Weer een spannende gebeurtenis voor in mijn dagboek.quote:Op zondag 29 november 2009 19:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
heb je weer wat bereikt in je leven
lief dagboek, ...quote:Op zondag 29 november 2009 19:42 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Weer een spannende gebeurtenis voor in mijn dagboek.
''Vandaag had ik een fipo op FOK!. Wederom een mijlpaal in mijn bijzondere bestaan.''quote:
quote:Op zondag 29 november 2009 19:44 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
''Vandaag had ik een fipo op FOK!. Wederom een mijlpaal in mijn bijzondere bestaan.''
Iedereen is toch wel een klein beetje bijzonder?quote:
Als FA loopt ie nog niet zo lang mee hoorquote:Op zondag 29 november 2009 19:45 schreef UncleErnie het volgende:
Naatje, heb je nou serieus Bio als nieuwkomer crew?
Bio is haast langer crew dan jij kan lopen, man
quote:Op zondag 29 november 2009 19:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo'n triest persoon
Grootheidswaanzin.quote:Op zondag 29 november 2009 20:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, je kan het topic niet killen, daar ben ik alleen bevoegd voor
ik voelde aan mijn water dat mijn aanwezigheid dringend nodig was du sik spoedde mijzelf huiswaarts om jullie te vergezellenquote:
zo ben je nou eenmaal hehquote:Op zondag 29 november 2009 20:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik voelde aan mijn water dat mijn aanwezigheid dringend nodig was du sik spoedde mijzelf huiswaarts om jullie te vergezellen
zo ben ikquote:
Wie kent jou nou?quote:Op zondag 29 november 2009 20:09 schreef naatje_1 het volgende:
Als er een mogelijkheid was op de ergste topickiller te stemmen, zou ik hem winnen
ja want zo ben ikquote:
ja zo ben jij jaquote:
dan?quote:Op zondag 29 november 2009 20:14 schreef Huppelmuts het volgende:
als jullie deze nou even volspammen
Is deze vol en verdwijnt ie in het archiefquote:
waarom moet dat dan snelquote:Op zondag 29 november 2009 20:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is deze vol en verdwijnt ie in het archief
Okay!quote:Op zondag 29 november 2009 20:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Goed idee trouwensquote:Op zondag 29 november 2009 20:14 schreef Huppelmuts het volgende:
vond ik ook al!quote:
quote:
Ik weet het ,het spijt me.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |