Heb jij serieus alles in 1 dag gezien?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:00 schreef gnilrednoz het volgende:
erg vette seriealleen die christmas special was een beetje gaar wmb
dat verkopen van hun krachten.. ze zochten echt een manier om de karakters andere abilities te geven ofzo
2 dagenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:56 schreef Siral het volgende:
[..]
Heb jij serieus alles in 1 dag gezien?...............
Ik snap het ook wel, en dat maakte het ook nog wel enigszins acceptabel voor me. Maar ondanks dat einde vond ik het gewoon niet heel erg sterk geschreven. Maar niet superstorend verder, lach bijv. wel in een scheur toen Nathan op die placenta stond te springenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:28 schreef Evienne het volgende:
Ah zonderling, beetje obvious misschien, maar zo maken ze het volgende seizoen wel een stuk interessanter, en waarschijnlijk, alweer, het wachten meer dan waard. Blijf het een topserie vinden met geweldige, unieke karakters.
Mja, was een beetje een noodgreep denk ik. Misschien hadden de schrijvers ook niet verwacht dat het tot een derde seizoen zou komen...?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:12 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel, en dat maakte het ook nog wel enigszins acceptabel voor me. Maar ondanks dat einde vond ik het gewoon niet heel erg sterk geschreven. Maar niet superstorend verder, lach bijv. wel in een scheur toen Nathan op die placenta stond te springen
Misschien wel ja, hehequote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:27 schreef Evienne het volgende:
[..]
Mja, was een beetje een noodgreep denk ik. Misschien hadden de schrijvers ook niet verwacht dat het tot een derde seizoen zou komen...?
Nathan verdient een standbeeld. Daar zal hij het zelf ook roerend mee eens zijn.
Hoewat? Geen Nathan?quote:Op donderdag 1 september 2011 16:15 schreef Oksel het volgende:
GE-NI-ALE serie!!
S03 zonder Nathan..![]()
![]()
Klopt, staan zat nieuwsberichten over op internet. Er komt wel een nieuw karakter (Rudy of Rudi).quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 08:35 schreef fwokker het volgende:
psst goed nieuws in de spoilerIs al stuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier dan, moet je wel inloggen met facebook.quote:
Kelly met de gorilla liet mij juist het hardst lachen van de hele seriequote:Op maandag 26 september 2011 19:41 schreef Kijana het volgende:
Leuke serie, af en toe zitten er wel dingen tussen waarvan ik denk van tja moet dat nou. Zoals Kelly met die gorilla.
Jammer dat Nathan (Robert Sheehan) weg is volgend seizoen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |