das juist et toffe van PoP..quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:06 schreef Isegrim het volgende:
Ik moest laatst ook plassen tijdens de film.Ik haat dat.
Mijn kleine neefje wil graag met me naar PoP. Zal wel gaan met hem, maar gameverfilmingen zijn meestal niet echt tof.
imho bewaar je het beste voor het laatstequote:Op donderdag 27 mei 2010 23:10 schreef Solique het volgende:
Zaterdag alvast een schema gemaakt om eens goed gebruik van de PUC te maken.
Prince of Persia, Date Night, Robin Hood, Clash of the Titans, Iron Man 2
Oh beter! Hoe werkt dat dan? Online moet je alle pasnrs en pincodes invoeren om te kunnen bestellen.quote:
wat ik zo heb kunnen zienquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:41 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Oh beter! Hoe werkt dat dan? Online moet je alle pasnrs en pincodes invoeren om te kunnen bestellen.
Klopt, alleen je moet ook wel de code hebben van de andere. Vandaag bij de Kuip voor t eerst geprobeerd ent werk goedquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:48 schreef mschol het volgende:
[..]
wat ik zo heb kunnen zien
scan pas 1.
kies de film
vervolgens krijg je de mogelijkheid meer passen te scannen
Fraude in de trant van?quote:Op zondag 30 mei 2010 00:57 schreef botterfly het volgende:
De PUC passen worden binnen nu en 2 maanden allemaal vervangen. Er werd fraude gepleegd met de passen. Oke tot zover. Maar nu wil Pathe voor de aanmaak van de nieuwe pas zelfs je BSN hebben. Ik vind dat best wel ver gaan. Ben ik hier de enige in? Wat vinden jullie?
Ik heb geen idee hoe er fraude werd gepleegd! Er komt nu een chip in de kaart.quote:Op zondag 30 mei 2010 01:04 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Fraude in de trant van?
Tja bsn. Ik weet niet. Als ze een kopie van je paspoort willen, hebben ze ook je bsn. Vind het ook best ver gaan en pathe is sowieso 9 van de 10 keer verre van klantvriendelijk.
de manier om veel klanten, die een beetje hun privacy respecteren, kwijt te raken..quote:Op zondag 30 mei 2010 00:57 schreef botterfly het volgende:
De PUC passen worden binnen nu en 2 maanden allemaal vervangen. Er werd fraude gepleegd met de passen. Oke tot zover. Maar nu wil Pathe voor de aanmaak van de nieuwe pas zelfs je BSN hebben. Ik vind dat best wel ver gaan. Ben ik hier de enige in? Wat vinden jullie?
BSN in CV? sorry hoor maar:quote:Op zondag 30 mei 2010 09:07 schreef Estolan het volgende:
Mijn bsn staat ook gewoon in mn CV, en die staat op internet, en hebben ook een hoop werkgevers gezuen, en heeft de bank enz rnz. Boeiend! Is echt geen geheim hoor
En wie bedoel je met alle instanties?quote:Op zondag 30 mei 2010 10:28 schreef Estolan het volgende:
Ja, zo hoort het ook, alsof het een geheim is, alle instanties hebben die al van je
Ik denk dat je nu gaar op de bank ligt! 6 films.......... pfffffffffffffffffff ik doe het je niet na!quote:Op zondag 30 mei 2010 17:27 schreef Solique het volgende:
6 Films op 1 dag gisteren is toch wel een beetje van de zotte maar ok. We hebben het overleefd. Gelijk voor de eerste 3 maanden de PUC eruit gehaald.
Buiten de vraag naar mijn BSN was dit ook een dicussiepunt van mij. Er is niet over gecorrespondeerd.quote:Op zondag 30 mei 2010 09:08 schreef Estolan het volgende:
En waar komt die info vandaan? Heb nog geen mail erover gehad.
och.. 6 films is eff doorzetten, maar heb het volgens mij al vaker gedaanquote:Op zondag 30 mei 2010 23:24 schreef botterfly het volgende:
[..]
Ik denk dat je nu gaar op de bank ligt! 6 films.......... pfffffffffffffffffff ik doe het je niet na!
Ik moet er echt niet aan denken. Drie films op één dag is toch wel echt de max voor mij, en zelfs dat heb ik maar één keer gedaan.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:27 schreef Solique het volgende:
6 Films op 1 dag gisteren is toch wel een beetje van de zotte maar ok. We hebben het overleefd. Gelijk voor de eerste 3 maanden de PUC eruit gehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |