ik ben niet zo;n billen persoon, waar is de voorkant?quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, we doen gitaren
De mijne
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Wat en wanneerquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:44 schreef Greys het volgende:
Eliesje, kom je ook naar de Rotterdam-Ierse-Pub-meet?
Ja toch? Niet dan?
Oeh, da's best een gevaarlijke vraag aan Elisa 'geen billen, waar is de voorkant!'.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ben niet zo;n billen persoon, waar is de voorkant?
Kan ik geen plaatje van vindenquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:44 schreef DeZwabber het volgende:
ik ben niet zo;n billen persoon, waar is de voorkant?
Niet volgend weekend maar het weekend daarna ofzo? Dus dat is dan de ehhhhhh 12e? Of 11e?quote:
Dat! Zachte witte bolletjes met harde puntjesquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:45 schreef Greys het volgende:
Oeh, da's best een gevaarlijke vraag aan Elisa 'geen billen, waar is de voorkant!'.
Bereid je voor op twee blauwe ogen als ze je de voorkant van dichtbij laat zien!
Ver rijdenquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:46 schreef Greys het volgende:
Niet volgend weekend maar het weekend daarna ofzo? Dus dat is dan de ehhhhhh 12e? Of 11e?
Ik noem maar wat? Gewoon een wild idee
Maar het is misschien wel wat ver rijden voor je voor een paar uurtjes pub
doe ik daarna welquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:43 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ko·pen kocht, h gekocht voor geld in zijn bezit krijgen
[ afbeelding ]
klinkt interessant, de 11e kan ik niet, heb ik een workshop. en hoelaat wilden jullie dan gaan?quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet volgend weekend maar het weekend daarna ofzo? Dus dat is dan de ehhhhhh 12e? Of 11e?
Ik noem maar wat? Gewoon een wild idee
Maar het is misschien wel wat ver rijden voor je voor een paar uurtjes pub
Dit MOET je gewoon zien. Ik heb ook bijna zitten janken. En dit gaat niet over een koe, maar duizenden intelligente beesten die zo gruwelijk behandeld worden. Je kan je ogen er wel voor sluiten, maar het gebeurd wel gewoon. Van september tot maart.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan ik echt niet zien, dolfijnen die geslacht worden![]()
Zal wel hypocriet zijn omdat ik wel gewoon vlees eet, maar ik kan ook geen docu over andere slachtpartijen zien
Ja, echt bizar he.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
OH FOCK die had ik in in mijn downloadlijst staan, voordat ik geformatteerd had
weer even opnieuw downloaden dan
overigens weet ik waar hij over gaat, en die situatie daar is gewoon bizar
Maar ze gebeuren wel. En vaker dan je denkt.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:43 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat soort dingen zie ik liever niet.
Ik vind die PI gewoon leuk.quote:Op zaterdag 28 november 2009 @ 23:41 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hoi![]()
Waarom schrik jij eigenlijk altijd van je eigen entree hier?
quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:48 schreef ALTER-EGO het volgende:
Hallo MissBliss en ElisaB.
Ik wil ook graag je voorkantje zien ElisaB.
Ik niet... Elies is in mijn gedachten al perfect... daar kan geen foto iets aan verbeterenquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:48 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ik wil ook graag je voorkantje zien ElisaB.
Ja, die is er. Voor intimieenquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:50 schreef MrSubtle het volgende:
Ik niet... Elies is in mijn gedachten al perfect... daar kan geen foto iets aan verbeteren![]()
![]()
(of is het een naaktfoto?)
Ah, doe es?quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat! Zachte witte bolletjes met harde puntjes
Ow ja... ik heb jullie nooit verteld over onze middag in de bossen van OmmenDat ga ik ook niet vertellen
Oh, nou dat is dan geregeld!quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ver rijdenGekke meid! Rotterdam is een half uurtje
Dat is geen geldige redenquote:
Ik weet dat dat gebeurt en alleen die wetenschap vind ik al erg genoeg... de beelden daarbij hoef ik niet zo nodig te zien. Dan voel ik me alleen maar machteloos en kwaad over het onrecht.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dit MOET je gewoon zien. Ik heb ook bijna zitten janken. En dit gaat niet over een koe, maar duizenden intelligente beesten die zo gruwelijk behandeld worden. Je kan je ogen er wel voor sluiten, maar het gebeurd wel gewoon. Van september tot maart.
[..]
Ja, echt bizar he.
[..]
Maar ze gebeuren wel. En vaker dan je denkt.
ohquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |