Het eerste deel in 1999quote:
Ja, gigolo's.quote:
Nee, ik denk het niet. Behalve als ik echt in hele dikke schulden zat of er mentaal gezien geen problemen mee zou hebben.quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zou jij het doen als je een vrouw was?
Ik wil ook achter een raam staan en dan vrouwen die mij betalen voor sex... uiteraard heb ik dan een deur die niet al te breed is zodat bepaalde mensen niet binnen kunnen komenquote:
Ik pwn jullie allemaal in FM, PES 6, Rise of Nations en HOGS OF WARquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:30 schreef Skylark. het volgende:
Ik maak jullie trouwens allemaal af in Super Smash Bros Melee, Mariokart, Mario Party, Fifa, Gears of War en HALO 3.
Stoere praat?quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:30 schreef Skylark. het volgende:
Ik maak jullie trouwens allemaal af in Super Smash Bros Melee, Mariokart, Mario Party, Fifa, Gears of War en HALO 3.
quote:
Osirisquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:33 schreef Skylark. het volgende:
Age of Mythology.
Ik was de Grieken, hoewel het soms leuk was te pwnen met Loki omdat die zwaar overpowered was.
Egyptenaren stelden echt niks voor.quote:
Had je Titans ook?quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Egyptenaren stelden echt niks voor.Ik had alleen een hekel aan die olifanten maar daar stuurde ik gewoon soldaatjes op af.
De Chinezen met die hackersquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:37 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik was overigens pas écht kankergoed in Generals.
Die Spartan/Hoplites die je daar had.quote:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Die Spartan/Hoplites die je daar had.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:39 schreef Skylark. het volgende:
[..].
Ik was wel altijd van de legers, ik vond die mythologische wezens té easy. Maar soms wel lekker om een Cyclops/Firegiant mee te sturen.
Mario Kart, Party, GOW/GOW2 en Super Smash ben ik pro inquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:30 schreef Skylark. het volgende:
Jij zat in een duitse clan?quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Stoere praat?
Hebben jullie een clanmovie! ?
http://video.google.nl/videoplay?docid=-9009738714201915307&ei=PjQRS__MJNCr-Aaqjel9&q=wow+pawnering#
Fok jou, GLA was de baas.quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
De Chinezen met die hackers! En die nukes
!
Ik heb ooit zo'n documentaire gezien over een mannelijke gigolo. Die had gewoon een vriendin die hij af en toe ook wat werk liet doen. Verder had hij zo nu en dan een afspraak in een motel met vrouwen die net gescheiden waren of te druk met hun carriere waren voor een man, vriendlief zat dan in de auto een boek te lezen en te wachten tot hij klaar was.quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik wil ook achter een raam staan en dan vrouwen die mij betalen voor sex... uiteraard heb ik dan een deur die niet al te breed is zodat bepaalde mensen niet binnen kunnen komen
GLA was inderdaad de beste. Met die tunnels en terroristenquote:
Iddquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
GLA was inderdaad de beste. Met die tunnels en terroristen
Die snelle jeeps met rockets achterop waren wel koningquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:44 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik was altijd wel boss met technicals, terrorists, angry mobs en![]()
JARMEN KELL
![]()
.
Ja, bombtrucks met anthrax upgrade en dan vermommen als enemy vehiclequote:Op zaterdag 28 november 2009 15:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Idd. SCUD LAUNCHERS EN MARAUDERS IN JE TUNNEL NETWORKS
![]()
.
BOMBTRUCKS.
TERRORISTS.
DAMMMMMMMMNNNNNNNNN.
dat zijn technicals.quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:48 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Die snelle jeeps met rockets achterop waren wel koning!
Ja wat een held.quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
Jarmen Kell is dat die kensurr sniper?
quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
Jarmen Kell is dat die kensurr sniper?
Die chineze migs met napalm upgrades waren het best.quote:
Die helicopters van de Amerikanen, met rocket pods.quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Die chineze migs met napalm upgrades waren het best.
Global Liberation Armyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |