Pietje wil het er duidelijk niet meer over hebbenquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Schoenen of sokken??
* Leandra kreeg voor haar 18de verjaarda een paar roze Lacoste sokken van haar buurjongens
Ik neem aan dat ie naar zijn monitor zit te kijkenquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb je een beetje leuk uitzicht Pietje?
Als je je PS3 aanzet welquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:01 schreef Kally het volgende:
Is er wat op tv vanaaf?
Ik neem aan dat Pietje zit te genieten van zijn eerste echte eigenste huisje als betaald werknemer. Dat deed ik tenminste wel destijds.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ie naar zijn monitor zit te kijken
Jaaaaaaaaaaaaaquote:
Ik geniet nog steedsquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Pietje zit te genieten van zijn eerste echte eigenste huisje als betaald werknemer. Dat deed ik tenminste wel destijds.
Ik ook, ik was zo trots als een pauw toen ik bij de notaris mijn handtekening zettequote:Op zaterdag 28 november 2009 20:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Pietje zit te genieten van zijn eerste echte eigenste huisje als betaald werknemer. Dat deed ik tenminste wel destijds.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Leandra, ik was even vergeten dat Pietje ze inmiddels al heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |