"Oh, my God. You fancy her, don't you?"quote:Op woensdag 14 december 2011 16:57 schreef WammesWaggel het volgende:
Wat een Bazigheidze zijn gewoon allemaal gaaf
En het valt natuurlijk verder niemand op dat er weer een probationworker verdwenen is, en die kudde cheerleaders... Ach
Op Kelly ben ik verliefd aan het worden, bizar![]()
She's fit innit?quote:Op woensdag 14 december 2011 17:22 schreef TWP het volgende:
[..]
"Oh, my God. You fancy her, don't you?"
Die was inderdaad briljantquote:Op donderdag 22 december 2011 15:27 schreef TWP het volgende:
Net de laatste aflevering gekeken. Erg mooi zou ze de cirkel helemaal rond hebben gemaakt. Alleen ben ik nu wel enorm benieuwd hoe ze een vierde seizoen nu willen gaan maken. Ik had verwacht dat het nu helemaal af zou zijn gelopen, maar blijkbaar dus ook nog een vierde. Nice.
Oja, en dan nog even een geniale quote van Rudy uit de laatste aflevering (want wat een held is dat toch he) :
"Well, there's no probation worker, so I thought fuck it, smash your way into vending machine, but it's toughened glass! How desperate do they think people are to get a Twix?"
Hier precies hetzelfde... Voor de "view" van Simon zullen ze wel een dubbelganger van Nathan gebruikt hebben neem ik aan?quote:Op donderdag 29 december 2011 18:10 schreef megamandy het volgende:
Dat moment dat je Simon in de verleden tijd op het dak ziet staan, die scène dat ze op het bankje zitten merkte ik wel opeens op dat ik Nathan best wel mis
Of de gebruikte beelden zijn destijds al geschoten.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:14 schreef GieJay het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde... Voor de "view" van Simon zullen ze wel een dubbelganger van Nathan gebruikt hebben neem ik aan?
quote:I think I got a hair stuck down in my throat...
Dat vraag ik me ook af..quote:Op zondag 24 juni 2012 15:31 schreef FL_Freak het volgende:
Alleen ik vraag me af hoe ze seizoen 4 gaan doen gezien het feit dat Simon telkens terug zal gaan in de tijd. Oftewel die cirkel waar ze het over hadden aan het einde.
Volgens mij nog niets bekendquote:Op zondag 24 juni 2012 15:39 schreef BGTes het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af..
Weet iemand wanneer het volgende seizoen begint?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |