Er lopen hier alleen maar chicks rond die versleten zijn. Ik ga echt eentje van 15 zoeken.quote:
Wie heeft je dat verteld?quote:Op maandag 7 december 2009 01:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
BT is toch de kloon van Krentebol?
quote:
Die zijn ook al versletenquote:Op maandag 7 december 2009 01:55 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Er lopen hier alleen maar chicks rond die versleten zijn. Ik ga echt eentje van 15 zoeken.
Versleten? Ingeredenquote:Op maandag 7 december 2009 01:55 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Er lopen hier alleen maar chicks rond die versleten zijn. Ik ga echt eentje van 15 zoeken.
Jullie hebben seks zodra je seks en huwelijk kan typen? LIKE NEVER!quote:Op maandag 7 december 2009 01:53 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben haar vriendje en we hebben geen sex voor het huwlijk
opgelost, slotje
Is er een land waar dat mag?quote:Op maandag 7 december 2009 01:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Die zijn ook al versletendan zal je toch richting de 12/13 moeten
Omdat niemand je ooit gemeet heeftquote:Op maandag 7 december 2009 01:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wie heeft je dat verteld?
[..]
Dus daarom ben ik een kloon van krentenbolquote:Op maandag 7 december 2009 01:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Omdat niemand je ooit gemeet heeft
Oja en omdat mijn kloonscan het zegtquote:Op maandag 7 december 2009 01:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dus daarom ben ik een kloon van krentenbol?
Precies. Wanneer was ik ook al weer aan de beurt?quote:Op maandag 7 december 2009 01:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Inderdaad. Gaan we in ieder geval niet meer janken en/of bloeden als jij aan de beurt bent.
Heb jij een kloonscan ja?quote:Op maandag 7 december 2009 01:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Oja en omdat mijn kloonscan het zegt
Nouuuuquote:Op maandag 7 december 2009 01:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Precies. Wanneer was ik ook al weer aan de beurt?
komende crewmeet, helaas stuurt ze een vervangerquote:Op maandag 7 december 2009 01:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Precies. Wanneer was ik ook al weer aan de beurt?
quote:Op maandag 7 december 2009 01:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Marokko of een ander oosters/islamitisch land?
Komt Cindy Salou ALWEER?quote:Op maandag 7 december 2009 02:00 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
komende crewmeet, helaas stuurt ze een vervanger
Mag ik je dan vragen hoeveel bedpartners je hebt gehad?quote:Op maandag 7 december 2009 01:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Inderdaad. Gaan we in ieder geval niet meer janken en/of bloeden als jij aan de beurt bent.
scherpquote:
quote:Op maandag 7 december 2009 01:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jullie hebben seks zodra je seks en huwlijk kan typen? LIKE NEVER!
Dat gaat jou geen reet aan.quote:Op maandag 7 december 2009 02:01 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Mag ik je dan vragen hoeveel bedpartners je hebt gehad?
Als het er meer dan drie zijn, dan staak ik bij deze mijn poging.
Die kan ik nog wel aanquote:Op maandag 7 december 2009 02:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
SHE schijnt pas weer na de Serious Request acties te komen meeten![]()
quote:
Waar doe jij je boodschappen ?quote:Op maandag 7 december 2009 02:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja en nog een lekkere ook werd me pas nog voor de supermarkt gemeld.
Supermarkt zo te lezen!quote:
whehehequote:
Wij wonen in dezelfde stad, dus ik kan desnoods voor de betreffende supermarkt gaan kamperen zodat ik haar een flesje wijn, bos bloemen en sex kan aanbieden.quote:
Ooh die zijn wel welkom hoor, wie weet zie je me morgen rond een uur of 11/12 bij de AH Paddepoel (als ik van het Zernike af kom!)quote:Op maandag 7 december 2009 02:08 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Wij wonen in dezelfde stad, dus ik kan desnoods voor de betreffende supermarkt gaan kamperen zodat ik haar een flesje wijn, bos bloemen en sex kan aanbieden.
Nee joh.quote:Op maandag 7 december 2009 02:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Appie, jwz. Maar dit was niet in Groningen hoor.
En nu ga ik slapen, daarom slotje!
Even de edit voor zijn!quote:Op maandag 7 december 2009 02:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh die zijn wel welkom hoor, wie weet zie je me morgen rond een uur of 11/12 bij de AH Paddepoel (als ik van het Zernike af kom!)
Wacht. Door dit topic te openen kun jij niet slapen nu? Dat vind ik wel jammer.quote:Op maandag 7 december 2009 02:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wil niet dat jullie in mijn naamtopic praten terwijl ik leer/slaap!
erop af Q.E.D!quote:Op maandag 7 december 2009 02:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh die zijn wel welkom hoor, wie weet zie je me morgen rond een uur of 11/12 bij de AH Paddepoel (als ik van het Zernike af kom!)
-seks wel ja.quote:Op maandag 7 december 2009 02:12 schreef BereNDD het volgende:
[..]
erop af Q.E.D!
de bloemen, wijn en sex zijn welkom
Wat ownt 'ie me nouquote:Op maandag 7 december 2009 02:12 schreef swarmahoer het volgende:
Op maandag 7 december 2009 @ 02:09 door remlof:
Topicstatus: gesloten -> open-nomodclose.
whehehehe
remlof is geïnspireerd door Rammstein.quote:Op maandag 7 december 2009 02:12 schreef swarmahoer het volgende:
whehehehe
Voor alles is een tijd.quote:
Dan doen we het in de lift van de UB, met kleren aan!!quote:Op maandag 7 december 2009 02:13 schreef Breathtaking het volgende:
Ik word liever aanbeden met mijn kleren aan.
Ik werd pas nog betast in de lift van de UB door m'n VRIENDJEquote:Op maandag 7 december 2009 02:14 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Dan doen we het in de lift van de UB, met kleren aan!!
Werkt dat echt?quote:Op maandag 7 december 2009 02:12 schreef swarmahoer het volgende:
whehehehe
Ohja, een VRIENDJE. Nou, 2010 brengt nieuwe kansen.quote:Op maandag 7 december 2009 02:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik werd pas nog betast in de lift van de UB door m'n VRIENDJE!
Dat zegt natuurlijk ook helemaal niks.quote:Op maandag 7 december 2009 02:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik werd pas nog betast in de lift van de UB door m'n VRIENDJE!
moet je nog bijna een maand in de bosjes liggen met je verlepte bos bloemenquote:Op maandag 7 december 2009 02:16 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ohja, een VRIENDJE. Nou, 2010 brengt nieuwe kansen.
Ik moet om 10 uur op dus ik ga het lichtje ook uit doen.quote:
Heel flauw! En nu ga ik echt leren. Slaap lekker allemaalquote:Op maandag 7 december 2009 02:19 schreef relmof het volgende:
[..]
Ja, dezelfde als jij. FA-testkloon jeweest
Daarom heet het nomodclose!!! Logica is fundamenteel voor academici, onthoud dat.quote:Op maandag 7 december 2009 02:18 schreef Breathtaking het volgende:
Wtf ik dacht die nomodclose te kunnen ontwijken maar het werkt niet.
4 is het nieuwe 15quote:Op maandag 7 december 2009 01:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Die zijn ook al versletendan zal je toch richting de 12/13 moeten
Ja maar misschien kon ik 'm eerst centraal zetten zodat dat het laatste was dat er gebeurde en daarna op slot omdat die nomodclose er dan af was. Maar nee.quote:Op maandag 7 december 2009 02:20 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Daarom heet het nomodclose!!! Logica is fundamenteel voor academici, onthoudt dat.![]()
dat probeerde ik dus ookquote:Op maandag 7 december 2009 02:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar misschien kon ik 'm eerst centraal zetten zodat dat het laatste was dat er gebeurde en daarna op slot omdat die nomodclose er dan af was. Maar nee.
Proberen is goud.quote:Op maandag 7 december 2009 02:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar misschien kon ik 'm eerst centraal zetten zodat dat het laatste was dat er gebeurde en daarna op slot omdat die nomodclose er dan af was. Maar nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |