Het eerste deel in 1999quote:
Ja, gigolo's.quote:
Nee, ik denk het niet. Behalve als ik echt in hele dikke schulden zat of er mentaal gezien geen problemen mee zou hebben.quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zou jij het doen als je een vrouw was?
Ik wil ook achter een raam staan en dan vrouwen die mij betalen voor sex... uiteraard heb ik dan een deur die niet al te breed is zodat bepaalde mensen niet binnen kunnen komenquote:
Ik pwn jullie allemaal in FM, PES 6, Rise of Nations en HOGS OF WARquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:30 schreef Skylark. het volgende:
Ik maak jullie trouwens allemaal af in Super Smash Bros Melee, Mariokart, Mario Party, Fifa, Gears of War en HALO 3.
Stoere praat?quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:30 schreef Skylark. het volgende:
Ik maak jullie trouwens allemaal af in Super Smash Bros Melee, Mariokart, Mario Party, Fifa, Gears of War en HALO 3.
quote:
Osirisquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:33 schreef Skylark. het volgende:
Age of Mythology.
Ik was de Grieken, hoewel het soms leuk was te pwnen met Loki omdat die zwaar overpowered was.
Egyptenaren stelden echt niks voor.quote:
Had je Titans ook?quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Egyptenaren stelden echt niks voor.Ik had alleen een hekel aan die olifanten maar daar stuurde ik gewoon soldaatjes op af.
De Chinezen met die hackersquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:37 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik was overigens pas écht kankergoed in Generals.
Die Spartan/Hoplites die je daar had.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |