Klote is dat. Voel je liever niet schuldig, je was gewoon kind met normale bezigheden.quote:Op zondag 29 november 2009 04:20 schreef Min-e het volgende:
[..]
Voelde me toen schuldig en nu ook nog wel. Ik was begin 20, bezig met mijn studie, vriendinnetjes, vriendjes etc. Stond er niet bij stil dat er iets zou kunnen gebeuren met je ouders, ze 'waren er gewoon'. Maar dat dat niet zo gewoon is merkte ik helaas te laat.
He caved in though....quote:Op zondag 29 november 2009 04:40 schreef Stali het volgende:
[..]
Neuh, te vroeg want ik ben nog niet naar bed..
Ik hiermeequote:Op zondag 29 november 2009 04:50 schreef Stali het volgende:
Ah, ik sluit af.
Welterusten all.
Voor alle vaders:
Half 10 op? Waarom dan niet doortrekken?quote:Op zondag 29 november 2009 05:04 schreef Stali het volgende:
Jah, ook zo'n ellendig mooi nr.
Luisteren en dan naar bed. Half tien weer op. Jij ook btw..
Ik hou van slapen.quote:Op zondag 29 november 2009 05:05 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Half 10 op? Waarom dan niet doortrekken?
Mja ik ook, maar dan had je toch ook eerder je bed in kunnen gaan?quote:
Ik lig al uren in bed.quote:Op zondag 29 november 2009 05:11 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Mja ik ook, maar dan had je toch ook eerder je bed in kunnen gaan?
What the fuck is dit voor een psychologie van de koude grond, dude.quote:Op zondag 29 november 2009 05:11 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Mja ik ook, maar dan had je toch ook eerder je bed in kunnen gaan?
Doe es lief?quote:Op zondag 29 november 2009 05:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
What the fuck is dit voor een psychologie van de koude grond, dude.
Ja, okee, dat is wel waar idd.quote:Op zondag 29 november 2009 05:15 schreef Stali het volgende:
Zeg, je mag ook wel eens naar bed komen trouwens he.
Tss...quote:Op zondag 29 november 2009 05:14 schreef Ryan3 het volgende:
Fok! zit ook vol met een beetje bij elkaar geharkte eikels hè.
S_E ken ik uit die filmreeks. Die zit voor zijn plezier de grootst mogelijke baggerfilms uit en hij is aardig.quote:Op zondag 29 november 2009 05:14 schreef Ryan3 het volgende:
Fok! zit ook vol met een beetje bij elkaar geharkte eikels hè.
Ja, tuurlijk dat is een credit op Fok!, hoeven wij die titels ten minste niet meer te downloaden bestellen natuurlijk. En ja ik kom naar boven.quote:Op zondag 29 november 2009 05:18 schreef Stali het volgende:
[..]
S_E ken ik uit die filmreeks. Die zit voor zijn plezier de grootst mogelijke baggerfilms uit en hij is aardig.
Doe eens gezellig en kom naar boven?
Omdat ik het niet kan laten, nog even dan.quote:Op woensdag 2 december 2009 02:23 schreef Stali het volgende:
Wat ben je aan het klazen?
Als je al weg bent, welterusten.
quote:Op woensdag 2 december 2009 02:19 schreef Stali het volgende:
Hoi..
Heeft iemand nog een leuk filmpje?
quote:Op woensdag 2 december 2009 02:38 schreef Stali het volgende:
Wat een nepbikkeltopic is dit ook eik he?
Men komt hier alleen maar even melden naar bed te gaan.
Dat ziet er leuk uit! Al moet ik wel een beetje denken aan de cube for blondes.quote:Op woensdag 2 december 2009 02:41 schreef svann het volgende:
[..]
Omdat ik het niet kan laten, nog even dan.
Dit (prototype) voor mijn broer.
Het begint iets groter (3x3x3) als een soort sudoku.
Het gaat oa over het lastige van tijd indelen en met een toespeling op database beheer.
In de 'base' komt dan het kadootje. Hij wilde oa bitjes, dus dat past allemaal goed in elkaar.
Eindelijk weer eens een spraakmakend uitvoerbaar idee.
schuldig.quote:Op woensdag 2 december 2009 02:38 schreef Stali het volgende:
Wat een nepbikkeltopic is dit ook eik he?
Men komt hier alleen maar even melden naar bed te gaan.
Heb me wat op de hals gehaald, moet elke dag om 6.30u opstaan.quote:Op woensdag 2 december 2009 02:20 schreef svann het volgende:
Als zelfs sig al is gaan slapen, moet er genoeg slaapzand in de lucht hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |