Dan is het nog donker.quote:Op vrijdag 4 december 2009 01:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb me wat op de hals gehaald, moet elke dag om 6.30u opstaan.
Ik weet het, niet mijn ding.quote:Op vrijdag 4 december 2009 01:09 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Het is ook maar 8 uur per dag licht nu ofzo.
Hel!quote:Op vrijdag 4 december 2009 01:11 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja en kom weer terug in het donker.
Sig in barre tijden.quote:Op vrijdag 4 december 2009 01:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je biologische klok ondersteboven!quote:Op vrijdag 4 december 2009 01:04 schreef sig000 het volgende:
Gisteren had ik de Mexicaanse griep en ben gelijk om 18:30u in bed gedoken, door alle griepremmers heb ik ineens een opleving.quote:Op vrijdag 4 december 2009 01:19 schreef Stali het volgende:
[..]
Sig in barre tijden.
Ga eens rap slapen? Wees nu verstandig en ga maffen. Ik wens je iig een lekker slapen..
Alweer een beetje aan de beterende hand?quote:Op vrijdag 4 december 2009 01:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Gisteren had ik de Mexicaanse griep en ben gelijk om 18:30u in bed gedoken, door alle griepremmers heb ik ineens een opleving.
Die kaap ik nu even mee.quote:Op vrijdag 4 december 2009 01:57 schreef svann het volgende:
* narcose hamertje achter de hand houdt...
Welke van Coldplay?quote:Op zaterdag 5 december 2009 02:54 schreef Ofyles2 het volgende:
Jammer, weer geen Coldplay die het jaar op Radio 2 afsluit. Maar ik blijf hopen.
Die griep komt vast goed, het is meer het tijdstip dat hij moet opstaan.quote:Op zondag 6 december 2009 02:08 schreef Stali het volgende:
Weet je meer of ben je een beetje ongerust?
quote:Op zondag 6 december 2009 02:12 schreef Lamon. het volgende:
Ik neem aan dat WA doelt op de in de winter voor sig onaangename werktijden?
Hij mag wel weer eens posten anders.quote:Op zondag 6 december 2009 02:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die griep komt vast goed, het is meer het tijdstip dat hij moet opstaan.
quote:
Precies. Niks voor sig deze afwezigheid.quote:Op zondag 6 december 2009 02:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar als het echt Mexicaanse griep is, dan is hij wel even zoet.
Deze scene:quote:Op zondag 6 december 2009 02:23 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb geen geluid op mijn pc, Stali, ik luister het een andere keer.
Waar komt dat voor in de film?
Proost!quote:Op zondag 6 december 2009 02:28 schreef sig000 het volgende:
Hallo, ben er weer, de griep is nog niet over, ben nu druk mer virusremmende maatregelen.
Veel bier
Dat vermoedde ik al! Spannende film is dat.quote:
Mooi zoquote:Op zondag 6 december 2009 02:28 schreef sig000 het volgende:
Hallo, ben er weer, de griep is nog niet over, ben nu druk mer virusremmende maatregelen.
Veel bier
Je bent/wordt een pandjesbaas?quote:Op zondag 6 december 2009 02:36 schreef sig000 het volgende:
Na lang wachten ken ik er eindelijk stel huizen laten bouwen.
quote:Op zondag 6 december 2009 02:33 schreef sig000 het volgende:
Het vroege opstaan is geheel en al vrijwillig, 5 dagen in de week op en neer naar
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=oberagger&sll=52.469397,5.509644&sspn=2.99857,7.020264&ie=UTF8&hq=&hnear=Oberagger+Reichshof,+Oberbergischer+Kreis,+Noord-Rijnland-Westfalen,+Duitsland&ll=50.990934,7.669852&spn=0.001513,0.003428&t=h&z=18&iwloc=A
Was al jarenlang grootgrondbezitter en ga er nu wat panden neerzetten voor de verkoop en de beste houd ik zelf.quote:
Veel heuvels,weilanden,bossen en wild daar.quote:Op zondag 6 december 2009 02:38 schreef Stali het volgende:
[..]
Puik je weer te 'zien'..
Mooi gebied waar je doorheen moet. Als je wat spannends tegenkomt...
Zolang je er ook maar wat paarden neerzet.quote:Op zondag 6 december 2009 02:40 schreef sig000 het volgende:
Was al jarenlang grootgrondbezitter en ga er nu wat panden neerzetten voor de verkoop en de beste houd ik zelf.
Suggestie bedoel ik natuurlijk.quote:Op zondag 6 december 2009 02:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Veel heuvels,weilanden,bossen en wild daar.
quote:Op zondag 6 december 2009 02:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zolang je er ook maar wat paarden neerzet.
Toe maar! Klinkt goed.quote:Op zondag 6 december 2009 02:46 schreef sig000 het volgende:
Niet alleen ik, elk huis heeft straks 5 hectare land en ik 20.
Bedankt, woon nu al aardige tijd in een huurflat, wachtend om dit voor elkaar te krijgen.quote:Op zondag 6 december 2009 02:45 schreef Stali het volgende:
[..]
Suggestie bedoel ik natuurlijk.
He. maar je bent leuk bezig aan de weg te timmeren. Wens je alle succes toe.
Ik vind het echt leuk om te lezen en ook heel spannend voor je.quote:Op zondag 6 december 2009 02:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Bedankt, woon nu al aardige tijd in een huurflat, wachtend om dit voor elkaar te krijgen.
Dan ga je weleens tot diep in de nacht op Fok rondhangen.
Thnx, vannacht ga ik voorlopig nog even verder met virus doden. ...hik...quote:Op zondag 6 december 2009 02:58 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik vind het echt leuk om te lezen en ook heel spannend voor je.
Niet zonder wat te zeggen of met een griepje spontaan wegblijven he?
Oh ja, dat was vandaag! Hadden ze bij hun laatste single nog een show die een beetje aansloot op de tekst?quote:Op maandag 7 december 2009 01:31 schreef remlof het volgende:
Rammstein was gaaf, het naborrelen daarna zo mogelijk nog beter
Nah niet echt. Ze staken wel iemand in brand die daarna geblust moest worden met een brandblusser, dat was wel gaafquote:Op maandag 7 december 2009 01:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oh ja, dat was vandaag! Hadden ze bij hun laatste single nog een show die een beetje aansloot op de tekst?
quote:Op maandag 7 december 2009 01:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Nah niet echt. Ze staken wel iemand in brand die daarna geblust moest worden met een brandblusser, dat was wel gaaf
Die band is echt die-hard grof!!quote:Op maandag 7 december 2009 01:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Nah niet echt. Ze staken wel iemand in brand die daarna geblust moest worden met een brandblusser, dat was wel gaaf
Dat komt omdat ik je nog niet moe gemaakt heb.quote:Op maandag 7 december 2009 01:46 schreef Breathtaking het volgende:
Hm vreemd, het voelt echt als 9 uur ofzo!
Lekkerquote:Op maandag 7 december 2009 01:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Die band is echt die-hard grof!!
Dat maakt ze ook wel extreem cool, al is niet alle muziek mijn ding.
Alhoewel ze ooit wel een supercoloe cover van Stripped van Depeche Mode gemaakt hebben.
's Ochtends of 's avonds?quote:Op maandag 7 december 2009 01:46 schreef Breathtaking het volgende:
Hm vreemd, het voelt echt als 9 uur ofzo!
Goed topic!quote:Op maandag 7 december 2009 01:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Was het maar waar
Ow btw Zeg, Breathtaking...
Goedzoquote:
Dat boek ken ik.quote:
Uhuhquote:
Ik heb het boek nietquote:Op maandag 7 december 2009 01:59 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Goedzo
[..]
Dat boek ken ik.
Saai vak. Tabellen dinges doen.
Only in Groningen. Heb je wel aantekeningen?quote:Op maandag 7 december 2009 02:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Uhuh![]()
!
[..]
Ik heb het boek niet!
Hand-outs.quote:Op maandag 7 december 2009 02:01 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Only in Groningen. Heb je wel aantekeningen?
quote:Op maandag 7 december 2009 02:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hand-outs.
Ga nu nog even leren. Slaap lekker allemaal![]()
!
De hand-outs zijn overigens voor mij ingescand door een jongen uit m'n werkgroep aangezien ik niet bij het college was waar ze uitgedeeld werden.quote:
Nee want toen lag je zeker brak in bed?quote:Op maandag 7 december 2009 02:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De hand-outs zijn overigens voor mij ingescand door een jongen uit m'n werkgroep aangezien ik niet bij het college was waar ze uitgedeeld werden.
Nee toen zat ik in de UBquote:Op maandag 7 december 2009 02:09 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Nee want toen lag je zeker brak in bed?
Paddepoel = pauperboel.quote:Op maandag 7 december 2009 02:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh die zijn wel welkom hoor, wie weet zie je me morgen rond een uur of 11/12 bij de AH Paddepoel (als ik van het Zernike af kom!)
Repsectquote:Op maandag 7 december 2009 02:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee toen zat ik in de UBik ben donderdag zelfs van 9 tot 6 naar college geweest terwijl ik woensdagnacht tot 5 uur stomdronken heb gefeest.
Moet kunnen.quote:Op maandag 7 december 2009 02:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee toen zat ik in de UBik ben donderdag zelfs van 9 tot 6 naar college geweest terwijl ik woensdagnacht tot 5 uur stomdronken heb gefeest.
Wat, uitgaan of zo lang college volgenquote:Op maandag 7 december 2009 02:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Repsect
Maar dat doe je maar één keer per week?
1e of 2e bij de PC's jwz.quote:Op maandag 7 december 2009 02:11 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Moet kunnen.
Welke etage van de UB???
Daar kan ik je nooit vinden.quote:Op maandag 7 december 2009 02:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat, uitgaan of zo lang college volgen?
[..]
1e of 2e bij de PC's jwz.
Je klemzuipen bedoelde ikquote:Op maandag 7 december 2009 02:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat, uitgaan of zo lang college volgen?
Kerstkaartjes?quote:Op vrijdag 11 december 2009 01:02 schreef ElizabethR het volgende:
Soms hé, dan heb ik gewoon moordneigingen. Niet op mensen gelukkig, maar wel op dingen. Vooral op dingen die niet doen wat ze moeten doen bij correct gebruik. Ik ga dus even een apparaat vermoorden dat labels uit hoort te spugen als ik die gemaakt heb
Dat is geen antwoord op de vraag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |