Sorry ik heb thuis geen treinquote:Op zondag 29 november 2009 09:01 schreef postmortum het volgende:
of met je voeten op de bankjes zitten in de trein
Ben je thuis ook zo onbeschoft?quote:
Het is weer eens wat anders dan door de brievenbus van je buren te zeiken zoals jij.quote:Op zondag 29 november 2009 10:15 schreef ynuhh het volgende:
Bij mij is het niet normaal om in de plantenbakken thuis te zeiken. Is dat iets wat normaal is in Limburg of wat?
Gaat wat moeilijk als vrouw, ik heb ook niet altijd een plastuitje mee...quote:Op zondag 29 november 2009 10:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het is weer eens wat anders dan door de brievenbus van je buren te zeiken zoals jij.
quote:Op zondag 29 november 2009 10:44 schreef TwisterNederland het volgende:
Gewoon altijd ja zeggen.
Hebben ze ook niks meer in te brengen
Dus niet door de brievenbus pissen maar gewoon tegen de ruiten van je buren?quote:Op zondag 29 november 2009 10:34 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Gaat wat moeilijk als vrouw, ik heb ook niet altijd een plastuitje mee...
O en ik heb wel manieren.
Ja ben je thuis ook zo lastigquote:
zeiken in plantenbakkenquote:Op zondag 29 november 2009 09:01 schreef postmortum het volgende:
Waarom vragen mensen altijd of je dat thuis ook doet als je in hun ogen iets verkeerd doet?
Zoals bijvoorbeeld: zeiken in de plantenbakken in het plaatselijke cafe of met je voeten op de bankjes zitten in de trein
Werkt hij thuis dan?quote:Op zondag 29 november 2009 12:17 schreef Cl04d het volgende:
Gewoon zeggen tegen die conducteur, jij knipt toch thuis ook geen kaartjes!?!
Ja hoor:quote:Op zondag 29 november 2009 10:44 schreef TwisterNederland het volgende:
Gewoon altijd ja zeggen.
Hebben ze ook niks meer in te brengen
quote:Op zondag 29 november 2009 12:17 schreef Cl04d het volgende:
Gewoon zeggen tegen die conducteur, jij knipt toch thuis ook geen kaartjes!?!
Ik heb thuis wel eens in de plantenbak gezekenquote:Op zondag 29 november 2009 10:01 schreef wikwakka2 het volgende:
Pis je thuis ook in je eigen plantenbakken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |