YO LUDO. sinds wanneer ben je weer een blauwe ..( vul het ontbrekende woord zelf in ) smurf?quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:29 schreef LudoSanders het volgende:
Gadverdamme, waarom treffen wij net deze week een team met kunstgrasveld. Ik heb geen zin om te voetballen, ik wil een vrij weekend.
LudoSanders op KLB, ondeugend stoptquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:31 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
YO LUDO. sinds wanneer ben je weer een blauwe ..( vul het ontbrekende woord zelf in ) smurf?
quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:37 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik was overigens pas écht kankergoed in Generals.
Tiberium Dawn is zoveel leuker menquote:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:22 schreef Breathtaking het volgende:
Ik haat het om een vrouw te zijn. Ik heb me echt perfect opgemaakt, zie er superdupergeweldig uitmaar heb eigenlijk geen reet te doen
en altijd als ik uit ga heb ik te weinig tijd om leuke make-up op te doen
!
wtf houd jij van hardstyle ? sinds wanneerquote:
Ik ben geblesseerd en hoef vanavond dus geen enkele rekening te houden met morgenvroeg, m'n team aanmoedigen lukt ook nog wel als ik brak / nog half bezopen ben.quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:29 schreef LudoSanders het volgende:
Gadverdamme, waarom treffen wij net deze week een team met kunstgrasveld. Ik heb geen zin om te voetballen, ik wil een vrij weekend.
Generals.. Daar heb ik ooit een ziek gevecht tegen devvie mee gespeeld in die stad. Echt uren leger opbouwen om daarna onder het gehaper van de computer alles te slopenquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:39 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
![]()
Generals, Gla en Amerika![]()
Ik zie alweer een gameuurtje hier aanbreken, fucking vet![]()
[..]
Tiberium Dawn is zoveel leuker men
Zaterdag voetbal. Het mooiste wat er isquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:39 schreef Jos_ het volgende:
[..]
Ik ben geblesseerd en hoef vanavond dus geen enkele rekening te houden met morgenvroeg, m'n team aanmoedigen lukt ook nog wel als ik brak / nog half bezopen ben.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:40 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Generals.. Daar heb ik ooit een ziek gevecht tegen devvie mee gespeeld in die stad. Echt uren leger opbouwen om daarna onder het gehaper van de computer alles te slopen
Ja gingen op zaterdag werken maar hing toen briefje aan de deur dat er komende zaterdag geen werk is of zo. Mja, wij lazen het als dat er nu geen werk was dus toen naar huis gefietst en generals spelenquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:42 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
uren opbouwen? wat zijn jullie voor een dekselse campnichten
True, maar mijn club voetbalt nou eenmaal op zondag.quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:40 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zaterdag voetbal. Het mooiste wat er is
Whehehequote:Op zaterdag 28 november 2009 18:40 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Generals.. Daar heb ik ooit een ziek gevecht tegen devvie mee gespeeld in die stad. Echt uren leger opbouwen om daarna onder het gehaper van de computer alles te slopen
quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:46 schreef Devvie het volgende:
Ik had toen om mn hele basis een dubbele lijn defense gezetmoest dozers met een heli buiten mn base zetten om WF's te bouwen
quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:46 schreef Devvie het volgende:
SPONSBOB SKWERPENTS
SPONSBOB SKWERPENTS
nee... geen geldquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
kk pure kk
Ik band of brothers op blu ray kopen?
en terecht, echt tof om elkaar overhoop te knallenquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:44 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja gingen op zaterdag werken maar hing toen briefje aan de deur dat er komende zaterdag geen werk is of zo. Mja, wij lazen het als dat er nu geen werk was dus toen naar huis gefietst en generals spelen
uiteraardquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:47 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
en terecht, echt tof om elkaar overhoop te knallen![]()
ken je de zero hour uitbreiding overigens ook?
Generals was zo vetquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:47 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
en terecht, echt tof om elkaar overhoop te knallen![]()
ken je de zero hour uitbreiding overigens ook?
je weet toch wel dat ze nu ''the pacific'' (volgensmij) aan het maken zijn he (zelfde idee maar dan met amerikanen in azie teggen de kamikazesletjes)quote:
JAWOHLquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:51 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
je weet toch wel dat nu ''the pacific'' (volgensmij) aan het maken zijn he (zelfde idee maar dan met amerikanen in azie teggen de kamikazesletjes)
wist ik niet.quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:51 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
je weet toch wel dat ze nu ''the pacific'' (volgensmij) aan het maken zijn he (zelfde idee maar dan met amerikanen in azie teggen de kamikazesletjes)
ik ben na een minuut of 10 altijd mijn aandacht kwijt, dat is echt niks voor mij (al is die bommenwerper in het begin wel kek)quote:
UT 2004 lijkt me helemaal niks eigenlijk, maar have fun mien jongquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:53 schreef Otis2.0 het volgende:
We proberen nu met skylark, s. seagal en chuck_norris een UT 2004 game op te zetten maar we weten niet hoe het moet.
hm que?quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
wist ik niet.
Beter want hou niet van die star wars zooi. Geef mij maar lekker generals zonder al te rare dingen en gewoon kogels en goede ontploffingen ( MOAB )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |