Welke Bart?quote:Op zondag 29 november 2009 22:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik heb bart gevonden via bart.
Succes met zoeken, en tot morgenquote:
quote:Op zondag 29 november 2009 22:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik wist het!Ik heb ook liever jou, natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Nee, de ex GAM modquote:Op zondag 29 november 2009 22:03 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Welke Bart?
Graseter Bart hoop ik?
nee jou, ik heb je een friendrequest gedaan.quote:Op zondag 29 november 2009 22:03 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Welke Bart?
Graseter Bart hoop ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op zondag 29 november 2009 22:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb ook liever jou, natuurlijk.Tuurlijk, wie niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
quote:Op zondag 29 november 2009 22:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
nee jou, ik heb je een friendrequest gedaan.Godverdomme, je hebt me gevonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, en ghihi![]()
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Ja! Heel veelquote:Op zondag 29 november 2009 21:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liefje
Al zin in volgende week maandag?
Hoi Naatjequote:Op zondag 29 november 2009 21:57 schreef naatje_1 het volgende:
oja en Marijke![]()
ik heb huppel ingevuld bij de verkiezingen als toekomstig mod
quote:Op zondag 29 november 2009 22:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tuurlijk, wie niet?Bart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Met andere woorden mama roept dat je naar bed moet, trustequote:Op zondag 29 november 2009 22:06 schreef Stoeprand het volgende:
Maar nu ik gevonden ben moet ik een low-profile houden.
Ik ben weg hier.
Rijd dan meteen een paar stations verder, gaan we met z'n 4en meetenquote:Op zondag 29 november 2009 22:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja! Heel veelWe gaan toch wel meeten he
Nee, ik ga op eigen initiatief naar bed.quote:Op zondag 29 november 2009 22:07 schreef AskMe het volgende:
[..]
Met andere woorden mama roept dat je naar bed moet, truste
Truste jongenquote:Op zondag 29 november 2009 22:06 schreef Stoeprand het volgende:
Maar nu ik gevonden ben moet ik een low-profile houden.
Ik ben weg hier.
quote:Op zondag 29 november 2009 22:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bart.Ah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
quote:Op zondag 29 november 2009 22:09 schreef Stoeprand het volgende:
Zo, ik wil de dagcijfers morgen wel zien. Kijken wat ik ervan gemaakt heb.en die andere vooroordelen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2011 13" i5 ...
4en? Wie nog meer dan? ;pquote:Op zondag 29 november 2009 22:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Rijd dan meteen een paar stations verder, gaan we met z'n 4en meeten
quote:Op zondag 29 november 2009 22:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja! Heel veelWe gaan toch wel meeten he
Erwin, die woont ook in Purmereutelquote:
quote:Op zondag 29 november 2009 22:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |