abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75416840
Hier roerbak :
120 gram vlees, 1 ui, 1/2 paprika, 1/2 komkommer, wat roosjes broccoli en bloemkool roerbakken met iets olie en dan smullen (dit maal met krieltjes)

O: bakje yoghurt met glutenvrije cruesli
T: 2 kiwi's en 2 crakckers met kaas
L: 3 crackers met frikandeau, 200 gram salade, beker sap
T: 2 mandamijnen
A zie boven
T: stukje letter van chocola
  dinsdag 8 december 2009 @ 18:32:53 #227
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_75417378
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 17:48 schreef Klonk het volgende:

[..]

ik heb vanaaf gebakken vis
Ik ook!

Mijn lijstje van vandaag:
O: bakje vanilleyoghurt
T: stukje komkommer
L: dubbele boterham met tonijnsalade, rauwkost en sambal
T: 2 eieren
D: zalm, broccoli en aardappelpuree met witte saus
Vanavond eet ik denk ik nog wat rauwkost of een stukje fruit.

Wat vinden jullie hiervan?
KuikenGuppy
pi_75417381
Ik meld me hier ook maar eens , moet ook beginnen met afvallen . Niet dat ik heel erg overgewicht heb , maar ik pas niet binnen het Slank-topic .
Niet echt het juiste moment om te beginnen met afvallen, maar ik vind dat een beetje zondigen met kerst nog wel mag . Sinterklaas heb ik al overleefd met een paar pepernoten en 1 kleine chocoladeletter .

Verder wil ik gewoon proberen niet meer (of iig bijna niet meer ) te snoepen en gezond avond eten te maken, dat schiet er nog wel eens bij in .
pi_75417928
Ochtend: Knäckebröd x2 met sandwich spread komkommer beleg.
Middag: Knäckebröd x2 met abrikoos jam beleg.
Avond: 2 gehakt balletjes met schep rijst, 1 1/2 gebakken aardappelen en klein stapeltje rode bieten.

2 uurtjes gewandeld vandaag. Ben nog iets te zwaar om te gaan joggen zoals veel van jullie.
Lang niet achter de Wii wezen "sporten". Stom nieuw spel, waar je weinig hoef te bewegen.
pi_75418250
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 18:49 schreef Geschmack het volgende:
Avond: 2 gehakt balletjes met schep rijst, 1 1/2 gebakken aardappelen en klein stapeltje rode bieten.

2 uurtjes gewandeld vandaag. Ben nog iets te zwaar om te gaan joggen zoals veel van jullie.
Lang niet achter de Wii wezen "sporten". Stom nieuw spel, waar je weinig hoef te bewegen.
Geen honger gehad vandaag?
pi_75418378
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 18:49 schreef Geschmack het volgende:

das niet veel zeg heb je uitgerekend hoeveel kcal dat is? Lijkt mij erg weinig , te weinig eten heeft echt geen zin he?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 8 december 2009 @ 19:05:17 #232
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_75418506
men, dat kan niet gezond zijn, dit is dus de roofbouw waar ik het eerder over had, het werkt mischien op korte termijn maar het is absoluut niet gezond voor je...
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_75418556
klopt, t lijkt misschien even te werken maar A) je houdt t toch niet vol dus zwicht eerder voor slechte dingen of valt terug in je oude patroon en B) je lichaam gaat juist van alles vasthouden waardoor je stofwisseling er echt niet beter op wordt dus C) t wordt alleen maar moeilijker om af te vallen.

Tis verleidelijk om te weinig te eten, t voelt heel raar om echt regelmatig en best veel te eten (6 x per dag juist ipv 3x bijv) maar het is zoveel beter voor je dan dit.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 8 december 2009 @ 19:10:58 #234
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_75418699
regelmatig eten is samen met beweging de basis van elke sucsesvolle afslankpoging, je spijsvertering moet bezig blijven
pi_75418766
Sinds kort eet ik gewoon wanneer ik honger heb. Ga de hoeveelheid niet baseren op berekeningen. Plus ik neem in de ochtend ook een vitamine pilletje waar van alles en nog wat in zit dat mijn lichaam nodig heeft.

Geen honger dus. Als het ik zo wel krijg dan even een biscuit met fruit hagelslag.
pi_75418927
een vitaminepil ipv gewoon genoeg groenten en fruit en vezels en eiwitten en vetten?

lijkt mij niet erg gezond.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 8 december 2009 @ 19:17:33 #237
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_75418963
mag ik nu weer roepen, ga naar de dokter, die stuurt je naar een voedingsdeskundige. wat is er mis met een bruine boterham en een lekker stukje fruit...
pi_75419026
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:16 schreef DarkElf het volgende:
een vitaminepil ipv gewoon genoeg groenten en fruit en vezels en eiwitten en vetten?

Dat dus....
pi_75419169
quote:

Die nam ik al voor mijn dieet. In mijn koken werd/word met geen van de "regels" rekening gehouden. Is ook precies waarvoor ze zijn. In heel mijn familie word er eigenlijk niet rekening mee gehouden en de opa van mijn moeder is 100+ geworden.

Ik ken al die regeltjes ook, ik ben redelijk actief geweest met ze zelf te preken op valtaf.nl voor een tijdje.
pi_75420078
prima, doe het lekker zoals jij wilt maar als je zoiets post als dit lijstje van vandaag kun je erop wachten dat je commentaar krijgt want het is niet gezond, punt

en zo een zinnetje als iemand in je familie die 100+ geworden is is echt geen argument hoor mijn opa werd 90 en rookte 3 pakjes peuken per dag, dus roken is niet ongezond?

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75420560
quote:

Er is natuurlijk niks ongezonds aan een vitaminepil maar dat bedoelde je vast niet. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_75420564
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:44 schreef DarkElf het volgende:
prima, doe het lekker zoals jij wilt maar als je zoiets post als dit lijstje van vandaag kun je erop wachten dat je commentaar krijgt want het is niet gezond, punt

en zo een zinnetje als iemand in je familie die 100+ geworden is is echt geen argument hoor mijn opa werd 90 en rookte 3 pakjes peuken per dag, dus roken is niet ongezond?

Ja, ik heb mijn les geleerd. Ik post hier noot meer een lijstje. Word gelyncht door een horde mensen ongeveer net zo groot zoals mij. Eng.
pi_75420627
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:55 schreef Jarno het volgende:

[..]

Er is natuurlijk niks ongezonds aan een vitaminepil maar dat bedoelde je vast niet. .
Dat vroeg ik me eigenlijk af, zijn er echt geen negatieve effecten?
Ik slik nu al een jaar elke dag een vitaminepil maar zit soms te denken dat ik er vanaf moet (geen idee waarom)
pi_75420720
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:56 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat vroeg ik me eigenlijk af, zijn er echt geen negatieve effecten?
Ik slik nu al een jaar elke dag een vitaminepil maar zit soms te denken dat ik er vanaf moet (geen idee waarom)
Het zijn van de lage doseringen dat je je beter druk kunt maken om adem halen in de Randstad ivm al het fijnstof. Ik slik ze ook, soms 1 per dag, in de winter soms 2 per dag maar ik eet ook 2 stuks fruit (meestal...) per dag en zeker de laatste tijd veel groenten of een flinke salade 's avonds. Meer als aanvulling dus.

Pas als je van die powerpillen met 5000% van de ADH meerdere malen per dag gaat slikken zou ik me negatieve effecten kunnen voorstellen.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_75420956
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:58 schreef Jarno het volgende:

[..]

Het zijn van de lage doseringen dat je je beter druk kunt maken om adem halen in de Randstad ivm al het fijnstof. Ik slik ze ook, soms 1 per dag, in de winter soms 2 per dag maar ik eet ook 2 stuks fruit (meestal...) per dag en zeker de laatste tijd veel groenten of een flinke salade 's avonds. Meer als aanvulling dus.

Pas als je van die powerpillen met 5000% van de ADH meerdere malen per dag gaat slikken zou ik me negatieve effecten kunnen voorstellen.
Op de dosering van dat spul staat zeker maximaal 1 per dag. Als het bij dit soort spul komt is te weinig zeker beter als te veel. Te weinig kan je bijstellen terwijl bij teveel je je organen afbreekt.

Was ook niet te lang geleden een episode van House hierover.
pi_75421004
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:03 schreef Geschmack het volgende:

[..]

Op de dosering van dat spul staat zeker maximaal 1 per dag.
Dat staat ook op die supermarkt pilletjes met 25% ADH ofzo.
  dinsdag 8 december 2009 @ 20:05:10 #247
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_75421011
Ja, dat dus Jarno. Zolang ze normaal gedoseerd zijn, zijn vitaminepillen niet nodig, maar ook niet schadelijk.

En welkom pannenkoeken en veel succes

Die heb ik trouwens net ook gegeten Zo eens kijken wat de Wii van m'n gewicht vindt vandaag
pi_75421030
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:55 schreef Geschmack het volgende:

[..]

Ja, ik heb mijn les geleerd. Ik post hier noot meer een lijstje. Word gelyncht door een horde mensen ongeveer net zo groot zoals mij. Eng.
lynchen?

aansteller
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Boks-Chick dinsdag 8 december 2009 @ 20:06:56 #249
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_75421097
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:03 schreef Geschmack het volgende:

[..]

Op de dosering van dat spul staat zeker maximaal 1 per dag. Als het bij dit soort spul komt is te weinig zeker beter als te veel. Te weinig kan je bijstellen terwijl bij teveel je je organen afbreekt.

Was ook niet te lang geleden een episode van House hierover.
ligt er aan waarvan je te veel neemt .
Zijn het in water oplosbare vitaminen, is het totaal geen probleem, dat wat je te veel binnen krijgt pies je gewoon weer uit. De vitamines die alleen in vet oplosbaar zijn, die zijn wel link, want die potten zich dus op in je vet als het lichaam ze niet nodig heeft, en dat kan nadelige gevolgen hebben (welke weet ik zo snel niet meer).
lolwut
pi_75421317
te veel vitamines volgens gezondheidsplein.

maar een vitaminepil per dag is helemaal niets mis mee, maar je kan, vind ik dan, beter gewoon gezond en afwisselend eten maar goed ik houd mijn mond al hoor. .. jullie gaan allemaal je goddelijke gang maar met eten enzo ik ga zo lekker een filmpje kijken.

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')