quote:
Jij komt er gewoon heen omdat de KLB-plicht roept natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:00 schreef seto het volgende:
mensen die serieus naar KLB komen omdat ze het leuk vinden
Ze kunnen het niet, maar proclameren het wel te kunnen!quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:02 schreef LudoSanders het volgende:
Kunnen ze nu wel of niet uitdrukken hoe fantastisch ze het vinden?
Ik dacht altijd dat kankermongool doelde op iemand die niet helemaal gezond is zowel geestelijk als lichamelijk.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:03 schreef Mr.Cooper het volgende:
TS is een kankermongool die geestelijk en lichamelijk niet helemaal gezond is
TS is dubbel zo erg.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:04 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat kankermongool doelde op iemand die niet helemaal gezond is zowel geestelijk als lichamelijk..
Nee.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:06 schreef Baltimore het volgende:
Lezen jullie klaagbaak ook altijd als klaagbak?
Nee alleen minder beletterden doen datquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:06 schreef Baltimore het volgende:
Lezen jullie klaagbaak ook altijd als klaagbak?
Minder letters.. ik snap hemquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:07 schreef Choad het volgende:
[..]
Nee alleen minder beletterden doen dat
Jij bent wel slim dan, had niet verwacht dat iemand hem zou snappenquote:
Maar.. Maar, ze schelden me uit!quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:08 schreef Adelante het volgende:
Ik ga in dit topic maar eens niet modden op TS-reacties.
Dat is Klaagbaak!quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:12 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Maar.. Maar, ze schelden me uit!
Gayquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:19 schreef Levolution het volgende:
pics van je piemel of je bent een chick
A chick with a dickquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:19 schreef Levolution het volgende:
pics van je piemel of je bent een chick
Linkje?quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:24 schreef Stofje het volgende:
Ik kijk naar drie lekkere wijven op een webcam, die truth or dare spelen.
Ik kijk naar drie lekkere wijven op een webcam die truth or dare spelen. Waarom zou ik jou dat gunnen, hm?quote:
Omdat je me leuk vindt? Nee?quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:26 schreef Stofje het volgende:
Ik kijk naar drie lekkere wijven op een webcam die truth or dare spelen. Waarom zou ik jou dat gunnen, hm?
Het is nu wel offline maar ik apprecieer het gebaar, liefste Stofje.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:28 schreef Stofje het volgende:
Jawel, ik vind je leuk. Hier, kijk gerust mee m'n jongen!
Wat een kutwijven, ze zijn ook echt ineens offlinequote:Op zaterdag 28 november 2009 20:30 schreef Gordijn het volgende:
[..]
Het is nu wel offline maar ik apprecieer het gebaar, liefste Stofje.
Straks zullen wij wel eens truth or dare spelen.
Cam mag ik niet van me moeder. Maar ik zal het allemaal heel mooi beschrijven. Met duizend en één metaforen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:31 schreef Stofje het volgende:
Wat een kutwijven, ze zijn ook echt ineens offline. Maar is goed, heb je ook cam?
.
Je bent Belg en je houdt van niemand staat op je fobo. Damned, dat voelt niet goed hoor. Mij cam blijft gewoon een keertje uit!quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:33 schreef Gordijn het volgende:
[..]
Cam mag ik niet van me moeder. Maar ik zal het allemaal heel mooi beschrijven. Met duizend en één metaforen.
Heb jij cam?![]()
Het komt nog wel een keer. Op een moment dat we het beiden niet verwachten.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:34 schreef Stofje het volgende:
Je bent Belg en je houdt van niemand staat op je fobo. Damned, dat voelt niet goed hoor. Mij cam blijft gewoon een keertje uit!
Zucht, wat zeg je toch mooie dingenquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:36 schreef Gordijn het volgende:
[..]
Het komt nog wel een keer. Op een moment dat we het beiden niet verwachten.
Zo werkt liefde.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:37 schreef Stofje het volgende:
Zucht, wat zeg je toch mooie dingen.
Jij en ik, ik en jij en dat is voldoende. De mensen zullen dingen denken, dingen zeggen en dingen doen, maar samen slaan wij ons er wel doorheen. De liefde, jij en ik zijn sterker dan dat.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:39 schreef Gordijn het volgende:
[..]
Ze zouden dingen zeggen maar daar zouden wij ons niks van aan trekken.
LAAT ZE MAAR PRATEN. LAAT ZE MAAR KIJKEN. Wij hebben elkaar.
Je zegt het zo mooi dat ik je enkel nog dit liedje wil opdragen, hopelijk vind je het leuk.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:42 schreef Stofje het volgende:
Jij en ik, ik en jij en dat is voldoende. De mensen zullen dingen denken, dingen zeggen en dingen doen, maar samen slaan wij ons er wel doorheen. De liefde, jij en ik zijn sterker dan dat.
Kijk, er is er al eentje.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:45 schreef stevenmac26 het volgende:
hee kanker eens op met jullie liefdes gelul, dit is bash ts topic
Wat ervaren?? Je hoort te neuken en niet te lullen faal aap, en dit is een bash topic en dan ga je niet lieve dingetjes tegen je kloontje zeggenquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:46 schreef Gordijn het volgende:
[..]
Kijk, er is er al eentje.
Maar het doet mij niks. Er zijn veel sterkere dingen. Het maakt mij enigszins triest dat deze jongeman het nooit zal kunnen ervaren. Echt waar.
Maar het is ok.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:26 schreef OeJ het volgende:
ik ben gebiologeerd door deepart, althans de naam - wat ik daar allemaal al niet van gemaakt heb, een overzicht:
- Die-purt
- deep Fart
- [i]Diep-art[/]
- Die-paar
- deepurt (als zeperd)
- Diej-paar (art op zijn Frans)
enzovoort. Het houdt niet op! HET HOUDT NIET OP!
Idd ja. Maar wat bedoel je met verknocht?quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:58 schreef Aalbers het volgende:
Allemaal van die lekker generaliserende reacties. Van die heerlijk snel getrokken conclusies, om wie dan ook maar af te zeiken. Lekker kort door de bocht. Dat is Klaagbaak. Ik was meteen verknocht!
verknocht aanquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:22 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Idd ja. Maar wat bedoel je met verknocht?
Emoquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:30 schreef Aalbers het volgende:
[..]
verknocht aan
bn verknocht aan [vərˈknɔxt an] erg gehecht aan;= erg gesteld op
verknocht aan je oude teddybeer
En met me polsen:
Ik ga zo even polshoogte nemen
Nee ik was vraagteken vergeten, maar ben je emo?quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:34 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Dat wilde je de hele tijd kwijt, door telkens op die polsen door te hameren?!
Waarom zou ik emo zijn? Ik zeg dat ik polshoogte neem op de vraag of ik mijn polsen al heb doorgesneden. Waarom zou ik dat doen?quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee ik was vraagteken vergeten, maar ben je emo?
Verknocht aan...?? Zijn zin stopt ineensquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:30 schreef Aalbers het volgende:
[..]
verknocht aan
bn verknocht aan [vərˈknɔxt an] erg gehecht aan;= erg gesteld op
verknocht aan je oude teddybeer
En met me polsen:
Ik ga zo even polshoogte nemen
Zeer moeilijk opvoederbare kind?quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:39 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Waarom zou ik emo zijn? Ik zeg dat ik polshoogte neem op de vraag of ik mijn polsen al heb doorgesneden. Waarom zou ik dat doen?
stevenmac26 is een ZMOKker
Ja, kijk dan eens naar deze link ppfft.. http://nl.thefreedictionary.com/verknocht+aanquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:39 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Verknocht aan...?? Zijn zin stopt ineens
Ja wat dacht jij dan? Zwaar Motorisch Onvoltooide Koter?quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zeer moeilijk opvoederbare kind?
Eigelijk wel jaquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:41 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Ja wat dacht jij dan? Zwaar Motorisch Onvoltooide Koter?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |