Weer een spannende gebeurtenis voor in mijn dagboek.quote:Op zondag 29 november 2009 19:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
heb je weer wat bereikt in je leven
lief dagboek, ...quote:Op zondag 29 november 2009 19:42 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Weer een spannende gebeurtenis voor in mijn dagboek.
''Vandaag had ik een fipo op FOK!. Wederom een mijlpaal in mijn bijzondere bestaan.''quote:
quote:Op zondag 29 november 2009 19:44 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
''Vandaag had ik een fipo op FOK!. Wederom een mijlpaal in mijn bijzondere bestaan.''
Iedereen is toch wel een klein beetje bijzonder?quote:
Als FA loopt ie nog niet zo lang mee hoorquote:Op zondag 29 november 2009 19:45 schreef UncleErnie het volgende:
Naatje, heb je nou serieus Bio als nieuwkomer crew?
Bio is haast langer crew dan jij kan lopen, man
quote:Op zondag 29 november 2009 19:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo'n triest persoon
Grootheidswaanzin.quote:Op zondag 29 november 2009 20:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, je kan het topic niet killen, daar ben ik alleen bevoegd voor
ik voelde aan mijn water dat mijn aanwezigheid dringend nodig was du sik spoedde mijzelf huiswaarts om jullie te vergezellenquote:
zo ben je nou eenmaal hehquote:Op zondag 29 november 2009 20:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik voelde aan mijn water dat mijn aanwezigheid dringend nodig was du sik spoedde mijzelf huiswaarts om jullie te vergezellen
zo ben ikquote:
Wie kent jou nou?quote:Op zondag 29 november 2009 20:09 schreef naatje_1 het volgende:
Als er een mogelijkheid was op de ergste topickiller te stemmen, zou ik hem winnen
ja want zo ben ikquote:
ja zo ben jij jaquote:
dan?quote:Op zondag 29 november 2009 20:14 schreef Huppelmuts het volgende:
als jullie deze nou even volspammen
Is deze vol en verdwijnt ie in het archiefquote:
waarom moet dat dan snelquote:Op zondag 29 november 2009 20:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is deze vol en verdwijnt ie in het archief
Okay!quote:Op zondag 29 november 2009 20:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Goed idee trouwensquote:Op zondag 29 november 2009 20:14 schreef Huppelmuts het volgende:
vond ik ook al!quote:
quote:
Ik weet het ,het spijt me.quote:
HA-HA daar doe je het weer, lutser.quote:
Nou, wat een grapquote:Op zondag 29 november 2009 20:20 schreef UncleErnie het volgende:
Met jezelf praten is eigenlijk best leuk!
Ik praat tenminste wel terugquote:Op zondag 29 november 2009 20:20 schreef UncleErnie het volgende:
Met jezelf praten is eigenlijk best leuk!
Ik zeg ook niet dat het grappig is, ik zeg dat het leuk is. Wel een beetje blijven opletten, hè!quote:
Ik ben blij dat je zoveel plezier hebt met jezelfquote:Op zondag 29 november 2009 20:21 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het grappig is, ik zeg dat het leuk is. Wel een beetje blijven opletten, hè!
Dank je!quote:Op zondag 29 november 2009 20:22 schreef zwitsaljongetje het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je zoveel plezier hebt met jezelf
Het is Stoep, wat verwachtj e?quote:Op zondag 29 november 2009 20:22 schreef UncleErnie het volgende:
Enkel spam posten is stom, kutstoep.
Ik ben dan ook druk bezig!quote:
Ik heb het volste vertrouwen in je, mijn beste.quote:
rot op, echtquote:
Dank je, lief!quote:Op zondag 29 november 2009 20:24 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ik heb het volste vertrouwen in je, mijn beste.
Sorry Ernie.quote:Op zondag 29 november 2009 20:26 schreef UncleErnie het volgende:
Stoep, wil je niet zo godsgruwelijk irritant zijn als ik zelf te kut bezig ben om er een mod bij te roepen?
Ik zal jou in je bek schijten.quote:Op zondag 29 november 2009 20:27 schreef UncleErnie het volgende:
braaf zo! Ga nu maar in de zandbak schijten.
MAAR IK HEB AL POEP, POEP IN MIJN HOOOOOOOOOOOOFDquote:
Kutschurft.quote:Op zondag 29 november 2009 20:29 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
MAAR IK HEB AL POEP, POEP IN MIJN HOOOOOOOOOOOOFD
wat je leuk noemt, hahaha wat een grapquote:Op zondag 29 november 2009 20:34 schreef naatje_1 het volgende:
Het was leuk jongensmaar nu ophouden
Ik vind het gewoon mateloos irritant, die spam ed. Dus jaquote:Op zondag 29 november 2009 20:35 schreef UncleErnie het volgende:
Gewoon een vraagje, Naatje, blijf je nou overal de wannabemod uithangen?
Je hoeft hier niet te komen!quote:Op zondag 29 november 2009 20:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon mateloos irritant, die spam ed. Dus ja
ja heh, ik had het niet eens doorquote:Op zondag 29 november 2009 20:36 schreef UncleErnie het volgende:
Vooral trouwens ook grappig dat je dat post nadat er al 5 minuten niet meer gepost is
jij ook nietquote:
quote:
niet echtquote:
voetbalquote:
jups tis maar goed at pantalic niet kan voetballenquote:
Hij is niet echt een goede voetballer, klopt.quote:Op zondag 29 november 2009 20:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
jups tis maar goed at pantalic niet kan voetballen_!
nee hehquote:Op zondag 29 november 2009 20:46 schreef AskMe het volgende:
[..]
Hij is niet echt een goede voetballer, klopt.
Ik ook , maar dat is ook alleen maar omdat we 't nog steeds gratis hebben ..quote:Op zondag 29 november 2009 20:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee heh_!
en ja ik heb live gekeken duh
ik betaal er gewoon voorquote:Op zondag 29 november 2009 20:48 schreef AskMe het volgende:
[..]
Ik ook , maar dat is ook alleen maar omdat we 't nog steeds gratis hebben ..
kan zijn, ik heb het al jarenquote:Op zondag 29 november 2009 20:52 schreef AskMe het volgende:
[..]
haha, ik heb het nu al 2 maanden denk ik (kan meer zijn) actie van Ziggo ?
ik vind degenen die het kijken grotere sukkelsquote:Op zondag 29 november 2009 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
whahaha wat een sukkel bij wegmisbruikers
die met die yamaha ?quote:Op zondag 29 november 2009 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
whahaha wat een sukkel bij wegmisbruikers
Ja diequote:
ik zapte en zag dat ze in mn oude woonplaats waren dus moest even kijken of het een bekende isquote:Op zondag 29 november 2009 20:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind degenen die het kijken grotere sukkels
Yamaha'squote:
en ?quote:Op zondag 29 november 2009 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja die
[..]
ik zapte en zag dat ze in mn oude woonplaats waren dus moest even kijken of het een bekende is
bwehehehequote:Op zondag 29 november 2009 20:56 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Yamaha's
tip, koop nooit voertuigen van fabrikanten die ook piano's maken. Straks heb je ineens een G-snaar in plaats van een Vsnaar
neequote:
quote:Op zondag 29 november 2009 20:58 schreef PeZu het volgende:
al hebben yamaha voertuigen meestal kettingen_!
DWquote:Op zondag 29 november 2009 21:10 schreef DevilsWhore het volgende:
Waarom moet huppel nou weer mod worden?
tevens, hoi.
AMquote:
Nou, voor Sweet Goodbye had je een capo nodigquote:Op zondag 29 november 2009 21:12 schreef AskMe het volgende:
Stoep, uiteindelijk nog wat nr's op gitaar geleerd ?
Jij hebt geen .. capo ?quote:Op zondag 29 november 2009 21:14 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nou, voor Sweet Goodbye had je een capo nodig![]()
En voor de rest niks gedaan eigenlijk
Ben vandaag dit nummer gaan proberen:
Eerst viel ie wel mee, maar om 'm echt goed te krijgen is het wel een uitdaging
Het ging. Werd vanochtend uit m;n bed gebeld door m;n werk, moest invallen voor iemandquote:
Neequote:
Pezuquote:
Of bedoelde je dat je niet weet wat dat is?quote:Op zondag 29 november 2009 21:16 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee
Nog nooit nodig gehad. Ga er binnenkort maar een kopen denk ik. En dan ook meteen een bottleneck.
Dat 1e klinkt wat minder inderdaad, maar vriendlief heeft je goed opgevangen ?quote:Op zondag 29 november 2009 21:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het ging. Werd vanochtend uit m;n bed gebeld door m;n werk, moest invallen voor iemandDaarna bij vriendlief geweest.
Naat heeft op mij gestemdquote:Op zondag 29 november 2009 21:10 schreef DevilsWhore het volgende:
Waarom moet huppel nou weer mod worden?
tevens, hoi.
Nee, ik bedoelde dat je d'r geen 1 hebtquote:Op zondag 29 november 2009 21:17 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Of bedoelde je dat je niet weet wat dat is?
Ja, binnenkort maar een dagje naar de music all inquote:Op zondag 29 november 2009 21:18 schreef AskMe het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dat je d'r geen 1 hebt![]()
Vaak zijn nr's met capo, dus je hebt er wel een nodig ja
een klem voor op de gitaarhalsquote:
Dank je wel PeZuquote:
nee, maar hij heeft wel een eitje voor me gebakkenquote:Op zondag 29 november 2009 21:18 schreef AskMe het volgende:
[..]
Dat 1e klinkt wat minder inderdaad, maar vriendlief heeft je goed opgevangen ?
Lekkerquote:Op zondag 29 november 2009 21:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
nee, maar hij heeft wel een eitje voor me gebakken
nu welquote:Op zondag 29 november 2009 21:35 schreef PeZu het volgende:
wisten jullie dat er honderden soorten mais zijn maar dat er maar 1 soort popt als hij wordt verwarmd?
Ik wist dit idd nog niet, welk soort popt er dan ?quote:Op zondag 29 november 2009 21:35 schreef PeZu het volgende:
wisten jullie dat er honderden soorten mais zijn maar dat er maar 1 soort popt als hij wordt verwarmd?
Ja. Ik ging ;m smsen dat ik honger had omdat ik sinds 7 uur ;s ochtends alleen nog een manderijntje gegeten had (ik was om 2 uur bij ;m) en toen ging ;ie me eten geven.quote:
Naatquote:
AskMequote:
liefjequote:
pop maisquote:Op zondag 29 november 2009 21:37 schreef AskMe het volgende:
[..]
Ik wist dit idd nog niet, welk soort popt er dan ?
Ganz geil, und du?quote:
Zo hoort dat tochquote:Op zondag 29 november 2009 21:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. Ik ging ;m smsen dat ik honger had omdat ik sinds 7 uur ;s ochtends alleen nog een manderijntje gegeten had (ik was om 2 uur bij ;m) en toen ging ;ie me eten geven.
Taartjequote:
Bartquote:
ik mis jequote:
Inderdaad. Eigenlijk is hij ook een feeder.quote:
nee die groeit aan wolken die onder de grond waaienquote:Op zondag 29 november 2009 21:39 schreef AskMe het volgende:
[..]
Maar pop-mais is niet dat mais uit de velden of .. ?
Das ist schön jungen Mannes. Einige heute getan?quote:
Feeder als in eten geven wanneer het nodig is of altijd maar eten geven ?quote:Op zondag 29 november 2009 21:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Inderdaad. Eigenlijk is hij ook een feeder.
Heb je het nou over Stoep of mij?quote:Op zondag 29 november 2009 21:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
gokje: meest irritante user ingevuld bij hem of aandachtshoer ofzo *als die er is*
Ik ben er toch liefjequote:
Lekker, met jou?quote:
Ik ben meer dan verbaasdquote:Op zondag 29 november 2009 21:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee die groeit aan wolken die onder de grond waaien
ja ik ook jaquote:
Vertaling: Dat is mooi jonge man. Sommige gedaan vandaag?quote:Op zondag 29 november 2009 21:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dass ist schön jungenr Mannes. Einige heute getan?
Staat er iets te gebeuren waardoor het minder zou moeten gaan dan?quote:
Alleen maar eten geven. Vorige week kwam ;ie bij me en toen had ;ie een zak borrelnootjes voor me meegenomen.quote:Op zondag 29 november 2009 21:42 schreef AskMe het volgende:
[..]
Feeder als in eten geven wanneer het nodig is of altijd maar eten geven ?
Dat ligt helemaal aan jou.quote:Op zondag 29 november 2009 21:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Staat er iets te gebeuren waardoor het minder zou moeten gaan dan?
Hij houdt van dikke negerinnen.quote:Op zondag 29 november 2009 21:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alleen maar eten geven. Vorige week kwam ;ie bij me en toen had ;ie een zak borrelnootjes voor me meegenomen.zo;n grote ja.
Waarop?quote:Op zondag 29 november 2009 21:45 schreef naatje_1 het volgende:
Eze, ik denk dat stoep jaloers op je is
Google Translate is ook niet meer wat het geweest isquote:Op zondag 29 november 2009 21:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vertaling: Dat is mooi jonge man. Sommige gedaan vandaag?
stoep heeft jouw naam ingevuld bij die catogoriënquote:Op zondag 29 november 2009 21:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heb je het nou over Stoep of mij?
Heb ik niet. Ezechielk is tof.quote:Op zondag 29 november 2009 21:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
stoep heeft jouw naam ingevuld bij die catogoriën
Aan mij zal het niet liggenquote:
dat laatste moet zijn: Etwas heute getanquote:Op zondag 29 november 2009 21:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Google Translate is ook niet meer wat het geweest is
Waarom zou hij jaloers zijn?quote:Op zondag 29 november 2009 21:45 schreef naatje_1 het volgende:
Eze, ik denk dat stoep jaloers op je is
en ja, die kan je natuurlijk niet laten liggenquote:Op zondag 29 november 2009 21:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alleen maar eten geven. Vorige week kwam ;ie bij me en toen had ;ie een zak borrelnootjes voor me meegenomen.zo;n grote ja.
Nee, hij houdt niet van negers.quote:
quote:Op zondag 29 november 2009 21:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
stoep heeft jouw naam ingevuld bij die catogoriën
Ik wou al zeggenquote:
quote:Op zondag 29 november 2009 21:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, hij houdt niet van negers.Hij heeft alleen maar met me zodat hij negergrappen kan maken.
Marijke verdient veel beter dan ik. Eze is daar veel beter voor geschikt dus.quote:
Ah, dank u. Maar eens een LOI cursus duits downloadenquote:Op zondag 29 november 2009 21:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat laatste moet zijn: Etwas heute getan
dat is zo waarquote:Op zondag 29 november 2009 21:49 schreef Stoeprand het volgende:
Ik ben niet goed genoeg voor Marijke
Nogmaals, dat moet je niet aan mij vragen, waarde stoepquote:
Aan wie heb je 'm allemaal doorgestuurd?quote:Op zondag 29 november 2009 21:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nogmaals, dat moet je niet aan mij vragen, waarde stoep
quote:Op zondag 29 november 2009 21:49 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Marijke verdient veel beter dan ik. Eze is daar veel beter voor geschikt dus.
Geeft niet jongen, jouw tijd komt nogquote:Op zondag 29 november 2009 21:49 schreef Stoeprand het volgende:
Goed genoeg, oud genoeg, knap genoeg, intelligent genoeg. Kies maar!quote:Op zondag 29 november 2009 21:49 schreef Stoeprand het volgende:
Als ik 18 ben, boh.quote:Op zondag 29 november 2009 21:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Geeft niet jongen, jouw tijd komt nog
Helemaal niemandquote:Op zondag 29 november 2009 21:51 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Aan wie heb je 'm allemaal doorgestuurd?
Mag ik ze ook allemaal kiezen?quote:Op zondag 29 november 2009 21:52 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Goed genoeg, oud genoeg, knap genoeg, intelligent genoeg. Kies maar!
halloquote:Op zondag 29 november 2009 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaal!Heb ik nog iets gemist de afgelopen dagen? En is Huppel gevraagd als mod?
Capibaraatjequote:Op zondag 29 november 2009 21:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
hallo![]()
ach waarom niet de boswachter is ook mod geweest_!
Slaapkoppiequote:Op zondag 29 november 2009 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaal!Heb ik nog iets gemist de afgelopen dagen? En is Huppel gevraagd als mod?
Hoi Marijkequote:Op zondag 29 november 2009 21:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
CapibaraatjeHeb jij een leuk weekend gehad?
Niet dat ik haar er niet geschikt voor vind, zo bedoelde ik het niet
ik had alleen vandaag echt weekend en dat was wel leuk, hoe was het in groningen ?quote:Op zondag 29 november 2009 21:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
CapibaraatjeHeb jij een leuk weekend gehad?
Niet dat ik haar er niet geschikt voor vind, zo bedoelde ik het niet
Hoi Stoepjequote:Op zondag 29 november 2009 21:54 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hoi Marijke![]()
![]()
![]()
Ik had je nooit moeten toevoegen op hyves, mijn leven staat op het spel nu.
Mijn slaapkopjequote:
Ja ik weet het. Maar eigenlijk is dat helemaal neit zo.quote:
doe datquote:Op zondag 29 november 2009 21:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ah, dank u. Maar eens een LOI cursus duits downloaden
marijkequote:Op zondag 29 november 2009 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Jammer dat je weekend zo kort is, maar fijn dat je het wel naar je zin gehad hebtquote:Op zondag 29 november 2009 21:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had alleen vandaag echt weekend en dat was wel leuk, hoe was het in groningen ?
huppel als mod
Ezechielk heeft me gevonden en er zullen vele volgenquote:
Goed Goedquote:Op zondag 29 november 2009 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn slaapkopje![]()
Hoe is het met jou?
Wat, dat jullie een relatie hebben?quote:Op zondag 29 november 2009 21:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Maar eigenlijk is dat helemaal neit zo.
Liefjequote:
Niet via Marijke lieve jongenquote:Op zondag 29 november 2009 21:57 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ezechielk heeft me gevonden en er zullen vele volgen
Voor ik het vergeet, succes!quote:Op zondag 29 november 2009 21:57 schreef AskMe het volgende:
[..]
Goed Goedmet jou ?
(morgen afrijden)
Dat stond er.quote:
Waarschijnlijk stonden daar in het midden wel meer namenquote:Op zondag 29 november 2009 21:58 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat stond er.
Bart > Marijke > Bart
Zoiets
Volgens mij nietquote:Op zondag 29 november 2009 21:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waarschijnlijk stonden daar in het midden wel meer namen
jaquote:Op zondag 29 november 2009 21:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat, dat jullie een relatie hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Ik zag een foto van je op je Twitter.quote:
ja the horrorquote:
quote:Op zondag 29 november 2009 22:01 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik zag een foto van je op je Twitter.
Iets groenigs.
ik heb bart gevonden via bart.quote:Op zondag 29 november 2009 21:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waarschijnlijk stonden daar in het midden wel meer namen
quote:Op zondag 29 november 2009 22:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
jaIk wist het!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
gecondoleerdquote:Op zondag 29 november 2009 22:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik heb bart gevonden via bart.
quote:Op zondag 29 november 2009 22:01 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik zag een foto van je op je Twitter.
Iets groenigs.
Welke Bart?quote:Op zondag 29 november 2009 22:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik heb bart gevonden via bart.
Succes met zoeken, en tot morgenquote:
quote:Op zondag 29 november 2009 22:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik wist het!Ik heb ook liever jou, natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Nee, de ex GAM modquote:Op zondag 29 november 2009 22:03 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Welke Bart?
Graseter Bart hoop ik?
nee jou, ik heb je een friendrequest gedaan.quote:Op zondag 29 november 2009 22:03 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Welke Bart?
Graseter Bart hoop ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op zondag 29 november 2009 22:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb ook liever jou, natuurlijk.Tuurlijk, wie niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
quote:Op zondag 29 november 2009 22:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
nee jou, ik heb je een friendrequest gedaan.Godverdomme, je hebt me gevonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, en ghihi![]()
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Ja! Heel veelquote:Op zondag 29 november 2009 21:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liefje
Al zin in volgende week maandag?
Hoi Naatjequote:Op zondag 29 november 2009 21:57 schreef naatje_1 het volgende:
oja en Marijke![]()
ik heb huppel ingevuld bij de verkiezingen als toekomstig mod
quote:Op zondag 29 november 2009 22:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tuurlijk, wie niet?Bart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Met andere woorden mama roept dat je naar bed moet, trustequote:Op zondag 29 november 2009 22:06 schreef Stoeprand het volgende:
Maar nu ik gevonden ben moet ik een low-profile houden.
Ik ben weg hier.
Rijd dan meteen een paar stations verder, gaan we met z'n 4en meetenquote:Op zondag 29 november 2009 22:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja! Heel veelWe gaan toch wel meeten he
Nee, ik ga op eigen initiatief naar bed.quote:Op zondag 29 november 2009 22:07 schreef AskMe het volgende:
[..]
Met andere woorden mama roept dat je naar bed moet, truste
Truste jongenquote:Op zondag 29 november 2009 22:06 schreef Stoeprand het volgende:
Maar nu ik gevonden ben moet ik een low-profile houden.
Ik ben weg hier.
quote:Op zondag 29 november 2009 22:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bart.Ah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
quote:Op zondag 29 november 2009 22:09 schreef Stoeprand het volgende:
Zo, ik wil de dagcijfers morgen wel zien. Kijken wat ik ervan gemaakt heb.en die andere vooroordelen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2011 13" i5 ...
4en? Wie nog meer dan? ;pquote:Op zondag 29 november 2009 22:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Rijd dan meteen een paar stations verder, gaan we met z'n 4en meeten
quote:Op zondag 29 november 2009 22:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja! Heel veelWe gaan toch wel meeten he
Erwin, die woont ook in Purmereutelquote:
quote:Op zondag 29 november 2009 22:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Bianca is er ook nogquote:
yayquote:
Dat zal vast wel meevallen!quote:Op zondag 29 november 2009 21:57 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ezechielk heeft me gevonden en er zullen vele volgen
quote:Op zondag 29 november 2009 22:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Erwin, die woont ook in Purmereutel
Succes mopje!quote:Op zondag 29 november 2009 21:57 schreef AskMe het volgende:
[..]
Goed Goedmet jou ?
(morgen afrijden)
En Saskia.quote:
ga eens m;n friendrequest accepteren.quote:
Dankjequote:Op zondag 29 november 2009 22:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Succes mopje!Ik hoop dat je het beter doet dan ik
Trusten lieverd!quote:Op zondag 29 november 2009 22:12 schreef Stoeprand het volgende:
Nigger out![]()
Good night![]()
Shazbot Nanu Nanu
quote:Op zondag 29 november 2009 22:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Ja, ik weet hetquote:
11:30quote:Op zondag 29 november 2009 22:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik weet hetHeul veul succes! Hoe laat moet je?
lekker slapenquote:Op zondag 29 november 2009 22:12 schreef Stoeprand het volgende:
Nigger out![]()
Good night![]()
Shazbot Nanu Nanu
quote:Op zondag 29 november 2009 22:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
en dan eindelijkquote:
quote:Op zondag 29 november 2009 22:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |