wij ook (geen kabel en een sateliet tsja..).quote:
ze hebben tegenwordig ook kleine platte satellietschotels hoorquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
wij ook (geen kabel en een sateliet tsja..).
Ik dacht huhquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ze hebben tegenwordig ook kleine platte satellietschotels hoor
[ afbeelding ]
(alhoewel de baksteenprintsticker niet hoeft natuurlijk)
heb er een duidelijkere foto bijgeplaktquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik dacht huhzag hem dus niet.
Tis meer omdat hij net als bij Pagan wel eens sneuvelt.
What the..quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ze hebben tegenwordig ook kleine platte satellietschotels hoor
[ afbeelding ]
(alhoewel de baksteenprintsticker niet hoeft natuurlijk)
[ afbeelding ]
ik vond em wel tofquote:
Dat ziet er moeilijk uit.quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:28 schreef DeZwabber het volgende:
dit lijkt me echt nog eens tof om te bespelen:
[ afbeelding ]
een gehamerde dulcimer
quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:29 schreef Desunoto het volgende:
Ik zou wel eens een harp willen bespelen.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:28 schreef Ynske het volgende:
k wilde vroeger altijd harp leren spelen
valt mee, zit er ingewikkeld uit maar is het nietquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:29 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat ziet er moeilijk uit.
Ik zou wel eens een harp willen bespelen.
in een nummer van steven wilson zit een baskotoquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:35 schreef Desunoto het volgende:
Een Koto zou ik ook nog wel eens willen leren spelen. Soortgelijk instrument.
[ afbeelding ]
Een van m'n favoriete bands, Kagrra,, gebruikt die vaak en het klinkt erg mooi.
Die is wel heel erg mooi!quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:35 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
een van mijn gitaren![]()
(de mooiste dus)
Wat een rustgevende muziek.quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
in een nummer van steven wilson zit een baskoto
edit: deze dus![]()
(na twee minuten ongeveer komtie)
nope, iedereen ligt dood op de grond na het zien van die spongebobukelelequote:Op zaterdag 28 november 2009 22:43 schreef ALTER-EGO het volgende:
Wat weinig zijn er hier nog zeg.
Zit iedereen soms stiekem in de chat?
Of ze hebben een leven op zaterdagavond.quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:43 schreef ALTER-EGO het volgende:
Wat weinig zijn er hier nog zeg.
Zit iedereen soms stiekem in de chat?
Ben net opgestaan maar zit nog bij te komen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nope, iedereen ligt dood op de grond na het zien van die spongebobukelele
Hoi Desunoto.quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:44 schreef Desunoto het volgende:
Greys
ALTER-EGO
Ik ben nog nooit in een fok chat geweest.
Ja daar was ik ook bijna ingebleven toen ik die voorbij zag komen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nope, iedereen ligt dood op de grond na het zien van die spongebobukelele
de apocalyps nadert...quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:46 schreef Greys het volgende:
Over SpongeBob gesproken, waarom staat er op mijn EPG in Digitenne dat er op zowel TMF als MTV alleen maar de hele avond en nacht SpongeBob wordt uitgezonden?
Ze doen vast net alsof om dat zo te laten lijken en zitten nu allemaal te lurken.quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Of ze hebben een leven op zaterdagavond.
Tssssk. Een leven op zaterdagavond is overrated
Om 01.30 uur pasquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
nou, loveless zit in iedergeval alvast klaar voor greys in de pub
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |