O, Ik weet nog wel een baantje waar je met een beetje snel en goed werk,gemakkelijk 100 per uur mee kan verdienenquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:22 schreef Breathtaking het volgende:
Ik haat het om een vrouw te zijn. Ik heb me echt perfect opgemaakt, zie er superdupergeweldig uitmaar heb eigenlijk geen reet te doen
en altijd als ik uit ga heb ik te weinig tijd om leuke make-up op te doen
!
Ik zou ook eerder een speler met goede stats kopen die nog weinig heeft gepresteerd, dan een speler met matige stats die er bij vorige clubs op los scoort.quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:23 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Vind ik niet. Want hij heeft andere spelers om zich heen in jouw team. Dus dan hoeft ie niet altijd te scoren.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:21 schreef Japsnars het volgende:
Oke mijn high-end gaming pc doet het eindelijk
Welke games zal ik eens downloaden?
Dat zou ik niet eens kunnen doen al zou ik het willenquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:22 schreef Japsnars het volgende:
TIME AFTER TIME, I FOOL MYSELF, I'VE GOT NOTHING TO LOSE
[..]
[..]
http://www.thuis-werk.net/
Ik ben niet wanhopig hoor.quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
O, Ik weet nog wel een baantje waar je met een beetje snel en goed werk,gemakkelijk 100 per uur mee kan verdienen [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:22 schreef Otis2.0 het volgende:
De oertijd-aflevering is op TMF. Die is zo fucking vet![]()
.
nee dan betaal je voor dat pakket en is hetquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat zou ik niet eens kunnen doen al zou ik het willendan verdien ik teveel geld.
Red Alert en alle andere C&C delen heb ik al helemaal kapotgespeeld.quote:
Ja die is wel lachen, maar de singpleplayer wordt best snel saai.quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
Weetje welk spel echt baas is. Left 4 Dead. Speelde ik nog met mijn neefje. Lekker co-oppen
Gohquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:25 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
nee dan betaal je voor dat pakket en is hetgeld
Nouja, het is wel izi money.quote:
Dat vind ik juist kankervet.quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:26 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van die lasershit enzo. Maar opzich zou het wel kunnen.
Een tijdje terug deed ik met Chuck_norris en Syb-rund Rise of Nations via hamachi. Dat was ook kankervetquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:27 schreef Japsnars het volgende:
Oke, Hamachi Lan Party Red Alert 2
Of America's Army/Return to Castle Wolfenstein.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:27 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Een tijdje terug deed ik met Chuck_norris en Syb-rund Rise of Nations via hamachi. Dat was ook kankervet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |