Hij moest zonodig eerst naar 2012quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:03 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe graag die je wil zien?
heb ooit eens op google deze pagina gevondenquote:
Ik heb een inkakker. NIET normaalquote:
Ik vind het niet netjes van je dat je MM zo noemtquote:
quote:
Nog heel effies wakker blijven maar niet te lang, want dan ga je over je slaap heenquote:
Hihihihi!quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik vind het niet netjes van je dat je MM zo noemt
quote:
jep, maar buiten dat qwelelele die moest al geeuwen voor twaalvenquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:14 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Jij wil zombies van ons maken he?
jepquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:19 schreef Ynske het volgende:
de vloer onder t bureau is heerlijk warm, lopen volgens mij een paar buizen van de vloerverwarming, t staat zeker erg raar als ik daar nu zou gaan zitten he?
Heb ik ook al zat gedaan vanavond.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jep, maar buiten dat qwelelele die moest al geeuwen voor twaalven
doenquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:25 schreef Greys het volgende:
Non![]()
MI-etje, zo ronkt en piept Bink ook vaak. En dan wakker worden met een plat muiltje aan één kant
Ik zit nog een beetje te twijfelen of ik echt even straks langs de Pub zal rijden om Loveless de schrik van zijn leven te bezorgen om 01.30 uur
Hihi ik zit al in duster en ben laminaat gevloerd en uitgesaus maar anders gaf ik je een liftquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:25 schreef Greys het volgende:
Non![]()
MI-etje, zo ronkt en piept Bink ook vaak. En dan wakker worden met een plat muiltje aan één kant
Ik zit nog een beetje te twijfelen of ik echt even straks langs de Pub zal rijden om Loveless de schrik van zijn leven te bezorgen om 01.30 uur
Doen!quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:25 schreef Greys het volgende:
Non![]()
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:25 schreef Greys het volgende:
Non![]()
Fffies? Mens, ik moet nog tot half 6quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog heel effies wakker blijven maar niet te lang, want dan ga je over je slaap heen
En dan lekker tukkie doen!Je hebt zo weinig geslapen de laatste tijd!
[..]
Hihihihi!
quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Fffies? Mens, ik moet nog tot half 6
MM moet draaien om half 4 tot 5. En we gaan zo heen. Omdat de rest moet draaien. Ik zie wel tot hoelang ik het trek. Anders laat ik me mooi eerder naar huis rijdenquote:
Who are you kidding?quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:25 schreef Greys het volgende:
WAAR WAS JE NOU?quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
MM moet draaien om half 4 tot 5. En we gaan zo heen. Omdat de rest moet draaien. Ik zie wel tot hoelang ik het trek. Anders laat ik me mooi eerder naar huis rijden
Zeg, Subtielerd? Shut it!quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:33 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Who are you kidding?over een half uur slaap jij gewoon met jouw leeftijd
![]()
Dat kan ik echt niet zien, dolfijnen die geslacht wordenquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:34 schreef Enfermera het volgende:
Wow. Mensen.
Even. Jullie moeten echt The Cove zien. Is een docu over een ware slachting die aan de gang is in Japan, daar worden elk jaar 23.000 dolfijnen geslacht, het vlees is ontzettend vervuild met kwik door de uitlaatgassen van fabrieken en auto's (dat komt dan in het water), waardoor ook mensen uiteindelijk dat kwik binnenkrijgen doordat ze dolfijnenvlees eten, maar dat weten ze niet, want het wordt verkocht als walvisvlees.![]()
![]()
![]()
![]()
Echt FUCKING bizarre docu gewoon. Site: http://www.takepart.com/thecove
Ja mevrouwquote:
Hoiquote:
OH FOCK die had ik in in mijn downloadlijst staan, voordat ik geformatteerd hadquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:34 schreef Enfermera het volgende:
Wow. Mensen.
Even. Jullie moeten echt The Cove zien. Is een docu over een ware slachting die aan de gang is in Japan, daar worden elk jaar 23.000 dolfijnen geslacht, het vlees is ontzettend vervuild met kwik door de uitlaatgassen van fabrieken en auto's (dat komt dan in het water), waardoor ook mensen uiteindelijk dat kwik binnenkrijgen doordat ze dolfijnenvlees eten, maar dat weten ze niet, want het wordt verkocht als walvisvlees.![]()
![]()
![]()
![]()
Dat soort dingen zie ik liever niet.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:34 schreef Enfermera het volgende:
Wow. Mensen.
![]()
![]()
![]()
naar vleesquote:
Ow, we doen gitarenquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:35 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
een van mijn gitaren![]()
(de mooiste dus)
*mept met wandelstok*quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:40 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja mevrouw
ik heb geleerd dat ik oude mensen altijd met meneer of mevrouw moet aanspreken
ko·pen kocht, h gekocht voor geld in zijn bezit krijgenquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
OH FOCK die had ik in in mijn downloadlijst staan, voordat ik geformatteerd had
weer even opnieuw downloaden dan
Eliesje, kom je ook naar de Rotterdam-Ierse-Pub-meet?quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, we doen gitaren
De mijne
[ afbeelding ]
ik ben niet zo;n billen persoon, waar is de voorkant?quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, we doen gitaren
De mijne
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Wat en wanneerquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:44 schreef Greys het volgende:
Eliesje, kom je ook naar de Rotterdam-Ierse-Pub-meet?
Ja toch? Niet dan?
Oeh, da's best een gevaarlijke vraag aan Elisa 'geen billen, waar is de voorkant!'.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ben niet zo;n billen persoon, waar is de voorkant?
Kan ik geen plaatje van vindenquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:44 schreef DeZwabber het volgende:
ik ben niet zo;n billen persoon, waar is de voorkant?
Niet volgend weekend maar het weekend daarna ofzo? Dus dat is dan de ehhhhhh 12e? Of 11e?quote:
Dat! Zachte witte bolletjes met harde puntjesquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:45 schreef Greys het volgende:
Oeh, da's best een gevaarlijke vraag aan Elisa 'geen billen, waar is de voorkant!'.
Bereid je voor op twee blauwe ogen als ze je de voorkant van dichtbij laat zien!
Ver rijdenquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:46 schreef Greys het volgende:
Niet volgend weekend maar het weekend daarna ofzo? Dus dat is dan de ehhhhhh 12e? Of 11e?
Ik noem maar wat? Gewoon een wild idee
Maar het is misschien wel wat ver rijden voor je voor een paar uurtjes pub
doe ik daarna welquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:43 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ko·pen kocht, h gekocht voor geld in zijn bezit krijgen
[ afbeelding ]
klinkt interessant, de 11e kan ik niet, heb ik een workshop. en hoelaat wilden jullie dan gaan?quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet volgend weekend maar het weekend daarna ofzo? Dus dat is dan de ehhhhhh 12e? Of 11e?
Ik noem maar wat? Gewoon een wild idee
Maar het is misschien wel wat ver rijden voor je voor een paar uurtjes pub
Dit MOET je gewoon zien. Ik heb ook bijna zitten janken. En dit gaat niet over een koe, maar duizenden intelligente beesten die zo gruwelijk behandeld worden. Je kan je ogen er wel voor sluiten, maar het gebeurd wel gewoon. Van september tot maart.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan ik echt niet zien, dolfijnen die geslacht worden![]()
Zal wel hypocriet zijn omdat ik wel gewoon vlees eet, maar ik kan ook geen docu over andere slachtpartijen zien
Ja, echt bizar he.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
OH FOCK die had ik in in mijn downloadlijst staan, voordat ik geformatteerd had
weer even opnieuw downloaden dan
overigens weet ik waar hij over gaat, en die situatie daar is gewoon bizar
Maar ze gebeuren wel. En vaker dan je denkt.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:43 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat soort dingen zie ik liever niet.
Ik vind die PI gewoon leuk.quote:Op zaterdag 28 november 2009 @ 23:41 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hoi![]()
Waarom schrik jij eigenlijk altijd van je eigen entree hier?
quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:48 schreef ALTER-EGO het volgende:
Hallo MissBliss en ElisaB.
Ik wil ook graag je voorkantje zien ElisaB.
Ik niet... Elies is in mijn gedachten al perfect... daar kan geen foto iets aan verbeterenquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:48 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ik wil ook graag je voorkantje zien ElisaB.
Ja, die is er. Voor intimieenquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:50 schreef MrSubtle het volgende:
Ik niet... Elies is in mijn gedachten al perfect... daar kan geen foto iets aan verbeteren![]()
![]()
(of is het een naaktfoto?)
Ah, doe es?quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat! Zachte witte bolletjes met harde puntjes
Ow ja... ik heb jullie nooit verteld over onze middag in de bossen van OmmenDat ga ik ook niet vertellen
Oh, nou dat is dan geregeld!quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ver rijdenGekke meid! Rotterdam is een half uurtje
Dat is geen geldige redenquote:
Ik weet dat dat gebeurt en alleen die wetenschap vind ik al erg genoeg... de beelden daarbij hoef ik niet zo nodig te zien. Dan voel ik me alleen maar machteloos en kwaad over het onrecht.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dit MOET je gewoon zien. Ik heb ook bijna zitten janken. En dit gaat niet over een koe, maar duizenden intelligente beesten die zo gruwelijk behandeld worden. Je kan je ogen er wel voor sluiten, maar het gebeurd wel gewoon. Van september tot maart.
[..]
Ja, echt bizar he.
[..]
Maar ze gebeuren wel. En vaker dan je denkt.
ohquote:
Oh geen idee nog hoor, en voorlopig zit ik nog in mijn eentje in die pub daarquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
klinkt interessant, de 11e kan ik niet, heb ik een workshop. en hoelaat wilden jullie dan gaan?
Ik ben voor maarehhm ik kan op moment mijn ogen tot na 8-en ophouden maar ben dan niet echt aanspreekbaar dus dat binnenkort is niet leuk denk ik.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeg, Subtielerd? Shut it!
Ml-etje, zullen we gewoon binnenkort een keer in die Rdamse Pub afspreken met een paar uit deze regio? En de mensen van verder die de moeite willen nemen om hierheen te komen uiteraard. Lijkt me wel leuk
Tis hilarisch ende legendarisch. Moet je maar eens aan mijn beeb vragen mochten jullie elkaar ooit treffenquote:
Het hangt er maar vanaf waar je vandaan komtquote:Oh, nou dat is dan geregeld!
Ik heb altijd het idee dat 'daar waar jij woont' veul verder weg is!
Misschien kun je het painten? Dat vertelt vaak makkelijkerquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tis hilarisch ende legendarisch. Moet je maar eens aan mijn beeb vragen mochten jullie elkaar ooit treffen
[..]
Jawel!quote:
Dat is 'mquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:51 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
of nog donkerder?
hij is in iedergeval mooi
Moet jij je niet alvast mooi gaan maken om zo op pad te gaan?quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh geen idee nog hoor, en voorlopig zit ik nog in mijn eentje in die pub daar
Het was maar een idee en we moeten maar even zien of er iets van komt.
Op zich lijkt het me wel lachen
quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:52 schreef MrSubtle het volgende:
Er is iets mis met mijn internet. Ik zie allemaal saaie plaatjes van gitaren waar jullie schijnbaar allemaal interessante en mooie dingen zien![]()
quote:
Nee, het is niet te painten. Echt....quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:53 schreef MrSubtle het volgende:
Misschien kun je het painten? Dat vertelt vaak makkelijker
Jij kunt ALLES paintenquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, het is niet te painten. Echt....
quote:Op zaterdag 28 november 2009 @ 23:55 schreef MrSubtle het volgende:
[..]niet.
10 jaar FOK!
21. Slechtste moderator ooit: MissBliss
Ga je gangquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]![]()
Wie mag van jou een lange ban: MrSubtle
Owquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik ben voor maarehhm ik kan op moment mijn ogen tot na 8-en ophouden maar ben dan niet echt aanspreekbaar dus dat binnenkort is niet leuk denk ik.
Ik heb geen ban-knop.quote:
Nog anderhalf uur hequote:Op zaterdag 28 november 2009 23:54 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Moet jij je niet alvast mooi gaan maken om zo op pad te gaan?
Ja, ik ben goed. Kon je maar stemmen op de beste painter van 10 jaar FOK!quote:
Banaanvraag!!!quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]![]()
Wie mag van jou een lange ban: MrSubtle
Dat kan ze geeneeeeensquote:
*betast greys*quote:Op zondag 29 november 2009 00:01 schreef Greys het volgende:Ik heb Elies d'r voorkantje lekker live gezien!
*raak mij aan*
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |