Er lopen hier alleen maar chicks rond die versleten zijn. Ik ga echt eentje van 15 zoeken.quote:
Wie heeft je dat verteld?quote:foto Op maandag 7 december 2009 01:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
BT is toch de kloon van Krentebol?
quote:
Die zijn ook al versletenquote:foto Op maandag 7 december 2009 01:55 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Er lopen hier alleen maar chicks rond die versleten zijn. Ik ga echt eentje van 15 zoeken.
Versleten? Ingeredenquote:foto Op maandag 7 december 2009 01:55 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Er lopen hier alleen maar chicks rond die versleten zijn. Ik ga echt eentje van 15 zoeken.
Jullie hebben seks zodra je seks en huwelijk kan typen? LIKE NEVER!quote:foto Op maandag 7 december 2009 01:53 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben haar vriendje en we hebben geen sex voor het huwlijk
opgelost, slotje
Is er een land waar dat mag?quote:foto Op maandag 7 december 2009 01:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Die zijn ook al versletendan zal je toch richting de 12/13 moeten
Omdat niemand je ooit gemeet heeftquote:foto Op maandag 7 december 2009 01:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wie heeft je dat verteld?
[..]
Dus daarom ben ik een kloon van krentenbolquote:foto Op maandag 7 december 2009 01:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Omdat niemand je ooit gemeet heeft
Oja en omdat mijn kloonscan het zegtquote:foto Op maandag 7 december 2009 01:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dus daarom ben ik een kloon van krentenbol?
Precies. Wanneer was ik ook al weer aan de beurt?quote:foto Op maandag 7 december 2009 01:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Inderdaad. Gaan we in ieder geval niet meer janken en/of bloeden als jij aan de beurt bent.
Heb jij een kloonscan ja?quote:foto Op maandag 7 december 2009 01:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Oja en omdat mijn kloonscan het zegt
Nouuuuquote:foto Op maandag 7 december 2009 01:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Precies. Wanneer was ik ook al weer aan de beurt?
komende crewmeet, helaas stuurt ze een vervangerquote:foto Op maandag 7 december 2009 01:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Precies. Wanneer was ik ook al weer aan de beurt?
quote:Op maandag 7 december 2009 01:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Marokko of een ander oosters/islamitisch land?
Komt Cindy Salou ALWEER?quote:foto Op maandag 7 december 2009 02:00 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
komende crewmeet, helaas stuurt ze een vervanger
Mag ik je dan vragen hoeveel bedpartners je hebt gehad?quote:foto Op maandag 7 december 2009 01:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Inderdaad. Gaan we in ieder geval niet meer janken en/of bloeden als jij aan de beurt bent.
scherpquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop