Wat ownt 'ie me nouquote:Op maandag 7 december 2009 02:12 schreef swarmahoer het volgende:
Op maandag 7 december 2009 @ 02:09 door remlof:
Topicstatus: gesloten -> open-nomodclose.
whehehehe
remlof is geïnspireerd door Rammstein.quote:Op maandag 7 december 2009 02:12 schreef swarmahoer het volgende:
whehehehe
Voor alles is een tijd.quote:
Dan doen we het in de lift van de UB, met kleren aan!!quote:Op maandag 7 december 2009 02:13 schreef Breathtaking het volgende:
Ik word liever aanbeden met mijn kleren aan.
Ik werd pas nog betast in de lift van de UB door m'n VRIENDJEquote:Op maandag 7 december 2009 02:14 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Dan doen we het in de lift van de UB, met kleren aan!!
Werkt dat echt?quote:Op maandag 7 december 2009 02:12 schreef swarmahoer het volgende:
whehehehe
Ohja, een VRIENDJE. Nou, 2010 brengt nieuwe kansen.quote:Op maandag 7 december 2009 02:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik werd pas nog betast in de lift van de UB door m'n VRIENDJE!
Dat zegt natuurlijk ook helemaal niks.quote:Op maandag 7 december 2009 02:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik werd pas nog betast in de lift van de UB door m'n VRIENDJE!
moet je nog bijna een maand in de bosjes liggen met je verlepte bos bloemenquote:Op maandag 7 december 2009 02:16 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ohja, een VRIENDJE. Nou, 2010 brengt nieuwe kansen.
Ik moet om 10 uur op dus ik ga het lichtje ook uit doen.quote:
Heel flauw! En nu ga ik echt leren. Slaap lekker allemaalquote:Op maandag 7 december 2009 02:19 schreef relmof het volgende:
[..]
Ja, dezelfde als jij. FA-testkloon jeweest
Daarom heet het nomodclose!!! Logica is fundamenteel voor academici, onthoud dat.quote:Op maandag 7 december 2009 02:18 schreef Breathtaking het volgende:
Wtf ik dacht die nomodclose te kunnen ontwijken maar het werkt niet.
4 is het nieuwe 15quote:Op maandag 7 december 2009 01:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Die zijn ook al versletendan zal je toch richting de 12/13 moeten
Ja maar misschien kon ik 'm eerst centraal zetten zodat dat het laatste was dat er gebeurde en daarna op slot omdat die nomodclose er dan af was. Maar nee.quote:Op maandag 7 december 2009 02:20 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Daarom heet het nomodclose!!! Logica is fundamenteel voor academici, onthoudt dat.![]()
dat probeerde ik dus ookquote:Op maandag 7 december 2009 02:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar misschien kon ik 'm eerst centraal zetten zodat dat het laatste was dat er gebeurde en daarna op slot omdat die nomodclose er dan af was. Maar nee.
Proberen is goud.quote:Op maandag 7 december 2009 02:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar misschien kon ik 'm eerst centraal zetten zodat dat het laatste was dat er gebeurde en daarna op slot omdat die nomodclose er dan af was. Maar nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |