Er lopen hier alleen maar chicks rond die versleten zijn. Ik ga echt eentje van 15 zoeken.quote:
Wie heeft je dat verteld?quote:Op maandag 7 december 2009 01:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
BT is toch de kloon van Krentebol?
quote:
Die zijn ook al versletenquote:Op maandag 7 december 2009 01:55 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Er lopen hier alleen maar chicks rond die versleten zijn. Ik ga echt eentje van 15 zoeken.
Versleten? Ingeredenquote:Op maandag 7 december 2009 01:55 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Er lopen hier alleen maar chicks rond die versleten zijn. Ik ga echt eentje van 15 zoeken.
Jullie hebben seks zodra je seks en huwelijk kan typen? LIKE NEVER!quote:Op maandag 7 december 2009 01:53 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben haar vriendje en we hebben geen sex voor het huwlijk
opgelost, slotje
Is er een land waar dat mag?quote:Op maandag 7 december 2009 01:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Die zijn ook al versletendan zal je toch richting de 12/13 moeten
Omdat niemand je ooit gemeet heeftquote:Op maandag 7 december 2009 01:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wie heeft je dat verteld?
[..]
Dus daarom ben ik een kloon van krentenbolquote:Op maandag 7 december 2009 01:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Omdat niemand je ooit gemeet heeft
Oja en omdat mijn kloonscan het zegtquote:Op maandag 7 december 2009 01:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dus daarom ben ik een kloon van krentenbol?
Precies. Wanneer was ik ook al weer aan de beurt?quote:Op maandag 7 december 2009 01:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Inderdaad. Gaan we in ieder geval niet meer janken en/of bloeden als jij aan de beurt bent.
Heb jij een kloonscan ja?quote:Op maandag 7 december 2009 01:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Oja en omdat mijn kloonscan het zegt
Nouuuuquote:Op maandag 7 december 2009 01:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Precies. Wanneer was ik ook al weer aan de beurt?
komende crewmeet, helaas stuurt ze een vervangerquote:Op maandag 7 december 2009 01:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Precies. Wanneer was ik ook al weer aan de beurt?
quote:Op maandag 7 december 2009 01:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Marokko of een ander oosters/islamitisch land?
Komt Cindy Salou ALWEER?quote:Op maandag 7 december 2009 02:00 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
komende crewmeet, helaas stuurt ze een vervanger
Mag ik je dan vragen hoeveel bedpartners je hebt gehad?quote:Op maandag 7 december 2009 01:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Inderdaad. Gaan we in ieder geval niet meer janken en/of bloeden als jij aan de beurt bent.
scherpquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |