HA-HA daar doe je het weer, lutser.quote:
Nou, wat een grapquote:Op zondag 29 november 2009 20:20 schreef UncleErnie het volgende:
Met jezelf praten is eigenlijk best leuk!
Ik praat tenminste wel terugquote:Op zondag 29 november 2009 20:20 schreef UncleErnie het volgende:
Met jezelf praten is eigenlijk best leuk!
Ik zeg ook niet dat het grappig is, ik zeg dat het leuk is. Wel een beetje blijven opletten, hè!quote:
Ik ben blij dat je zoveel plezier hebt met jezelfquote:Op zondag 29 november 2009 20:21 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het grappig is, ik zeg dat het leuk is. Wel een beetje blijven opletten, hè!
Dank je!quote:Op zondag 29 november 2009 20:22 schreef zwitsaljongetje het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je zoveel plezier hebt met jezelf
Het is Stoep, wat verwachtj e?quote:Op zondag 29 november 2009 20:22 schreef UncleErnie het volgende:
Enkel spam posten is stom, kutstoep.
Ik ben dan ook druk bezig!quote:
Ik heb het volste vertrouwen in je, mijn beste.quote:
rot op, echtquote:
Dank je, lief!quote:Op zondag 29 november 2009 20:24 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ik heb het volste vertrouwen in je, mijn beste.
Sorry Ernie.quote:Op zondag 29 november 2009 20:26 schreef UncleErnie het volgende:
Stoep, wil je niet zo godsgruwelijk irritant zijn als ik zelf te kut bezig ben om er een mod bij te roepen?
Ik zal jou in je bek schijten.quote:Op zondag 29 november 2009 20:27 schreef UncleErnie het volgende:
braaf zo! Ga nu maar in de zandbak schijten.
MAAR IK HEB AL POEP, POEP IN MIJN HOOOOOOOOOOOOFDquote:
Kutschurft.quote:Op zondag 29 november 2009 20:29 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
MAAR IK HEB AL POEP, POEP IN MIJN HOOOOOOOOOOOOFD
wat je leuk noemt, hahaha wat een grapquote:Op zondag 29 november 2009 20:34 schreef naatje_1 het volgende:
Het was leuk jongensmaar nu ophouden
Ik vind het gewoon mateloos irritant, die spam ed. Dus jaquote:Op zondag 29 november 2009 20:35 schreef UncleErnie het volgende:
Gewoon een vraagje, Naatje, blijf je nou overal de wannabemod uithangen?
Je hoeft hier niet te komen!quote:Op zondag 29 november 2009 20:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon mateloos irritant, die spam ed. Dus ja
ja heh, ik had het niet eens doorquote:Op zondag 29 november 2009 20:36 schreef UncleErnie het volgende:
Vooral trouwens ook grappig dat je dat post nadat er al 5 minuten niet meer gepost is
jij ook nietquote:
quote:
niet echtquote:
voetbalquote:
jups tis maar goed at pantalic niet kan voetballenquote:
Hij is niet echt een goede voetballer, klopt.quote:Op zondag 29 november 2009 20:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
jups tis maar goed at pantalic niet kan voetballen_!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |