Ik ook!quote:
Geen honger gehad vandaag?quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:49 schreef Geschmack het volgende:
Ochtend: Knäckebröd x2 met sandwich spread komkommer beleg.
Middag: Knäckebröd x2 met abrikoos jam beleg.
Avond: 2 gehakt balletjes met schep rijst, 1 1/2 gebakken aardappelen en klein stapeltje rode bieten.
2 uurtjes gewandeld vandaag. Ben nog iets te zwaar om te gaan joggen zoals veel van jullie.
Lang niet achter de Wii wezen "sporten". Stom nieuw spel, waar je weinig hoef te bewegen.
das niet veel zegquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:49 schreef Geschmack het volgende:
Ochtend: Knäckebröd x2 met sandwich spread komkommer beleg.
Middag: Knäckebröd x2 met abrikoos jam beleg.
Avond: 2 gehakt balletjes met schep rijst, 1 1/2 gebakken aardappelen en klein stapeltje rode bieten.
2 uurtjes gewandeld vandaag. Ben nog iets te zwaar om te gaan joggen zoals veel van jullie.
Lang niet achter de Wii wezen "sporten". Stom nieuw spel, waar je weinig hoef te bewegen.
Dat dus....quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:16 schreef DarkElf het volgende:
een vitaminepilipv gewoon genoeg groenten en fruit en vezels en eiwitten en vetten?
lijkt mij niet erg gezond.
Die nam ik al voor mijn dieet. In mijn koken werd/word met geen van de "regels" rekening gehouden. Is ook precies waarvoor ze zijn. In heel mijn familie word er eigenlijk niet rekening mee gehouden en de opa van mijn moeder is 100+ geworden.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:16 schreef DarkElf het volgende:
een vitaminepilipv gewoon genoeg groenten en fruit en vezels en eiwitten en vetten?
Er is natuurlijk niks ongezonds aan een vitaminepil maar dat bedoelde je vast niet.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:16 schreef DarkElf het volgende:
Ja, ik heb mijn les geleerd. Ik post hier noot meer een lijstje. Word gelyncht door een horde mensen ongeveer net zo groot zoals mij. Eng.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:44 schreef DarkElf het volgende:
prima, doe het lekker zoals jij wilt maar als je zoiets post als dit lijstje van vandaag kun je erop wachten dat je commentaar krijgt want het is niet gezond, punt
en zo een zinnetje als iemand in je familie die 100+ geworden is is echt geen argument hoormijn opa werd 90 en rookte 3 pakjes peuken per dag, dus roken is niet ongezond?
Dat vroeg ik me eigenlijk af, zijn er echt geen negatieve effecten?quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:55 schreef Jarno het volgende:
[..]
Er is natuurlijk niks ongezonds aan een vitaminepil maar dat bedoelde je vast niet..
Het zijn van de lage doseringen dat je je beter druk kunt maken om adem halen in de Randstad ivm al het fijnstof. Ik slik ze ook, soms 1 per dag, in de winter soms 2 per dag maar ik eet ook 2 stuks fruit (meestal...) per dag en zeker de laatste tijd veel groenten of een flinke salade 's avonds. Meer als aanvulling dus.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me eigenlijk af, zijn er echt geen negatieve effecten?
Ik slik nu al een jaar elke dag een vitaminepil maar zit soms te denken dat ik er vanaf moet (geen idee waarom)
Op de dosering van dat spul staat zeker maximaal 1 per dag. Als het bij dit soort spul komt is te weinig zeker beter als te veel. Te weinig kan je bijstellen terwijl bij teveel je je organen afbreekt.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:58 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het zijn van de lage doseringen dat je je beter druk kunt maken om adem halen in de Randstad ivm al het fijnstof. Ik slik ze ook, soms 1 per dag, in de winter soms 2 per dag maar ik eet ook 2 stuks fruit (meestal...) per dag en zeker de laatste tijd veel groenten of een flinke salade 's avonds. Meer als aanvulling dus.
Pas als je van die powerpillen met 5000% van de ADH meerdere malen per dag gaat slikken zou ik me negatieve effecten kunnen voorstellen.
Dat staat ook op die supermarkt pilletjes met 25% ADH ofzo.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:03 schreef Geschmack het volgende:
[..]
Op de dosering van dat spul staat zeker maximaal 1 per dag.
lynchen?quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:55 schreef Geschmack het volgende:
[..]
Ja, ik heb mijn les geleerd. Ik post hier noot meer een lijstje. Word gelyncht door een horde mensen ongeveer net zo groot zoals mij. Eng.
ligt er aan waarvan je te veel neemtquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:03 schreef Geschmack het volgende:
[..]
Op de dosering van dat spul staat zeker maximaal 1 per dag. Als het bij dit soort spul komt is te weinig zeker beter als te veel. Te weinig kan je bijstellen terwijl bij teveel je je organen afbreekt.
Was ook niet te lang geleden een episode van House hierover.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |