quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:39 schreef Jaapvaak het volgende:
Waarom doet Nathan niet meer mee? Weet iemand dat?
Good riddens to bad rubbish.quote:Sheehan's departure will come as little surprise to those that have seen his back catalogue of roles across British television and independent film, a filmography which includes a particularly memorable role as the tormented BJ in Channel 4's bleak Red Riding trilogy.
Sheehan has been destined for stardom for some time and his turn in Misfits, as the unkillable smart arse, has been the role to propel him into the mainstream. The release of Killing Bono a week ago saw Sheehan in his first starring role and has been met with critical praise.
Daar had ik ook iets meer van verwacht, van die krachten, maar de aflevering viel me toch niet tegen. Goeie opbouw en dat heerlijke (wijlen) blondje.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:58 schreef Grimmson het volgende:
Nou, net de laatste ep gezien.. Wel leuk maar wat een flut krachten hebben ze nou, hopen dat dat nog gaat veranderen..
Misschien elke keer z'n dood voorspellen en voorkomen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:13 schreef fwokker het volgende:
Ik moet nog wel wennen aan die nieuwe gast, zijn manier van acteren vind ik een beetje irritant maar dat vond ik van Nathan eerst ook dus wie weet veranderd dat nog. Verder wel een aardige aflevering. Wat is nu trouwens de kracht van Simon? Kan hij in de toekomst kijken ofzo?
Ik denk dat dat uiteindelijk weinig verschilt met wat die ander deed met zijn kracht. Filosofisch verschilt het, effectief is het als wij kijken (want alles kan teruggespoeld worden) dezelfde krachtquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:27 schreef Hubba88 het volgende:
[..]
Misschien elke keer z'n dood voorspellen en voorkomen.
"Oh, my God. You fancy her, don't you?"quote:Op woensdag 14 december 2011 16:57 schreef WammesWaggel het volgende:
Wat een Bazigheidze zijn gewoon allemaal gaaf
En het valt natuurlijk verder niemand op dat er weer een probationworker verdwenen is, en die kudde cheerleaders... Ach
Op Kelly ben ik verliefd aan het worden, bizar![]()
She's fit innit?quote:Op woensdag 14 december 2011 17:22 schreef TWP het volgende:
[..]
"Oh, my God. You fancy her, don't you?"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |