Je vader is pas overleden?quote:Op zondag 29 november 2009 03:38 schreef remlof het volgende:
Mijn vader zei altijd dat ie "naar waarde genoten" op z'n graf wou. We hebben het al op z'n rouwkaart gezet, hoop dat het ook op z'n grafsteen kan.
schuldig.quote:Op zondag 29 november 2009 03:43 schreef Min-e het volgende:
Hallo,
Doen jullie dat nou ook, de godganse tijd dat je achter een computer zit, telkens iets op Fok aanklikken zonder eigenlijk iets te lezen. Ik word moe van mezelf.
Is je vader net overleden? Mijn condoleances.quote:Op zondag 29 november 2009 03:38 schreef remlof het volgende:
Mijn vader zei altijd dat ie "naar waarde genoten" op z'n graf wou. We hebben het al op z'n rouwkaart gezet, hoop dat het ook op z'n grafsteen kan.
Ik lees wel altijd van alles op Fok!, het is mijn ochtend krant.quote:Op zondag 29 november 2009 03:43 schreef Min-e het volgende:
Hallo,
Doen jullie dat nou ook, de godganse tijd dat je achter een computer zit, telkens iets op Fok aanklikken zonder eigenlijk iets te lezen. Ik word moe van mezelf.
gecondoleerdquote:Op zondag 29 november 2009 03:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, twee weken geleden. Ik ben nu officieel wees.
Niet leuk joh.quote:Op zondag 29 november 2009 03:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt lezen en lezen hè, op een gegeven moment is het slechts routinematig scrollen aan het worden bij mij.quote:Op zondag 29 november 2009 03:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik lees wel altijd van alles op Fok!, het is mijn ochtend krant.
Bij mij niet, ik vind na meer dan 8 jaar Fok! nog steeds een aardig medium. Ik lees echt wel veel.quote:Op zondag 29 november 2009 03:47 schreef Min-e het volgende:
[..]
Je hebt lezen en lezen hè, op een gegeven moment is het slechts routinematig scrollen aan het worden bij mij.
Naar en raar gevoel lijkt me dat. Wens je veel sterkte.quote:Op zondag 29 november 2009 03:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Sta je echt om 3 uur op?quote:Op zondag 29 november 2009 03:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik lees wel altijd van alles op Fok!, het is mijn ochtend krant.
Thanks, de anderen ook, maar ja, het leven gaat door.quote:Op zondag 29 november 2009 03:51 schreef Stali het volgende:
[..]
Naar en raar gevoel lijkt me dat. Wens je veel sterkte.
Mooi medium is Fok. Onderschat het niet. Had gewild dat het er was bij het overlijden van mijn dierbaren waaronder mijn pa.quote:Op zondag 29 november 2009 03:51 schreef Stali het volgende:
[..]
Naar en raar gevoel lijkt me dat. Wens je veel sterkte.
Aha een heuse oldbie dus. En n.a.v je profiel zie ik dat je de wederhelft bent van Stali. Hebben jullie elkaar hier leren kennen?quote:Op zondag 29 november 2009 03:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Bij mij niet, ik vind na meer dan 8 jaar Fok! nog steeds een aardig medium. Ik lees echt wel veel.
Fok! is ook een beetje mijn kroeg van vroeger toch.
Stoere taalquote:Op zondag 29 november 2009 03:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Thanks, de anderen ook, maar ja, het leven gaat door.
Nee, niet hier, en ben ook geen oldbie hè.quote:Op zondag 29 november 2009 03:53 schreef Min-e het volgende:
[..]
Aha een heuse oldbie dus. En n.a.v je profiel zie ik dat je de wederhelft bent van Stali. Hebben jullie elkaar hier leren kennen?
8 jaar is old.quote:Op zondag 29 november 2009 03:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, niet hier, en ben ook geen oldbie hè..
Nee, ik begrijp dat wel. Ik ga Ryan trouwens naar zijn moeder schoppen en zelf morgen mijn ouders maar eens bellen.quote:Op zondag 29 november 2009 03:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi medium is Fok. Onderschat het niet. Had gewild dat het er was bij het overlijden van mijn dierbaren waaronder mijn pa.
Nee, sigme staat altijd omstreeks 3 uur op, ik heb inconveniënte diensten dus ben op heel vreemde tijden op Fok!.quote:
Heb je gelijk in idd.quote:Op zondag 29 november 2009 03:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi medium is Fok. Onderschat het niet. Had gewild dat het er was bij het overlijden van mijn dierbaren waaronder mijn pa.
Ja veel sterkte.quote:Op zondag 29 november 2009 03:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Thanks, de anderen ook, maar ja, het leven gaat door.
Jep je moet de tijd die je met je dierbaren hebt eigenlijk zo goed mogelijk proberen te benutten, maar helaas hoort daar ook weleens een periode bij dat het contact minder goed is. Maar daardoor waardeer je ze juist ook weer.quote:Op zondag 29 november 2009 03:58 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee, ik begrijp dat wel. Ik ga Ryan trouwens naar zijn moeder schoppen en zelf morgen mijn ouders maar eens bellen.
Geen vals sentiment overigens maar als ik er zo bij nadenk dan denk je toch wel, jeez waar gaat het nu eik allemaal over. Over helemaal niets en er is zelfs niet eens ruzie.
Precies, wel een quotewaardig.quote:Op zondag 29 november 2009 04:10 schreef tong80 het volgende:
Je denkt dat je heel wat bent op die leeftijd maar wijsheid komt echt met de jaren.
Voel je je daarom schuldig?quote:Op zondag 29 november 2009 04:05 schreef Min-e het volgende:
[..]
Jep je moet de tijd die je met je dierbaren hebt eigenlijk zo goed mogelijk proberen te benutten, maar helaas hoort daar ook weleens een periode bij dat het contact minder goed is. Maar daardoor waardeer je ze juist ook weer.
Mijn vader leeft al bijna 10 jaar niet meer, voordat hij overleed was ik (helaas) meer bezig met mijzelf dan met de mensen om me heen. Jammer, maar je leert ervan.
Ja, die wijsheid komt later idd. Wrs omdat we de eindigheid ook beter begrijpen als we ouder worden. Ik begrijp het iig meer. Maar ja ik ben ook 47. Heel wat mensen die ik kende die me ontvallen zijn tussen 96 en 03.quote:Op zondag 29 november 2009 04:10 schreef tong80 het volgende:
Ik was 23 toen mijn beste vriend overleed. Ik zocht geen contact met anderen en liet me zelfs overhalen toch te gaan voetballen. Ik was 23 en wat was ik nog een kind als ik eraan terug denk. Tegenwoordig bel ik op om mijn medeleven te betuigen. Stond ik vroeger niet bij stil hoe belangrijk zoiets is voor de ander. Er zijn ouders overleden van vrienden van me in die tijd. En ik heb ze nooit de aandacht gegeven die ze verdienden. Je denkt dat je heel wat bent op die leeftijd maar wijsheid komt echt met de jaren.
Ik ben alleen eerder 48 dan jij.quote:Op zondag 29 november 2009 04:17 schreef tong80 het volgende:
Ik ben ook 47 Ryan. Dan herken ik het
Trusten.
Voelde me toen schuldig en nu ook nog wel. Ik was begin 20, bezig met mijn studie, vriendinnetjes, vriendjes etc. Stond er niet bij stil dat er iets zou kunnen gebeuren met je ouders, ze 'waren er gewoon'. Maar dat dat niet zo gewoon is merkte ik helaas te laat.quote:Op zondag 29 november 2009 04:13 schreef Stali het volgende:
[..]
Voel je je daarom schuldig?
Het lijkt me zwaar om mee te maken. Als kind ga je er gewoon vanuit dat ouders er altijd voor je zijn. Hoe ze ook zijn. En als je ouders er niet meer zijn dan ben je ineens wees. Lijkt me echt heel naar.
Ik heb nog het geluk te mogen mopperen op mijn ouders.
Volgend jaar hè...quote:Op zondag 29 november 2009 04:21 schreef remlof het volgende:
Truste veertigers
Ik ga nog effe een paar episodes van TBBT kijken terwijl ik out ga
Toedels.quote:Op zondag 29 november 2009 04:25 schreef Min-e het volgende:
Ben nog wel dertiger, maar ga ook maar eens slapen. Trusten
Klote is dat. Voel je liever niet schuldig, je was gewoon kind met normale bezigheden.quote:Op zondag 29 november 2009 04:20 schreef Min-e het volgende:
[..]
Voelde me toen schuldig en nu ook nog wel. Ik was begin 20, bezig met mijn studie, vriendinnetjes, vriendjes etc. Stond er niet bij stil dat er iets zou kunnen gebeuren met je ouders, ze 'waren er gewoon'. Maar dat dat niet zo gewoon is merkte ik helaas te laat.
He caved in though....quote:Op zondag 29 november 2009 04:40 schreef Stali het volgende:
[..]
Neuh, te vroeg want ik ben nog niet naar bed..
Ik hiermeequote:Op zondag 29 november 2009 04:50 schreef Stali het volgende:
Ah, ik sluit af.
Welterusten all.
Voor alle vaders:
Half 10 op? Waarom dan niet doortrekken?quote:Op zondag 29 november 2009 05:04 schreef Stali het volgende:
Jah, ook zo'n ellendig mooi nr.
Luisteren en dan naar bed. Half tien weer op. Jij ook btw..
Ik hou van slapen.quote:Op zondag 29 november 2009 05:05 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Half 10 op? Waarom dan niet doortrekken?
Mja ik ook, maar dan had je toch ook eerder je bed in kunnen gaan?quote:
Ik lig al uren in bed.quote:Op zondag 29 november 2009 05:11 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Mja ik ook, maar dan had je toch ook eerder je bed in kunnen gaan?
What the fuck is dit voor een psychologie van de koude grond, dude.quote:Op zondag 29 november 2009 05:11 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Mja ik ook, maar dan had je toch ook eerder je bed in kunnen gaan?
Doe es lief?quote:Op zondag 29 november 2009 05:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
What the fuck is dit voor een psychologie van de koude grond, dude.
Ja, okee, dat is wel waar idd.quote:Op zondag 29 november 2009 05:15 schreef Stali het volgende:
Zeg, je mag ook wel eens naar bed komen trouwens he.
Tss...quote:Op zondag 29 november 2009 05:14 schreef Ryan3 het volgende:
Fok! zit ook vol met een beetje bij elkaar geharkte eikels hè.
S_E ken ik uit die filmreeks. Die zit voor zijn plezier de grootst mogelijke baggerfilms uit en hij is aardig.quote:Op zondag 29 november 2009 05:14 schreef Ryan3 het volgende:
Fok! zit ook vol met een beetje bij elkaar geharkte eikels hè.
Ja, tuurlijk dat is een credit op Fok!, hoeven wij die titels ten minste niet meer te downloaden bestellen natuurlijk. En ja ik kom naar boven.quote:Op zondag 29 november 2009 05:18 schreef Stali het volgende:
[..]
S_E ken ik uit die filmreeks. Die zit voor zijn plezier de grootst mogelijke baggerfilms uit en hij is aardig.
Doe eens gezellig en kom naar boven?
Omdat ik het niet kan laten, nog even dan.quote:Op woensdag 2 december 2009 02:23 schreef Stali het volgende:
Wat ben je aan het klazen?
Als je al weg bent, welterusten.
quote:Op woensdag 2 december 2009 02:19 schreef Stali het volgende:
Hoi..
Heeft iemand nog een leuk filmpje?
quote:Op woensdag 2 december 2009 02:38 schreef Stali het volgende:
Wat een nepbikkeltopic is dit ook eik he?
Men komt hier alleen maar even melden naar bed te gaan.
Dat ziet er leuk uit! Al moet ik wel een beetje denken aan de cube for blondes.quote:Op woensdag 2 december 2009 02:41 schreef svann het volgende:
[..]
Omdat ik het niet kan laten, nog even dan.
Dit (prototype) voor mijn broer.
Het begint iets groter (3x3x3) als een soort sudoku.
Het gaat oa over het lastige van tijd indelen en met een toespeling op database beheer.
In de 'base' komt dan het kadootje. Hij wilde oa bitjes, dus dat past allemaal goed in elkaar.
Eindelijk weer eens een spraakmakend uitvoerbaar idee.
schuldig.quote:Op woensdag 2 december 2009 02:38 schreef Stali het volgende:
Wat een nepbikkeltopic is dit ook eik he?
Men komt hier alleen maar even melden naar bed te gaan.
Heb me wat op de hals gehaald, moet elke dag om 6.30u opstaan.quote:Op woensdag 2 december 2009 02:20 schreef svann het volgende:
Als zelfs sig al is gaan slapen, moet er genoeg slaapzand in de lucht hangen.
Dan is het nog donker.quote:Op vrijdag 4 december 2009 01:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb me wat op de hals gehaald, moet elke dag om 6.30u opstaan.
Ik weet het, niet mijn ding.quote:Op vrijdag 4 december 2009 01:09 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Het is ook maar 8 uur per dag licht nu ofzo.
Hel!quote:Op vrijdag 4 december 2009 01:11 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja en kom weer terug in het donker.
Sig in barre tijden.quote:Op vrijdag 4 december 2009 01:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je biologische klok ondersteboven!quote:Op vrijdag 4 december 2009 01:04 schreef sig000 het volgende:
Gisteren had ik de Mexicaanse griep en ben gelijk om 18:30u in bed gedoken, door alle griepremmers heb ik ineens een opleving.quote:Op vrijdag 4 december 2009 01:19 schreef Stali het volgende:
[..]
Sig in barre tijden.
Ga eens rap slapen? Wees nu verstandig en ga maffen. Ik wens je iig een lekker slapen..
Alweer een beetje aan de beterende hand?quote:Op vrijdag 4 december 2009 01:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Gisteren had ik de Mexicaanse griep en ben gelijk om 18:30u in bed gedoken, door alle griepremmers heb ik ineens een opleving.
Die kaap ik nu even mee.quote:Op vrijdag 4 december 2009 01:57 schreef svann het volgende:
* narcose hamertje achter de hand houdt...
Welke van Coldplay?quote:Op zaterdag 5 december 2009 02:54 schreef Ofyles2 het volgende:
Jammer, weer geen Coldplay die het jaar op Radio 2 afsluit. Maar ik blijf hopen.
Die griep komt vast goed, het is meer het tijdstip dat hij moet opstaan.quote:Op zondag 6 december 2009 02:08 schreef Stali het volgende:
Weet je meer of ben je een beetje ongerust?
quote:Op zondag 6 december 2009 02:12 schreef Lamon. het volgende:
Ik neem aan dat WA doelt op de in de winter voor sig onaangename werktijden?
Hij mag wel weer eens posten anders.quote:Op zondag 6 december 2009 02:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die griep komt vast goed, het is meer het tijdstip dat hij moet opstaan.
quote:
Precies. Niks voor sig deze afwezigheid.quote:Op zondag 6 december 2009 02:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar als het echt Mexicaanse griep is, dan is hij wel even zoet.
Deze scene:quote:Op zondag 6 december 2009 02:23 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb geen geluid op mijn pc, Stali, ik luister het een andere keer.
Waar komt dat voor in de film?
Proost!quote:Op zondag 6 december 2009 02:28 schreef sig000 het volgende:
Hallo, ben er weer, de griep is nog niet over, ben nu druk mer virusremmende maatregelen.
Veel bier
Dat vermoedde ik al! Spannende film is dat.quote:
Mooi zoquote:Op zondag 6 december 2009 02:28 schreef sig000 het volgende:
Hallo, ben er weer, de griep is nog niet over, ben nu druk mer virusremmende maatregelen.
Veel bier
Je bent/wordt een pandjesbaas?quote:Op zondag 6 december 2009 02:36 schreef sig000 het volgende:
Na lang wachten ken ik er eindelijk stel huizen laten bouwen.
quote:Op zondag 6 december 2009 02:33 schreef sig000 het volgende:
Het vroege opstaan is geheel en al vrijwillig, 5 dagen in de week op en neer naar
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=oberagger&sll=52.469397,5.509644&sspn=2.99857,7.020264&ie=UTF8&hq=&hnear=Oberagger+Reichshof,+Oberbergischer+Kreis,+Noord-Rijnland-Westfalen,+Duitsland&ll=50.990934,7.669852&spn=0.001513,0.003428&t=h&z=18&iwloc=A
Was al jarenlang grootgrondbezitter en ga er nu wat panden neerzetten voor de verkoop en de beste houd ik zelf.quote:
Veel heuvels,weilanden,bossen en wild daar.quote:Op zondag 6 december 2009 02:38 schreef Stali het volgende:
[..]
Puik je weer te 'zien'..
Mooi gebied waar je doorheen moet. Als je wat spannends tegenkomt...
Zolang je er ook maar wat paarden neerzet.quote:Op zondag 6 december 2009 02:40 schreef sig000 het volgende:
Was al jarenlang grootgrondbezitter en ga er nu wat panden neerzetten voor de verkoop en de beste houd ik zelf.
Suggestie bedoel ik natuurlijk.quote:Op zondag 6 december 2009 02:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Veel heuvels,weilanden,bossen en wild daar.
quote:Op zondag 6 december 2009 02:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zolang je er ook maar wat paarden neerzet.
Toe maar! Klinkt goed.quote:Op zondag 6 december 2009 02:46 schreef sig000 het volgende:
Niet alleen ik, elk huis heeft straks 5 hectare land en ik 20.
Bedankt, woon nu al aardige tijd in een huurflat, wachtend om dit voor elkaar te krijgen.quote:Op zondag 6 december 2009 02:45 schreef Stali het volgende:
[..]
Suggestie bedoel ik natuurlijk.
He. maar je bent leuk bezig aan de weg te timmeren. Wens je alle succes toe.
Ik vind het echt leuk om te lezen en ook heel spannend voor je.quote:Op zondag 6 december 2009 02:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Bedankt, woon nu al aardige tijd in een huurflat, wachtend om dit voor elkaar te krijgen.
Dan ga je weleens tot diep in de nacht op Fok rondhangen.
Thnx, vannacht ga ik voorlopig nog even verder met virus doden. ...hik...quote:Op zondag 6 december 2009 02:58 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik vind het echt leuk om te lezen en ook heel spannend voor je.
Niet zonder wat te zeggen of met een griepje spontaan wegblijven he?
Oh ja, dat was vandaag! Hadden ze bij hun laatste single nog een show die een beetje aansloot op de tekst?quote:Op maandag 7 december 2009 01:31 schreef remlof het volgende:
Rammstein was gaaf, het naborrelen daarna zo mogelijk nog beter
Nah niet echt. Ze staken wel iemand in brand die daarna geblust moest worden met een brandblusser, dat was wel gaafquote:Op maandag 7 december 2009 01:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oh ja, dat was vandaag! Hadden ze bij hun laatste single nog een show die een beetje aansloot op de tekst?
quote:Op maandag 7 december 2009 01:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Nah niet echt. Ze staken wel iemand in brand die daarna geblust moest worden met een brandblusser, dat was wel gaaf
Die band is echt die-hard grof!!quote:Op maandag 7 december 2009 01:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Nah niet echt. Ze staken wel iemand in brand die daarna geblust moest worden met een brandblusser, dat was wel gaaf
Dat komt omdat ik je nog niet moe gemaakt heb.quote:Op maandag 7 december 2009 01:46 schreef Breathtaking het volgende:
Hm vreemd, het voelt echt als 9 uur ofzo!
Lekkerquote:Op maandag 7 december 2009 01:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Die band is echt die-hard grof!!
Dat maakt ze ook wel extreem cool, al is niet alle muziek mijn ding.
Alhoewel ze ooit wel een supercoloe cover van Stripped van Depeche Mode gemaakt hebben.
's Ochtends of 's avonds?quote:Op maandag 7 december 2009 01:46 schreef Breathtaking het volgende:
Hm vreemd, het voelt echt als 9 uur ofzo!
Goed topic!quote:Op maandag 7 december 2009 01:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Was het maar waar
Ow btw Zeg, Breathtaking...
Goedzoquote:
Dat boek ken ik.quote:
Uhuhquote:
Ik heb het boek nietquote:Op maandag 7 december 2009 01:59 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Goedzo
[..]
Dat boek ken ik.
Saai vak. Tabellen dinges doen.
Only in Groningen. Heb je wel aantekeningen?quote:Op maandag 7 december 2009 02:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Uhuh![]()
!
[..]
Ik heb het boek niet!
Hand-outs.quote:Op maandag 7 december 2009 02:01 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Only in Groningen. Heb je wel aantekeningen?
quote:Op maandag 7 december 2009 02:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hand-outs.
Ga nu nog even leren. Slaap lekker allemaal![]()
!
De hand-outs zijn overigens voor mij ingescand door een jongen uit m'n werkgroep aangezien ik niet bij het college was waar ze uitgedeeld werden.quote:
Nee want toen lag je zeker brak in bed?quote:Op maandag 7 december 2009 02:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De hand-outs zijn overigens voor mij ingescand door een jongen uit m'n werkgroep aangezien ik niet bij het college was waar ze uitgedeeld werden.
Nee toen zat ik in de UBquote:Op maandag 7 december 2009 02:09 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Nee want toen lag je zeker brak in bed?
Paddepoel = pauperboel.quote:Op maandag 7 december 2009 02:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh die zijn wel welkom hoor, wie weet zie je me morgen rond een uur of 11/12 bij de AH Paddepoel (als ik van het Zernike af kom!)
Repsectquote:Op maandag 7 december 2009 02:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee toen zat ik in de UBik ben donderdag zelfs van 9 tot 6 naar college geweest terwijl ik woensdagnacht tot 5 uur stomdronken heb gefeest.
Moet kunnen.quote:Op maandag 7 december 2009 02:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee toen zat ik in de UBik ben donderdag zelfs van 9 tot 6 naar college geweest terwijl ik woensdagnacht tot 5 uur stomdronken heb gefeest.
Wat, uitgaan of zo lang college volgenquote:Op maandag 7 december 2009 02:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Repsect
Maar dat doe je maar één keer per week?
1e of 2e bij de PC's jwz.quote:Op maandag 7 december 2009 02:11 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Moet kunnen.
Welke etage van de UB???
Daar kan ik je nooit vinden.quote:Op maandag 7 december 2009 02:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat, uitgaan of zo lang college volgen?
[..]
1e of 2e bij de PC's jwz.
Je klemzuipen bedoelde ikquote:Op maandag 7 december 2009 02:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat, uitgaan of zo lang college volgen?
Kerstkaartjes?quote:Op vrijdag 11 december 2009 01:02 schreef ElizabethR het volgende:
Soms hé, dan heb ik gewoon moordneigingen. Niet op mensen gelukkig, maar wel op dingen. Vooral op dingen die niet doen wat ze moeten doen bij correct gebruik. Ik ga dus even een apparaat vermoorden dat labels uit hoort te spugen als ik die gemaakt heb
Dat is geen antwoord op de vraag.quote:
Neigt een beetje naar metroseksualiteit, vrees ik.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:27 schreef Stali het volgende:
Gut, wat een bikkels zijn er toch eik op FOK!
remlof? Dexter gekeken?
zarGon? Geen filmpjes meer?
Lamon? Hoe was je date?
sig: ???
Date is verschoven.quote:
Walgelijk.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:34 schreef Stali het volgende:
En wat vinden jullie van metroseksuelen?
Moet ik iets concluderen?quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Date is verschoven.
Maar dit keer met een goede reden, dus ik zit er niet mee.
Dus het spannenste wat ik beleefd heb is een nieuwe laptop kopen omdat ik er een gesloopt heb omdat de toetsen niet goed meer werkten op een onhandig moment, en morgen ga ik met een paar vrienden uit die ik al bijna een half jaar niet gezien heb. Verder heb ik niet zoveel te vertellen eigenlijk.
Ik schijn er 1 te zijn, dus moet ik ze wel cool vinden.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:34 schreef Stali het volgende:
Natuurlijk wel.quote:
Creatief, doch weinig bestendigend.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:34 schreef Stali het volgende:
Haar vader is dood? Lamon toch.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Date is verschoven.
Maar dit keer met een goede reden, dus ik zit er niet mee.
Dus het spannendste wat ik beleefd heb is een nieuwe laptop kopen omdat ik er een gesloopt heb omdat de toetsen niet goed meer werkten op een onhandig moment, en morgen ga ik met een paar vrienden uit die ik al bijna een half jaar niet gezien heb. Verder heb ik niet zoveel te vertellen eigenlijk.
Je hebt het de laatste tijd druk.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:39 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Een scharrel, hoe kom je daar zomaar bij?
Je hebt je mannen liever stoer en ruig?quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel.![]()
Ik heb het niet op tegen verwijfde mannen, dat is het.
David Beckham en Cristiano Ronaldo hebben deze verwerpelijke levensstijl geëtaleerd.
In ieder geval mannen die voor zichzelf durven op te komen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:42 schreef Stali het volgende:
[..]
Je hebt je mannen liever stoer en ruig?
Die cremes werken ook allemaal niet he.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:39 schreef Reya het volgende:
[..]
Creatief, doch weinig bestendigend.
Daarvoor is toch botox uitgevonden?quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:44 schreef Stali het volgende:
[..]
Die cremes werken ook allemaal niet he.
Metromannen zijn best dominant, vind ik.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
In ieder geval mannen die voor zichzelf durven op te komen.
Allereerst: ik vind dit leuk klinken! Beetje dat oude Engelse girlrockband geluid.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:40 schreef Ofyles2 het volgende:
Dit luister ik nu overigens:
Had ik al hier verteld dat ik een enorme zwak voor Zweedse bands heb?
Ik durf niet. En ben een vrouw.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Daarvoor is toch botox uitgevonden?
Ik ken de band overigens door een ander nummer dat een soundtrack van FIFA 2005 was:quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Allereerst: ik vind dit leuk klinken! Beetje dat oude Engelse girlrockband geluid.
Op die fiets dus.quote:Ik FOK! al jaren in fases overigens, ik ben al meerdere malen maanden weggeweest, ik ben nu wat fanatieker door dat Kiva topic, maar verbaas je niet als ik ineens weer weg ben. Dat heeft niets met scharrels of vrouwen te maken.
De enige die het nog beter kan dan ik is Arcee, die is soms een jaar weg.
Er zijn genoeg vrijwilligers.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:48 schreef Stali het volgende:
Arcee een jaar weg? Wie doet dan de lijsten?
Anderen blijkbaar. Ik geloof dat hij een keer besloot om of op even jaren te posten of op oneven jaren, en hij heeft zich er ook nog aan gehouden destijds.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:48 schreef Stali het volgende:
Arcee een jaar weg? Wie doet dan de lijsten?
Ik heb het idee dat metroseksualiteit vloekt met het bereiken van respectabele leeftijden. Je kunt op goed bewaarde wijze oud worden door of ruig of eerbiedwaardig over te komen, maar beide eigenschappen zou ik niet associëren met metroseksualiteit.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:44 schreef Stali het volgende:
[..]
Die cremes werken ook allemaal niet he.
Voor zover ik weet wat metroman precies is he? Heb je American psycho wel eens gezien? Vergeet dan even de moorden enzo, maar aan het begin gaat Christian Bale door een ochtend procedure heen, die niet zoveel afwijkt van de mijne.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:46 schreef Stali het volgende:
[..]
Metromannen zijn best dominant, vind ik.
Lamon noemt zichzelf bijv. een metroman.
Een half uur geleden zelfs.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:50 schreef Reya het volgende:
Ik heb hem dit jaar nog zien posten, dacht ik.
Welkom. Neem gerust een bak koffie.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:58 schreef Min-e het volgende:
Hoi
Wil even Stali gedag zeggen tussendoor, daar heb ik eerder mee gepost.
Mogen we ook hoi terug zeggen, of is het enkel voor Stali bedoeld?quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:58 schreef Min-e het volgende:
Hoi
Best lastig om de niet plaatsgevonden aanklachtmoorden weg te denken.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:54 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Voor zover ik weet wat metroman precies is he? Heb je American psycho wel eens gezien? Vergeet dan even de moorden enzo, maar aan het begin gaat Christian Bale door een ochtend procedure heen, die niet zoveel afwijkt van de mijne.
Behalve een gezichtsmasker, dat vind ik echt te, maar ik heb wel eens konkommerschijven op mijn ogen gelegd.
Lekker, zet wel even een nieuw bakkie.quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Welkom. Neem gerust een bak koffie.
Tuurlijk mag dat, maar zag haar naam voorbijkomen en dacht toen laat ik eens buurten.quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:02 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Mogen we ook hoi terug zeggen, of is het enkel voor Stali bedoeld?
Ha Min-e.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:58 schreef Min-e het volgende:
Hoi
Kreeg net koffie aangeboden, vrees dat deze heren het ook best redden zonder mij in deze wereld.quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:06 schreef Stali het volgende:
[..]
Ha Min-e.
Niet weggaan. En je had de taak op je genomen de heren hier eens op te voeden he..
O, nee. Dan ben ik geen metroman. Ik uit wel gevoelens en hou niet zo heel veel van voetbal, maar ben veel te stoer. Ik schijn in het echt ook nogal intimiderend te zijn, volgens sommigen, wel aardig, maar iemand waar je niet gauw ruzie mee zoekt. Het is me verteld, waarom weet ik niet, en dat is geen opschepperij.quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:04 schreef Stali het volgende:
[..]
Best lastig om de niet plaatsgevonden aanklachtmoorden weg te denken.
Overigens grappig dat men bij het gegeven "metroman" meteen denkt aan cremes en uiterlijke verzorging. Terwijl ik bijv. bij metromannen eerder denk aan guys die gevoelens uiten en een beetje vriendinnen worden. Geen voetbalstoeros iig.
Denk ook niet dat het erg aantrekkelijk is voor vrouwen om het plankje in de badkamer te moeten bevechten om de lotions van het vriendje.
Ik schijn ook nog eens spitsvondig te zijn qua gebeurtenissen en verbanden.quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:12 schreef Lamon. het volgende:
[..]
O, nee. Dan ben ik geen metroman. Ik uit wel gevoelens en hou niet zo heel veel van voetbal, maar ben veel te stoer. Ik schijn in het echt ook nogal intimiderend te zijn, volgens sommigen, wel aardig, maar iemand waar je niet gauw ruzie mee zoekt. Het is me verteld, waarom weet ik niet, en dat is geen opschepperij.
Ik ben het helemaal met je eens. Maar wat betreft het vetgedrukte denk ik dat ons een unisekse brei door de strot gemikt gaat worden incl. botox en creme.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat metroseksualiteit vloekt met het bereiken van respectabele leeftijden. Je kunt op goed bewaarde wijze oud worden door of ruig of eerbiedwaardig over te komen, maar beide eigenschappen zou ik niet associëren met metroseksualiteit.
Je laat me gewoon in de steek tussen die dudes hier.quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:09 schreef Min-e het volgende:
[..]
Kreeg net koffie aangeboden, vrees dat deze heren het ook best redden zonder mij in deze wereld.
Relax, ik heb geen verkeerde pillen ingenomen ofzo.quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:22 schreef Stali het volgende:
[..]
Je laat me gewoon in de steek tussen die dudes hier.
Ze heeft schitterende borsten en figuur he?quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:22 schreef Ofyles2 het volgende:
Om die vragen vind ik Patwiesj een levensgevaar voor de samenleving.
It's good people. Ik voel het.quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:22 schreef Stali het volgende:
[..]
Je laat me gewoon in de steek tussen die dudes hier.
Werk ze nog even.quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:28 schreef Min-e het volgende:
[..]
It's good people. Ik voel het.![]()
Dat kan jij makkelijk aan, met 10 vingers in je neus.![]()
Hmz bij nader inzien, kom later nog wel eens kijken of de heren er ongeschonden vanaf zijn gekomen.
Touwens nu je het zegt, ze heeft absoluut een geweldig lichaam nog voor iemand van die leeftijd. Denk niet dat er veel vrouwen zullen zijn die dachten dat je er op je zestigste nog zo kan uitzien. Geeft hoop.quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:28 schreef Stali het volgende:
[..]
Ze heeft schitterende borsten en figuur he?
Echt, ik teken voor zo'n lijf op mijn zestigste.
Maar ik ga daar nu echt geen geld voor opzij zetten, zo is het ook.
Ik was nog vergeten te vertellen dat Patwiesj ook de gave heeft anderen achter hun rug om af te zeiken.quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:28 schreef Stali het volgende:
[..]
Ze heeft schitterende borsten en figuur he?
Echt, ik teken voor zo'n lijf op mijn zestigste.
Maar ik ga daar nu echt geen geld voor opzij zetten, zo is het ook.
Maar goede pillen? Bestaan die ja?quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Relax, ik heb geen verkeerde pillen ingenomen ofzo.
Kom, we gaan sparen. Patricia Paay heeft een hoop kritiek gekregen maar zo'n lijf wil ik dan ook wel.quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:32 schreef Min-e het volgende:
[..]
Touwens nu je het zegt, ze heeft absoluut een geweldig lichaam nog voor iemand van die leeftijd. Denk niet dat er veel vrouwen zullen zijn die dachten dat je er op je zestigste nog zo kan uitzien. Geeft hoop.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 12 december 2009 03:32 schreef Stali het volgende:
[..]
Werk ze nog even..
Ik ga afzwaaien en rap slapen... klote wekker straks.
Bij DWDD bedoel je?quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik was nog vergeten te vertellen dat Patwiesj ook de gave heeft anderen achter hun rug om af te zeiken.
Logisch dat ik deze week dan ook fan ben geworden van Theo Maassen. Hij heeft het kunstje goed afgekeken bij Raoul Heertje en Hans Teeuwen, alleen soms iets te scherp.
Eigenlijk ook niet als je er een overdosis van neemt.quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar goede pillen? Bestaan die ja?
Heeh, jij postte in mijn FoBo via een ander FoBo!quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Eigenlijk ook niet als je er een overdosis van neemt.
Nee, ik doe niet aan kerstkaartjesquote:
Daarom, en zich niet aan regels houden die al 10 jaar afgesproken zijn, en het topic centraal gooien.quote:
Nee dat kan natuurlijk echt niet! En ik post hier ook nog eens, wat ook al niet mag.quote:Op zondag 13 december 2009 01:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Daarom, en zich niet aan regels houden die al 10 jaar afgesproken zijn, en het topic centraal gooien.
Ik maak even een uitzondering voor dit geval, maar dit gaat niet lang duren.
Jij mag zelfs op mijn billen posten, schatjuhh.quote:Op zondag 13 december 2009 01:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee dat kan natuurlijk echt niet! En ik post hier ook nog eens, wat ook al niet mag.
Hihihihiquote:Op zondag 13 december 2009 01:11 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Jij mag zelfs op mijn billen posten, schatjuhh.
Alles mag, alleen ik zei dat ik niet bijster blij was met je posts, omdat ik niet zo'n leuke indruk van je heb, maar dat is enkel mijn mening, laat je je daar niet aan storen verder...je bent arrogant genoeg om wel ergens anders hielenlikkers te vinden op het forum neem ik aan?quote:Op zondag 13 december 2009 01:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee dat kan natuurlijk echt niet! En ik post hier ook nog eens, wat ook al niet mag.
Tegen mooie meisjes uit mijn stad doe ik altijd wel lief.quote:
Hoe oud ben je dan?quote:Op zondag 13 december 2009 01:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Alles mag, alleen ik zei dat ik niet bijster blij was met je posts, omdat ik niet zo'n leuke indruk van je heb, maar dat is enkel mijn mening, laat je je daar niet aan storen verder...je bent arrogant genoeg om wel ergens anders hielenlikkers te vinden op het forum neem ik aan?
Nee, ik ben niet onder de indruk van je opleiding of uiterlijk waar je graag mee pronkt, wat zal het jou boeien? Ik ben toch maar een oude gefrustreerde man, die aandacht zoekt.
Ik dacht 12quote:Op zondag 13 december 2009 01:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
27, 28, 34, of 35...de meningen zijn daar nog een beetje over verdeeld.
Nee, jij zei dat als ik hier zou posten in 'jouw' slowchat dat jullie me dan weg zouden pesten.quote:Op zondag 13 december 2009 01:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Alles mag, alleen ik zei dat ik niet bijster blij was met je posts, omdat ik niet zo'n leuke indruk van je heb, maar dat is enkel mijn mening, laat je je daar niet aan storen verder...je bent arrogant genoeg om wel ergens anders hielenlikkers te vinden op het forum neem ik aan?
Nee, ik ben niet onder de indruk van je opleiding of uiterlijk waar je graag mee pronkt, wat zal het jou boeien? Ik ben toch maar een oude gefrustreerde man, die aandacht zoekt.
Een wijze man zei ooit tegen mij: "Hoe arroganter ze zijn, hoe beter de sex. "quote:Op zondag 13 december 2009 01:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, jij zei dat als ik hier zou posten in 'jouw' slowchat dat jullie me dan weg zouden pesten.
Ik weet niet wat er nu weer rondom Lamon speelt maar jij gaat toch zeker niet wegblijven. Heb het lef.quote:Op zondag 13 december 2009 01:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, jij zei dat als ik hier zou posten in 'jouw' slowchat dat jullie me dan weg zouden pesten.
Het is, een wijs manquote:Op zondag 13 december 2009 01:29 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Een wijze man zei ooit tegen mij: "Hoe arroganter ze zijn, hoe beter de sex. "
Kom jij het waar maken?![]()
Natuurlijk nietquote:Op zondag 13 december 2009 01:30 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er nu weer rondom Lamon speelt maar jij gaat toch zeker niet wegblijven. Heb het lef.
Waarom deze uitzondering? Omdat het allemaal weer over Lamon gaat?quote:Op zondag 13 december 2009 01:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Daarom, en zich niet aan regels houden die al 10 jaar afgesproken zijn, en het topic centraal gooien.
...als de berg niet naar Mohammed komt...quote:Op zondag 13 december 2009 01:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is, een wijs manniet een wijze man.
En nee!
Da's puur afhankelijk van hoe er over mij gezeken wordt in klb, niet helemaal jouw schuld, maar what you give is what you get.quote:Op zondag 13 december 2009 01:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Who cares, het is toch allang niet meer het topic wat het ooit was, met al die mensen die hier sinds een maandje of twee, drie ineens zo nodig mee wensen te posten. Het is een ander topic nu, en dat geeft niet. Verandering is wel goed hoor, stel je voor dat het slechts voorbehouden zou zijn aan een paar users, dat zou belachelijk zijn.quote:Op zondag 13 december 2009 01:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ergens aan de rand van het plantsoenquote:Op zondag 13 december 2009 01:32 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
...als de berg niet naar Mohammed komt...
Waar woon je?
Ja want ik ben natuurlijk iedereen in KLB. Riiiiiight.quote:Op zondag 13 december 2009 01:32 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Da's puur afhankelijk van hoe er over mij gezeken wordt in klb, niet helemaal jouw schuld, maar what you give is what you get.
En verder zal het me jeuken....
Ik ga iig niet je huis in de fik steken ofzo.
Dat is vlakbij hier.quote:Op zondag 13 december 2009 01:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ergens aan de rand van het plantsoen!
[..]
Ja want ik ben natuurlijk iedereen in KLB. Riiiiiight.
Ik weet serieus echt niet waar het nu weer over gaat, behalve dat Lamon weer eens in de belangstelling staat.quote:Op zondag 13 december 2009 01:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Natuurlijk nietmaar wel onaardig he van Lamon
!
Is het nog gelukt met de labels?quote:Op zondag 13 december 2009 01:33 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Who cares, het is toch allang niet meer het topic wat het ooit was, met al die mensen die hier sinds een maandje of twee, drie ineens zo nodig mee wensen te posten. Het is een ander topic nu, en dat geeft niet. Verandering is wel goed hoor, stel je voor dat het slechts voorbehouden zou zijn aan een paar users, dat zou belachelijk zijn.
Maar zoals het was, wordt het niet meer Lamon.
Waar is hier? En nee!quote:Op zondag 13 december 2009 01:38 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Dat is vlakbij hier.![]()
We kunnen wel eens biertje doen in de Peperstraat.
Zal ik zeker doen.quote:Op zondag 13 december 2009 01:39 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik weet serieus echt niet waar het nu weer over gaat, behalve dat Lamon weer eens in de belangstelling staat.
Maar gewoon blijven posten waar jij wilt, doe ik ook..
We zullen ons gewoon aan de grote FOK! aso-groep moeten aanpassen, bedoel je?quote:Op zondag 13 december 2009 01:33 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Who cares, het is toch allang niet meer het topic wat het ooit was, met al die mensen die hier sinds een maandje of twee, drie ineens zo nodig mee wensen te posten. Het is een ander topic nu, en dat geeft niet. Verandering is wel goed hoor, stel je voor dat het slechts voorbehouden zou zijn aan een paar users, dat zou belachelijk zijn.
Maar zoals het was, wordt het niet meer Lamon.
lekker huilen man, het is een topic, niet een wet.quote:Op zondag 13 december 2009 01:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, en ik doe niet aan kerstkaarten.quote:
Hoog-kinetisch vliegwieltopic.quote:Op zondag 13 december 2009 01:44 schreef Jos_ het volgende:
Hoi, is het lachen, gieren, brullen hier?
Nee, dat bedoel ik niet. maar laat maar.quote:Op zondag 13 december 2009 01:42 schreef Lamon. het volgende:
[..]
We zullen ons gewoon aan de grote FOK! aso-groep moeten aanpassen, bedoel je?
Het is jammer maar waar, ja....
Er staat nog een vraagje open? Waarom roep je over tradities en maak je een uitzondering?quote:Op zondag 13 december 2009 01:42 schreef Lamon. het volgende:
[..]
We zullen ons gewoon aan de grote FOK! aso-groep moeten aanpassen, bedoel je?
Het is jammer maar waar, ja....
Don't know, don't care. Het topic is toch al verziekt, en terwijl ik er niet eens bij was schijnt er weer een hoop gezemel over mij geweest te zijn.quote:Op zondag 13 december 2009 01:42 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
lekker huilen man, het is een topic, niet een wet.
quote:Op zondag 13 december 2009 01:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Don't know, don't care. Het topic is toch al verziekt, en terwijl ik er niet eens bij was schijnt er weer een hoop gezemel over mij geweest te zijn.
Triestheid troef, maar stiekem ook wel grappig, dat het echt zo'n kleinzielig forum is.
Hm, das niet mijn vakgebied, weer verdwaald. Sowieso zou ik eigenlijk gewoon moeten slapen nu.quote:
Ik zag je antwoord vanmiddag al hoor. (En dat vond ik best wel gek al.) Doe eens niet zo vijandig?quote:Op zondag 13 december 2009 01:43 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja, en ik doe niet aan kerstkaarten.
Daar had ik overigens al antwoord op gegeven, maar dit topic gaat tegenwoordig zo hard. Je leest overal overheen.
wat een context om dat spreekwoord in te gebruiken zeg.quote:Op zondag 13 december 2009 01:49 schreef ElizabethR het volgende:
Lamon, je geeft ze wel brood en spelen hoor.
/ignore
Dat zou je eens wat meer moeten doen, in plaats van keurig te happen elke keer.
klb had bllijkbaar tijdens mijn afwezigheid weer eens een topic geopend om mij af te kraken....en ik ben zielig genoeg om dat hele kut-subforum over 1 kam te scheren.quote:Op zondag 13 december 2009 01:46 schreef Stali het volgende:
[..]
Er staat nog een vraagje open? Waarom roep je over tradities en maak je een uitzondering?
Dat begrijp ik dus echt niet. Waarom laat je je uit de tent lokken? En dat eventuele wegpesten van BT begrijp ik al helemaal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |