Hoiquote:
ctrl + f ftwquote:Op donderdag 3 december 2009 19:20 schreef Modus het volgende:
Zijn er echt mensen (behalve Lamon dan) die alle geposte lijstjes al gaan lezen? Je kan toch beter gewoon op de uitslag wachten?
Ctrl F Schatje.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:20 schreef Modus het volgende:
Zijn er echt mensen (behalve Lamon dan) die alle geposte lijstjes al gaan lezen? Je kan toch beter gewoon op de uitslag wachten?
Je wordt te weinig genoemd bedoel je.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:12 schreef static het volgende:
Bijna allemaal nebwies hier.[ afbeelding ]
toch leuk, al die moeite die je doet om hier iets te posten wat je onmogelijk kan hebben ingevuld op de verkiezingsitequote:
Zie de underscore....quote:Op donderdag 3 december 2009 22:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
toch leuk, al die moeite die je doet om hier iets te posten wat je onmogelijk kan hebben ingevuld op de verkiezingsite
Waar haaaaal je het vandaan?quote:Op donderdag 3 december 2009 19:20 schreef Modus het volgende:
Zijn er echt mensen (behalve Lamon dan) die alle geposte lijstjes al gaan lezen?
n00bquote:Op woensdag 2 december 2009 04:01 schreef TwyLight het volgende:
[..]!!!!! dat topic kende ik nog niet, hoe geniaal
Kan dus prima in de categorie 10 jaar FOK!quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
n00b
is alleen geen 2009 topic (gestart in 2008)
Ja, hoe zou dat nou komen, (dorpsgek)2.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:14 schreef Lamon. het volgende:
[..]
maar de overige 50% ligt aan users die het niet kunnen laten om mijn username OVERAL te noemen, of ik nu wel of niet in een topic gepost heb, het maakt niet eens meer uit.
Hoeveel wedden we dat ik dat wel kan?quote:Op donderdag 3 december 2009 23:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
dan nog kan je niet meer dan 5x dezelfde naam in een categorie invullen
HAHA JA MAAR JIJ BENT OOK EEN DEVJE.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:37 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hoeveel wedden we dat ik dat wel kan?
Om hoeveel wedden we dat GM je rechten weghaald als je klooit aan zijn progje?quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:37 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Over die letterlijke bewering wil ik best wedden, voor een fles Jameson.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
Om hoeveel wedden we dat GM je rechten weghaald laat halen als je klooit aan zijn progje?
Ja, jij wel.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:37 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja, ikquote:Op donderdag 3 december 2009 19:20 schreef Modus het volgende:
quote:Op maandag 7 december 2009 00:10 schreef tong80 het volgende:
Als je de voetbaluitslagen probeert te vermijden overdag. Kijk je tijdens studio-sport bij de samenvatting toch op Teletekst omdat de spanning niet is te verdragen.
Kun je stemmen zien of hoe zit dat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
quote:Op woensdag 9 december 2009 15:25 schreef de_boswachter het volgende:
Waar en wanneer kan ik mijn prijs ophalen ?
quote:Op woensdag 9 december 2009 15:47 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Kun je stemmen zien of hoe zit dat.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lolwut
Serieus, had jij daar wat mee te maken?quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:10 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja de SHE rel prijzen zijn uiteraard ook allemaal voor mij.
Doe eens niet zo verdietig kijken?!quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Serieus, had jij daar wat mee te maken?
Respect weettog.quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo verdietig kijken?!![]()
Ik nomineerde je, 2x!
Waarvan ik nu zie dat ik één keer niet de juiste username heb genomineerd
Was jij dan de FOK!slet van 2009?quote:Op maandag 14 december 2009 16:03 schreef de_boswachter het volgende:
Dirk heeft onder een steen gelegen
daar heb ik geen vraag voor gemaakt. my bad. Had ik ten minste nog enige kans gehad op een awardquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:15 schreef swarmahoer het volgende:
brandx is welde boxchick van 2009 heb ik me laten vertellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |