abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119441130
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:45 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Doe er even spoiler-tags omheen....
ik zou niet weten waarom.
pi_119453537
Wel jammer dat iedereen van de orginele cast er nu uit is.

Misschien komt Curtis nog terug met een tijdreis actie ofzo..
pi_119453997
Of Simon?
  woensdag 21 november 2012 @ 16:15:56 #154
283085 TWP
kassalade
pi_119468289
Damn, jammer van Curtis. ;(
:)
pi_119481034
Curtis :'( :'( :'(
pi_119670566
Ik blijf Misfits gewoon ontzettend tof vinden, ondanks het feit dat er niemand is overgebleven van de originele cast! O+
  dinsdag 27 november 2012 @ 13:05:56 #157
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_119670713
Jep, is nog steeds een grappige serie.
Alleen is het toch heel anders dan bijvoorbeeld in seizoen 1. Niet alleen door de mensen maar toch ook qua schrijfstijl. Kan alleen niet uitleggen waarom :') Ze maken toch ook minder gebruik van hun krachten etc.
吴 曼 迪
pi_119672137
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 november 2012 13:05 schreef megamandy het volgende:
Jep, is nog steeds een grappige serie.
Alleen is het toch heel anders dan bijvoorbeeld in seizoen 1. Niet alleen door de mensen maar toch ook qua schrijfstijl. Kan alleen niet uitleggen waarom :') Ze maken toch ook minder gebruik van hun krachten etc.
De cast is kleiner, dus misschien daarom?
Of omdat er nu geen rode draad in loopt zoals met de tijdreisaffaire?

Tenzij je de perikelen van Anal Mary meerekent...
pi_119687662
Heb de 4 afleveringen van seizoen 4 gezien, en vind er geen reet meer aan. Het is niet meer zo leuk als het was, de krachten zijn niet zo boeiend meer, het verhaal gaat nergens meer heen, de rode lijn is er amper en de karakters zijn lang niet zo leuk meer als de eerste generatie.

Jammer, want het was echt een geweldige serie
pi_119717811
Vind het nog steeds een geniale serie _O_
  donderdag 6 juni 2013 @ 05:13:16 #161
354558 BDIL
Soul Plane.. We Sky High son..
pi_127470609
Dit is een van de meest geniale series die ik heb gezien _O_ ( En ja ik heb veel series gekeken :@) Ben bijna aan het eind van seizoen 2 en ik moet zeggen dat ik zelden zoveel humor, naakte scenes en geniale karakters in een serie heb gezien :P Nathan laat je het meest lachen met zijn gedrag en opmerkingen _O- Wat een baas _O_ ( Curtis en Simon ook )
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
pi_127471163
Komt er nog een nieuw seizoen?
pi_127476295
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 08:07 schreef Radobe het volgende:
Komt er nog een nieuw seizoen?
http://www.huffingtonpost(...)eries_n_3002859.html
pi_132503188
S05E01 nu te downloaden _O_
pi_132507061
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 03:30 schreef FL_Freak het volgende:
S05E01 nu te downloaden _O_
Met niemand van de orginele cast zeker :'(
  donderdag 24 oktober 2013 @ 12:39:32 #167
283085 TWP
kassalade
pi_132509551
Ha, vrij bizarre aflevering weer. Hoewel seizoenen 1 tot en met 3 het best waren, naar mijn mening, is het nog steeds leuk om te kijken.

Rudy. _O_ "From Wankster to Gangster"
:)
pi_133120212
ik heb deze serie net ontdekt via Netflix :-) geweldig!
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
pi_134230830
En afgelopen. Vond het wel echt een bazenserie.
De tijdreislogica was wel een beetje raar en de superpowers niet heel super over het algemeen.
Maar ik vond de humor echt heerlijk.
  woensdag 8 januari 2014 @ 07:41:42 #170
366583 Lemsterr
Dorpsidioot
pi_135221581
quote:
Misfits The Movie, based on the hit E4 show, will soon be in production...

"A movie version of Misfits is already written and ready to go," Misfits writer and creator Howard Overman exclusively told What's On TV. "There are a lot of people interested in funding the project and we're just waiting for the final funds."

Misfits follows a group of teen delinquents doing community service who each acquired superhuman powers after a mysterious storm. Originally starring Robert Sheehan, Iwan Rheon, Lauren Socha, Antonia Thomas, Nathan Stewart-Jarrett, there have been changes to the main cast over the four series. The fifth and final series is set to screen this autumn on E4.

"The Movie could be a mix of both the original characters and the new ones - I can't say more than that!" said Howard.

Before Misfits the Movie, however, Howard is working on BBC1's new 13-part fantasy series Atlantis, from the makers of Merlin, which starts later this month and features the adventures of Greek mythological characters such as Jason, Hercules, Pythagorus and Medusa.

"When I heard Merlin was ending, I knew the BBC would be looking for something to fill that slot," said Howard. "I'd been thinking about Greek myths and the idea grew from that."
http://www.whatsontv.co.u(...)tten-and-ready-to-go
pi_135248811
Nice
pi_138463499
sinds netflix een tijdje geleden deze serie ontdekt, vooral seizoen 1 en 2 waren erg vermakelijk. Toen Nathan eruit ging was het al minder en hoewel Rudy af en toe wel vermakelijk was, kwam hij ook teveel over als 'de vervanger van Nathan', dwz wel erg geforceerd. Daarnaast vond ik het terug in de tijd reizen verhaal van Simon maar matig afgerond. Toen hij zijn eigen ik tegenkwam die terug in de tijd gereisd was, dacht ik dat daar veel meer achter stak. Maar helaas was het uiteindelijk nogal een matige reden aangezien Aïsha toch wel dood ging, of hij moet puur terug gegaan zijn om die GTA dude te stoppen.

Seizoen 3 nog wel afgekeken dus, maar toen seizoen 4 begon was er van de vaste cast weinig over en die nieuwe konden me niet boeien dus voorlopig na 1 of 2 afleveringen gestopt.

Nu klinkt het alsof ik de serie afkraak, maar afgezien van de cast wijzigingen, krachten die te weinig centraal staan en het soms matig uitwerken van veelbelovende plots is het vooral in seizoen 1 en 2 een heerlijke serie.
  donderdag 3 april 2014 @ 14:50:55 #173
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_138470973
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 10:06 schreef planethugo het volgende:
sinds netflix een tijdje geleden deze serie ontdekt, vooral seizoen 1 en 2 waren erg vermakelijk. Toen Nathan eruit ging was het al minder en hoewel Rudy af en toe wel vermakelijk was, kwam hij ook teveel over als 'de vervanger van Nathan', dwz wel erg geforceerd. Daarnaast vond ik het terug in de tijd reizen verhaal van Simon maar matig afgerond. Toen hij zijn eigen ik tegenkwam die terug in de tijd gereisd was, dacht ik dat daar veel meer achter stak. Maar helaas was het uiteindelijk nogal een matige reden aangezien Aïsha toch wel dood ging, of hij moet puur terug gegaan zijn om die GTA dude te stoppen.

Seizoen 3 nog wel afgekeken dus, maar toen seizoen 4 begon was er van de vaste cast weinig over en die nieuwe konden me niet boeien dus voorlopig na 1 of 2 afleveringen gestopt.

Nu klinkt het alsof ik de serie afkraak, maar afgezien van de cast wijzigingen, krachten die te weinig centraal staan en het soms matig uitwerken van veelbelovende plots is het vooral in seizoen 1 en 2 een heerlijke serie.
Eens, het laatste seizoen heb ik ook niet meer gekeken. Misschien als ik eens tijd over heb dat ik het nog bekijk ter afsluiting.
吴 曼 迪
pi_138472815
Ben het er niet helemaal mee eens hoor. Rudy vind ik ook toffer dan Nathan uiteindelijk.
Wel was het einde van seizoen 3 inderdaad niet zo sterk en zijn de krachten wat lafjes uitgewerkt. Maar dat vind ik ook helemaal niet zo belangrijk bij deze serie.
  donderdag 3 april 2014 @ 22:15:12 #175
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_138487578
Seizoen 1 en 2 waren heel vet. Maar toen Nathan ( _O_ ) weg was ben ik ook afgehaakt. Kon me niet meer boeien.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  donderdag 3 april 2014 @ 23:54:35 #176
232767 DoomCow
FABRICATI DIEM, PVNC
pi_138492055
Ik heb de hele serie gekeken en eigenlijk Nathan (en de rest) niet eens heel erg gemist. Rudy was een waardige vervanger...

De humor blijft en het feit dat de superpowers maar matig zijn (of zo worden gebruikt) kenmerkt de serie

En Abby O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
  donderdag 1 januari 2015 @ 20:53:35 #177
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_148226650
Net t/m midden seizoen 4 gekeken. 1 en 2 waren echt geweldig, 3 was ook wel leuk, maar zonder Curtis die mid seizoen 4 doodgaat is het echt niet meer te harden. Alleen Rudy is nog grappig, terwijl de rest gewoon niet interessant is.

1 en 2 zijn echt aan te raden, maar daarna kan je wel stoppen ^O^
pi_149831349
Nou.. Ik heb nu in twee dagen de eerste twee seizoenen er doorheen gejast (minus de kerstspecial). Errrrg leuk! O+

Maar nu lees ik dus overal, en nu hier ook weer, dat de volgende seizoenen veel beroerder zijn en nu wete ik neit of ik wel verder zou moeten kijken! Dat Nathan eruit gaat, daar kan ik me ngo wel overheen zetten (hoe tof ik zijn personage ook vond _O_ ) maar ik ben onderhand wel heel gehecht geraakt aan de verhaallijn van die hartverscheurend snoezige Simon.. Krijgt dat stuk plot een waardig en goed verloop in de rest van de serie? Want als dat bagger is, dan hou ik het gewoon lekker bij de eerste twee seizoenen. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 19-02-2015 17:35:48 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_149852250
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 17:11 schreef minilot het volgende:
Nou.. Ik heb nu in twee dagen de eerste twee seizoenen er doorheen gejast (minus de kerstspecial). Errrrg leuk! O+

Maar nu lees ik dus overal, en nu hier ook weer, dat de volgende seizoenen veel beroerder zijn en nu wete ik neit of ik wel verder zou moeten kijken! Dat Nathan eruit gaat, daar kan ik me ngo wel overheen zetten (hoe tof ik zijn personage ook vond _O_ ) maar ik ben onderhand wel heel gehecht geraakt aan de verhaallijn van die hartverscheurend snoezige Simon.. Krijgt dat stuk plot een waardig en goed verloop in de rest van de serie? Want als dat bagger is, dan hou ik het gewoon lekker bij de eerste twee seizoenen. :)
seizoen 3 handelt de lopende verhalen af dus dat kan je best nog afkijken
pi_149852262
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 11:22 schreef planethugo het volgende:

[..]

seizoen 3 handelt de lopende verhalen af dus dat kan je best nog afkijken
Thanks! Dat dan maar doen. :)
Let me see you stripped down to the bone
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: