Oh geen idee nog hoor, en voorlopig zit ik nog in mijn eentje in die pub daarquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
klinkt interessant, de 11e kan ik niet, heb ik een workshop. en hoelaat wilden jullie dan gaan?
Ik ben voor maarehhm ik kan op moment mijn ogen tot na 8-en ophouden maar ben dan niet echt aanspreekbaar dus dat binnenkort is niet leuk denk ik.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeg, Subtielerd? Shut it!
Ml-etje, zullen we gewoon binnenkort een keer in die Rdamse Pub afspreken met een paar uit deze regio? En de mensen van verder die de moeite willen nemen om hierheen te komen uiteraard. Lijkt me wel leuk
Tis hilarisch ende legendarisch. Moet je maar eens aan mijn beeb vragen mochten jullie elkaar ooit treffenquote:
Het hangt er maar vanaf waar je vandaan komtquote:Oh, nou dat is dan geregeld!
Ik heb altijd het idee dat 'daar waar jij woont' veul verder weg is!
Misschien kun je het painten? Dat vertelt vaak makkelijkerquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tis hilarisch ende legendarisch. Moet je maar eens aan mijn beeb vragen mochten jullie elkaar ooit treffen
[..]
Jawel!quote:
Dat is 'mquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:51 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
of nog donkerder?
hij is in iedergeval mooi
Moet jij je niet alvast mooi gaan maken om zo op pad te gaan?quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh geen idee nog hoor, en voorlopig zit ik nog in mijn eentje in die pub daar
Het was maar een idee en we moeten maar even zien of er iets van komt.
Op zich lijkt het me wel lachen
quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:52 schreef MrSubtle het volgende:
Er is iets mis met mijn internet. Ik zie allemaal saaie plaatjes van gitaren waar jullie schijnbaar allemaal interessante en mooie dingen zien![]()
quote:
Nee, het is niet te painten. Echt....quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:53 schreef MrSubtle het volgende:
Misschien kun je het painten? Dat vertelt vaak makkelijker
Jij kunt ALLES paintenquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, het is niet te painten. Echt....
quote:Op zaterdag 28 november 2009 @ 23:55 schreef MrSubtle het volgende:
[..]niet.
10 jaar FOK!
21. Slechtste moderator ooit: MissBliss
Ga je gangquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]![]()
Wie mag van jou een lange ban: MrSubtle
Owquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik ben voor maarehhm ik kan op moment mijn ogen tot na 8-en ophouden maar ben dan niet echt aanspreekbaar dus dat binnenkort is niet leuk denk ik.
Ik heb geen ban-knop.quote:
Nog anderhalf uur hequote:Op zaterdag 28 november 2009 23:54 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Moet jij je niet alvast mooi gaan maken om zo op pad te gaan?
Ja, ik ben goed. Kon je maar stemmen op de beste painter van 10 jaar FOK!quote:
Banaanvraag!!!quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]![]()
Wie mag van jou een lange ban: MrSubtle
Dat kan ze geeneeeeensquote:
*betast greys*quote:Op zondag 29 november 2009 00:01 schreef Greys het volgende:Ik heb Elies d'r voorkantje lekker live gezien!
*raak mij aan*
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |