Dayum. Ik heb ook een bazenspits gehaald. 19-jarige Schot, echt een koning. Hij heeft bij mij alleen nog vriendschappelijk gespeeld tegen amateurteams. Wel veel gescoord maar dat zegt niet zoveel. Hij komt over van Everton (in de Championshipquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:16 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Als ik zometeen weer speel post ik echt een kHoning spits. 18 jaar. nu al 39 goals in 32 wedstrijden.
Ja de kans dat iemand CSS heeft is nog kleiner dan 1.6.quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
Niet CS 1.6Doe dan CSS. Daar ben ik na 3 jaar nog steeds koning in.
Doe ik ook altijd naar een meisje. Nu weet ik niet hoe het daar aankomt maar mijn telefoon vraagt altijd dat ik 2 smsjes verstuur. Maakt toch niet uit want heb 1000sms de maandquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:11 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
.
Ik heb nu contact met een meisje die stuurt altijd een sms, die 3 smsjes lang is.
Ik zei dat je meer kon vangen. En dat is ook zo. Maar niet in Groningen.quote:
Die hoor ik zeker te winnen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:13 schreef Japsnars het volgende:
-KLB Allochtoon 2009
Nominated:
CN, S.S en Lakitu.
Sahakelijk hoor.quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:18 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd naar een meisje. Nu weet ik niet hoe het daar aankomt maar mijn telefoon vraagt altijd dat ik 2 smsjes verstuur. Maakt toch niet uit want heb 1000sms de maand
Start hem zo ook weer op... eerste jaar kampioen geworden en 2e seizoen begint nu net. Baal er wel van dat ik alderweirld verkocht..quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:15 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Jonge alsof ik iets anders doe dan FM.
Vaak heb je dan wel van die drol spelers die veel scoren en hoge waarde hebben maar kut stats.quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wel jammer dat je in FM geen filter hebt waardoor je alle spelers kan vinden met min. 30 goals in de comp ofzo.
Daar heb ik toch niets aan?quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zei dat je meer kon vangen. En dat is ook zo. Maar niet in Groningen.
Kunnen ook blanke spelers zijn hoorquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:20 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Vaak heb je dan wel van die drol spelers die veel scoren en hoge waarde hebben maar kut stats.
Ja ok maar scoren = belangrijker dan stats.quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:20 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Vaak heb je dan wel van die drol spelers die veel scoren en hoge waarde hebben maar kut stats.
Ook altijd al die 17jarige Engelsen met kutstats maar wel een waarde van miljoenenquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:20 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Het was ook niet bedoeld als iets waar je iets aan kon hebben.quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daar heb ik toch niets aan?
Jij bent echt een rasicst.quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:21 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Kunnen ook blanke spelers zijn hoor
quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:21 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Kunnen ook blanke spelers zijn hoor
http://www.thuis-werk.net/quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daar heb ik toch niets aan?
Jup.quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:21 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ook altijd al die 17jarige Engelsen met kutstats maar wel een waarde van miljoenen!!
Vind ik niet. Want hij heeft andere spelers om zich heen in jouw team. Dus dan hoeft ie niet altijd te scoren.quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja ok maar scoren = belangrijker dan stats.
O, Ik weet nog wel een baantje waar je met een beetje snel en goed werk,gemakkelijk 100 per uur mee kan verdienenquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:22 schreef Breathtaking het volgende:
Ik haat het om een vrouw te zijn. Ik heb me echt perfect opgemaakt, zie er superdupergeweldig uitmaar heb eigenlijk geen reet te doen
en altijd als ik uit ga heb ik te weinig tijd om leuke make-up op te doen
!
Ik zou ook eerder een speler met goede stats kopen die nog weinig heeft gepresteerd, dan een speler met matige stats die er bij vorige clubs op los scoort.quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:23 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Vind ik niet. Want hij heeft andere spelers om zich heen in jouw team. Dus dan hoeft ie niet altijd te scoren.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:21 schreef Japsnars het volgende:
Oke mijn high-end gaming pc doet het eindelijk
Welke games zal ik eens downloaden?
Dat zou ik niet eens kunnen doen al zou ik het willenquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:22 schreef Japsnars het volgende:
TIME AFTER TIME, I FOOL MYSELF, I'VE GOT NOTHING TO LOSE
[..]
[..]
http://www.thuis-werk.net/
Ik ben niet wanhopig hoor.quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
O, Ik weet nog wel een baantje waar je met een beetje snel en goed werk,gemakkelijk 100 per uur mee kan verdienen [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:22 schreef Otis2.0 het volgende:
De oertijd-aflevering is op TMF. Die is zo fucking vet![]()
.
nee dan betaal je voor dat pakket en is hetquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat zou ik niet eens kunnen doen al zou ik het willendan verdien ik teveel geld.
Red Alert en alle andere C&C delen heb ik al helemaal kapotgespeeld.quote:
Ja die is wel lachen, maar de singpleplayer wordt best snel saai.quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
Weetje welk spel echt baas is. Left 4 Dead. Speelde ik nog met mijn neefje. Lekker co-oppen
Gohquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:25 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
nee dan betaal je voor dat pakket en is hetgeld
Nouja, het is wel izi money.quote:
Dat vind ik juist kankervet.quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:26 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van die lasershit enzo. Maar opzich zou het wel kunnen.
Een tijdje terug deed ik met Chuck_norris en Syb-rund Rise of Nations via hamachi. Dat was ook kankervetquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:27 schreef Japsnars het volgende:
Oke, Hamachi Lan Party Red Alert 2
Of America's Army/Return to Castle Wolfenstein.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:27 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Een tijdje terug deed ik met Chuck_norris en Syb-rund Rise of Nations via hamachi. Dat was ook kankervet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |