Heb het samen met een vriend gehaald dus geen problemen ermeequote:Op zondag 9 mei 2010 16:54 schreef HansjeTeeuwen het volgende:
Hebben jullie niet dat, omdat al je vrienden meestal geen PUC hebben, je vaak alleen naar de film moet...? Als je zo vaak mogelijk van de PUC gebruik wilt maken dan. Dat vind ik soms best wel vervelend, zit je daar zo in je ééntje.
Dat is inderdaad erg handig, maar helaas willen mijn vrienden alleen geld uitgeven aan drank en feesten...quote:Op zondag 9 mei 2010 17:00 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Heb het samen met een vriend gehaald dus geen problemen ermee
diepte zelf heb ik geen problemen mee..quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:37 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Zou best eens kunnen iddIk heb ook een lui oog, maar kan prima diepte zien, maar was bij bepaalde films niet helemaal onder de indruk.
How to train your dragon was in 3D dan weer geweldig uitgevoerd...
heb ik juist geen probleem mee.. relaxt zelf gaan zonder dat je 'afhankelijk' bent van andere om mee te gaan (en mee te beslissen in de film keuze)quote:Op zondag 9 mei 2010 16:54 schreef HansjeTeeuwen het volgende:
Hebben jullie niet dat, omdat al je vrienden meestal geen PUC hebben, je vaak alleen naar de film moet...? Als je zo vaak mogelijk van de PUC gebruik wilt maken dan. Dat vind ik soms best wel vervelend, zit je daar zo in je ééntje.
Zo kan ik het ook idd zien.quote:Op zondag 9 mei 2010 17:48 schreef koei het volgende:
Ik vind de bios juist erg geschikt om in je eentje naar toe te gaan. Sommige films 'reserveer' ik om met bepaalde mensen naar toe te gaan, maar alle andere films die ik wil zien ga ik gewoon naar toe als ik een avondje niks anders te doen heb. Gewoon tien minuten na aanvang bij de film naar binnen lopen zodat je de reclame kan skippen en daarna door naar huis. Met vrienden is het meer echt een avondje uit ipv een tijdverdrijf en dan gaan we ook vaak nog wat eten vooraf of erna en zijn we al veel eerder aanwezig. Dat geldde overigens ook al toen die vrienden zelf ook nog een unlimited-pas hadden maar gewoon veel minder vaak gingen omdat ze niet op fietsafstand van de bios woonden.
Mwah, het wisselt per film. Ik vind het vaak wel leuk dat je iets meer diepte ziet, maar als je 3D verwacht zoals de 3D films in pretparken dan valt het flink tegen. Bij Hoe tem je een draak die ik vanmiddag heb gezien vond ik het erg leuk gedaan. Zonder 3D was het vast ook een prima film geweest, maar het ziet er mét 3D wel mooier uit. Wel vind ik het jammer dat er weinig keuze meer is tussen wel of niet 3D. Deze film wilde ik liever in non 3D zien omdat ik met mn neefje ging die die bril alleen maar vervelend vindt. Daarnaast moet ik voor een 3D film in de rij gaan staan, wat voor mij ook al een reden is om liever naar de niet 3D-versie te gaan. En het is vaak de toeslag ook niet waard.quote:Op zondag 9 mei 2010 22:26 schreef HansjeTeeuwen het volgende:
[..]
Zo kan ik het ook idd zien.![]()
Trouwens, 3D vind ik imo helemaal niks toevoegen aan een (goede) film. Het is eerder irritant en doordat het beeld zo donkerder wordt door die bril, haalt het ook een deel van de sfeer weg. Hopelijk waait die hype snel over.
Ja Zaal 5 is inderdaad een k*t zaal, en het aanbod vindt ik ook apart. Ik bedoel... het is toch allemaal Pathé dan zouden ze toch ook al die films moeten draaien die een andere Pathé ook aanbiedt? Waarschijnlijk een tekort aan zalen? Kijk maar eens bij Pathé Groningen voor vandaag en vergelijk het met Pathé Arena, toch zo'n 14 om 22 ...quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:21 schreef 3rdRock het volgende:
heb sinds januari ook een PUC en ik moet zeggen dat dat ding me een heleboel plezier bezorgd. Pak meestal na het werk een voorstelling in Pathé Groningen en zit regelmatig in zo goed als lege zalen.
Dit jaar ongeveer 55 met deze kaart gezien, maar ik ga dan ook naar zo'n beetje alles wat draait, behalve de kinderfilms. Ook Gangsterboys en Spy Next Door heb ik bewust gemeden.
Wat is wel jammer vind is dat het aanbod in Groningen niet altijd even goed is. Zit je lekker de Preview te lezen en je te verheugen op bepaalde films, draaien ze gewoon helemaal niet in Groningen, maar bijvoorbeeld alleen in het westen. Ook baal ik ervan dat de meeste 3D-films niet in 2D te zien zijn. Clash of the Titans was bijvoorbeeld achteraf gezien zelfs de ¤2,50 3D-toeslag niet waard. Ook mis ik soms de ondertitelde versies. Zo had ik The Princess and The Frog en Cloudy with a Chance of Meatballs best willen zien, maar ik ga niet naar dat nagesynchroniseerde spul. Zelfde geldt nu ook voor de Toy Story's die ook nog eens op onmogelijke tijdstippen (10.30u) draaien. Overigens vind ik het première-aanbod op dit moment nogal magertjes. Vorige week alleen Iron Man 2 en deze week alleen Date Night en Kom niet aan mijn Kinderen. Niet dat Pathé hier veel aan kan doen, maar irritant vind ik het wel.
Ik kan er trouwens in Groningen ook voor kiezen om ¤2,- meer te betalen voor de Groninger Filmpas. Daarmee kun je naar MustSee (voor de mainstream movies) en Images (voor het Art House spul). Ik vind de MustSee helaas een ongelooflijk sfeerloze betonnen bak die niet echt op mijn route ligt, zeker in de winter is het met het OV niet te doen Bovendien houdt ik niet van pauzes tijdens films. Echter draaien in Images zulke fijne films dat me dat al bijna die ¤20,- waard is. Beide kaarten vind ik nogal overdreven en daarom zit ik nogal te dubben. Als er nu eens een pas met alledrie de bioscopen zou komen....
Oh, en nog even over Pathé Groningen. Iemand daar ervaring met Zaal 5? Dat is volgens mij die hele lange zaal met heel weinig hoogteverschil tussen de stoelen. Echt een waardeloze zaal want als er iemand op de rij vooor je gaat zitten moet je echt moeite doen om de film goed te zien. Het is al bijna zo erg dat ik een film mijdt als die in die zaal draait. Dan wacht ik wel een weekje in de hoop dat dan een andere zaal aan de buurt is. De grootste voorkeur heb ik voor zaal 9.
Maar dat kan dus niet online?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:24 schreef lelouch het volgende:
We kunnen nu wel met meerdere puc nummers tegelijk reserveren
als ze nu eens alle3 de biossen in een unlimitedpas zetten voor bijvoorbeeld 25euro ben ik zeker om. Die 7euro extra heb je er met 1 Imagesfilm al uit.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:51 schreef Dwab het volgende:
[..]
Ja Zaal 5 is inderdaad een k*t zaal, en het aanbod vindt ik ook apart. Ik bedoel... het is toch allemaal Pathé dan zouden ze toch ook al die films moeten draaien die een andere Pathé ook aanbiedt? Waarschijnlijk een tekort aan zalen? Kijk maar eens bij Pathé Groningen voor vandaag en vergelijk het met Pathé Arena, toch zo'n 14 om 22 ...
Ik begin de films in de Pathé trouwens ook wel een beetje zat te worden, en zit net als jij te denken om over te stappen naar Images... Maargoed, dan heb je er ook weer van die héle wazige films bij zitten...
Volgens mij maken ze daar geen probleem van. Ik maakte daar eens een grapje over tegen die blonde ietsje oudere mevrouw (50 ofzo?) die altijd bij de kassa zit en ze zei dat ik daar gewoon heen mocht. Het is daar denk ik toch niet zo druk. Ik vind het ook wel raar hoor... filmavonden speciaal voor vrouwen (ok, kan ik nog enigszins begrijpen, maar als je echt naar zo'n wijvenfilm gaat zit het sowieso wel stampvol met vrouwen, maargoed, het is een lokkertje met die goodybag en alles... ik ben trouwens een keer weggegaan toen ik hoorde dat het zo'n avond was, heb helemaal geen zin in dat gegilquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ze nu eens alle3 de biossen in een unlimitedpas zetten voor bijvoorbeeld 25euro ben ik zeker om. Die 7euro extra heb je er met 1 Imagesfilm al uit.
Zit nu even te kijken wat er in Pathé buiten Grunn draait:
The Immortal met Jean Reno!
Soul Kitchen en Baaria(heb ik al gezien, op t PAC-festival, maar toch)
Fantastic Mr. Fox (tja, dan maar doen wat niet mag)
Desert Flower
Reserveer bijvoorbeeld Zaal9 voor dit soort films!
en en even een niet echt PUC gerelateerd vraagje. Die 50+bioscoop, wordt daar nu echt op gecontroleerd? Zitten namelijk best films bij die ik in de bios wil zien. Die koffie en koek mogen ze best houden, als ik de film maar kan zien!
Heb trouwens in de wandelgangen (letterlijk) vernomen dat Pathé Grunn volgend jaar gaan digitaliseren. Zou ik eigenlijk wel jammer vinden want juist de onvolkomendheden in het beeld (stipjes en puntjes) maken bioscoopbezoek net iets specialer. Ik wil juist weten wanneer er een nieuwe reel begint
mmm, dan ga ik eens informeren bij Pathé. Nu de kans groot is dat het gewoon kan vind ik het wat makkelijker vragen. En half 2 is wel een beetje een rottijd, maar ik kan mijn werktijden redelijk zelf bepalen dus op zich moet dat wel lukken.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:59 schreef Dwab het volgende:
[..]
Volgens mij maken ze daar geen probleem van. Ik maakte daar eens een grapje over tegen die blonde ietsje oudere mevrouw (50 ofzo?) die altijd bij de kassa zit en ze zei dat ik daar gewoon heen mocht. Het is daar denk ik toch niet zo druk. Ik vind het ook wel raar hoor... filmavonden speciaal voor vrouwen (ok, kan ik nog enigszins begrijpen, maar als je echt naar zo'n wijvenfilm gaat zit het sowieso wel stampvol met vrouwen, maargoed, het is een lokkertje met die goodybag en alles... ik ben trouwens een keer weggegaan toen ik hoorde dat het zo'n avond was, heb helemaal geen zin in dat gegil)
en dus ook voor 50+ ers! Hoezo? Denken ze dat een 30 jarige (of jonger) een film met wat diepgang niet aan kan? ... Beetje vaag allemaal.
De films die jij noemt die niet in Pathe Groningen draaien spreken me dus allemaal bestwel aan, ik vind het zonde dat ze niet gedraaid worden, hoor veel goeds over die films....
Ja, daar zou dan toch ook markt voor moeten zijn? Ik zie het al helemaal voor me, gooien ze die Grolsch beugelbiertjes in de aanbieding, delen ze neppistooltjes uit , of een groen vilten hoedje met veer bij robin hoodquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmm, dan ga ik eens informeren bij Pathé. Nu de kans groot is dat het gewoon kan vind ik het wat makkelijker vragen. En half 2 is wel een beetje een rottijd, maar ik kan mijn werktijden redelijk zelf bepalen dus op zich moet dat wel lukken.
Naar zo'n meidenavond ga ik niet....hoewel, ik ben vrijgezel ;-) Nee, de meeste films vind ik niet interessant genoeg en ga ik een week of wat later nog wel zijn. Een waarom alleen vrouwenavond? heb nog nooit mannenavond gezien.....lekker met allemaal stoere kerels naar een film met veel bloed en actie en vechten enzo....
ik heb em alleen aangekondigd gezien in het filmhuis, niet bij pathe naar mijn wetenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:37 schreef Estolan het volgende:
Heeft Fantastic Mr. Fox uberhaupt in Den Haag gedraaid?
zowel Desert Flower als The Immortel waren erg goede film (beide in buitenhof)quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ze nu eens alle3 de biossen in een unlimitedpas zetten voor bijvoorbeeld 25euro ben ik zeker om. Die 7euro extra heb je er met 1 Imagesfilm al uit.
Zit nu even te kijken wat er in Pathé buiten Grunn draait:
The Immortal met Jean Reno!
Soul Kitchen en Baaria(heb ik al gezien, op t PAC-festival, maar toch)
Fantastic Mr. Fox (tja, dan maar doen wat niet mag)
Desert Flower
Reserveer bijvoorbeeld Zaal9 voor dit soort films!
en en even een niet echt PUC gerelateerd vraagje. Die 50+bioscoop, wordt daar nu echt op gecontroleerd? Zitten namelijk best films bij die ik in de bios wil zien. Die koffie en koek mogen ze best houden, als ik de film maar kan zien!
Heb trouwens in de wandelgangen (letterlijk) vernomen dat Pathé Grunn volgend jaar gaan digitaliseren. Zou ik eigenlijk wel jammer vinden want juist de onvolkomendheden in het beeld (stipjes en puntjes) maken bioscoopbezoek net iets specialer. Ik wil juist weten wanneer er een nieuwe reel begint
baaria is een italiaans 2,5uur family-verhaal. Vond 'm wel te doen, maar imho de minste film van het PAC-festival. Mijn Top 5 is:quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:25 schreef mschol het volgende:
[..]
zowel Desert Flower als The Immortel waren erg goede film (beide in buitenhof)
soul kitchen staat nog op de planning (dit weekend)
fantastic mr fox draait niet in pathe afaik dus dat wordt maar andere wegen bewandelen
baaria heb ik niet eens van gehoord?
het PAC festival heb ik i.v.m. dienst voorbij moeten laten gaan, maar een aantal films leken wel erg leuk (alleen staat baaria me dus helemaal niet bijquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
baaria is een italiaans 2,5uur family-verhaal. Vond 'm wel te doen, maar imho de minste film van het PAC-festival. Mijn Top 5 is:
Yo Tambien
Ghost Writer
Soul Kitchen
Ondine
Baaria
en Fantastic Fox draait alleen in PAthe De Munt en nog een Pathé. Gek is dat, want de kritieken zijn goed en volgens mij zou er nog best een aardig publiek op af kunnen komen.
Dat kan nu juist wel. Ging voorheen niet, kon je maar 1 puc per bestelling opgeven.quote:
dat, en het klotetijdstip van 10.30u was voor mij reden niet te gaan.quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:29 schreef bierjoost het volgende:
Je moest hem alleen wel in het NL kijken...
voor Philip Morris moet je opschieten. denk niet dat die nog erg lang draait. In Grunn draait ie alleen nog op zaterdag ofzo.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:31 schreef Skull-splitter het volgende:
Te kijken lijstje voor de komende weken:
-Robin Hood
-Prince of Persia
-The Ghostwriter
-I love you, Phillip Morris
-Soul Kitchen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |