YO LUDO. sinds wanneer ben je weer een blauwe ..( vul het ontbrekende woord zelf in ) smurf?quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:29 schreef LudoSanders het volgende:
Gadverdamme, waarom treffen wij net deze week een team met kunstgrasveld. Ik heb geen zin om te voetballen, ik wil een vrij weekend.
LudoSanders op KLB, ondeugend stoptquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:31 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
YO LUDO. sinds wanneer ben je weer een blauwe ..( vul het ontbrekende woord zelf in ) smurf?
quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:37 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik was overigens pas écht kankergoed in Generals.
Tiberium Dawn is zoveel leuker menquote:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:22 schreef Breathtaking het volgende:
Ik haat het om een vrouw te zijn. Ik heb me echt perfect opgemaakt, zie er superdupergeweldig uitmaar heb eigenlijk geen reet te doen
en altijd als ik uit ga heb ik te weinig tijd om leuke make-up op te doen
!
wtf houd jij van hardstyle ? sinds wanneerquote:
Ik ben geblesseerd en hoef vanavond dus geen enkele rekening te houden met morgenvroeg, m'n team aanmoedigen lukt ook nog wel als ik brak / nog half bezopen ben.quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:29 schreef LudoSanders het volgende:
Gadverdamme, waarom treffen wij net deze week een team met kunstgrasveld. Ik heb geen zin om te voetballen, ik wil een vrij weekend.
Generals.. Daar heb ik ooit een ziek gevecht tegen devvie mee gespeeld in die stad. Echt uren leger opbouwen om daarna onder het gehaper van de computer alles te slopenquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:39 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
![]()
Generals, Gla en Amerika![]()
Ik zie alweer een gameuurtje hier aanbreken, fucking vet![]()
[..]
Tiberium Dawn is zoveel leuker men
Zaterdag voetbal. Het mooiste wat er isquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:39 schreef Jos_ het volgende:
[..]
Ik ben geblesseerd en hoef vanavond dus geen enkele rekening te houden met morgenvroeg, m'n team aanmoedigen lukt ook nog wel als ik brak / nog half bezopen ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |