die ik in de bios wil zien. Die koffie en koek mogen ze best houden, als ik de film maar kan zien!

Heb trouwens in de wandelgangen (letterlijk) vernomen dat Pathé Grunn volgend jaar gaan digitaliseren. Zou ik eigenlijk wel jammer vinden want juist de onvolkomendheden in het beeld (stipjes en puntjes) maken bioscoopbezoek net iets specialer. Ik wil juist weten wanneer er een nieuwe reel begint
zowel Desert Flower als The Immortel waren erg goede film (beide in buitenhof)
soul kitchen staat nog op de planning (dit weekend)
fantastic mr fox draait niet in pathe afaik dus dat wordt maar andere wegen bewandelen
baaria heb ik niet eens van gehoord?
  vrijdag 14 mei 2010 @ 21:30:08 #233
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_81434527
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 21:25 schreef mschol het volgende:

[..]

zowel Desert Flower als The Immortel waren erg goede film (beide in buitenhof)
soul kitchen staat nog op de planning (dit weekend)
fantastic mr fox draait niet in pathe afaik dus dat wordt maar andere wegen bewandelen
baaria heb ik niet eens van gehoord?
baaria is een italiaans 2,5uur family-verhaal. Vond 'm wel te doen, maar imho de minste film van het PAC-festival. Mijn Top 5 is:
Yo Tambien
Ghost Writer
Soul Kitchen
Ondine
Baaria

en Fantastic Fox draait alleen in PAthe De Munt en nog een Pathé. Gek is dat, want de kritieken zijn goed en volgens mij zou er nog best een aardig publiek op af kunnen komen.
pi_81434678
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 21:30 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

baaria is een italiaans 2,5uur family-verhaal. Vond 'm wel te doen, maar imho de minste film van het PAC-festival. Mijn Top 5 is:
Yo Tambien
Ghost Writer
Soul Kitchen
Ondine
Baaria

en Fantastic Fox draait alleen in PAthe De Munt en nog een Pathé. Gek is dat, want de kritieken zijn goed en volgens mij zou er nog best een aardig publiek op af kunnen komen.
het PAC festival heb ik i.v.m. dienst voorbij moeten laten gaan, maar een aantal films leken wel erg leuk (alleen staat baaria me dus helemaal niet bij )

fantastic mr fox hoor ik ook veel goeds over, het is idd wel raar dat die niet wijder verspreid is...

maar daargeld waarschijnlijk voor: weinig reclame door de distributeur, animatiefilm (volgens mij) deze trekken altijd minder mensen omdat "het voor kinderen is".
kijk naar een gemiddelde Ghibli (b.v. princess mononoke) en leer dat het niet altijd voor kids is
pi_81445260
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:32 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Maar dat kan dus niet online?
Dat kan nu juist wel. Ging voorheen niet, kon je maar 1 puc per bestelling opgeven.
Waardoor er met 2 bestellingen je stoelen niet naast elkaar lagen.
pi_81659530
Ik ben vanmiddag naar Toy Story 1 en 2 3D geweest. Degene voor me mocht 15 euro afrekenen omdat het als twee films gerekend werd, maar ik kreeg met mn unlimited pas gewoon een gratis kaartje. Ik hoefde zelfs geen 3D toeslag te betalen en kreeg nog een Toy Story klik-armband erbij kado ook!

Was overigens wel weer eens leuk om die films te zien. Ik heb ze thuis liggen op DVD, maar die zet je toch niet zo snel op. 3D voegt niet zo heel veel toe aan de film, maar het maakt het allemaal toch weer net even wat mooier!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_81661396
Je moest hem alleen wel in het NL kijken...
  donderdag 20 mei 2010 @ 18:33:44 #238
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_81684487
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 08:29 schreef bierjoost het volgende:
Je moest hem alleen wel in het NL kijken...
dat, en het klotetijdstip van 10.30u was voor mij reden niet te gaan.

net trouwens de Elm Street-remake in Grunn gezien. Ontzettend slechte film, kon er heel weinig goeds aan ontdekken en zeker geen verbetering van het origineel. En dan te bedenken dat ik hier sowieso wel een kaartje voor gekocht zou hebben. In dit geval had ik wel geld teruggevraagd want er zit de hele film 1 of meerdere verticale zwarte lijnen over het beeld. Heb dit ook even netjes gemeld trouwens, dus ze zullen de bezoekers er ook wel voor waarschuwen. Deden ze een tijdje terug bij een niet-synchrone reel van Invictus wel.
  donderdag 20 mei 2010 @ 19:31:32 #239
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_81686967
Te kijken lijstje voor de komende weken:
-Robin Hood
-Prince of Persia
-The Ghostwriter
-I love you, Phillip Morris
-Soul Kitchen
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 20 mei 2010 @ 19:47:06 #240
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_81687698
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:31 schreef Skull-splitter het volgende:
Te kijken lijstje voor de komende weken:
-Robin Hood
-Prince of Persia
-The Ghostwriter
-I love you, Phillip Morris
-Soul Kitchen
voor Philip Morris moet je opschieten. denk niet dat die nog erg lang draait. In Grunn draait ie alleen nog op zaterdag ofzo.
pi_81693469
afgelopen dagen PoP en Robin hood gezien
beide actie films ( )
PoP had zwaar klote voorspelbaar verhaal ( )
maar de stijl was wel tof gedaan

Robin hood was gewoon leuk
pi_81989262
Ik ontdekte net dat je nu ook online met meerdere passen kunt bestellen.
pi_81990208
op de machines kan het nu ook
pi_81990985
Rlxd!
  donderdag 27 mei 2010 @ 22:04:06 #245
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_81993972
gottegot, wat ben ik blij dat ik geen 9euro voor PoP:SoS heb neergelegd. Wat een baggerfilm. Dit was de 1e keer dat ik mijn zeurende blaas belangrijker vond dan de film en dus tijdens de film het toilet bezocht heb.
pi_81994198
Ik moest laatst ook plassen tijdens de film. Ik haat dat.

Mijn kleine neefje wil graag met me naar PoP. Zal wel gaan met hem, maar gameverfilmingen zijn meestal niet echt tof.
pi_81994358
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 22:06 schreef Isegrim het volgende:
Ik moest laatst ook plassen tijdens de film. Ik haat dat.

Mijn kleine neefje wil graag met me naar PoP. Zal wel gaan met hem, maar gameverfilmingen zijn meestal niet echt tof.
das juist et toffe van PoP..
wel in naam en stijl op game gebaseerd, maar verhaal is (redelijk) losstaand
  donderdag 27 mei 2010 @ 23:10:16 #248
258885 Solique
I Kill You !
pi_82000227
Zaterdag alvast een schema gemaakt om eens goed gebruik van de PUC te maken.

Prince of Persia, Date Night, Robin Hood, Clash of the Titans, Iron Man 2
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  donderdag 27 mei 2010 @ 23:18:25 #249
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_82000799
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 23:10 schreef Solique het volgende:
Zaterdag alvast een schema gemaakt om eens goed gebruik van de PUC te maken.

Prince of Persia, Date Night, Robin Hood, Clash of the Titans, Iron Man 2
imho bewaar je het beste voor het laatste

veel plezier!
  donderdag 27 mei 2010 @ 23:20:06 #250
258885 Solique
I Kill You !
pi_82000927
Klopt, is de enige tijd binnen een schema dat we hem in IMAX kunnen meepakken.
Het hangt alleen even af of het parkeren meewerkt in A'dam Arena of we alles gaan redden, iemand ervaring met parkeren daar?

Ik parkeerde normaal altijd bij Duivendrecht dan stukkie met Tram, maar nu met de OV chippas is dit vele malen duurder geworden.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')