abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 november 2009 @ 23:06:58 #241
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_75165518
quote:
Op maandag 30 november 2009 22:29 schreef MinderMutsig het volgende:
[...]
quote:
Op maandag 30 november 2009 23:01 schreef snkr-xxx het volgende:
[...]
Dank je voor de tips ik zal het aan haar doorgeven!
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
pi_75165880
Oh, iedereen weer mooie nageltjes...

Krijg het er warm van..

Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_75166189
Net gelakt met nieuw essence kleurtje (Heel donkergroen bijna zwart)
Ik wil eigenlijk naar bed,maar het moet nog hard worden!!!!!

Ik ben morgen jarig en in ons vriendengroepje vinden we het leuk elkaar te klieren door om 1 over twaalf te bellen en lang zal ie leven zingen.... Ik had me voorgenomen dan al te slapen maar ik denk dat het volstaat als ik m gewoon uitzet!!!!

Ik zal wel moeten want anders heb ik morgen dekbednagels!
pi_75166542
quote:
Op maandag 30 november 2009 23:24 schreef Tammymara het volgende:
Net gelakt met nieuw essence kleurtje (Heel donkergroen bijna zwart)
Ik wil eigenlijk naar bed,maar het moet nog hard worden!!!!!

Ik ben morgen jarig en in ons vriendengroepje vinden we het leuk elkaar te klieren door om 1 over twaalf te bellen en lang zal ie leven zingen.... Ik had me voorgenomen dan al te slapen maar ik denk dat het volstaat als ik m gewoon uitzet!!!!

Ik zal wel moeten want anders heb ik morgen dekbednagels!
de all acces? Mooie kleur is dat he
gewoon de telefoon uitzetten
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
pi_75167012
Zo, van de ene glitter naar de andere

Nog niet bijgewerkt

Blurry voor het glitter effect!
pi_75167227
quote:
Op maandag 30 november 2009 23:47 schreef Linnie20v het volgende:
Zo, van de ene glitter naar de andere

Nog niet bijgewerkt
[ afbeelding ]

Blurry voor het glitter effect!
[ afbeelding ]
pi_75167477
atlantis
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_75172230
quote:
Op maandag 30 november 2009 18:09 schreef Mirjam het volgende:

[..]

oh, zou het?
slik wel een aantal medicijnen ja...
toen ik een opleiding voor nagelstyliste deed was mijn zusje mijn model. ze zat toen thuis wegens een whiplash en slikte nogal wat medicijnen.

als ik acrylnagels bij haar had gezet, vielen ze er steevast dezelfde dag nog af! wel handig want ik had nooit een probleem bij het vinden van een model
het kwam inderdaad door de medicijnen en/of een ontregelde hormoonhuishouding

ik had het ook toen ik zwanger was
pi_75172441
@ mirjam

had mijn bonder vorige week dinsdag besteld bij jolie op ebay. ze rekende eerst verkeerde verzendkosten en heb een mailtje gestuurd dat dat toch anders moest? daarna werd het goed aangepast.
heb daar de bonder gekocht en de nail rescue. kwam uit op 11 euro

heb hem gisteren binnengekregen en meteen opgedaan (allebei dus)
op dit moment zijn er 5 nagels aan het bladeren, dus die met de rescue. alle nagels met bonder gedaan.

het ziet er raar uit die bonder, een heel mat laagje op je nagel. ik denk niet dat je er een andere basecoat onder moet doen anders verliest het zijn doel

ben benieuwd normaal heb ik na een dag al gechipte nagels, vooral de bladderende nagels

het resultaat, yeehaw met m64 gestempeld met bahamian blue:
  dinsdag 1 december 2009 @ 09:57:28 #250
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_75173493
Als ik nou van de week hier naar het winkelcentrum ga met Kruidvat, Hema, Etos en Douglas.. Welke lakjes dan wel en welke niet? (zag ergens dat Etos eigen merk niet lekker lakt?)

En iemand aanraders voor topcoat? Liefst zo'n quick-dry (die hadden ze in mijn vorige lak-periode nog niet )

Nog geen mail van TD trouwens
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_75173545
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 09:12 schreef buzzwheedle het volgende:
@ mirjam

had mijn bonder vorige week dinsdag besteld bij jolie op ebay. ze rekende eerst verkeerde verzendkosten en heb een mailtje gestuurd dat dat toch anders moest? daarna werd het goed aangepast.

op dit moment zijn er 5 nagels aan het bladeren, dus die met de rescue. alle nagels met bonder gedaan.

het ziet er raar uit die bonder, een heel mat laagje op je nagel. ik denk niet dat je er een andere basecoat onder moet doen anders verliest het zijn doel

ben benieuwd normaal heb ik na een dag al gechipte nagels, vooral de bladderende nagels

het resultaat, yeehaw met m64 gestempeld met bahamian blue:
[ afbeelding ]
Mooi!
  dinsdag 1 december 2009 @ 10:04:48 #252
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_75173684
Mooi Buzz,

E.T. de meningen verschillen nogal, maar ik heb van essence wat leuke lakjes voor weinig. en ben er zeer tevreden over.
Gosh is ook wel mooi, wat duurder en sommigen hebben OPI, maar dat vind ik hier in de winkel veel te absurd geprijsd.
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_75173719
Idd leuk Buzz

Enne TammyMara, gefeli
pi_75174364
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 09:12 schreef buzzwheedle het volgende:
@ mirjam

ah, thanks
de prijzen zoals aangegeven kloppen dus?
ik heb haar een mail gestuurd, maar hoor nog steeds niks...
wil wel bestellen eigenlijk
pi_75174429
ik word iedere keer op zo'n beetje het laatste moment overboden op ebay, het lijkt wel alsof iemand de verkoopprijzen kunstmatig hoog probeert te houden
pi_75174946
Ik ben dat geblader van mn nagels zo zat.. Van het weekend zijn 9 van de 10 nagels stuk gegaan. Heb me gelukkig wel kunnen inhouden met bijten.

Nou zit er bij mij om de hoek een nagelstyiliste die een mooie aanbieding heeft voor een set kunstnagels. Doen of niet doen?
Neem al je dromen eens mee de dag in...
pi_75175109
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 09:57 schreef E.T. het volgende:
Als ik nou van de week hier naar het winkelcentrum ga met Kruidvat, Hema, Etos en Douglas.. Welke lakjes dan wel en welke niet? (zag ergens dat Etos eigen merk niet lekker lakt?)

En iemand aanraders voor topcoat? Liefst zo'n quick-dry (die hadden ze in mijn vorige lak-periode nog niet )

Nog geen mail van TD trouwens
Ik heb zelf niet zo'n slechte ervaring met lakjes van de Etos. Nouja, ik heb er maar 1 , maar dat is wel 1 van de meest relaxte die ik heb. Het is een 'longlasting', beetje langwerpig flesje, 6ml. Hij droogt behoorlijk snel vind ik en heeft 2 laagjes nodig om te dekken, al ligt dat waarschijnlijk ook aan de kleur.

Ook de longlasting lakken van de Hema vind ik wel goed, drogen ook snel en dekken goed... Daarentegen heb ik ook een 'wetlook' van de Hema die totaal niet dekt en bar langzaam opdroogt.
pi_75175502
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 10:54 schreef MvA83 het volgende:
Ik ben dat geblader van mn nagels zo zat.. Van het weekend zijn 9 van de 10 nagels stuk gegaan. Heb me gelukkig wel kunnen inhouden met bijten.

Nou zit er bij mij om de hoek een nagelstyiliste die een mooie aanbieding heeft voor een set kunstnagels. Doen of niet doen?
Waarom niet! Kunstnagels kunnen ook heel mooi zijn
Zeker als je probleemnagels hebt, maar heb je al eens gekeken naar een verharder speciaal voor afbladerende nagels?
pi_75176050
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:15 schreef snkr-xxx het volgende:

[..]

Waarom niet! Kunstnagels kunnen ook heel mooi zijn
Zeker als je probleemnagels hebt, maar heb je al eens gekeken naar een verharder speciaal voor afbladerende nagels?
Ik weet niet zo goed welke ik dan moet kiezen. Er zijn zoveel verschillende soorten. Zou er dan een willen zonder dat het gelijk een basecoat is. Misschien suggestie?
Neem al je dromen eens mee de dag in...
  dinsdag 1 december 2009 @ 11:34:18 #260
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_75176158
Haha Puckzzz, nog over "IKEA suxx".. ik werk er al niet meer sinds vorig jaar december . Na 5 jaar vond ik het wel genoeg! maar ze hebben wel een stukje van m'n hart hoor, een heel klein stukje
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 1 december 2009 @ 11:52:53 #261
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_75176824
Oh die Atlantis is echt meuj! Ik heb em ook besteld . Heb alleen nog geen mail van TD.

Vanmiddag denk ik een rood lakje erop, Sephora by Opi
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_75178137
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 10:33 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ah, thanks
de prijzen zoals aangegeven kloppen dus?
ik heb haar een mail gestuurd, maar hoor nog steeds niks...
wil wel bestellen eigenlijk
Het is daar ook nog wel heeel erg vroeg, dus kan wel kloppen dat je nog geen reactie hebt.
pi_75178247
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:52 schreef Diconnected het volgende:
Oh die Atlantis is echt meuj! Ik heb em ook besteld . Heb alleen nog geen mail van TD.

Vanmiddag denk ik een rood lakje erop, Sephora by Opi

Je hoeft toch helemaal niet op de mail te wachten???

Als je een bestelling doet staat dit in het scherm, zie vooral step 2:

NOTE: For USPS Flat Rate Boxes (International Customer Only)
If you want to ship by USPS Flat Rate Box, write the type of Flat Rate Box you want to ship in the comment box when you checkout.
If pay by PayPal:
Step 1: You can manually calculate the total of your order plus the type of flat rate box you want to ship.
Step 2: Send us the money through paypal with your order number attach, so we know who you are.
By doing this, your order will get process quicker. You don't have to wait for us to make a correction and send you the money request.
  dinsdag 1 december 2009 @ 12:43:58 #264
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_75178529
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 12:35 schreef bernies het volgende:

[..]

Je hoeft toch helemaal niet op de mail te wachten???

Als je een bestelling doet staat dit in het scherm, zie vooral step 2:

NOTE: For USPS Flat Rate Boxes (International Customer Only)
If you want to ship by USPS Flat Rate Box, write the type of Flat Rate Box you want to ship in the comment box when you checkout.
If pay by PayPal:
Step 1: You can manually calculate the total of your order plus the type of flat rate box you want to ship.
Step 2: Send us the money through paypal with your order number attach, so we know who you are.
By doing this, your order will get process quicker. You don't have to wait for us to make a correction and send you the money request.
...Gewoon overheen gelezen
Dus nagellakjes en dan 18 dollar bij elkaar optellen?
pi_75178752
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 12:43 schreef Diconnected het volgende:

[..]

...Gewoon overheen gelezen
Dus nagellakjes en dan 18 dollar bij elkaar optellen?
Yeps
  † In Memoriam † dinsdag 1 december 2009 @ 13:10:19 #266
7074 moussy
kuttekop
pi_75179376

Ik heb net een matte base coat gekocht die de glans zelfs uit catrice ultra shine topcoat haalt

Hij was wel één hele euro! Moest er bijna een lening voor afsluiten

Je zou er haast een boek over schrijven!
  dinsdag 1 december 2009 @ 13:32:24 #267
101884 PeRi
Allons-y!
pi_75180090
Nieuw van Essence binnenkort:
quote:
the cute essence trend edition „go snow“! powdery snow and bright blue skies once again set all ski fans’ pulses racing. all the more with new products from the essence trend edition “go snow”, which will be tempting all snow enthusiasts to the pistes from december!
quote:
in january essence is spoiling all dry winter hands with a very special treatment programme, the trend edition “12h hand protection balm – winter creation”. in three delicious scents, it gives round-the-clock protection to hard-working hands.

quote:
are dismal grey skies getting you down? not with essence “all i want.”! this cheeky, fresh trend edition adds a bit of spice to wintertime from december 2009 until january 2010 with this season’s hottest colours: stylish pink, trendy purple and festive red. the essence “all i want.”
Whatever I want.
pi_75181194
Ik weet niet of het wel zo'n goed idee is, zo'n creme met chocoladegeur (ze hebben er eentje met chocolade-sinaasappel en eentje met witte chocola-framboos ofzo)
pi_75181197
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 13:10 schreef moussy het volgende:

Ik heb net een matte base coat gekocht die de glans zelfs uit catrice ultra shine topcoat haalt

[ afbeelding ]
Going back to the '70 potje..
pi_75181725
TVP... nu even bijlezen
pi_75181746
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 13:10 schreef moussy het volgende:

[ afbeelding ]
Toevallig! Van dat merk heb ik vanochtend ook nog 3 lakjes gekocht. Volgende keer dus ook maar even kijken voor die basecoat. Begrijp ik het nou goed dat jij 'm gewoon over je nagellak heen doet?
pi_75181821
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 13:32 schreef PeRi het volgende:
Nieuw van Essence binnenkort:
[ afbeelding ]
[..]

[ afbeelding ]
[..]

[ afbeelding ]
[..]
Ik vind het zo voor 7-10 jarigen dus als een tank dender ik altijd langs het schap.
Maar is het echt wat, Essence?
Go hard or go home
  dinsdag 1 december 2009 @ 14:26:21 #273
101884 PeRi
Allons-y!
pi_75181949
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:22 schreef Noek het volgende:

[..]

Ik vind het zo voor 7-10 jarigen dus als een tank dender ik altijd langs het schap.
Essence is echt prima spul . De meeste dingetjes zijn echt wel goed én cheap! De nagellak, gezichtsproducten, oogschaduw, ik heb het allemaal .
Whatever I want.
pi_75182162
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:26 schreef PeRi het volgende:

[..]

Essence is echt prima spul . De meeste dingetjes zijn echt wel goed én cheap! De nagellak, gezichtsproducten, oogschaduw, ik heb het allemaal .
Oh echt? Ga ik van de week eens iets proberen. Als het niks is, geef ik het aan mijn nichtje. Opgelost, slotje.
Go hard or go home
  dinsdag 1 december 2009 @ 14:38:56 #275
101884 PeRi
Allons-y!
pi_75182370
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:32 schreef Noek het volgende:

[..]

Oh echt? Ga ik van de week eens iets proberen. Als het niks is, geef ik het aan mijn nichtje. Opgelost, slotje.
Sommige dingen zijn zelfs beter dan duurdere merken imo, vooral wat betreft de gezichtsspulletjes, de Pure Skin lijn. En de lakjes zijn er echt in alle kleuren en echt zó cheap!! En andere nagelspulletjes .
Whatever I want.
  dinsdag 1 december 2009 @ 14:44:20 #276
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_75182566
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:22 schreef Noek het volgende:

[..]

Ja het is echt wel goed spul, zeker voor de prijs. Oogschaduw heeft trouwens ook lekker veel pigment vind ik!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_75182882
Ik heb een glasvijl gekocht En een lakje met sterretjes en een lakje met hartjes
pi_75183011
ik ben mn stompies aan het verzorgen, en ga nagellakjes bestellen, weet alleen nog niet waar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 1 december 2009 @ 14:57:31 #279
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_75183040
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 12:50 schreef bernies het volgende:

[..]

Yeps
Moet je dan naar sales@transdesign.com het geld sturen via pp?

Ik voel me steeds meer n00b worden, maar ik wil gewoon dat het goed gaat
  † In Memoriam † dinsdag 1 december 2009 @ 15:00:59 #280
7074 moussy
kuttekop
pi_75183182
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:03 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Going back to the '70 potje..
Retro potjes in de meest hippe kekke kleuren! Retro potjes

Ik heb het idd gewoon over mn normale lak heen gesmeerd om te kijken of het wel mat was zoals op het potje stond Zal straks wel ff een fotootje maken. Het is niet zo mat als een echte matte topcoat hoor, maar tis gewoon weer eens wat anders
Je zou er haast een boek over schrijven!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')