Ik heb zojuist ep2 van beschikbare 3 gezien en vind het een erg vermakelijk serie.quote:The series follows a gang of five young oddballs serving community service orders who, after being caught in a freak electrical storm, find themselves saddled with strange superpowers.
But rather than comic book staples like super-strength, speed or even flying, their powers are all extensions of their more negative personality traits.
So, the girl who thinks people look down on her can suddenly read minds, the boy who is ignored by his family can become invisible and, bizarrely, the flirt of the group can send people into a sexual frenzy with the slightest touch.
So far, so super-Skins-meets-atomic-Shameless.
BBC News - Entertainment
Yesquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:24 schreef prutvent het volgende:
Seizoen drie begint pas in november/december
Heb jij serieus alles in 1 dag gezien?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:00 schreef gnilrednoz het volgende:
erg vette seriealleen die christmas special was een beetje gaar wmb
dat verkopen van hun krachten.. ze zochten echt een manier om de karakters andere abilities te geven ofzo
2 dagenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:56 schreef Siral het volgende:
[..]
Heb jij serieus alles in 1 dag gezien?...............
Ik snap het ook wel, en dat maakte het ook nog wel enigszins acceptabel voor me. Maar ondanks dat einde vond ik het gewoon niet heel erg sterk geschreven. Maar niet superstorend verder, lach bijv. wel in een scheur toen Nathan op die placenta stond te springenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:28 schreef Evienne het volgende:
Ah zonderling, beetje obvious misschien, maar zo maken ze het volgende seizoen wel een stuk interessanter, en waarschijnlijk, alweer, het wachten meer dan waard. Blijf het een topserie vinden met geweldige, unieke karakters.
Mja, was een beetje een noodgreep denk ik. Misschien hadden de schrijvers ook niet verwacht dat het tot een derde seizoen zou komen...?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:12 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel, en dat maakte het ook nog wel enigszins acceptabel voor me. Maar ondanks dat einde vond ik het gewoon niet heel erg sterk geschreven. Maar niet superstorend verder, lach bijv. wel in een scheur toen Nathan op die placenta stond te springen
Misschien wel ja, hehequote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:27 schreef Evienne het volgende:
[..]
Mja, was een beetje een noodgreep denk ik. Misschien hadden de schrijvers ook niet verwacht dat het tot een derde seizoen zou komen...?
Nathan verdient een standbeeld. Daar zal hij het zelf ook roerend mee eens zijn.
Hoewat? Geen Nathan?quote:Op donderdag 1 september 2011 16:15 schreef Oksel het volgende:
GE-NI-ALE serie!!
S03 zonder Nathan..![]()
![]()
Klopt, staan zat nieuwsberichten over op internet. Er komt wel een nieuw karakter (Rudy of Rudi).quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 08:35 schreef fwokker het volgende:
psst goed nieuws in de spoilerIs al stuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier dan, moet je wel inloggen met facebook.quote:
Kelly met de gorilla liet mij juist het hardst lachen van de hele seriequote:Op maandag 26 september 2011 19:41 schreef Kijana het volgende:
Leuke serie, af en toe zitten er wel dingen tussen waarvan ik denk van tja moet dat nou. Zoals Kelly met die gorilla.
Jammer dat Nathan (Robert Sheehan) weg is volgend seizoen.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:39 schreef Jaapvaak het volgende:
Waarom doet Nathan niet meer mee? Weet iemand dat?
Good riddens to bad rubbish.quote:Sheehan's departure will come as little surprise to those that have seen his back catalogue of roles across British television and independent film, a filmography which includes a particularly memorable role as the tormented BJ in Channel 4's bleak Red Riding trilogy.
Sheehan has been destined for stardom for some time and his turn in Misfits, as the unkillable smart arse, has been the role to propel him into the mainstream. The release of Killing Bono a week ago saw Sheehan in his first starring role and has been met with critical praise.
Daar had ik ook iets meer van verwacht, van die krachten, maar de aflevering viel me toch niet tegen. Goeie opbouw en dat heerlijke (wijlen) blondje.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:58 schreef Grimmson het volgende:
Nou, net de laatste ep gezien.. Wel leuk maar wat een flut krachten hebben ze nou, hopen dat dat nog gaat veranderen..
Misschien elke keer z'n dood voorspellen en voorkomen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:13 schreef fwokker het volgende:
Ik moet nog wel wennen aan die nieuwe gast, zijn manier van acteren vind ik een beetje irritant maar dat vond ik van Nathan eerst ook dus wie weet veranderd dat nog. Verder wel een aardige aflevering. Wat is nu trouwens de kracht van Simon? Kan hij in de toekomst kijken ofzo?
Ik denk dat dat uiteindelijk weinig verschilt met wat die ander deed met zijn kracht. Filosofisch verschilt het, effectief is het als wij kijken (want alles kan teruggespoeld worden) dezelfde krachtquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:27 schreef Hubba88 het volgende:
[..]
Misschien elke keer z'n dood voorspellen en voorkomen.
"Oh, my God. You fancy her, don't you?"quote:Op woensdag 14 december 2011 16:57 schreef WammesWaggel het volgende:
Wat een Bazigheidze zijn gewoon allemaal gaaf
En het valt natuurlijk verder niemand op dat er weer een probationworker verdwenen is, en die kudde cheerleaders... Ach
Op Kelly ben ik verliefd aan het worden, bizar![]()
She's fit innit?quote:Op woensdag 14 december 2011 17:22 schreef TWP het volgende:
[..]
"Oh, my God. You fancy her, don't you?"
Die was inderdaad briljantquote:Op donderdag 22 december 2011 15:27 schreef TWP het volgende:
Net de laatste aflevering gekeken. Erg mooi zou ze de cirkel helemaal rond hebben gemaakt. Alleen ben ik nu wel enorm benieuwd hoe ze een vierde seizoen nu willen gaan maken. Ik had verwacht dat het nu helemaal af zou zijn gelopen, maar blijkbaar dus ook nog een vierde. Nice.
Oja, en dan nog even een geniale quote van Rudy uit de laatste aflevering (want wat een held is dat toch he) :
"Well, there's no probation worker, so I thought fuck it, smash your way into vending machine, but it's toughened glass! How desperate do they think people are to get a Twix?"
Hier precies hetzelfde... Voor de "view" van Simon zullen ze wel een dubbelganger van Nathan gebruikt hebben neem ik aan?quote:Op donderdag 29 december 2011 18:10 schreef megamandy het volgende:
Dat moment dat je Simon in de verleden tijd op het dak ziet staan, die scène dat ze op het bankje zitten merkte ik wel opeens op dat ik Nathan best wel mis
Of de gebruikte beelden zijn destijds al geschoten.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:14 schreef GieJay het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde... Voor de "view" van Simon zullen ze wel een dubbelganger van Nathan gebruikt hebben neem ik aan?
quote:I think I got a hair stuck down in my throat...
Dat vraag ik me ook af..quote:Op zondag 24 juni 2012 15:31 schreef FL_Freak het volgende:
Alleen ik vraag me af hoe ze seizoen 4 gaan doen gezien het feit dat Simon telkens terug zal gaan in de tijd. Oftewel die cirkel waar ze het over hadden aan het einde.
Volgens mij nog niets bekendquote:Op zondag 24 juni 2012 15:39 schreef BGTes het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af..
Weet iemand wanneer het volgende seizoen begint?
Simon komt helemaal niet meer terug in seizoen vier, alleen Curtis en Rudy blijven van de oude cast, de rest is nieuw.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:31 schreef FL_Freak het volgende:
Eindelijk alle 3 de seizoenen gezien.
Deze serie is echt een dikke 9/10 voor mij!
Alleen ik vraag me af hoe ze seizoen 4 gaan doen gezien het feit dat Simon telkens terug zal gaan in de tijd. Oftewel die cirkel waar ze het over hadden aan het einde.
De soundtrack is ook zeer geweldig![]()
quote:Something for the weekend - an exclusive behind-the-scenes pic of Joe Gilgun filming Misfits Series 4...
Hmm erg jammer...quote:Op zondag 24 juni 2012 17:07 schreef booo het volgende:
[..]
Simon komt helemaal niet meer terug in seizoen vier, alleen Curtis en Rudy blijven van de oude cast, de rest is nieuw.
Dat dikgedruktequote:Series Four (2012)
On 16 December 2011, Digital Spy revealed that the show was renewed for a fourth series.[15] A few days later, it was revealed that series stars Antonia Thomas and Iwan Rheon would not be returning in the fourth series.[16][17]
On 1 March 2012, Den of Geek stated that three new characters will be coming to Misfits for the fourth season. A casting call went out for: "... Jess is a kind of female version of Larry David – smart and articulate, She’s the person who will say the un-sayable, the person who’ll question social norms and etiquette. Jess hates people who bullshit and lie to her. ... Finn has a childlike naively optimistic view of life, he’s always eager to please and enthusiastic about life. Finn talks a lot and often uses this to try and talk himself out of difficult or awkward situations. He is very funny. ... Alex is the sexiest guy on the estate. He is super good looking, all the girls fancy him but for some reason he is very standoffish, he doesn’t seem interested in girls. Everyone reads this as being extremely suspicious and suspect it’s power related."
On 2 May 2012, Lauren Socha who plays Kelly, was sentenced to a four month jail term, suspended for one year after she admitted to racially aggravated assault against a taxi driver in 2011. Like her on screen character she must also carry out 80 hours of community service.[18] The following day on 3 May 2012, Channel 4 announced that Lauren would not be returning to series 4 of Misfits, but this was by mutual decision before the series went into production and had nothing to do with her conviction.[19]
On 16 May 2012, ScreenTerrier announced that 23 year-old Actress Karla Crome (who will soon star in Sky1's new drama, Hit and Miss) stars as Jess and that Nathan McMullen will join the cast as Finn. They also confirmed that the show had begun production and that Nathan Stewart-Jarrett and Joseph Gilgun's characters will return for series 4 which is set to air late in 2012. Nirpal Bhogal will direct the show's fourth series.[20]
quote:US Version
On 7 March 2012, it was announced that, in a deal between Clerkenwell Films and Fake Empire, Josh Schwartz (Gossip Girl, The O.C.) has co-written an American pilot of Misfits with Howard Overman. Production is anticipated in 2012/early 2013.[10]
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:51 schreef megamandy het volgende:
Dikke, vette kick!
22 oktober beginnen ze weer
Zag het zelf opeens staan in een app en vorige week werd die foto geplaatst op facebook.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:09 schreef Kwalberto het volgende:
Hoe is het mogelijk dat ik deze bazenserie bijna vergeten was
Ik moet zeggen dat ik Skins sinds seizoen 5 en 6 niet echt boeiend meer vind, maar goed misschien dat seizoen 7 daar verandering in brengt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zag het zelf opeens staan in een app en vorige week werd die foto geplaatst op facebook.
En even off-topic dankzij jouw UIEr komt toch geen Skins film maar in seizoen 7 komen wel acteurs van de verschillende generaties samen en ik denk dat Effy daar ook deel van uitmaakt
Hier hetzelfde maar door de oude cast wil ik wel nog een poging wagenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:47 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik Skins sinds seizoen 5 en 6 niet echt boeiend meer vind, maar goed misschien dat seizoen 7 daar verandering in brengt.
Ach ja dat was er ook op Rudy en dan bleek ook een baas.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hier hetzelfde maar door de oude cast wil ik wel nog een poging wagen
Op facebook was trouwens wel veel commentaar op de nieuwe cast van Misfits.
Kayaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:13 schreef megamandy het volgende:
En even off-topic dankzij jouw UIEr komt toch geen Skins film maar in seizoen 7 komen wel acteurs van de verschillende generaties samen en ik denk dat Effy daar ook deel van uitmaakt
En hoe hij wel even die plant weg zou smijten!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:16 schreef Nelson90 het volgende:
Fantastische seizoensopening!
Meteen weer helemaal duidelijk wat deze serie zo tof maakt: de humor,het rauwe en de Engelse accenten.
Dat verhaal over die verkrachting door z'n oom van die nieuwe gast
Inderdaadquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:16 schreef Nelson90 het volgende:
Fantastische seizoensopening!
Meteen weer helemaal duidelijk wat deze serie zo tof maakt: de humor,het rauwe en de Engelse accenten.
Dat verhaal over die verkrachting door z'n oom van die nieuwe gast
Fresh Meat wilde ik ook aan beginnen maar seizoen 1 lijkt onvindbaarquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:20 schreef GieJay het volgende:
[..]
En hoe hij wel even die plant weg zou smijten!
Sommige mensen kunnen het niet uitstaan maar dat Engelse accent (en humor uiteraard ook) vind ik helemaal geweldig!
Tips: Bad Education en Fresh Meat (ook van channel four)
Zie pm:)quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:06 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Fresh Meat wilde ik ook aan beginnen maar seizoen 1 lijkt onvindbaar?
Jep, er is een Christmas special van een paar minuten waarin je kunt zien waaromquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:45 schreef Friday12 het volgende:
die nathan ofzo is eruit na eerste 2 seizoenen?
die gast was de leukstequote:Op dinsdag 6 november 2012 20:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jep, er is een Christmas special van een paar minuten waarin je kunt zien waaromIets met Las Vegas in de titel.
Hoeft hier niet, is het UK topic. Uitgezonden materiaal is spoilervrij.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:45 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Doe er even spoiler-tags omheen....
ik zou niet weten waarom.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:45 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Doe er even spoiler-tags omheen....
De cast is kleiner, dus misschien daarom?quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:05 schreef megamandy het volgende:
Jep, is nog steeds een grappige serie.
Alleen is het toch heel anders dan bijvoorbeeld in seizoen 1. Niet alleen door de mensen maar toch ook qua schrijfstijl. Kan alleen niet uitleggen waaromZe maken toch ook minder gebruik van hun krachten etc.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
http://www.huffingtonpost(...)eries_n_3002859.html
http://www.whatsontv.co.u(...)tten-and-ready-to-goquote:Misfits The Movie, based on the hit E4 show, will soon be in production...
"A movie version of Misfits is already written and ready to go," Misfits writer and creator Howard Overman exclusively told What's On TV. "There are a lot of people interested in funding the project and we're just waiting for the final funds."
Misfits follows a group of teen delinquents doing community service who each acquired superhuman powers after a mysterious storm. Originally starring Robert Sheehan, Iwan Rheon, Lauren Socha, Antonia Thomas, Nathan Stewart-Jarrett, there have been changes to the main cast over the four series. The fifth and final series is set to screen this autumn on E4.
"The Movie could be a mix of both the original characters and the new ones - I can't say more than that!" said Howard.
Before Misfits the Movie, however, Howard is working on BBC1's new 13-part fantasy series Atlantis, from the makers of Merlin, which starts later this month and features the adventures of Greek mythological characters such as Jason, Hercules, Pythagorus and Medusa.
"When I heard Merlin was ending, I knew the BBC would be looking for something to fill that slot," said Howard. "I'd been thinking about Greek myths and the idea grew from that."
Eens, het laatste seizoen heb ik ook niet meer gekeken. Misschien als ik eens tijd over heb dat ik het nog bekijk ter afsluiting.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:06 schreef planethugo het volgende:
sinds netflix een tijdje geleden deze serie ontdekt, vooral seizoen 1 en 2 waren erg vermakelijk. Toen Nathan eruit ging was het al minder en hoewel Rudy af en toe wel vermakelijk was, kwam hij ook teveel over als 'de vervanger van Nathan', dwz wel erg geforceerd. Daarnaast vond ik het terug in de tijd reizen verhaal van Simon maar matig afgerond. Toen hij zijn eigen ik tegenkwam die terug in de tijd gereisd was, dacht ik dat daar veel meer achter stak. Maar helaas was het uiteindelijk nogal een matige reden aangezien Aïsha toch wel dood ging, of hij moet puur terug gegaan zijn om die GTA dude te stoppen.
Seizoen 3 nog wel afgekeken dus, maar toen seizoen 4 begon was er van de vaste cast weinig over en die nieuwe konden me niet boeien dus voorlopig na 1 of 2 afleveringen gestopt.
Nu klinkt het alsof ik de serie afkraak, maar afgezien van de cast wijzigingen, krachten die te weinig centraal staan en het soms matig uitwerken van veelbelovende plots is het vooral in seizoen 1 en 2 een heerlijke serie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
seizoen 3 handelt de lopende verhalen af dus dat kan je best nog afkijkenquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:11 schreef minilot het volgende:
Nou.. Ik heb nu in twee dagen de eerste twee seizoenen er doorheen gejast (minus de kerstspecial). Errrrg leuk!![]()
Maar nu lees ik dus overal, en nu hier ook weer, dat de volgende seizoenen veel beroerder zijn en nu wete ik neit of ik wel verder zou moeten kijken! Dat Nathan eruit gaat, daar kan ik me ngo wel overheen zetten (hoe tof ik zijn personage ook vond) maar ik ben onderhand wel heel gehecht geraakt aan de verhaallijn van die hartverscheurend snoezige Simon.. Krijgt dat stuk plot een waardig en goed verloop in de rest van de serie? Want als dat bagger is, dan hou ik het gewoon lekker bij de eerste twee seizoenen.
Thanks! Dat dan maar doen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:22 schreef planethugo het volgende:
[..]
seizoen 3 handelt de lopende verhalen af dus dat kan je best nog afkijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |