Neigt een beetje naar metroseksualiteit, vrees ik.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:27 schreef Stali het volgende:
Gut, wat een bikkels zijn er toch eik op FOK!
remlof? Dexter gekeken?
zarGon? Geen filmpjes meer?
Lamon? Hoe was je date?
sig: ???
Date is verschoven.quote:
Walgelijk.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:34 schreef Stali het volgende:
En wat vinden jullie van metroseksuelen?
Moet ik iets concluderen?quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Date is verschoven.
Maar dit keer met een goede reden, dus ik zit er niet mee.
Dus het spannenste wat ik beleefd heb is een nieuwe laptop kopen omdat ik er een gesloopt heb omdat de toetsen niet goed meer werkten op een onhandig moment, en morgen ga ik met een paar vrienden uit die ik al bijna een half jaar niet gezien heb. Verder heb ik niet zoveel te vertellen eigenlijk.
Ik schijn er 1 te zijn, dus moet ik ze wel cool vinden.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:34 schreef Stali het volgende:
Natuurlijk wel.quote:
Creatief, doch weinig bestendigend.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:34 schreef Stali het volgende:
Haar vader is dood? Lamon toch.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Date is verschoven.
Maar dit keer met een goede reden, dus ik zit er niet mee.
Dus het spannendste wat ik beleefd heb is een nieuwe laptop kopen omdat ik er een gesloopt heb omdat de toetsen niet goed meer werkten op een onhandig moment, en morgen ga ik met een paar vrienden uit die ik al bijna een half jaar niet gezien heb. Verder heb ik niet zoveel te vertellen eigenlijk.
Je hebt het de laatste tijd druk.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:39 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Een scharrel, hoe kom je daar zomaar bij?
Je hebt je mannen liever stoer en ruig?quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel.![]()
Ik heb het niet op tegen verwijfde mannen, dat is het.
David Beckham en Cristiano Ronaldo hebben deze verwerpelijke levensstijl geėtaleerd.
In ieder geval mannen die voor zichzelf durven op te komen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:42 schreef Stali het volgende:
[..]
Je hebt je mannen liever stoer en ruig?
Die cremes werken ook allemaal niet he.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:39 schreef Reya het volgende:
[..]
Creatief, doch weinig bestendigend.
Daarvoor is toch botox uitgevonden?quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:44 schreef Stali het volgende:
[..]
Die cremes werken ook allemaal niet he.
Metromannen zijn best dominant, vind ik.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
In ieder geval mannen die voor zichzelf durven op te komen.
Allereerst: ik vind dit leuk klinken! Beetje dat oude Engelse girlrockband geluid.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:40 schreef Ofyles2 het volgende:
Dit luister ik nu overigens:
Had ik al hier verteld dat ik een enorme zwak voor Zweedse bands heb?
Ik durf niet. En ben een vrouw.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Daarvoor is toch botox uitgevonden?
Ik ken de band overigens door een ander nummer dat een soundtrack van FIFA 2005 was:quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Allereerst: ik vind dit leuk klinken! Beetje dat oude Engelse girlrockband geluid.
Op die fiets dus.quote:Ik FOK! al jaren in fases overigens, ik ben al meerdere malen maanden weggeweest, ik ben nu wat fanatieker door dat Kiva topic, maar verbaas je niet als ik ineens weer weg ben. Dat heeft niets met scharrels of vrouwen te maken.
De enige die het nog beter kan dan ik is Arcee, die is soms een jaar weg.
Er zijn genoeg vrijwilligers.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:48 schreef Stali het volgende:
Arcee een jaar weg? Wie doet dan de lijsten?
Anderen blijkbaar. Ik geloof dat hij een keer besloot om of op even jaren te posten of op oneven jaren, en hij heeft zich er ook nog aan gehouden destijds.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:48 schreef Stali het volgende:
Arcee een jaar weg? Wie doet dan de lijsten?
Ik heb het idee dat metroseksualiteit vloekt met het bereiken van respectabele leeftijden. Je kunt op goed bewaarde wijze oud worden door of ruig of eerbiedwaardig over te komen, maar beide eigenschappen zou ik niet associėren met metroseksualiteit.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:44 schreef Stali het volgende:
[..]
Die cremes werken ook allemaal niet he.
Voor zover ik weet wat metroman precies is he? Heb je American psycho wel eens gezien? Vergeet dan even de moorden enzo, maar aan het begin gaat Christian Bale door een ochtend procedure heen, die niet zoveel afwijkt van de mijne.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:46 schreef Stali het volgende:
[..]
Metromannen zijn best dominant, vind ik.
Lamon noemt zichzelf bijv. een metroman.
Een half uur geleden zelfs.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:50 schreef Reya het volgende:
Ik heb hem dit jaar nog zien posten, dacht ik.
Welkom. Neem gerust een bak koffie.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:58 schreef Min-e het volgende:
Hoi
Wil even Stali gedag zeggen tussendoor, daar heb ik eerder mee gepost.
Mogen we ook hoi terug zeggen, of is het enkel voor Stali bedoeld?quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:58 schreef Min-e het volgende:
Hoi
Best lastig om de niet plaatsgevonden aanklachtmoorden weg te denken.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:54 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Voor zover ik weet wat metroman precies is he? Heb je American psycho wel eens gezien? Vergeet dan even de moorden enzo, maar aan het begin gaat Christian Bale door een ochtend procedure heen, die niet zoveel afwijkt van de mijne.
Behalve een gezichtsmasker, dat vind ik echt te, maar ik heb wel eens konkommerschijven op mijn ogen gelegd.
Lekker, zet wel even een nieuw bakkie.quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Welkom. Neem gerust een bak koffie.
Tuurlijk mag dat, maar zag haar naam voorbijkomen en dacht toen laat ik eens buurten.quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:02 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Mogen we ook hoi terug zeggen, of is het enkel voor Stali bedoeld?
Ha Min-e.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:58 schreef Min-e het volgende:
Hoi
Kreeg net koffie aangeboden, vrees dat deze heren het ook best redden zonder mij in deze wereld.quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:06 schreef Stali het volgende:
[..]
Ha Min-e.
Niet weggaan. En je had de taak op je genomen de heren hier eens op te voeden he..
O, nee. Dan ben ik geen metroman. Ik uit wel gevoelens en hou niet zo heel veel van voetbal, maar ben veel te stoer. Ik schijn in het echt ook nogal intimiderend te zijn, volgens sommigen, wel aardig, maar iemand waar je niet gauw ruzie mee zoekt. Het is me verteld, waarom weet ik niet, en dat is geen opschepperij.quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:04 schreef Stali het volgende:
[..]
Best lastig om de niet plaatsgevonden aanklachtmoorden weg te denken.
Overigens grappig dat men bij het gegeven "metroman" meteen denkt aan cremes en uiterlijke verzorging. Terwijl ik bijv. bij metromannen eerder denk aan guys die gevoelens uiten en een beetje vriendinnen worden. Geen voetbalstoeros iig.
Denk ook niet dat het erg aantrekkelijk is voor vrouwen om het plankje in de badkamer te moeten bevechten om de lotions van het vriendje.
Ik schijn ook nog eens spitsvondig te zijn qua gebeurtenissen en verbanden.quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:12 schreef Lamon. het volgende:
[..]
O, nee. Dan ben ik geen metroman. Ik uit wel gevoelens en hou niet zo heel veel van voetbal, maar ben veel te stoer. Ik schijn in het echt ook nogal intimiderend te zijn, volgens sommigen, wel aardig, maar iemand waar je niet gauw ruzie mee zoekt. Het is me verteld, waarom weet ik niet, en dat is geen opschepperij.
Ik ben het helemaal met je eens. Maar wat betreft het vetgedrukte denk ik dat ons een unisekse brei door de strot gemikt gaat worden incl. botox en creme.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat metroseksualiteit vloekt met het bereiken van respectabele leeftijden. Je kunt op goed bewaarde wijze oud worden door of ruig of eerbiedwaardig over te komen, maar beide eigenschappen zou ik niet associėren met metroseksualiteit.
Je laat me gewoon in de steek tussen die dudes hier.quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:09 schreef Min-e het volgende:
[..]
Kreeg net koffie aangeboden, vrees dat deze heren het ook best redden zonder mij in deze wereld.
Relax, ik heb geen verkeerde pillen ingenomen ofzo.quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:22 schreef Stali het volgende:
[..]
Je laat me gewoon in de steek tussen die dudes hier.
Ze heeft schitterende borsten en figuur he?quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:22 schreef Ofyles2 het volgende:
Om die vragen vind ik Patwiesj een levensgevaar voor de samenleving.
It's good people. Ik voel het.quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:22 schreef Stali het volgende:
[..]
Je laat me gewoon in de steek tussen die dudes hier.
Werk ze nog even.quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:28 schreef Min-e het volgende:
[..]
It's good people. Ik voel het.![]()
Dat kan jij makkelijk aan, met 10 vingers in je neus.![]()
Hmz bij nader inzien, kom later nog wel eens kijken of de heren er ongeschonden vanaf zijn gekomen.
Touwens nu je het zegt, ze heeft absoluut een geweldig lichaam nog voor iemand van die leeftijd. Denk niet dat er veel vrouwen zullen zijn die dachten dat je er op je zestigste nog zo kan uitzien. Geeft hoop.quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:28 schreef Stali het volgende:
[..]
Ze heeft schitterende borsten en figuur he?
Echt, ik teken voor zo'n lijf op mijn zestigste.
Maar ik ga daar nu echt geen geld voor opzij zetten, zo is het ook.
Ik was nog vergeten te vertellen dat Patwiesj ook de gave heeft anderen achter hun rug om af te zeiken.quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:28 schreef Stali het volgende:
[..]
Ze heeft schitterende borsten en figuur he?
Echt, ik teken voor zo'n lijf op mijn zestigste.
Maar ik ga daar nu echt geen geld voor opzij zetten, zo is het ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |